Hop til indhold
Mand34Horsens

Danske Sandra Aarhus - Spild af tid

Recommended Posts

Guest Valderrama
dickens skrev, for 2 minutter siden:

Tænk hvis lækkermåsen Sandra havde skrevet til ts, "det er sørme med i prisen til de 500 kr" !

Præcis @dickens så havde alting sikkert med garanti været fjong, og måske endda endnu en god anmeldelse :)

Høflighed har aldrig kostet noget, tværtimod

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle Glemte lige at sige af billederne af danske Sandra, er taget med Mobilen og er 100 % ægte

i modsat til 90% af de billeder vi ellers blive kastet op i ansigtet.

Sandra er en meget eftertragtet dame ( med god grund)

og har derfor ikke tid til at besvare en masse spørgsmål, som man kan læse sig til.

Derfor hendes indstilling, hun er ikke bullshit

Hvilket så åbenbart giver hende ret til at spilde folks tid.

Jeg gentager min pointe. Jeg er skideligeglad med hvor travlt nogen har. Hvis de behandler mig med så lidt respekt som Sandra gjorde overfor trådstarter, så får de sgu med grovfilen.

Fandens til måde at drive en forretning på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

WOW. Hun er den mest lækreste gp, jeg har været sammen med..

Selvfølgelig var der nogle problemer men fuck det. Jeg fik da lettet trykket. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
fynbomanden skrev, den 23/10/2019 at 20:13:

Jeg kan sagtens forstå Sandra, da det jo meget klart og tydeligt står i annoncen hvad prisen er for den ydelse der ønskes.

I betragtning af de famøse, og til tider skræmmende markedsførings teknikker som er ved at blive normaliseret på købesex området, så vil det da være ganske fornuftigt at få bekræftet sine forventninger, selvom at det evnt står i annoncen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også kun sige gode ting om Sandra. Hun er sgu en af de frækkeste GP'er jeg har besøgt til dato. Uden at skulle ud i en egentlig anmeldelse, så har hun mine varmeste anbefalinger. Det er vel ved at være lidt over et års tid siden jeg var hos hende, men oplevelsen sidder der endnu. Jeg har oplevet både udenlandske og danske piger, som virker som om de bare vil have det overstået og det virker meget mekanisk. Det kan man sgu ikke sige om Sandra. Jeg oplevede hende som værende utroligt nærværende, superfræk og lydhør overfor de ønsker jeg havde.

Men ja, hun er en bestemt kvinde, hvilket jeg også fik at mærke undervejs, på den frække måde :)

 

Så tøv ikke med at besøge hende. Hvis man ellers ikke har noget imod en kvinde, som ikke bare er en "nikkedukke"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...