Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Hvad betyder pigens udseende.

Recommended Posts

Guest Tywin Lannister

Jeg må vist hellere præcisere. Når jeg skriver, at jeg skql synescen fyr er lækker, så mener jeg, at JEG skal synes han er lækker. Ikke at en større gruppe af piger skal have mødtes i plenum og kategoriseret ham som lækker. Hvad vi udseendesmæssigt tænder på er heldigvis meget forskelligt, som tråden også viser. Men som sagt. Det er ikke et spørgsmål om, at man synes det frem for det andet, men at hele pakken er som man vil have den.

Hej Maja. Undskyld troll-kommentaren - det mener jeg. Dit seneste indlæg har jo faktisk indhold.

Jeg anerkender skam din ret til at have den holding. Ingen tvivl om det. Og hvis det har virket for dig, og det må det jo have siden du nævner det, så alt godt herfra. Det der trigger mig er at du skriver, at nu skal alle vi mand ned i træningscentret for at passe ind i damebladsdrømmen. Hver gang jeg hører den kommentar får jeg lyst til at spise en kage. Demonstrativt. Der findes ikke noget værre end at blive tvunget til at lave om på sig selv.

Hvis man efter 10 år stadig har behov for at synes den anden er lækker, så dur man efter min mening simpelthen ikke sammen. At nogen vitterlig stadig synes den anden er lækker er jo kun godt, men alle de år skulle altså helst have bibragt lidt mere end hvad førstehåndsintrykket gav, synes du ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man efter 10 år stadig har behov for at synes den anden er lækker, så dur man efter min mening simpelthen ikke sammen. At nogen vitterlig stadig synes den anden er lækker er jo kun godt, men alle de år skulle altså helst have bibragt lidt mere end hvad førstehåndsintrykket gav, synes du ikke?

Kunne det tænkes at man selv havde behov for at være lækker i kærestens øjne - Sådan har jeg det i hvert fald, og derfor kan man vel godt både have dybde, hvile i sig selv (uden at falde i søvn)

Godt nok en noget anden vinkel at betragte fysisk udstråling på, men det måske også at vi lever i en tid, hvor mange har gjort om med den fordom "pæn emballage lig tomt indhold".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er skønhed jo forskellig fra person til person.

Selv er store tusser turn-off hos mig, og troede jeg indtil jeg var på besøg i Uldum, også piercinger(der er nu noget specielt ved at slikke en f...e der er piercet.)

Det kan godt være at jeg er pladder romatisk(synes jeg nu ikke selv), men jeg bliver nødt til at være ærlig overfor mig selv (og "forlange" noget kemi ved besøg hos en glædespige).

Nu kan det godt være at jeg får på puklen fordi jeg skriver "forlanger" (men derfor står det også i " ")., og det kan godt være at nogen synes at det er latterligt.

Men hvis jeg lægger penge for en ydelse vil jeg også gerne have det jeg søger , det kan godt være at mange synes at det ikke kan lade sig gøre, men jeg har altså oplevet at der er nogle piger/kvinder derude som kan den kunst (om det så er fake det er så en anden ting).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Kunne det tænkes at man selv havde behov for at være lækker i kærestens øjne - Sådan har jeg det i hvert fald, og derfor kan man vel godt både have dybde, hvile i sig selv (uden at falde i søvn)

Godt nok en noget anden vinkel at betragte fysisk udstråling på, men det måske også at vi lever i en tid, hvor mange har gjort om med den fordom "pæn emballage lig tomt indhold".

Den kobling du nævner synes jeg ikke jeg skaber. Jeg skriver at det at synes partneren er lækker er fint - men det er slet ikke tilstrækkeligt. For der er sgu perioder i alle menneskers liv, hvor de ikke er ret lækre fysisk set.

