Hop til indhold

Selfie tråde

Featured Replies

Skrevet

Kunne man ikke bare lave et selfie forum, hvor trådstarter er den eneste der kan kommentere i sin egen tråd og den eneste (udover admins), der kan slette tråden? Så er man jo ude over de slette-problemer - dermed bevares selfie-muligheden.

• Svar 147
  • Visninger 20.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• EksilKøbenhavner
    EksilKøbenhavner

Det er ikke tilladt mere, der en tråd om det Men long story short, par tosser ødelagde det for resten

• Æ´Synderjyde
    Æ´Synderjyde

Må give dig fuldstændig ret.  Jeg er faktisk også vildt forundret over alt det postyr den omtalte GP’ere efter @Stabilizer redegørelse har lavet. Den omtalte GP’er har til mig sendt sit rigtige navn

• EksilKøbenhavner
    EksilKøbenhavner

Helt sikkert, men i forklaringen bliver der nævnt en der over flere omgange opretter og derefter ønskede at få slettet hendes tråde... Det er tosset. Generelt at ligge noget op på et forum som de

Postede billeder

Skrevet
Borende X skrev, for 23 timer siden:

Det tror jeg ikke, du skal frygte. PB er jo en i princippet lukket og privat postkasse.

Altså jeg har banket mit postbud . Truet ham med bål og brand men han sværger på, at @Anna - fræk og sexet ikke har sendt noget , så efterhånden  tror jeg, at jeg vælger at slippe ham fri, så han kan holde weekend :)

Skrevet
Never to late skrev, Lige nu:

Altså jeg har banket mit postbud . Truet ham med bål og brand men han sværger på, at @Anna - fræk og sexet ikke har sendt noget , så efterhånden  tror jeg, at jeg vælger at slippe ham fri, så han kan holde weekend :)

Undskyld undskyld. Jeg har været meget travlt optaget. Pr. 2/11 skifter jeg sted, og der har været en del ting at tage mig af i den forbindelse. Så please slip postbudet fri:rolleyes:jeg sender dig noget frækt i morgen, som er min sidste lørdagsvagt på mit nuværende sted. Lovet det bliver rigtig frækt<3

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Undskyld undskyld. Jeg har været meget travlt optaget. Pr. 2/11 skifter jeg sted, og der har været en del ting at tage mig af i den forbindelse. Så please slip postbudet fri:rolleyes:jeg sender dig noget frækt i morgen, som er min sidste lørdagsvagt på mit nuværende sted. Lovet det bliver rigtig frækt<3

Det lyder spændende. Jeg vil øjeblikkeligt slippe postbudet fri og undskylde, han har været mistænkt for at tilbageholde vigtige og yderst frække informationer:)

Skrevet
Never to late skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder spændende. Jeg vil øjeblikkeligt slippe postbudet fri og undskylde, han har været mistænkt for at tilbageholde vigtige og yderst frække informationer:)

Husk at give ham mad, når du slipper ham fri. En glad mand, er en mæt mand:rolleyes: Sig til ham, at jeg nok skal huske at købe mine julemærker i god til i år<3 De to ting tilsammen vil måske formilde ham:D

Skrevet
Trinetease skrev, den 23.10.2019 at 15:13:

Jo Instagram bla - de kan lave en Fans-only konto, og ovenikøbet tjene penge på dem. Det er der ret mange udenlandske GP, som der har/gør. 

Så har jeg lavet en Instagram - det er en start, når nu min selfietråd er brændt på bålet:wacko:

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, Lige nu:

Så har jeg lavet en Instagram - det er en start, når nu min selfietråd er brændt på bålet:wacko:

Vræl. Er ikke på insta. 

Skrevet

Wow. Tror jeg stiller mig ud til min postkasse med en sovepose,  for at sikre jeg ikke misser noget. He he 

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 28 minutter siden:

Jeg håber at den bliver en bragende succes ♥️

• 4 weeks later...
Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, den 25.10.2019 at 18:58:

Hvad hedder din insta så..? ;-)

Skrevet
Trinetease skrev, den 25.10.2019 at 19:28:

Jeg håber at den bliver en bragende succes ♥️

Hvad med dig Trine...på Insta..? ;-)

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, den 25.10.2019 at 18:58:

Hmm.. Det link sender du sq lige til mig smukke.. :P :wub:

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, den 25/10/2019 at 18:58:

Kunne enormt godt tænke mig et link også. Har prøvet at google med frem, men uden held, medmindre det er dig der er Anna Opsal.

Skrevet
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Lauersen skrev, for 28 minutter siden:

Kunne enormt godt tænke mig et link også. Har prøvet at google med frem, men uden held, medmindre det er dig der er Anna Opsal.

https://instagram.com/annafraekog?igshid=cxe7rgubl98q

Anna Opsal er ikke sexarbejder.

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 48 minutter siden:

https://instagram.com/annafraekog?igshid=cxe7rgubl98q

Anna Opsal er ikke sexarbejder.

Det havde jeg lidt gættet. Der står dog "model + sex therapist" angivet som hendes profession. Jeg ved ikke lige hvor knivskarpt grænsen går.

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Nævn et medie, og jeg er der sandsynligvis. :D

IV.... Det kan jeg IKKE.... :lol: :lol:

Skrevet
Varmemester skrev, for 6 timer siden:

Og mig @Anna - fræk og sexet <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.