Hop til indhold

Recommended Posts

Stiller mig lige i koret af alle dem der priser Rose højt. Har været der og må sige at det er den sødeste, frækkeste og lækreste pige jeg har besøgt længe. Pris/serviceforhold helt i top. Hygiejne, sted og alt andet ligeså. Hun er bare sød.

Og så lige et bette bøvs... Rose fortalte at en kunde dagen før mit besøg i søndags, havde fået en hel time med det hele og havde så "glemt" pengene i sin bil. Han dukkede aldrig op og betalte efter at han "lige" skulle hente dem. Det er eddermaneme bare for primitivt og lavt. Hvad tænker sådan en idiot på at snyde en stakkels pige, der har serviceret hans moralløse krop en hel time. Hav dog respekt for pigen og lad være med at udnytte at hun nok ikke kan gå til nogen for at få hjælp. Jeg bliver helt flov og sur igen bare over at skrive det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved ikke hvad der sker med mig og thai damer i kolding, jeg havde aftalt tid, tidspunkt og det hele, spørg efter adresse, det vil hun ikke udgive før på tidspunket jeg skal være der, ok tænker jeg, kør hele vejen til vejle, skriver 5min før efter adresse,.... sker intet! ringer og skriver men stadigt intet..... andre der har prøvet dette ved hende eller andre ???

 

øvøvøv, 2-3 timer spildt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
saccy skrev, for 20 minutter siden:

jeg ved ikke hvad der sker med mig og thai damer i kolding, jeg havde aftalt tid, tidspunkt og det hele, spørg efter adresse, det vil hun ikke udgive før på tidspunket jeg skal være der, ok tænker jeg, kør hele vejen til vejle, skriver 5min før efter adresse,.... sker intet! ringer og skriver men stadigt intet..... andre der har prøvet dette ved hende eller andre ???

 

øvøvøv, 2-3 timer spildt !

Øh, hvori ligger sammenhæng mellem dit skriv og Ts og tråd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja undskyld, men mit første indfald, var dog Rose? Så måske jeg bare skal have nye briller?

Apropos, så er der sket et lignende tilfælde for ca et halvt år siden, dog i den Nordlige del af Landet

Bare en tanke, husker dog ej præcis, men også en som løb fra regeringen, føj hvor ussel kan mennesker være?

Ja enten bestiller man eller også holder man sin kæft og bliver hjemme, hvor svært ka det være :wacko:

Redigeret af Thaimig
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
mogms skrev, 1 time siden:

Og så lige et bette bøvs... Rose fortalte at en kunde dagen før mit besøg i søndags, havde fået en hel time med det hele og havde så "glemt" pengene i sin bil. Han dukkede aldrig op og betalte efter at han "lige" skulle hente dem. 

Og alligevel er der rigtigt mange kunder som herinde udtrykker at det er dårlig stil af thai'erne at kræve penge inden behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være uhøflig, men prøv at bestille - så får du adressen. Det kan vel ikke være vigtigt om det er nr dit eller dat, hvis du vil besøge pigen. :)

Hun er for øvrigt super sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 30.10.2019 at 08:18:

Ikke for at være uhøflig, men prøv at bestille - så får du adressen. Det kan vel ikke være vigtigt om det er nr dit eller dat, hvis du vil besøge pigen. :)

Hun er for øvrigt super sød.

Når jeg endelig (Læs uden varsel) rammer Vejle, er det svært at bestille forud, hvorfor jeg hellere vil tage chancen og smutte forbi uanmeldt end at skulle til at aflyse fordi det gik i vasken..

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/283690

Hej allesammen,

Så røg jeg i fælden igen igen og kørte forbi hotte Rose i Vejle. Jeg havde sms’et dagen forinden at jeg ville dukke op ved 12 tiden. Jeg blev modtaget af en glad og veloplagt Rose og kunne gå direkte ind.

For at shake det lidt op tilbød jeg hende massagen denne gang. Det tog hun lidt undrende imod og lagde sig op på briksen. Startede med en grundigt olieret tur fra nakken ned over ryggen til lårene og hendes yderst velformede og faste baller. Tiden var kommet til forsiden, hun vendte sig og jeg hyggede mig med hendes lækre bryster og lidt senere den barberede fisse. Imens hænderne arbejdede tog hun stille og roligt pikken i munden og gav mig den fedeste gang deep throat. Således tændt startede vi med en vild ridetur i fissen, så fulgte en missionær og til sidst red hun mig omvendt med pikken i hendes stramme røv. Jeg er normalt lang tid om det, men da hun steg af og tog fat med hånd og mund gik der ikke længe inden jeg kom som ..... For en god ordens skyld ville hun så give mig massage som afslutning og under lidt small talk og munterhed, var det faktisk rigtig rart. Rose er meget sød og givende for den relativt lave pris.

At nogen kan finde på at løbe fra regningen, som en anden herinde har beskrevet er simpelthen for lavt. Pigerne arbejder sgu hårdt og fortjener respekt, så det er bare no go.

Jeg giver altid Rose de aftalte penge inden og så et lille personligt tilskud efter seancen. Det gør at hun genkender mig, er smilende og glad og holder aftaler.

