Hop til indhold
Line c

Selfie tråde

Recommended Posts

Hej er der nogle der ved hvorfor vores selfie tråde er væk? 

Jeg har haft min meget længe og nu det pist forsvundet? 

Håber I har en dejlig aften knus Line c

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi pigerne efter noget tid af den ene eller anden grund fortryder Deres selfie tråde og admins må spilde deres tid på at få dem fjernet. Derfor er selfie tråde ikke længere muligt herinde 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 15 minutter siden:

Hej er der nogle der ved hvorfor vores selfie tråde er væk? 

Jeg har haft min meget længe og nu det pist forsvundet? 

Håber I har en dejlig aften knus Line c

Du kan læse mere i tråden her

og her:

<3 

(du ser sikkert lige så godt ud som du plejer uanset at du ikke længere må dele med os andre)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen billeder af dejlige piger mere!!

Neeeeeeeej hvor neeeeeedeeeeeereeen :angry:

Hvordan helvede skal man så finde indhold i sit liv

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

:sad: jamen for pokker da.... hvor svært kan det være at lave et script der fjerner alt hvad en bruger har uploadet, i tilfælde af at man fortryder. Vil savne pigernes egne billedetråde, ofte var billederne bedre/mere sigende/naturlige end de alt for photoshoppede billeder man ser hos flertallet (kære GP’ere, vi vil have “ægte” billeder <3).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
EksilKøbenhavner skrev, for 49 minutter siden:

Det er ikke tilladt mere, der en tråd om det :)

Men long story short, par tosser ødelagde det for resten :)

Et  par  tosser???

En  tidligere  gp som  bliver  truet  og  afpresset  - hun  beder  pænt  om  at  få  slettet  sin selfietråd.  Det  ønsker  man  ikke  at  imødekomme  - EG eller  ej  der  er  stadig  en  person datalovgivning som  skal  overholdes  når  man  ikke  længere  giver  samtykke  til  brug  af ens  billeder. 

Omtal  andre  mennesker  med  lidt  respekt!

Hun  er  en  sød, intelligent   veluddannet kvinde,  som  er  en  af  de  smukkeste gp'er  jeg  har  set  på  EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Line C

Du smider bare nogle selfies afsted til dine   faste eller tidligere gæster som du gider se igen i en pm så kan de da ikke undlade at besøge dig:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 6 minutter siden:

Hej Line C

Du smider bare nogle selfies afsted til dine   faste eller tidligere gæster som du gider se igen i en pm så kan de da ikke undlade at besøge dig:P

Haha ja det rigtig det kunne jeg godt gøre men det andet var nu både sjovt og hyggeligt så må jeg jo bare holde min profil opdateret hele tiden med nye billeder så kan I følge med der :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Hun  er  en  sød, intelligent   veluddannet kvinde,  som  er  en  af  de  smukkeste gp'er  jeg  har  set  på  EG.

Helt sikkert, men i forklaringen bliver der nævnt en der over flere omgange opretter og derefter ønskede at få slettet hendes tråde... Det er tosset.

Generelt at ligge noget op på et forum som dette, man ikke kan tåle ligger offentligt tilgængeligt, er lidt tosset. Men jeg omformulere gerne.

Et par søde, intelligente, veluddannede tosser ødelagde det for resten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig din tråd var episk og uden sidestykke og en dejlig teaser.
Men en pm med selfie er næste umulig at modstå - så overtager reptil hjernen og fristelsen bliver for stor - sådan fungere kvindelist normalt :lol:

Dejligt du opdater din profil og faktisk lang tid siden jeg har set dig smukke;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
EksilKøbenhavner skrev, Lige nu:

Helt sikkert, men i forklaringen bliver der nævnt en der over flere omgange opretter og derefter ønskede at få slettet hendes tråde... Det er tosset.

Generelt at ligge noget op på et forum som dette, man ikke kan tåle ligger offentligt tilgængeligt, er lidt tosset. Men jeg omformulere gerne.

Et par søde, intelligente, veluddannede tosser ødelagde det for resten.

Du  har  ikke  læst  hvad  jeg  har  skrevet. 

Jeg  har  selv  haft  et  par  selfiettåde  herinde,  at  der  var  få enkelte  gp'er som udnyttede den  mulighed  for  at de kunne  fortælle  hvornår  de  var  på  job  var  ødelæggende og  skjult  reklame.

