Hop til indhold

... og turen arrangeres af Reisebüro Fisser, Hamburg

Featured Replies

Skrevet

Ja, tiden sig nærmer, hvor man i Den germanske Fanklub velsagtens skal fylkes i borggården med henblik på fælles afgang.

For 900 år siden var målet Jerusalem, i vore dage er det imidlertid det mere beskedne Hamburg.

Men jeg vil da af oprigtigt hjerte ønske en rigtig god tur til Don Quirejse, Sancho Nille, krikken Rosinante samt alle de ædle riddere.

Skrevet

Godt indlæg X :D

Også en stor hilsen til jer germanervenner på snarlig tur. Møg jeg ikke kan være med. Fedt at mærke jeres begejstring. God tur

Skrevet

Ja - og så glæder vi os til at høre, hvad turen kostede jer :o

Så kan vi jo selv beregne, hvad et "put" koster i FKK-land :D

God tur

:geek:

Skrevet

Vi takker i den Germanske Fanklub for de mange gode ønsker, der følger os på vores vej til det germanske FKK paradis, omend jeg forventer at vi vil være knap så genkendelige undervejs mod målet, end Borende X's billeder kunne antyde 8-)

Efterfølgende vil vi gøre grundigt rede for turen, såvel oplevelserne dernede, logistik og de påløbende udgifter.

Men Benjamin, der er ikke noget sparet, hvis du dividerer hvert put op i totaludgiften for turen, tværtimod, du kan få flere put i det hjemlige for det hele turen koster os.

Men helhedsoplevelsen af 8 - 12 timer på et FKK bordel i selskab med 30 +/- nøgne ungpige skønheder vimsende omkring dig hele dagen i hele huset, ja det er simpelthen hver en krone værd sådan en tur koster os - når nu noget der bare ligner ikke kan opleves i Danmark.

Glæd jer til at følge deltagernes beretninger på Eroguide.dk, nå vi igen er vel hjemme - måske hopper I med på næste tur, I kan stadig nå selv at drage med os mellem den 20 og 25/2 til Hamburg/Berlin.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Er så så så så MEGET klar!!!!!! yehaaaaa hehe Selve logistik og samlet økonomi, bliver nok ikke noget, jeg går vældig op i, når indlægget kommer ;) nok mere sex, oplevelsen, pigerne og hvad jeg nu finder interessant ved sådan en tur

Skrevet

Klart LF. Tror alle kan mærke du er klar, stakkelse piger :D.

For mit vedkommende er det også den del du vil beskrive der er interessant.

Skrevet

HOOOVVVV

Her skete jo lige en lidt sjov udvikling..... Har snusset mig frem til, at Rosinante er Borende X..... og nu skriver han pludselig at Rosinante, er ved at gøre sig klar til felttoget.... hvilket jo må være ensbetydende med.........

Hmmm aha nå nå..... gad vide om han så kommer undercover, ligesom Sting fra top gear programmerne? Ahhh det er også lidt noget pis, plan A, var jo jeg skulle komme sådan :lol::lol::lol:

Skrevet

HOOOVVVV

Her skete jo lige en lidt sjov udvikling..... Har snusset mig frem til, at Rosinante er Borende X..... og nu skriver han pludselig at Rosinante, er ved at gøre sig klar til felttoget.... hvilket jo må være ensbetydende med.........

Hmmm aha nå nå..... gad vide om han så kommer undercover, ligesom Sting fra top gear programmerne? Ahhh det er også lidt noget pis, plan A, var jo jeg skulle komme sådan :lol::lol::lol:

:P :P

Skrevet
  • Author
Det er sgutte så svært at finde ud af :D Du stikker krikken i rumpen med din hellebard og ser, hvad der kommer ud af skindet. Er det et hyl fulgt af et ældre individ i rullestol, så er det mig, og du kan da overtage skindet :lol::lol: , men hører du et højt vrinsk, så er krikken skam ægte nok :lol::lol: :lol:
Skrevet
  • Author

Efterfølgende vil vi gøre grundigt rede for turen...
Jeg er ikke sikker på, at Benjamin mente det bogstaveligt igen :lol::lol:

Men Benjamin, der er ikke noget sparet, hvis du dividerer hvert put op i totaludgiften for turen, tværtimod, du kan få flere put i det hjemlige for det hele turen koster os
Godt, at jeg så blev hjemme, selvom jeg aldrig plejer at tænke i penge.

Men nu er forvirringen da total :) Betyder det mon, at den tidligere strategi nu ændres i retning af, at det i stedet er Germania, der skal afgermaniseres? :lol::lol: :lol:

Skrevet

Men helhedsoplevelsen af 8 - 12 timer på et FKK bordel i selskab med 30 +/- nøgne ungpige skønheder vimsende omkring dig hele dagen i hele huset, ja det er simpelthen hver en krone værd sådan en tur koster os - når nu noget der bare ligner ikke kan opleves i Danmark.

Hvad er udgifterne ca. for sådan en dag. Og hvor mange "put" når man gennemsnitlig ?

Rigtig god tur til jer alle.... :)

VH Ludvig.

