Hop til indhold

... og turen arrangeres af Reisebüro Fisser, Hamburg

Featured Replies

Skrevet

God tur drengene!!!

Jeg kan love jer for at jeg også er misundelig!!!

MH SHugo

Skrevet
  • Author

Aftensygeplejersken kom bestyrtet ind i plejehjemmets spisestue. "Har I set det?", spurgte hun. "Hva' mener du?" var den almindelige reaktion, idet vi indstillede hørerørene i retning af den talende. "Jo", sagde aftensygeplejersken, "denne Don Quirejse har skrevet et indlæg, der betyder et paradigmeskifte". Alle kæber faldt ned på bordpladen. "Et darapigmeskrift", snøvlede Olsen, som var den første til at fatte sig. "Du mener vel et paradigmeskifte, hva' Olsen?". "ja, selvfølgelig, et ægte pigmentdaraskrift. Hvornår har vi oplevet det sidst?". Vi andre opgav, og gav os vantro til at læse:

... Men Benjamin, der er ikke noget sparet, hvis du dividerer hvert put op i totaludgiften for turen, tværtimod, du kan få flere put i det hjemlige for det hele turen koster os

Her havde vi siddet i vore rullestole og troet, at Don Quirejse tog til Germania, fordi det var billigere. Ja, han var på et tidspunkt endda mistænkt for at ville germanisere hele den danske branche, og det bryder vi gamle gutter os ikke om. Vi husker tydeligt stormen på Dybbøl i 64. Eller var det nu vore fædre? Det er svært at huske, men i hvert fald skal vi ikke have det germaneruvæsen og ugræs ind over Kongeåen.

Sådan forstod vi da det hele. Indtil Don Quirejse nu meddelte, at det faktisk var billigere her i Danmark. Et ægte darapigmeskrift.

Nu frygter vi kun, at vi får en bunke preussere herop – måske endda med kejser Wilhelm i spidsen. Jamen, kan vi dog ikke hindre dette pigmentdaraskrift? Det vil jo betyde højere priser herhjemme, og hvad vil hjemmehjælperen under indtryk af dette da ikke forlange fremover?

Det er tidernes ende.

Skrevet

Borende X

Jeg har faktisk oplevet et rigtigt paradigmeskifte i chatten :)

En bruger bød ind i chatten med at han netop over 2 halvliters fadøl, havde læst op for gutterne på et navngivet københavnsk værtshus fra min anmeldelse af min sceance med Malou Magic hos Sexy Club, til stor fornøjelse for tilhørerne.

Slå den, hvis I kan, der blev jeg sgu lidt stolt ;)

Har endnu tilgode at få min seneste beretning fra Berlin over ca 30 sider godt 69000 anslag læst højt for et offentligt publikum - jeg kommer ikke selv og gør det :ugeek:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author

Borende X

En bruger bød ind i chatten med at han netop over 2 halvliters fadøl, havde læst op for gutterne på et navngivet københavnsk værtshus fra min anmeldelse af min sceance med Malou Magic hos Sexy Club, til stor fornøjelse for tilhørerne.

Slå den, hvis I kan, der blev jeg sgu lidt stolt ;)

Jamen, den var ubestrideligt også et mesterværk, og jeg kan skam ikke slå den. Du skal sandelig have skulderklap, når der er grund til det. Anderledes er det såmænd ikke :)
Skrevet

Hej Alle herinde :D

Følger med i hvad der bliver skrevet herinde, man er jo nysgerrig, eller som jeg plejer at sige, videbegerlig :lol:

Læser et indlæg, og så må jeg sku give op, der står midt i det hele:

"denne Don Quirejse har skrevet et indlæg, der betyder et paradigmeskifte".

Det er ikke første gang jeg ser, for mig, mærkelige ord, som lige så godt kunne været på forståeligt dansk?

Hvor mange af jer forstod hvad det betød, da i læste det første gang?

