Hop til indhold
Guest Valderrama

Lækkerhaps - Viborg

Recommended Posts

Niceboner skrev, for 2 timer siden:

Så må jeg indrømme, at jeg tog fejl. Fatter bare ikke, at jeg ikke kan finde hende på SD :)

Jeg sender dig et link. Jeg har været sikker hele tiden, fordi jeg har fået billedet hun bruger her, i sammenhæng med SD. Men synes ikke jeg vil lægge linket ud her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Snigeren skrev, for 10 timer siden:

Jeg sender dig et link. Jeg har været sikker hele tiden, fordi jeg har fået billedet hun bruger her, i sammenhæng med SD. Men synes ikke jeg vil lægge linket ud her. 

Jeg tror på dig, men kan ikke finde hende på SD :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
TorbenMadsen skrev, for 19 timer siden:

Hvis du er så begavet at du har fundet hende på sugardaters ud fra et billede taget bagfra, er du vel også intelligent nok til at kunne bevise det med et link til sugardaters!!! 

Havde ikke selv begavelse eller tiden til at finde hende, men hvis du kunne læse, ville du kunne se jeg spurgte @Snigeren om at sende link til mig, det gjorde han i høflige vendinger ;) og behøver ikke bevise en hujende fis overfor dig, især ikke i den tone du ellers bruger i dine opslag. Kan kun bekræfte at hun ER på SD

Hav en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
larokka skrev, den 27/11/2019 at 16:58:

Hold da op hvor en børnehave at høre på 

Ja, det er utroligt,hvordan et seriøst indlæg pludselig kører i grøften, kom nu venner det er snart jul, og husk en fremmed er kun en ven du ikke har mødt endnu

knus til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, 1 time siden:

Ja, det er utroligt,hvordan et seriøst indlæg pludselig kører i grøften, kom nu venner det er snart jul, og husk en fremmed er kun en ven du ikke har mødt endnu

knus til jer

Det er muligt du synes det kørte i grøften. Dit indlæg gør dog ikke noget for at rette op på det. Hvis du havde læst tråden færdig, ville du have set, at den kom op af grøften igen, da begge der protesterede mod min påstand måtte bøje sig til sidst :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Snigeren skrev, for 3 timer siden:

Det er muligt du synes det kørte i grøften. Dit indlæg gør dog ikke noget for at rette op på det. Hvis du havde læst tråden færdig, ville du have set, at den kom op af grøften igen, da begge der protesterede mod min påstand måtte bøje sig til sidst :biggrin:

Gode ven

jeg er kommet til et stadie i liver, hvor det ikke betyder så meget om jeg har ret, det var den generelle tone jeg opnonerede i mod

god aften til dig og alle andre

knus Servicesboy

IMG_0915.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysgerrigfyr87

Nogen som har haft fornøjelsen af lækkerhaps for nyligt?? Læst lidt forskelligt om hende på siden. Og lyder jo til at hun bare er alletiders. Så jeg er blevet ret fristet.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...