Skrevet

Altså Borende X - det er sjovt som du ikke er interesseret i FKK, og så dog følger vores forberedelser til ekskursionen i februar så intenst som du tydeligvis gør :D;)

Men du er velkommen, også til at tage med os - risikoen er blot at du efter hjemkomsten vil være kureret for den der " jeg er skam ikke interesseret i det der FKK noget" :twisted:

Ja turen løber op, men grunden til at det overhovedet kan lade sig gøre tage på tur, er ihvertfald for eget vedkommende prisen på sex under turen, for kostede det det samme som hjemme ville jeg aldrig komme af sted.

Men tænk, jeg kunne få 6 x put hjemme for det turen nok koster mig, og alligevel har jeg undværet sex siden turen sidst i oktober til Berlin sammen med Nille - pånær min gevinst/rabat oplevelse med skønne Malou Magic :)

Der må jo være noget der drager, når jeg det vælger, trods de mange store hjemlige fristelser, som jeg hver dag har lyst til at besøge, men ikke gør det fordi jeg så aldrig igen kunne komme på tur med den Germanske Fanklub - tegnebogen er ikke fed nok til både og :cry:

@Ludvig

Hvor mange put man når over 8 - 12 timer afhænger i høj grad af om vi taler om Nille eller Rejsenetværk, Nille når nok 5 - 6 piger, jeg nok kun 2 max 3, så jeg regner med et forbrug på 200 - 250 euro 1500 - 1900 kr hver af de 2 dage jeg besøger Harmony.

Plus at Liderligfyr og jeg besøger Flatt99 om onsdagen i Hamburg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg kommer til at tænke på Vatikanet i Rom.

Og den stakkels pave, som har valgt at pensionere sig (i cølibat).

Skrevet
  • Author

Altså Borende X - det er sjovt som du ikke er interesseret i FKK, og så dog følger vores forberedelser til ekskursionen i februar så intenst som du tydeligvis gør :D;)
Nej, Don Quirejse, her tager du grueligt fejl.

Jeg har slet ikke læst alle Jeres alenlange mellemregninger eller tjatkommunikation. Jeg har faktisk siddet og smågrinet lidt ad dem, jeg tilfældigvis er faldet over.

Især den med taxaregningen, som løb op i et helt habilt thaibesøg. Jeg foreslog dig derfor at tomle, men det måtte du jo ikke for din mor.

Derfor kunne jeg ikke dy mig for at give Jer lidt humor med på vejen.

Som jeg også tidligere har skrevet til dig PB, er det slet ikke min sexualitet. Jeg er til dyb tosomhed. Det hindrer mig dog ikke i at give Jer gode ønsker med på vejen :)

Skrevet

Hvad er udgifterne ca. for sådan en dag. Og hvor mange "put" når man gennemsnitlig ?

Rigtig god tur til jer alle.... :)

VH Ludvig.

Det er helt individuelt, hvordan det forløber sig i løbet af dagen.

Typisk er der få piger tidlig på dagen og man har tid til at spise, snakke og slappe af med sauna , massage, læst en bog osv... og er der en par piger som fanger interessen tager man lige en omgang i høet.

så når vi hent på aften og mørket er faldet på, omkring kl. 18-19 kommer de lækre piger... og man bliver anderledes opstemt, og jagten på en eller to partner går ind, alt efter hvor mange piger som tænder en... måske bliver det til en 3kant eller noget ekstra, måske bliver det flere lange selskaber på værelset.

Alt kan ske og selv om man hjemmefra har beslutte sig for at være sammen med X antal piger, så ændres planen løbende i løbet af aften, det skal selvf. afstemmes med ens helbred, evt træthed efter en lang køretur.

Men regn med i snit 3 piger per dag er nok rimelig, men tag ekstra penge med det er så surt at løbe tør når man har det sjovt.

Jeg regner med 3000kr per dag for at være på den sikre side :D

Kan man nøjes med 1 pige er budgettet selvf. mindre.

Skrevet

Som jeg også tidligere har skrevet til dig PB, er det slet ikke min sexualitet. Jeg er til dyb tosomhed. Det hindrer mig dog ikke i at give Jer gode ønsker med på vejen :)

Borende X

Jeg fornemmer en vis sarkasme og håne i denne tråd.

Men vi tager imod dine lykønsker med glæde :lol:

Vi er klar over at du er lykkelig gift, sidder i rullestol (alligevel kan du stille op i køen hos din lunefuld favorit kassedame i Irma 8-) , du bor på plejehjemmet St. Kødlyst, du er fast husbuk.

Så det går aldrig, at du kan more dig med 30+ nøgne piger over flere dage, din pacemakers vil ikke kunne håndtere det. :lol:

Det er nok bedst du bliver hjemme. :lol:

Vi andre glæder os til at rejse med "Fisse Travel" :D

Din ærbødig tjener Sancho Nille

Skrevet
  • Author

Næh, Sancho Nille. Der er skam ingen sarkasme og hån fra min side. Blot lidt venlig ironisk/humoristisk deltagelse.

