Hop til indhold
Guest Sisse

tlf pige eller ej

Recommended Posts

Gæst

god aften de herre....

nu læste jeg tråden om opkaldet der ikke blev besvaret - og det gav mig dette spørgsmål.

foretrækker i at ringe til en tlf pige - eller vil i helst det er pigerne der selv tager tlf.. eller er det lige meget for jer..

der er jo flere måder at gøre det på. jeg selv foretrækker at have tlf pige på. det er ikke fordi jeg ikke ønsker tlf kontakt med mine gæster. men fordi jeg gerne vil have at når de ringer -- så bliver det svaret -- altid. og jeg kan jo altså ikke tage tlf og hygge om gæsterne på samme tid ;)

der ud over har jeg en klar fornemmelse af at det ville være bad for business hvis jeg selv skulle tage tlf. er simpelthen for meget en hyggetante. og tror det ville ende for meget i tlf sex så gæsterne slet ikke ville have behov for at besøge mig.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil helst snakke med pigen selv. syntes det virker lidt forkert at bestille sex hos tlf.pigen for der efter at dyrke sex med en anden pige, men jeg kan godt snakke med en tlf.pige :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanon spørgsmål.

Når jeg er på besøg hos dig, er der kun dig og mig. Ingen forstyrrelser, tak. På den anden side. Henvender jeg mig første gang, vil jeg gerne tale med dig og fornemme kemien. Den er svær den her. Konklusion: jeg vil ikke forstyrres når jeg er hos dig - som det sker på thai steder, så telepige, tak. Og så løbe risikoen for at have booked den forkerte pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er helt i vinkel med en teledame, for hun har – er det efterhånden gået op for mig – mange vigtige funktioner og signalerer, at der er ordnede forhold og styr på tingene.

Direkte telefonkontakt er nok mest udbredt i privat-diskret. De piger, jeg tidligere frekventerede, var overvejende thaipiger, og da ikke alle behersker et adækvat dansk/engelsk/tysk/fransk, har det som regel været mutter, der har taget telefonen, og det giver jo ikke noget indtryk af pigen.

Selv har jeg i videst muligt omfang brugt e-mail. Det virker ikke alle steder. I thaimiljøet har jeg kun oplevet det hos Royal Thai ved Østerport. Danske piger er en del flinkere til at bruge e-mail.

Derudover er fordelen, at en mail bare ligger, indtil pigen får tid til at besvare den.

Jeg har med telefon oplevet, at jeg ikke har kunnet komme igennem til pigen, selvom jeg på det nærmeste har belejret hende. Bare surt sjov.

Det korte af det lange er: Du skal bruge teledame og koncentrere dig helt og holdent om gæsten. Det har jeg den bedste erfaring med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

der er jo flere måder at gøre det på. jeg selv foretrækker at have tlf pige på.

Nu bestiller jeg næsten altid tid på mail/evt sms, så 'problemet' er nok teoretisk, men jeg vil da helt sikkert foretrække en telefonpige/-dame, da det må være enormt forstyrrende hvis pigen skal besvare opkald mens man er på besøg, noget mange jo også klager over i diverse anmeldelser. Og i øvrigt er det vist også normalt for de fleste steder at ha' en telefonpige/-dame til at modtage os gæster, så hvorfor skal hun så ikke tage sig af tidsbestillinger? :?:

Om pigen altid skal besvare opkald synes jeg heller ikke om, hun kan og skal jo ikke være på 24/7. :)

der ud over har jeg en klar fornemmelse af at det ville være bad for business hvis jeg selv skulle tage tlf. er simpelthen for meget en hyggetante. og tror det ville ende for meget i tlf sex så gæsterne slet ikke ville have behov for at besøge mig.. :lol:
Jamen så giver svaret vel sig selv, tidsbestillinger kan være en tidsrøver som hverken du eller gæsterne kan være interesserede i, det kan vel kun medføre forsinkelser og måske endda irritation. :?

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg er på besøg hos dig, er der kun dig og mig. Ingen forstyrrelser, tak.
Sig mig engang, Århuselsker, har du allerede været der :?:

Sisse har været på EG under en uge :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ingen af delene tak :) først har jeg ikke anskaffet mig en tilfældig tlf, så ringer aldrig pga diskretion..... derudover kan jeg godt lide spontaniteten i, man pludselig står i døren og lige skal se pigen an.... intet planlagt, ingen aftaler, må se hvad der sker ;) ...... i mine øjne meget federe, end vi skal have analsex på tirsdag kl 11.

Jeps kan risikere der er optaget!!! den lever jeg med, og hvis hun er skide dejlig, så venter jeg da bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse,

Jeg tror ikke, at du skal sætte de store forhåbninger op for at få et entydigt svar. Mennesker er simpelthen for forskellige :)

Jeg har en teori om, at det vil være bedst, at tale med pigen selv, idet man så kan få helt klar melding, uden risiko for at en telefonpige smører for tykt på/lover ting som ikke holder osv. Risikoen for "misforståelser" er i hvert fald mindre hvis der ikke skal kommunikeres igennem en telefonpige. Derudover kan man allerede i telefonen have en fornemmelse af eventuel kemi/manglende kemi, samt eventuelt begynde en slags mentalt forspil med pigen.