Din sidste sætning er jeg ikke sikker på jeg forstår. Den må du gerne uddybe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Med hensyn til den sidste sætning så skal det forstås som, at vi bare lever i en tid hvor fysisk udstråling tillægges lagt større værdi end tidligere. Der til kommer at pæn fysisk udstråling også tolkes mere nuanceret end tidligere. Stiller man en overvægtig ved siden af en med normalvægt, så ser vi ikke længere bare på om man synes personerne er smukke eller mindre tiltrækkende. I dag forbinder vi form med levevis. Det betyder således at vi tænker sundhed, træning, energi niveau m.v. ind i det fysiske vi ser.  Omvendt er en del rimelige bevidste omkring dette, hvorfor de gerne gørr noget ud af sig selv på forskelligvis for at sende disse signaler til det modsatte køn og omverdenen iøvrigt

Det betyder således også, at hvis disse værdier indgår i valg af partnere, så betyder fysisk udstråling pludseligt mere end tidligere.  Man kan så sige "Jamen bare fordi man er normalvægtig og holder sin krop i form, spiser sundt m.v. så bliver man nødvendigvis ikke opfattet som smuk. Sikkert men jeg vil nu stadig hævde at alternativet med usund kost, manglende motion m.v., fremstiller en mindre attraktivt, hvis man ser på det enkelte individ"

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forestil jer det kønneste ansigt i nogensinde har set, kvinde som man. Ville i føle jer komfortable ved at have denne person som kæreste eller som partner på den ene eller anden måde?Jeg ville få paranoia hvor hun end skulle vises frem. Hallo man kan jo ikke have hende for sig selv nogensinde, ALLE vil lægge mærke til hende og lægge an på hende. Ligesom hvis du er milliardær, så vil ALLE låne penge af dig, og alle dine venner vil have en bid af kagen.

De rigeste og kønneste mennesker er også ofte de mest ensomme.

Den kønneste jeg har set er faktisk, ingen ringere end Marianne Jelved :cool:  Jeg går da ud fra at de fleste herinde også har hende helt i top.

Kan i forestille jer hende som glædespige? Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget hun kunne tjene.

Hvor mange håndtasker ville hun ikke få råd til? Nå men det bliver nok bare en våd drøm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ansigt: Er ikke så kræsen med udseende, kan i virkeligheden bedst lide piger med alm. udseende. Faktisk giver de mig ofte den bedste oplevelse (måske fordi mit udseende også er alm. pæn).

De er ofte heller ikke så dyre. Og igen er de billigste piger tit de bedste.

Alder: Gerne lidt moden. 30-50 år.

Hår: Foretrækker langt eller halvlangt hår. Kort hår har jeg det ikke godt med. 

Figur: Med hensyn til figuren er jeg ikke så kræsen, finder slank unge "nips" smukke, men pikken kan bedre lide de buttede eller småtykke.  Dog ikke så meget at de er tykkere på maven end om ballerne.

Stil: Til gengæld er jeg lidt kræsen med deres "stil". Jeg kan bedst lide en neutral "uspoleret" stil. Jeg tænder helt af på tatoveringer, piercinger, ølbas-stemme og hærget hår. Piercinger i bryst eller fisse er direkte turn-off. Til gengæld tænder jeg på en alm. pige der klæder sig i frækt undertøj til lejligheden. Og en vulgær L.... makeup er heller ikke af vejen.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg vil fristes til at sige, selvfølgelig går man efter udseendet! Det er jo ikke alle piger man vender sig om efter ude på gaden. Det er vel meget naturligt, at dem man vender sig om efter, at man også har lyst til at komme i seng med dem ;-)

I klubberne har man en fantastisk mulighed for reelt at vurdere om en pige er attraktiv at få med ovenpå. Man kan ret hurtig udvælge hvem man finder attraktive, derefter ligger bolden på pigernes halvdel. De skal lokke en ovenpå, hvis de ikke gør, så er hun nok ikke værd at gå efter.

Der er så nogen mænd, der ikke har modet, til at gå med de smukkeste kvinder.... men det er jo en helt anden snak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Forestil jer det kønneste ansigt i nogensinde har set, kvinde som man. Ville i føle jer komfortable ved at have denne person som kæreste eller som partner på den ene eller anden måde?Jeg ville få paranoia hvor hun end skulle vises frem. Hallo man kan jo ikke have hende for sig selv nogensinde, ALLE vil lægge mærke til hende og lægge an på hende. .

