autobahn 1437 Skrevet 20. Oktober, 2019 Det var billede nummer 1 der gjorde det! Når man færdes i universitetsmiljøer rundt omkring, eller bare handler i Rema i tilflytterklynger i Aalborg, min hood på Amager eller discountbutikker i enhver større nordeuropæisk by, kan man ikke undgå at blive opstemt (pun intended) af den mangfoldighed vores DNA frembringer af charmerende unge kvinder og tilhørende accenter i alle afskygninger. Og føle et stik af misundelse - min egen tid på uni var heldigvis i en tid hvor sexuel snerpethed var fraværende (en opgørelse af antallet af partnere inden jeg var fyldt 24 ville være chokerende i nutidig kontekst) men den eksotiske varians mest i form af om hun talte finsk, svensk, engelsk, en enkelt fransk blev det også til, men alle med samme leverpostejfarvede teint som min egen. Og score et par gange på de årlige intercityture syd- og sydøstpå med lidt olivenstrejf. Og drømme om hvad der tonede frem af GIFs og JPEGs på det spæde internet, akkompagneret af selvbetjening. Men så er det jo heldigt med P4P, at mens man selv bliver ældre forbliver kvinderne mirakuløst på samme alder! Har netop besøgt Hanna Sexy Beauty Young Baby in Aalborg C THE BEST PRICES. Det er første gang hun er i Aalborg, men har været anmeldt tidligere fra andre byer, selvom hendes nuværende annonce ikke linker til dem. Hun er ualmindelig sød og imødekommende, suppleret med blik af naughtyness. Fik aftalt det praktiske (30 min.), lidt skuffende var OWO ikke på programmet som ekstra trods annoncen, men min nysgerrighed var vakt, og måtte således begive mig ud i en seance med covered BJ. Men det gjorde hun aldeles godt - fin, fræk øjenkontakt - og selvom der er langt mellem at jeg leverer i kondom kunne jeg på et tidspunkt sanse at der skulle passes lidt på her. Så nogle variationer: cowgirl, lidt 69, mums, og herefter mig øverst i forskellige vinkler, hendes ben ud til siden, over mine skuldre osv. - der måtte godt knaldes lidt igennem. Til sidst, stadig med hendes ben over mine skuldre, HJ og kom ud over hende, hun var lige nødt til at tørre et vildskud væk fra hendes kind også Bagefter lå vi og snakkede lidt, jeg er vild med lyden af hjemmelært engelsk med spansk accent. Hun tilbød noget massage, men jeg skulle videre, på med tøjet, et par kindkys, og ned på gaden med et smil. Billederne: Alle ægte og af nyere dato, jeg synes dem med stolen og på sofaen ligner allerbedst, hun havde samme farve makeup på som billede foran klaver. Pigen: Autentisk, alt som på billederne. Bryster naturel, størrelse a eller b, tror hun muligvis har været lidt bubly tidligere men har tabt sig, men de er lækre, også at have i munden og hun forsikrede mig at der må tages fat. Hun kunne tage den dybt (jeg er totalt gennemsnitlig) og jeg kunne dirigere som jeg ville. Er hun verdens flotteste "latin/hispanic", nej. Er hun smuk, ungdommelig og charmerende, JA. Hun tilbyder også DT, men næste gang tror jeg jeg vælger real kisses, der er en dejlig stemning med hende. Stedet: Moderne lys privat lejlighed. OK diskret (hvis man altså ikke lige møder naboen ved elevatoren, som jeg gjorde). For nogle vil stedet være velkendt, jeg har haft to andre gode oplevelser der. Hun er i Aalborg en uges tid mere, derefter rundt i landet nogle uger inden hun tager til hjemlandet på vinterferie. Kommer tilbage igen! https://annoncelight.dk/showad/284089 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 30. November, 2019 Plus: Sød, køn, lækker krop, A-størrelse bryster. Minus: passiv, virkede lidt trist, forlangte betaling straks. Måske havde én af os en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 30. November, 2019 fila skrev, for 2 timer siden: Plus: Sød, køn, lækker krop, A-størrelse bryster. Minus: passiv, virkede lidt trist, forlangte betaling straks. Måske havde én af os en dårlig dag. Hmmm ... og nu er annoncen væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 30. November, 2019 Annoncen skifter engang imellem https://annoncelight.dk/showad/286750 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 30. November, 2019 (edited) marcellino skrev, for 53 minutter siden: Hmmm ... og nu er annoncen væk Ja, den er ikke fjernet, men link er ændret på AL. https://annoncelight.dk/showad/286750 Jeg ved ikke om hun er ved at være kørt lidt vintertræt i det, det har været en lang tur (mit besøg var i oktober). Hun fortalte, at hun ville rejse tilbage til Barcelona i december, og derefter ferie i hjemlandet. Dengang var hun oplagt og playfull, efter jeg lige var kigget an. Jeg gad godt besøge hende igen, men det er helt umuligt de næste par uger. PS: Sad faktisk og savlede lidt over hendes billeder i formiddags. PPS: Hun ville også have straksbetaling tidligere. Men det lægger jeg ikke meget i ved førstegangsbesøg i DK. Redigeret 30. November, 2019 af autobahn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 92 Skrevet 4. December, 2019 @autobahn Jeg har oplevet hende som rigtig sød og inødekommende. Jeg taler også lidt spansk, så det hjælper på det. Måske at kommunikationen automatisk bliver dårligere hvis ikke hun kan sige det hun vil Jeg håber at hun når fyn igen inden at hun tager hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 4. December, 2019 vexxer skrev, for 58 minutter siden: @autobahn Jeg har oplevet hende som rigtig sød og inødekommende. Jeg taler også lidt spansk, så det hjælper på det. Måske at kommunikationen automatisk bliver dårligere hvis ikke hun kan sige det hun vil Jeg håber at hun når fyn igen inden at hun tager hjem Hun havde planer om muligvis at komme tilbage igen næste år. For mig var hun autentisk, efter jeg lige var set an. Hun er meget interesseret i madlavning og har taget kurser (forstod ikke hvor meget). Hun havde hjemmelavet mad i ovnen da jeg besøgte hende, meget GFE: "Vi kan nå at knalde og også lidt massage inden maden er klar" Jeg taler nada spansk, men hun gjorde sit bedste på engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg