Hop til indhold
Mand34Horsens

Danske Sandra Aarhus - Spild af tid

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/275928
Jeg vil lige advare imod hende. Hun er virkelig ubehagelige og en dame der spilder ens tid uden at blinke.  
Hvilket i en travl hverdag kan være så ubehageligt, hun tog 1 1/2 af min tid her til aften, samt penge til benzin. 
Vi havde en aftale og var kørt men et uskyldigt spørgsmål var åbenbart nok til at tænde hende af og aflyse.  
1 1/2 time spildt, mange tak.  

Har lige indsat vores sms samtale så kan man selv dømme.

Jeg er virkelig sur over at man tillader sig at spilde nogens tid på den måde.

Er på vej tilbage nu og sidder i bilen og skummer over det.

 

D1A49F14-E026-4AE3-890D-7AB41290FF4D.jpeg

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Ligner RIGTIG DÅRLIG STIL her af @Mand34Horsens 

Jeg kan sagtens forstå Sandra, da det jo meget klart og tydeligt står i annoncen hvad prisen er for den ydelse der ønskes. Samtidigt er det rigtig dårlig stil, at man skriver adressen.

Det er helt ufatteligt, at man kan finde på sådan noget - SKAM DIG, og få det slettet !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor kendt adressen er????? Det er da stadig dårlig stil. Fordi du er forsmået og bitter. Og så er du endda sådan en type som truer med at skrive en ærlig anmeldelse= dårlig anmeldelse. 
Der står flere gange i hendes annonce at fransk er med kondom. Med store fede bogstaver. Når det er for svært for dig at læse og forstå, ja så er det da klart at hun ikke vil have dig på besøg. For hvad har du så heller ikke forstået. 
Så det er 100% din egen skyld!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står flere gange i hendes annonce at fransk er med kondom. Med store fede bogstaver. Når det er for svært for dig at læse og forstå, ja så er det da klart at hun ikke vil have dig på besøg.

Hvad snakker du om?  
jeg spørger om pris når det er med fransk, ikke kondom.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Der står højt klart og larmende tydeligt, at det koster kr. 500 kære @Mand34Horsens. Det er da useriøst at spørge om prisen efter du har lavet aftalen og er på vej. Ufatteligt useriøst, og jeg beundrer den reaktion du fik fra kvinden. Hun viser sgu da, at hun er mega sej. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Prisen  er  meget  tydelig  i hendes  annonce  og  hun  frabeder  sig  jo  netop  spørgsmål  som allerede  er  besvaret  i hendes  annonce.  Det  du  har  bedt  om  koster  500 kr... Det  kan  jeg  selv  læse  og  forstå 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nemtøs hvilket er fint men normalt koster svensk og fransk ikke det samme, så læste det som om at jeg kunne vælge 1 af delene men gik ud fra fransk koster mere.  
Så for at få penge nok med spørger jeg.  
 @fynbomanden du er vild, hanrej number 1, held og lykke med det.

Kan kun gentage min advarsel om Sandra.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mand34Horsens skrev, for 4 minutter siden:

@Nemtøs hvilket er fint men normalt koster svensk og fransk ikke det samme, så læste det som om at jeg kunne vælge 1 af delene men gik ud fra fransk koster mere.  
Så for at få penge nok med spørger jeg.  
 @fynbomanden du er vild, hanrej number 1, held og lykke med det.

Kan kun gentage min advarsel om Sandra.

Så  er  der  jo  tale  om en  misforståelse.  Ærgeligt  I ikke  fik  mødt  hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Mand34Horsens skrev, for 10 minutter siden:

@Nemtøs hvilket er fint men normalt koster svensk og fransk ikke det samme, så læste det som om at jeg kunne vælge 1 af delene men gik ud fra fransk koster mere.  
Så for at få penge nok med spørger jeg.  
 @fynbomanden du er vild, hanrej number 1, held og lykke med det.

Kan kun gentage min advarsel om Sandra.

Ynkeligt forsvar for at have gjort i nælderne :) - og hvor er du bare ringe til at fornærme :). En helt igennem fantastisk oplevelse at læse denne tråd hr. En fornøjelse at stifte bekendtskab med så stor intelligens, truely en once in a lifetime experience. Slut herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Prisen  er  meget  tydelig  i hendes  annonce  og  hun  frabeder  sig  jo  netop  spørgsmål  som allerede  er  besvaret  i hendes  annonce.  Det  du  har  bedt  om  koster  500 kr... Det  kan  jeg  selv  læse  og  forstå 

Det er fa. billigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold....nu....op....hvor er I underlige. Mand34Horsens, jeg er 120 % på din side. Der kan være 10.000 årsager til at man har misset en oplysning i annoncen, og undskyld mig, hvor mange andre servicefag eksisterer der lige, hvor man bliver nægtet at handle, blot fordi man stiller et spørgsmål om noget, der fremgik af en annonce.

Sandra, jeg synes du er underlig. Det er ikke forbudt at være underlig, men jeg er sørme glad for at jeg fik set denne tråd, for jeg skal da nu aldrig nogensinde spilde min tid på dig.

Til I andre: Prøv at spørge jer selv, hvordan I ville reagere.

En noget forundret hilsen fra 

Havemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 4 minutter siden:

Hold....nu....op....hvor er I underlige. Mand34Horsens, jeg er 120 % på din side. Der kan være 10.000 årsager til at man har misset en oplysning i annoncen, og undskyld mig, hvor mange andre servicefag eksisterer der lige, hvor man bliver nægtet at handle, blot fordi man stiller et spørgsmål om noget, der fremgik af en annonce.

Sandra, jeg synes du er underlig. Det er ikke forbudt at være underlig, men jeg er sørme glad for at jeg fik set denne tråd, for jeg skal da nu aldrig nogensinde spilde min tid på dig.

Til I andre: Prøv at spørge jer selv, hvordan I ville reagere.

En noget forundret hilsen fra 

Havemanden

Så har hun mere tid til os andre..overvejer sgu og besøge hende nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caines skrev, for 3 minutter siden:

Så har hun mere tid til os andre..overvejer sgu og besøge hende nu

Selvføldig gør du det S....nej Caines, heldigvis var det lige i aften du oprettede dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 2 minutter siden:

Selvføldig gør du det S....nej Caines, heldigvis var det lige i aften du oprettede dig.

Hvor er du plat..kan sgu godt forstå hun ikke gad bruge tid på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...