MEN, jeg er klar over, at der er en del opkald, hvor personen der ringer op, bruger selve opkaldet som gratis tilfredsstillelse og slet ikke har intention om et besøg. Dette er ikke rimeligt!

Derfor synes jeg, at der SKAL være en telefonpige!

Det giver vel også en form for tryghed/sikkerhed, at man minimum er to personer tilstede på en vagt?

Og personligt har jeg ingen problemer med at ringe til en telefonpige. Hvis det er en, jeg aldrig har besøgt før, så bestiller jeg aldrig tid først, men dropper bare ind, for at tale face2face med pigen. Det hænder dog, at jeg ringer i forvejen, for at høre om pigen reelt er tilstede på vagten og ikke f.eks. er syg mv. Og hvis jeg går efter specifikke ydelser, så spørger jeg selvfølgelig også, om telefonpigen ved om disse tilbydes af pigen, inden første besøg. Svaret fra telefonpigen mht. tilbudte ydelser vurderer jeg dog med en hvis skepsis.

Hvis det er et gensyns-besøg. Så ringer jeg bare og bestiller tid uden diverse diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
.. derudover kan jeg godt lide spontaniteten i, man pludselig står i døren og lige skal se pigen an.... intet planlagt, ingen aftaler, må se hvad der sker ;) ...... i mine øjne meget federe, end vi skal have analsex på tirsdag kl 11.
Hæ, hæ, sådan er vi jo så forskellige. Jeg kan faktisk godt lide at langtidsplanlægge lidt, gerne måneder forud. Så har jeg noget at gå og glæde mig til i hverdagen :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig engang, Århuselsker, har du allerede været der :?:

Sisse har været på EG under en uge :!:

Desværre nej. Man er jo oppe i årene, så der prioriteres. Men det er dæleme fristende. :) og så er det jo lige rundt om hjørnet. Der er fordele ved at bo i Jydeland :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan absolut bedst lide at gøre det impulsivt, uden forudbestilling.

Men er det en fast jeg kører på i en periode, så ringer jeg lige i forvejen,

og foretrækker en telefondame.

Det skulle nødigt gå op i hat og briller ligesom her:

viewtopic.php?f=10&t=1008

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hæ, hæ, sådan er vi jo så forskellige. Jeg kan faktisk godt lide at langtidsplanlægge lidt, gerne måneder forud. Så har jeg noget at gå og glæde mig til i hverdagen :!:

Forskellighed er en fantastisk ting Hr X :) Nu er der nu ingen chance for, der hverken går uger eller måneder mellem besøgene for mig. Glæder mig til besøgene, men ikke noget jeg når at se frem til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellighed er en fantastisk ting Hr X :) Nu er der nu ingen chance for, der hverken går uger eller måneder mellem besøgene for mig. Glæder mig til besøgene, men ikke noget jeg når at se frem til ;)

Hæ, hæ, Liderligfyr, jeg sagde jo ikke noget om intervallet imellem mine besøg :) De næste 97,5 døgn frem i tiden har jeg således fået tre besøg på plads. Og jeg ved, at jeg i en situation, hvor "foråret" presser ekstra på, nok også kan få presset en yderligere aftale ind. Jeg skal måske her tilføje, at mine besøg efterhånden ikke er under 1,5 guddommelig time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

borende x skrev

Hæ, hæ, Liderligfyr, jeg sagde jo ikke noget om intervallet imellem mine små intime besøg De næste 97,5 døgn frem i tiden har jeg således fået tre besøg på plads. Og jeg ved, at jeg i en situation, hvor "foråret" presser ekstra på, nok også kan få presset en yderligere aftale ind. Jeg skal måske her tilføje, at mine besøg efterhånden ikke er under 1,5 guddommelig time.

huuuuhhhhhhh ja vi er godt nok forskellige med det hehe det kalder jeg for langtidsplanlægning :) vælger heller selv, altid kun 30 min længere. Der er kommet en del times cocktails ind. Kommer meget an på, hvem man er heldig, at få fat i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre nej. Man er jo oppe i årene, så der prioriteres. Men det er dæleme fristende. :) og så er det jo lige rundt om hjørnet. Der er fordele ved at bo i Jydeland :mrgreen:

Jydeland? Er det ikke den store halvø vest for Fyn :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

– eller Tysklands blindtarm :):lol:

Undskyld, Sisse, vi kom vist til at kapre tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker så afgjort en telefonpige, for ellers bliver det jo som hos Kineseren på Enghavevej, hvor hun talte i telefon under seancen , og det var vi vel alle lidt utilfredse med. Hvad er der egentlig blevet af hende, ser aldrig hun bliver omtalt mere. Så for mig er en telefonpige det rette, så du kan gøre det du er bedst til. Men tak fordi du spurgte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mine aftaler bliver lavet over mail, men under besøget foretrækker jeg helt klart en telefondames tilstedeværelse.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt kan jeg bedst lide at tale med pigen selv, da jeg vil fornemme kemien mellem os.

Det er også ok med en tlf.pige, men det er ikke sikkert, at det bliver til en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine aftaler bliver lavet over mail, men under besøget foretrækker jeg helt klart en telefondame.. :)

VH Ludvig.

Kan du få teledamen i vandret?? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...