Eller det bare mig der ikke er så klog?

Skulle vi ikke blive nede ved jorden, hvor vi alle kan være med, forstå det vi læser, og ikke skal Google disse ord? Så var der måske flere der gad være med i Debatterne, uden at vi skulle føle os uvidende, hvilket vi jo ikke er :D

Eller er det bare mig?

GOG

Skrevet

eller som jeg plejer at sige, videbegerlig

Hej gog,

Jamen så er det da ikke en dårlig ting, at der fik sneget sig sådan et fremmedord ind i debatten... Du googlede det, og så lærte du osse noget nyt i dag... ;)

Skrevet

Hej Alle herinde :D

Følger med i hvad der bliver skrevet herinde, man er jo nysgerrig, eller som jeg plejer at sige, videbegerlig :lol:

Læser et indlæg, og så må jeg sku give op, der står midt i det hele:

"denne Don Quirejse har skrevet et indlæg, der betyder et paradigmeskifte".

GOG

GOG, paradigmeskift betyder bare holdningsskift.

Det er de lærtes måde (B. X) at lave mudderkastning på,

pakke tingene ind i svære ord, så det ser tilforladelig ud

i stedet for at kalde en spade for en spade,

og havde du gætte hvem Don Quirejse er ?

Skrevet
  • Author
Eller er det bare mig?
Nej Gog. Du kan jo se, hvordan Olsen og vi andre på plejehjemmet kludrede i dette ord ;)
Skrevet

Hej gog,

Jamen så er det da ikke en dårlig ting, at der fik sneget sig sådan et fremmedord ind i debatten... Du googlede det, og så lærte du osse noget nyt i dag... ;)

Søde Nikita ;)

En ting er at at lære et nyt ord, ved at læse det! Men hvordan udtaler jeg det?

Skulle jo nødig lyde dummere end jeg er.

Min pointe er jo bare, hvorfor ikke sige det på Dansk :roll:

Det er jo en af de ting jeg kan lide, ja Fransk er da også godt,

men fremmedord, det har aldrig prøvet :)

Et flonel`s KNUS

Skrevet

GOG, paradigmeskift betyder bare holdningsskift.

Det er de lærtes måde (B. X) at lave mudderkastning på,

pakke tingene ind i svære ord, så det ser tilforladelig ud

i stedet for at kalde en spade for en spade,

og havde du gætte hvem Don Quirejse er ?

Hej Nille

Du udtrykker dig bedre end mig, det var jo nok det jeg inderst inde mente.

Jeg deler ikke jeres interesse for at købe sex, jeg er bare til EN, God sex, nærvær.

hygge, lidt forståelse for hvorfor jeg er som jeg er, lyst til at se hende igen, og håbe at hun også vil se mig igen :D

Jeg er fuld af beundring af at i kan arrangere sådanne en tur, Mandehørmen ;)

et kammereatskab, som nok sjældent ses i dag.

Vil ønske jer en Rigtig god tur ;);)

Don Quirejse? har et gæt, men nej? dette er jo ikke hans stil, selv om han jo ved alt,

han har jo kommenteret denne tur meget, måske PR :lol::lol::lol:

God tur Drenge :lol:

Skrevet

Nej Gog. Du kan jo se, hvordan Olsen og vi andre på plejehjemmet kludrede i dette ord ;)

Hej X

Det gik da ellers godt nok med at stave til det!

Men du anede måske ikke hvad du skrev, var du bare heldig at der var et ord der betød noget?

Hvis det er sådan, så skal du da købe en Lotto kupon i denne uge :lol:

Syntes bare at du var meget efter tilrettelæggelsen af denne tur, og med det du selv har skrevet om dine tilrettelæggelser om dine besøg, så burde du ikke, "kaste med sten, når du selv bor i et glashus "

Mener at det er forståeligt dansk ;)

GOG

Skrevet
  • Author

Hej X

Det gik da ellers godt nok med at stave til det!

