Hop til indhold
Guest Valderrama

Lækkerhaps - Viborg

Recommended Posts

Guest Valderrama

Blev opmærksom på hende via en søgning på anmeldelser i nærområdet (maks 1 times kørsel fra mig)

Der var et par gode oplevelser, så besluttede at prøve lykken, hun er ikke at finde på SD, annoncerer ingen steder, men kan kontaktes herinde ved at sende en PB, så en dag hun var "på" skrev at jeg var blevet fristet og gerne ville se hende, der gik ikke lang tid før pigen svarede, og aftalen blev hurtigt sat i gang. Hun er kun til møder i dagtimerne, hvilket passer mig perfekt. Måtte dog skrive til hende sent om aftenen at jeg desværre var blevet forhindret, og tænkte at det nok var den chance der røg der (Blacklistet), men heldigvis accepterede hun det.

Fik en ny hurtig aftale i stand, og var så heldig at kunne låne en kassebil til formålet :P (hun har ikke stedet, desværre) jeg havde modtaget et dejligt billede af hende, så jeg vidste hvad der ventede mig, vel fremme på vores mødested, møder jeg en lille flot pige, og vi spilder ikke tiden, hurtigt ind bagi, kan næsten ikke vente med at pakke ud, der er nu noget ved at knappe op og herlighederne ligeså stille kommer til syne, må sige haps haps, øverst et kønt ansigt på en lille pige, dejlige bløde bryster (en GOD håndfuld) slank mave, fast bagdel, og den mest velsmagende, våde og villige lille mis :P hvad der ellers skete i bilen vil jeg ikke udpensle, men blot konstatere at vi kom godt rundt i flere stillinger, og flere gange, hvor hun tigger om at blive kneppet hårdt, og ligefrem roser mit vedhæng (whats not to like) lyder som en der mener det :razz: der er ikke noget bedre i min bog, afslutter vores hyrdetime med at komme i munden på hende mens hun leger med sig selv, WAUW et syn. Eneste minus er hun ikke rigtigt kysser, det er ellers noget jeg vægter højt, måske det kun var mig.

Fantastisk oplevelse, fantastisk sex, fantastisk pige og 100% genbesøg herfra, når muligheden byder sig.

JUST DO IT....;)

Tak til søde @LækkerHaps for en dejlig dag :wub:

/Valderrama

Redigeret af Valderrama
Tilføjet by :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Supergod anmeldelse af LækkerHaps. 

Jeg har prøvet at sende hende en pb. HÅber at få svar retur fra hende? Hun frister nemlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Valderrama skrev, for 55 minutter siden:

Blev opmærksom på hende via en søgning på anmeldelser i nærområdet (maks 1 times kørsel fra mig)

Der var et par gode oplevelser, så besluttede at prøve lykken, hun er ikke at finde på SD, annoncerer ingen steder, men kan kontaktes herinde ved at sende en PB, så en dag hun var "på" skrev at jeg var blevet fristet og gerne ville se hende, der gik ikke lang tid før pigen svarede, og aftalen blev hurtigt sat i gang. Hun er kun til møder i dagtimerne, hvilket passer mig perfekt. Måtte dog skrive til hende sent om aftenen at jeg desværre var blevet forhindret, og tænkte at det nok var den chance der røg der (Blacklistet), men heldigvis accepterede hun det.

Fik en ny hurtig aftale i stand, og var så heldig at kunne låne en kassebil til formålet :P (hun har ikke stedet, desværre) jeg havde modtaget et dejligt billede af hende, så jeg vidste hvad der ventede mig, vel fremme på vores mødested, møder jeg en lille flot pige, og vi spilder ikke tiden, hurtigt ind bagi, kan næsten ikke vente med at pakke ud, der er nu noget ved at knappe op og herlighederne ligeså stille kommer til syne, må sige haps haps, øverst et kønt ansigt på en lille pige, dejlige bløde bryster (en GOD håndfuld) slank mave, fast bagdel, og den mest velsmagende, våde og villige lille mis :P hvad der ellers skete i bilen vil jeg ikke udpensle, men blot konstatere at vi kom godt rundt i flere stillinger, og flere gange, hvor hun tigger om at blive kneppet hårdt, og ligefrem roser mit vedhæng (whats not to like) lyder som en der mener det :razz: der er ikke noget bedre i min bog, afslutter vores hyrdetime med at komme i munden på hende mens hun leger med sig selv, WAUW et syn. Eneste minus er hun ikke rigtigt kysser, det er ellers noget jeg vægter højt, måske det kun var mig.