Alle bør kigge forbi Rose, hun er fucking hot og jeg kommer selv igen igen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
H̄em̀ng skrev, for 17 minutter siden:

Så røg jeg i fælden igen igen og kørte forbi hotte Rose i Vejle. Jeg havde sms’et dagen forinden at jeg ville dukke op ved 12 tiden. Jeg blev modtaget af en glad og veloplagt Rose og kunne gå direkte ind.

Fede tegn du har over bogstaverne i dit navn. 

Synes jeg har set dem før på et asiatisk tastatur :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Fede tegn du har over bogstaverne i dit navn. 

Synes jeg har set dem før på et asiatisk tastatur :mrgreen:

Du er som altid utrolig skarp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Fede tegn du har over bogstaverne i dit navn. 

Synes jeg har set dem før på et asiatisk tastatur :mrgreen:

Kunne det måske tænkes at jeg har valgt et thailandsk udtryk for at indikere hvem jeg er overfor damen? Så kan man jo håbe på good will ved næste besøg.... Google svarer på alt og oversætter alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cthulhu skrev, 1 time siden:

for at besøge rose skal man lave en anmeldelse, det beder hun nemlig om når man besøger hende :)

Det gjorde hun nu ikke da jeg besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cthulhu skrev, for 1 time siden:

for at besøge rose skal man lave en anmeldelse, det beder hun nemlig om når man besøger hende :)

Det har hun nu aldrig bedt mig om, men hvis nogen yder en indsats som berettiger til en positiv anmeldelse, så giver jeg den da gerne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stokie skrev, den 31.10.2019 at 22:56:

Når jeg endelig (Læs uden varsel) rammer Vejle, er det svært at bestille forud, hvorfor jeg hellere vil tage chancen og smutte forbi uanmeldt end at skulle til at aflyse fordi det gik i vasken..

Så må du jo tage chancen de steder du kender adressen på :) Og samtidig er dem der besøger hende fri for der står en og banker på midt under seancen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, den 31.10.2019 at 23:06:

Men hvis ikke adressen fremgår af annoncen , så er det vel fordi pigen ønsker at man bestiller tid og ikke bare kommer dumpende ind ...

Nu er der jo ligesom tale om en butik/klinik (fremgår af annoncen), hvor en del af konceptet er at man kan dumpe ind forbi.

Ellers havde man nok valgt privat diskret istedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stokie skrev, for 2 minutter siden:

Nu er der jo ligesom tale om en butik/klinik (fremgår af annoncen), hvor en del af konceptet er at man kan dumpe ind forbi.

Ellers havde man nok valgt privat diskret istedet..

Hvis hendes koncept var , at kunderne bare skulle dumpe ind , tror jeg helt sikkert , at hun ville skrive adressen i annoncen ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 13 minutter siden:

Hvis hendes koncept var , at kunderne bare skulle dumpe ind , tror jeg helt sikkert , at hun ville skrive adressen i annoncen ..

Det har nok snare noget at gøre med at man ikke ønsker sig særlig opmærksomhed fra myndighederne.

Bemærk i øvrigt også at der ikke spørges til gadenavn men husnummer - som kunne oplyses i en PB.

Men lad os bare sige du har ret og jeg får fred:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stokie skrev, for 1 minut siden:

Det har nok snare noget at gøre med at man ikke ønsker sig særlig opmærksomhed fra myndighederne.

Bemærk i øvrigt også at der ikke spørges til gadenavn men husnummer - som kunne oplyses i en PB.

Men lad os bare sige du har ret og jeg får fred:-)

Jeg HAR ret ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Hej.

Havde i dag ved 10 tiden mit første besøg hos Rose. Øjeblikket inden jeg når frem er en anden mand uden aftale blevet lukket ind. Heldigvis kom jeg for, da jeg kunne fremvise vores sms aftale :-)

Havde booket en 1 time med anal på forhånd. Da jeg kort inden havde fået massage i Kolding aftalte vi kun b2b og sex, hvilket var fint for Rose. Hun var dog bekymret for om jeg allerede var tømt fra mit massage besøg, hvilket jeg forsikrede ikke var tilfældet.

Aftalt beløb plus lidt drikkepenge skifter hænder og gik det ellers løs. Sikke en omgang. B2B, BJ, 69’er og pussy slide inden vi kom i gang. Første udløsning rider hun mig til. Efter en pause med lidt massage får Rose vækket min ven igen og vi    knepper nu stående både i fisse og røv inden hun beder om mine proteiner i munden. Rose går i gang med et fremragende BJ med deep throat. Jeg hjælper selv til, da det er anden udløsning, så hun styrer ned mod boller og røvhul indtil jeg når klimaks, som hun tager i munden med synk.
Fremragende oplevelse trods høje forventninger baseret på jeres erfaringer, men blev til fulde indfriet og overgået.
Eneste anke herfra er, at hun simpelthen er for servicedminded og spørger lidt for meget om det er godt/rart/dejligt i stedet for bare give den gas sammen med kunden :-)

Hun har potentialet til at ruinere min økonomi afh. hvor længe hun bliver! 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...