Men du anede måske ikke hvad du skrev, var du bare heldig at der var et ord der betød noget?

Hej Gog. Jo, jeg ved skam godt, hvad dette ord betyder, og det har vel heller ikke undgået din opmærksomhed, at jeg jo selv laver sjov med det ved at bytte rundt på stavelserne? :)

Syntes bare at du var meget efter tilrettelæggelsen af denne tur, og med det du selv har skrevet om dine tilrettelæggelser om dine besøg, så burde du ikke, "kaste med sten, når du selv bor i et glashus"
Nej, jeg er ikke specielt meget efter tilrettelæggelsen. Jeg laver her bare sjov med Netværkets velkendte forkærlighed for detaljerigdom, og jeg har da også af erfaring mine bange anelser om længden og omfanget at de beretninger, der uvægerligt vil komme dernedefra :mrgreen:

Og Don Quirejse? Ja, her spiller jeg på Cervantes' roman fra 1605 om den verdensfjerne ridder Don Quixote og hans væbner Sancho Panza, der bekæmper vejrmøller, fordi han tror, de er fjender.

Hvis du læser mine indlæg een gang til, vil du nok se, at de ikke er skrevet polemisk, men med et strøg af ironi. Den pointe har Nille i det mindste fanget – og spillet med på ;)

I al fordragelighed

BX

Skrevet

Hvis du læser mine indlæg een gang til, vil du nok se, at de ikke er skrevet polemisk, men med et strøg af ironi. Den pointe har Nille i det mindste fanget – og spillet med på ;)

I al fordragelighed

BX

Jeg har ikke fattet en brik BX.

Fatter ikke du er så optaget af vores drengetur, du er den som har kommenteret mest på vores tur og du skal jo ikke med...

Det kan godt være du synes din ironi og sarkasme er morsomt, men er der andre end dig som kan se det morsomme i det ?

Lige en service meddelelse til de kære læsere: Polemisk (anvendt af B.X) betyder angribe eller aggressiv eller skabe strid.

Skrevet

Jeg kan dæleme godt forstå han er så optaget af turen!!!! bliver da for fedt! så kan man bare sidde der på sidelinien og være skide misundelig ;) øv bøv........ og vente på sine 3 besøg de næste 96,5 dage :)

har det personligt ok med han driller lidt med det :) men det er jo heller ikke mig, der bliver sammenlignet med et æsel ;)

Skrevet
  • Author

Jeg kan dæleme godt forstå han er så optaget af turen!!!! bliver da for fedt! så kan man bare sidde der på sidelinien og være skide misundelig ;) øv bøv........ og vente på sine 3 besøg de næste 96,5 dage :)

har det personligt ok med han driller lidt med det :) men det er jo heller ikke mig, der bliver sammenlignet med et æsel ;)

Hæ, hæ, Liderligfyr. Næ, jeg er nu ikke misundelig, for FKK er ikke lige min sexualitet. Det er rigtigt, at jeg har været i drillehjørnet, og jeg har det helt og aldeles fint med, at du/I driller tilbage. Så derfor: God tur :D :D
Skrevet

Citat gog

Det er ikke første gang jeg ser, for mig, mærkelige ord, som lige så godt kunne været på forståeligt dansk?

Hvor mange af jer forstod hvad det betød, da i læste det første gang?

Eller det bare mig der ikke er så klog?

Skulle vi ikke blive nede ved jorden, hvor vi alle kan være med, forstå det vi læser, og ikke skal Google disse ord? Så var der måske flere der gad være med i Debatterne, uden at vi skulle føle os uvidende, hvilket vi jo ikke er :D

Jamen jeg forstod det godt ved første gennemlæsning. Jeg læste det igen senere fordi jeg synes det er morsomt.