Fantastisk oplevelse, fantastisk sex, fantastisk pige og 100% genbesøg herfra, når muligheden byder sig.

JUST DO IT....;)

Tak til søde @LækkerHaps for en dejlig dag :wub:

/Valderrama

Udlejer du den kassebil? Det er desværre noget af en hurdle med, at hun ikke har stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LækkerHaps
Valderrama skrev, 1 time siden:

Blev opmærksom på hende via en søgning på anmeldelser i nærområdet (maks 1 times kørsel fra mig)

Der var et par gode oplevelser, så besluttede at prøve lykken, hun er ikke at finde på SD, annoncerer ingen steder, men kan kontaktes herinde ved at sende en PB, så en dag hun var "på" skrev at jeg var blevet fristet og gerne ville se hende, der gik ikke lang tid før pigen svarede, og aftalen blev hurtigt sat i gang. Hun er kun til møder i dagtimerne, hvilket passer mig perfekt. Måtte dog skrive til hende sent om aftenen at jeg desværre var blevet forhindret, og tænkte at det nok var den chance der røg der (Blacklistet), men heldigvis accepterede hun det.

Fik en ny hurtig aftale i stand, og var så heldig at kunne låne en kassebil til formålet :P (hun har ikke stedet, desværre) jeg havde modtaget et dejligt billede af hende, så jeg vidste hvad der ventede mig, vel fremme på vores mødested, møder jeg en lille flot pige, og vi spilder ikke tiden, hurtigt ind bagi, kan næsten ikke vente med at pakke ud, der er nu noget ved at knappe op og herlighederne ligeså stille kommer til syne, må sige haps haps, øverst et kønt ansigt på en lille pige, dejlige bløde bryster (en GOD håndfuld) slank mave, fast bagdel, og den mest velsmagende, våde og villige lille mis :P hvad der ellers skete i bilen vil jeg ikke udpensle, men blot konstatere at vi kom godt rundt i flere stillinger, og flere gange, hvor hun tigger om at blive kneppet hårdt, og ligefrem roser mit vedhæng (whats not to like) lyder som en der mener det :razz: der er ikke noget bedre i min bog, afslutter vores hyrdetime med at komme i munden på hende mens hun leger med sig selv, WAUW et syn. Eneste minus er hun ikke rigtigt kysser, det er ellers noget jeg vægter højt, måske det kun var mig.

Fantastisk oplevelse, fantastisk sex, fantastisk pige og 100% genbesøg herfra, når muligheden byder sig.

JUST DO IT....;)

Tak til søde @LækkerHaps for en dejlig dag :wub:

/Valderrama

Uhmmm det var skønt med dig idag søde:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
NordFyr skrev, for 2 timer siden:

Udlejer du den kassebil? Det er desværre noget af en hurdle med, at hun ikke har stedet...

He He desværre @NordFyr

Var så heldig at bilen havde noget der lige skulle nulstilles på værkstedet, og i stedet for den sædvanlige minibil som lånebil, spurgte jeg bare om jeg ikke liiige kunne låne den Toyota ProAce i stedet :D

Klassebil til formålet med en madras i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Valderrama skrev, den 23/10/2019 at 14:32:

Blev opmærksom på hende via en søgning på anmeldelser i nærområdet (maks 1 times kørsel fra mig)

Der var et par gode oplevelser, så besluttede at prøve lykken, hun er ikke at finde på SD, annoncerer ingen steder, men kan kontaktes herinde ved at sende en PB, så en dag hun var "på" skrev at jeg var blevet fristet og gerne ville se hende, der gik ikke lang tid før pigen svarede, og aftalen blev hurtigt sat i gang. Hun er kun til møder i dagtimerne, hvilket passer mig perfekt. Måtte dog skrive til hende sent om aftenen at jeg desværre var blevet forhindret, og tænkte at det nok var den chance der røg der (Blacklistet), men heldigvis accepterede hun det.