Umiddelbart vil mene at en, måske to af mine tidligere kærester kunne leve op til ovenstående beskrivelse. For mit vedkommende vil jeg så sige, at det har været medvirkende til at udvikle mig rent følelsesmæssigt på den positive måde.

Jeg kan nemlig godt sætte mig ind i, at har man det lidt svært med jalousi, tillid og tro på, at man også selv er noget unikt og attraktivt, så vil man jo rende rundt i evig angst for at miste.  Man udvikler sig sjældent i positiv retning, ved at gribe til det for mange mest nærliggende, nemlig at søge at begrænse modpartens bevægelsesfrihed.

Har man gaflet en sådan åbenlys "lækkerbisken" er man nødt til at fremfinde modet til at sætte denne person "fri", og se om båndet og følelserne er stærke nok.  Jeg indrømmer gerne, at jeg havde mine betænkeligheder, specielt ved den første, hvor jeg var en ganske ung dreng/mand. Det fede var så at konstatere, at er kærligheden stærk og dyb, så er disse super eftertragtede mennesker lige så følsomme og lige som tro som en selv.  

Der er således ikke belæg for at hævde, at jo smukkere jo mere attraktiv jo større er risikoen for utroskab. Det er nu mere min opfattelse at lysten til utroskab tager afsæt i noget helt andet. Et eller andet sted kræver det selvfølgelig også, at man selv føler at man er "god nok". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Maja. Undskyld troll-kommentaren - det mener jeg. Dit seneste indlæg har jo faktisk indhold.

Jeg anerkender skam din ret til at have den holding. Ingen tvivl om det. Og hvis det har virket for dig, og det må det jo have siden du nævner det, så alt godt herfra. Det der trigger mig er at du skriver, at nu skal alle vi mand ned i træningscentret for at passe ind i damebladsdrømmen. Hver gang jeg hører den kommentar får jeg lyst til at spise en kage. Demonstrativt. Der findes ikke noget værre end at blive tvunget til at lave om på sig selv.

Måske er det bare mig, men jeg har syntes, at alle fyre jeg har haft et forhold til eller været sammen med, var stjernelækre, også når jeg var sur på dem og også efter adskillige år sammen. det er ikke nødvendigvis, fordi de er det i alles øjne, eller fordi de efter adskillige år, objektivt set var ligeså lækre som da jeg mødte dem, men JEG syntes, at de var lækre. Jo bedre man lærer en person at kende jo bedre tror jeg, man synes, personen ser ud. Men jeg synes klart, at der er forskel på hvad der skal til i et kærlighedsforhold, og hvad der skal til, når man bare skal have sex, og her mener jeg ikke bare købesex, men det er gå ud, se en fyr/kvinde og have sex. Der er ikke altid den samme tid til at få det indre til at påvirke det ydre. Der skal pakken altså se indbydende under hele seancen. I hvert fald for mig.

Tywin, spis du allede kager du har lyst til. Jeg mener det. Du overfortolker lidt min udtalelse om at gå i fitnesscenter, men ok, jeg forstår, hvad du mener. Point taken. Det var ikke meningen, at det skulle opfattes sådan. Jeg synes ikke at pumpede steroidindtagende kæmper er det lækreste i verden. Jeg er faktisk slet ikke til muskuløse mænd. Men vi er jo heldigvis alle forskellige, hvilket var min pointe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne liste er efter sigende skrevet af en kvinde, der med tiden bare er blevet klogere:

Krav til min kommende mand.

Oprindelig liste.

1. Flot.
  2. Charmerende.
  3. Økonomisk uafhængig.
  4. En opmærksom lytter.
  5. Morsom.
  6. I god form.
  7. Klæder sig med stil.
  8. Kan lide de finere ting.
  9. Fuld af betænksomme overraskelser.
  10. En fantasifuld romantisk elsker.

Krav til min kommende mand.

Revideret liste.