Det er da dansk, og forståeligt. Det afhænger blot af hvilke ord man har i sit vokabularium. Du har garanteret en samling ord, der for mig er komplet uforståelige. Læser jeg nogle af dem, så Googler jeg dem, lærer hvad de betyder, og så har jeg haft en god dag. En god dag er en hvor jeg lærer noget nyt. Det kan være et ord, hvordan man laver pesto i en ruf, eller hvor kvindens u punkt er mest følsomt eller, eller, eller.

Hvis vi alle kun benyttede tabloid pressens stærkt begrænsede ordforråd ville vi da få en meget fattig og unuanceret debat, hvor det langsomt blev umuligt at udtrykke små nuancer i ens meninger.

@ Nille:

Jo det er sjov - BX´s indlæg. Det er svært at udtrykke ironi og sarkasme på skrift, men indledningen på indlægget slog da tydeligt tonen an.

God tur forresten, og husk at spare på kræfterne. Der kommer en dag efter denne ;)

Skrevet

Århuselsker ;)

Det jeg mener , er at her på disse sider læser mange M/Ker med, uanset uddannelse, sprogforståelse, og så lige de fremmedord jeg nævnte.

VOKABULARIUM :) Flot ord, og hvad så, Hvis jeg brugte sådanne et ord over for mennesker jeg ikke kendte ville jeg da bagefter forklare dem hvad det betød, meningen med at bruge det ;)

En lille tanke fra mig, med 2 ord i denne debat, kunne en Anmeldelse af en pige så lyde sådan ;)

Vi havde dyrket det Franske i et godt stykke tid, jeg nød det, og det lød også som om hun nød det,

jeg ville godt prøve at tage hende bag fra, nyde hendes dejlige røv, så jeg sagde, skal vi ikke prøve at lave et Paradigmeskift i den måde vi dyrker sex lige nu? hun gloede på mig som om jeg ikke var rigtig klog, så sagde jeg, det er ikke for at jeg vil være Polemisk. Der var sku ingen kemi, forstå det hvem der kan, jeg bad jo bare om at hun så vores iganghavende fra en anden side, og jeg ville jo ikke skabe strid.

GOG

Skrevet

Citat gog

i havde dyrket det Franske i et godt stykke tid, jeg nød det, og det lød også som om hun nød det,

jeg ville godt prøve at tage hende bag fra, nyde hendes dejlige røv, så jeg sagde, skal vi ikke prøve at lave et Paradigmeskift i den måde vi dyrker sex lige nu? hun gloede på mig som om jeg ikke var rigtig klog, så sagde jeg, det er ikke for at jeg vil være Polemisk. Der var sku ingen kemi, forstå det hvem der kan, jeg bad jo bare om at hun så vores iganghavende fra en anden side, og jeg ville jo ikke skabe strid.

:lol::lol::lol:

Tror faktisk at hovedparten af de skønne piger der opererer i dette univers, ville grine glad hvis du fyrede ovenstående af under øvelserne. :D

Men gog,hermed fik du med et smil stoppet din egen debat, inden den gik hen og blev polemisk.

Nu vil jeg så gå ind og parre mig med Digma.

Skrevet
  • Author
:lol::lol::lol: Gider du lige smide et link til hende?
Skrevet

:lol::lol::lol: Gider du lige smide et link til hende?

Jep, men hun er på denne side af broen :o

http://www.kindgirls.com/girls/carisha/575

Skrevet

Citat gog

:lol::lol::lol:

Tror faktisk at hovedparten af de skønne piger der opererer i dette univers, ville grine glad hvis du fyrede ovenstående af under øvelserne. :D

Men gog,hermed fik du med et smil stoppet din egen debat, inden den gik hen og blev polemisk.

Helt ærligt? hvor mange tror du ville forstå det?

Prøver ikke at være polemisk, men agiterer bare for et sprog, vi alle kan forstå, første gang vi læser

det, enkelt? :)

Digma?

Tænkte bare, er det ikke lidt langt for BX på cykel?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.