Turen har jo været planlagt så omhyggeligt, at man skulle tro, at der var tale om en ren kommandoaktion – eller selveste planlægningen af landgangen i Normandiet.

Dette kan godt more en gammel kontrolfreak som mig, der nu har lært at slappe lidt af i livet og ikke er bange for at tilstå, at jeg er gift, handler i Irma og er fast husbuk.

Ja, derfor er det nok bedst, at jeg bliver hjemme. Man er vel fast husbuk :lol::lol: Men alligevel: God tur og hils Reisebüro Hermann Fisser i Hansestadt Hamburg :lol: :lol:

Skrevet

Turen har jo været planlagt så omhyggeligt, at man skulle tro, at der var tale om en ren kommandoaktion – eller selveste planlægningen af landgangen i Normandiet.

Hvad mener du ? vi har kun glædet os i 3 mdr. for at lave en fællestur til FKK med drengene. Det er en flok drenge som har et fælles mål, det er FKK og Fisse :lol:

Først indtager vi Hamborg bagefter indtager vi Berlin før turen vender hjem...

Skrevet

Borende X

Vi er klar over at du er lykkelig gift, sidder i rullestol (alligevel kan du stille op i køen hos din lunefuld favorit kassedame i Irma 8-) , du bor på plejehjemmet St. Kødlyst, du er fast husbuk.

Så det går aldrig, at du kan more dig med 30+ nøgne piger over flere dage, din pacemakers vil ikke kunne håndtere det. :lol:

Det er nok bedst du bliver hjemme. :lol:

Vi andre glæder os til at rejse med "Fisse Travel" :D

Din ærbødig tjener Sancho Nille

Så er det lige at vi mangler knappen? Syntes godt om? Jeg , Syntes godt om :D

Skrevet
  • Author
Hvad mener du ?
:lol::lol::lol: Jow, det er min klare fornemmelse, at når Don Quirejse har planlagt noget, så indeholder tidsplanen selv minuttallene i U-bahn'en på relevante strækninger – for da slet ikke at tale om billetpriserne :!:
Skrevet

Men tænk, jeg kunne få 6 x put hjemme for det turen nok koster mig, og alligevel har jeg undværet sex siden turen sidst i oktober til Berlin sammen med Nille - pånær min gevinst/rabat oplevelse med skønne Malou Magic :)

Rejse, er det ikke alvorligt tæt på tortur, det du der byder dig selv...? :)

@Nille og Rejse, Tak for info.

Jeg er sgu lidt misundelig på turen, og specielt den mandehørm, som uundgåeligt vil være tilstede ;)

Vh Ludvig.

Skrevet

Hej Ludvig

Tortur er det ikke, men et afsavn, jo sådan føles det at måtte undvære sex i måneder af gangen.

Men det kan ikke nytte noget at købe sex hjemme 1 - 2 gange månedligt, når jeg lever i et land hvor rammen om en købesex oplevelse er for mig så utilfredsstillende, og prisen for samme defacto er designet til et fåtalligere købestærkt publikum.

Jeg har så den fordel at jeg ikke drives af en spontan lyst, som tilfældet er for mange mænd der køber sex, men i stedet kan disciplinere en opsparing over måneder, der gør min deltagelse mulig i en fællestur til Tyskland, som den vi drager på i næste uge.

Jeg ved at havde jeg allerede brugt disse penge hjemme, ville ærgrelsen være større over at måtte kigge langt efter de andre der rejser ud, end glæden over de oplevelser jeg undte mig hjemme, mens jeg tilsvarende ved at oplevelsen i Tyskland efter alt sandsynlighed bliver så fantastisk, at jeg igen vil kunne glædes over at jeg endnu en gang sparede op til en tur på ny til det tyske FKK paradis.

Men du er jo på en og samme tid ikke til det selv, men samtidig lidt misundelig på os, men du kan nå det endnu - Liderligfyr har en ledig plads i bilen ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Men du er jo på en og samme tid ikke til det selv, men samtidig lidt misundelig på os, men du kan nå det endnu - Liderligfyr har en ledig plads i bilen ;)

Tak Rejse, jeg er faktisk ret misundelig, bare ikke lige omkring den form for købe-sex i søger... :)

Men selve turen, løgnhistorierne, fællesskabet, bajerne og i hele taget den jargon, som givetvis vil være tilstede, er ret misundelsværdig for mig.

Disse oplevelser hænger ikke længere på træerne i mit liv... :( Desværre.

VH Ludvig.

Skrevet

kan dælme godt forstå du er misundelig Ludvig!! Er altså ikke det samme og sidde med sin kop kaffe og kigge på potteplanten, som at have 30 nøgne skønhedernat kigge på ;) sidde og filosofere over hvem man lige synes trænger til at få noget p... hvem er mest interessant? flottest? sødest? har det rigtige blik i øjnene? så tager man hende i hånden, slæber hende med ovenpå, forklarer hende hvad hun skal gøre :) nyde tiden

tror der må være noget championsleague torsdag, så en øl og hygge sig med det! evt kan man lige snuppe en quickie i pausen, hvis man lyster det ;)

men nok om det, du må hygge dig med potteplanten hehe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.