1. Ikke alt for grim.
  2. Prutter og bøvser ikke offentligt.
  3. Har fast job.
  4. Nikker, mens jeg lukker følelser ud.
  5. Husker for det meste pointen, når han fortæller jokes.
  6. I god nok form til at flytte om på møblerne.
  7. Har for det meste samme farve sokker på og rent undertøj.
  8. Ved at man ikke skal købe champagne med skrueprop.
  9. Husker at slå brættet ned efter sig.
  10. Barberer sig i weekenden.

:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men jeg synes klart, at der er forskel på hvad der skal til i et kærlighedsforhold, og hvad der skal til, når man bare skal have sex, og her mener jeg ikke bare købesex, men det er gå ud, se en fyr/kvinde og have sex. Der er ikke altid den samme tid til at få det indre til at påvirke det ydre. Der skal pakken altså se indbydende under hele seancen. I hvert fald for mig.

Det er jeg sådant set ganske enig i. Det interessante spørgsmål er så "Medtages disse krav også ved udvælgelse at kunder"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat

Det er jeg sådant set ganske enig i. Det interessante spørgsmål er så "Medtages disse krav også ved udvælgelse at kunder"

Mon ikke det forholder sig således at disse krav ikke i noget videre omfang, også medtages ved udvælgelse af kunder :)

Hvis det var tilfældet kunne det hurtigt blive en dårlig forretning at være glædespige :huh:

Ofte er det trods alt tilfældet at kunderne til smukke unge piger i branchen er nogle der har pengene til købesex, men ikke hverken alder eller udseendet med sig til at kunne komme gennem nåleøjet på nævnte parameter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg kommer an på pigen... der er jo mange der stiller krav til alder, vægt og etnicitet... så det er vist både og :) 

jeg tror det er meget vigtigt at skelne mellem præferencer og krav... som swinger og hyppig gæst i klubberne siden jeg blev myndig ville jeg ikke have fået noget nær de mange oplevelser jeg har hvis jeg skulle have sorteret på præferencer (lækkerhed, sixpack, pikstørrelse ect)  fremfor kravene (renlighed, sød, behagelig)...  kravene er logisk nok mere rummelige :) 

men jeg vil sige at det kommer an på pigen hvor mange sorteringer den enkelte kunde skal igennem :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvor gemmer de fyre sig der udtaler at en luder skal bare holde kæft og kneppe Som de bliver betalt for. Det er de fyre der er lettere ligeglad med hvordan de ser ud. De skal bare ligge krop til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alligevel ser man skildsmisse efter skilsmisse som i bund og grund stammer fra, at den ene eller begge parter blev ligeglade med sig selv og hinanden, og stoppede med at gøre en indsats. Hvis min partner kræver, at hun skal være den eneste kvinde, der eksisterer i min bevidsthed (dette er en teoretisk betragtning, jf. tidligere indlæg fra min side...), så skal hun altså ikke rende rundt med fedtet hår, jogging bukser og sloggi-undertøj permanent. Det er fint nok, at man skal passe sammen mentalt, have noget at snakke om, osv. Men der må altså også gerne være grundlag for en seksuel tiltrækning, for et forhold uden sex er et dødt forhold i mine øjne.

Inden nogen nu begynder at snakke om indre skønhed, så mener jeg nu, at denne ofte vil reflektere på overfladen, i en eller anden form og grad. Hvis personen ser lad og ligeglad ud, er hun (eller han) det højst sandsynligt også. Men hvad, der er attraktivt, er som Maja siger det heldigvis individuelt for os alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forestil jer det kønneste ansigt i nogensinde har set, kvinde som man. Ville i føle jer komfortable ved at have denne person som kæreste eller som partner på den ene eller anden måde?Jeg ville få paranoia hvor hun end skulle vises frem. Hallo man kan jo ikke have hende for sig selv nogensinde, ALLE vil lægge mærke til hende og lægge an på hende. Ligesom hvis du er milliardær, så vil ALLE låne penge af dig, og alle dine venner vil have en bid af kagen.

De rigeste og kønneste mennesker er også ofte de mest ensomme.

Den kønneste jeg har set er faktisk, ingen ringere end Marianne Jelved :cool:  Jeg går da ud fra at de fleste herinde også har hende helt i top.