Fik en ny hurtig aftale i stand, og var så heldig at kunne låne en kassebil til formålet :P (hun har ikke stedet, desværre) jeg havde modtaget et dejligt billede af hende, så jeg vidste hvad der ventede mig, vel fremme på vores mødested, møder jeg en lille flot pige, og vi spilder ikke tiden, hurtigt ind bagi, kan næsten ikke vente med at pakke ud, der er nu noget ved at knappe op og herlighederne ligeså stille kommer til syne, må sige haps haps, øverst et kønt ansigt på en lille pige, dejlige bløde bryster (en GOD håndfuld) slank mave, fast bagdel, og den mest velsmagende, våde og villige lille mis :P hvad der ellers skete i bilen vil jeg ikke udpensle, men blot konstatere at vi kom godt rundt i flere stillinger, og flere gange, hvor hun tigger om at blive kneppet hårdt, og ligefrem roser mit vedhæng (whats not to like) lyder som en der mener det :razz: der er ikke noget bedre i min bog, afslutter vores hyrdetime med at komme i munden på hende mens hun leger med sig selv, WAUW et syn. Eneste minus er hun ikke rigtigt kysser, det er ellers noget jeg vægter højt, måske det kun var mig.

Fantastisk oplevelse, fantastisk sex, fantastisk pige og 100% genbesøg herfra, når muligheden byder sig.

JUST DO IT....;)

Tak til søde @LækkerHaps for en dejlig dag :wub:

/Valderrama

Hvorfor ansmelder du en luder i sugarbabe tråden ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LækkerHaps skrev, den 23.10.2019 at 15:41:

Uhmmm det var skønt med dig idag søde:-) 

Hvordan kommer man i kontakt med lækkerhaps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Odder skrev, for 41 minutter siden:

Hvordan kommer man i kontakt med lækkerhaps

Læs min anmeldelse.......

hun er ikke at finde på SD, annoncerer ingen steder, men kan kontaktes herinde ved at sende en PB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, den 16/11/2019 at 07:02:

Læs min anmeldelse.......

hun er ikke at finde på SD, annoncerer ingen steder, men kan kontaktes herinde ved at sende en PB

Hvorfor skriver du, at hun ikke er på SD? Det er hun .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Snigeren skrev, for 15 timer siden:

Hvorfor skriver du, at hun ikke er på SD? Det er hun .... 

Har du et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Jeg kan ikke finde hende på SD, så tror ikke hun er der, men hvis man ønsker kontakt med hende, kan I bare skrive en personlig besked til hende herinde hvor hun har en profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 27 minutter siden:

Jeg kan ikke finde hende på SD, så tror ikke hun er der, men hvis man ønsker kontakt med hende, kan I bare skrive en personlig besked til hende herinde hvor hun har en profil.

Det ved jeg med sikkerhed, at hun er. Link sendes gerne i privat besked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Snigeren skrev, Lige nu:

Det ved jeg med sikkerhed, at hun er. Link sendes gerne i privat besked. 

Vil meget gerne have link i pb :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er denne tråd oprettet under sugarbabes? Pigen har aldrig været på sugardaters Det er jo en reklame!!! 

 

TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er denne tråd oprettet under sugarbabes? Pigen har aldrig været på sugardaters Det er jo en reklame!!! 

Nu skriver jeg jo faktisk, at damen er på Sugardaters, selv om Valderrama hævder noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Snigeren skrev, for 14 timer siden:

 

Nu skriver jeg jo faktisk, at damen er på Sugardaters, selv om Valderrama hævder noget andet. 

Har mødt pigen og hun er ikke på SD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Snigeren skrev, 1 time siden:

Hvordan ved du det med sikkerhed? Jeg har fundet hende.... 

Nej du har ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Snigeren skrev, for 16 minutter siden:

Bliv du bare i din naive tro ;-)

til de der er interesserede i et link. Bare send mig en PB 

Dem der ikke har mødt hende kan jo ikke se, om det er hende du linker til. Hvad med, at bevise din påstand og sende linket til mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Jeg troede ikke hun var at finde på SD, men må give @Snigeren ret, hun er derinde også, dog ikke samme alias derinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Valderrama skrev, for 54 minutter siden:

Jeg troede ikke hun var at finde på SD, men må give @Snigeren ret, hun er derinde også, dog ikke samme alias derinde :)

Så må jeg indrømme, at jeg tog fejl. Fatter bare ikke, at jeg ikke kan finde hende på SD :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede ikke hun var at finde på SD, men må give @Snigeren ret, hun er derinde også, dog ikke samme alias derinde :)

Hvis du er så begavet at du har fundet hende på sugardaters ud fra et billede taget bagfra, er du vel også intelligent nok til at kunne bevise det med et link til sugardaters!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...