Kan i forestille jer hende som glædespige? Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget hun kunne tjene.

Hvor mange håndtasker ville hun ikke få råd til? Nå men det bliver nok bare en våd drøm.

Et marerit er vel også en drøm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ansigt: Er ikke så kræsen med udseende, kan i virkeligheden bedst lide piger med alm. udseende. Faktisk giver de mig ofte den bedste oplevelse (måske fordi mit udseende også er alm. pæn).

De er ofte heller ikke så dyre. Og igen er de billigste piger tit de bedste.

Alder: Gerne lidt moden. 30-50 år.

Hår: Foretrækker langt eller halvlangt hår. Kort hår har jeg det ikke godt med. 

Figur: Med hensyn til figuren er jeg ikke så kræsen, finder slank unge "nips" smukke, men pikken kan bedre lide de buttede eller småtykke.  Dog ikke så meget at de er tykkere på maven end om ballerne.

Stil: Til gengæld er jeg lidt kræsen med deres "stil". Jeg kan bedst lide en neutral "uspoleret" stil. Jeg tænder helt af på tatoveringer, piercinger, ølbas-stemme og hærget hår. Piercinger i bryst eller fisse er direkte turn-off. Til gengæld tænder jeg på en alm. pige der klæder sig i frækt undertøj til lejligheden. Og en vulgær L.... makeup er heller ikke af vejen.

Det med tatoveringer og piercinger er jeg enig i , dertil kommer siliconebryster.

I flere måneder havde jeg set på Candy Cash i Flensborg en lille fin nipsting på 151 cm med fine små bryster, desværre med en hel del tatoveringer.

Så forsvandt hun fra nettet. 

Nogen måneder efter traf jeg hende på P-club, nu havde hun fået mega siliconebryster og gik i 20 cm. plateausko. Hun fejede totalt benene væk under mig, hun har alt det jeg er imod ; men har et charmerende væsen, kønne øjne og et forførende smil, i sengen er hun også fantastisk.

Det er ikke altd at man kan skue hun(d)en på hårene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med tatoveringer og piercinger er jeg enig i , dertil kommer siliconebryster.

I flere måneder havde jeg set på Candy Cash i Flensborg en lille fin nipsting på 151 cm med fine små bryster, desværre med en hel del tatoveringer.

Så forsvandt hun fra nettet. 

Nogen måneder efter traf jeg hende på P-club, nu havde hun fået mega siliconebryster og gik i 20 cm. plateausko. Hun fejede totalt benene væk under mig, hun har alt det jeg er imod ; men har et charmerende væsen, kønne øjne og et forførende smil, i sengen er hun også fantastisk.

Det er ikke altd at man kan skue hun(d)en på hårene.

Ja, når alt kommer til alt, betyder personligheden bare meget, begge veje. En pige kan være nok så smuk, men hvis hun ikke har charme, eller bare virker som om hun skal have en hurtigst muligt videre, så virker det altså ikke så godt (for mig).

Jeg er selv nogenlunde normal "dansk herrestørrelse" med en højde omkring de 180 cm. Jeg foretrækker egentlig, at pigerne ikke er alt for små. De må gerne være lidt mere end halvanden meter høje, og også gerne ikke være raslende skeletter, men uden at være kraftigt overvægtige. Men med alle de små Rumænere og Bulgarer man finder på de tyske flatrates, må jeg gå lidt på kompromis med dette. Nogen af dem er jo så små, at man er bange for, at de går i stykker. Så var der Katja på Absolut, som har ok højde, men lidt ekstra på sidebenene: Da jeg først kom ind, tænkte "næææ, hun er vidst ikke lige min stil". Det var hende, der kyssede farvel i døren, da jeg gik. Regn selv ud, hvad der skete i mellemtiden... :D

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en sammenligning der måske trænger bedre igennem.

Hvis en berlingo var toptunet og billig i benzin, ville man så stadig købe den af alle biler i samme prisklasse?

Det er jo netop derfor der også er Berlingo, som iøvrigt deler komponenter med flere andre biler, da vi alle har forskellig opfattelse af skønhed.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...