At  en fritids  gp  som  har  en  smuk  seksuel  tråd, hvor  hun  bliver  truet  ønsker  at  få  slettet  sine  billeder, kan  aldrig  som  i aldrig  gøre  hende  til  en  tosse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo... Det har jeg skam, men tror du er lidt på vej ud af en tangent - så hopper af vognen inden det stikker helt af.

Jeg vil dog slutte af med at understrege, jeg holder mig til "flertal" og skriver tosser. Hvorfor det skal handle om din smukke og veluddannede veninde ved jeg ikke, med mindre du mener hun var en af tosserne.

Ha' en dejlig aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden:

Jo... Det har jeg skam, men tror du er lidt på vej ud af en tangent - så hopper af vognen inden det stikker helt af.

Jeg vil dog slutte af med at understrege, jeg holder mig til "flertal" og skriver tosser. Hvorfor det skal handle om din smukke og veluddannede veninde ved jeg ikke, med mindre du mener hun var en af tosserne.

Ha' en dejlig aften :)

Hvor  kommer  den  fra  at  hende  du  omtaler  som  tosse  skulle  være  min  veninde?

At  jeg  har  talt  i telefon  med  hende,  og  jeg  har  stor  respekt  for  hende  som  person, er  ikke  det  samme  som  en  veninde. 

Jeg  linker  lige  til  den  rigtige  tråd  og  læs  de  sidste  kommentarer i tråden,  så  finder  du  årsagen  til  at  selfietråde  ikke  længere  er  velkomne  herinde. 

God  aften  til  alle  - også  til  de  tosser  der  må  være  herinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

TØSER!!!!!!! STOP JERES PIVERI ANG AT I HAR LAGT NOGET OP SOM I FORTRYDER!!!!!! 

Læs det her inden i lægger noget op herinde........ 

2. Rettigheder

2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes.

2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Listige Svend skrev, for 4 minutter siden:

Kære @Line c

Du er altid velkommen til at sende selfies i PM til mig. 
Samme tilladelse gives til @Nemtøs, @Iscenesat Virkelighed og alle jer andre lækre GP’er :wub:<3

Kærlig hilsen @Listige Svend

Jeg  sender  skam  frække  billeder  til  de  mænd  som jeg har mødt,  og  skal  mødes  med  igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  sender  skam  frække  billeder  til  de  mænd  som jeg har mødt,  og  skal  mødes  med  igen.  

OK..- har også kun mødt dig en gang, da mine ture til det Jydske er MEGET sjældne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Listige Svend skrev, Lige nu:

OK..- har også kun mødt dig en gang, da mine ture til det Jydske er MEGET sjældne ;)

Beklager  det  lidt  kikset  møde  med  mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 39 minutter siden:

Enig din tråd var episk og uden sidestykke og en dejlig teaser.
Men en pm med selfie er næste umulig at modstå - så overtager reptil hjernen og fristelsen bliver for stor - sådan fungere kvindelist normalt :lol:

Dejligt du opdater din profil og faktisk lang tid siden jeg har set dig smukke;)

Ja det må man sige det er måske det snart er på tide igen ;)

Smid mig en besked så kan det være jeg sender en teaser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

TØSER!!!!!!! STOP JERES PIVERI ANG AT I HAR LAGT NOGET OP SOM I FORTRYDER!!!!!! 

Læs det her inden i lægger noget op herinde........ 

2. Rettigheder

2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes.

2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Kære Varmemester, eroguides selvbestaltede regler, står ikke over den europæiske unions persondataforordning, eller den danske persondatalov. For at undgå at x efter 5 år har fortrudt sine uploads og kræver sin ret til at få dem slettet, så er det nemmere for ejeren at stoppe muligheden for uploads, og slette de eksisterende...

ærgerligt men sådan er det, også jeg nød diverse selfies...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Kære Varmemester, eroguides selvbestaltede regler, står ikke over den europæiske unions persondataforordning, eller den danske persondatalov. For at undgå at x efter 5 år har fortrudt sine uploads og kræver sin ret til at få dem slettet, så er det nemmere for ejeren at stoppe muligheden for uploads, og slette de eksisterende...

ærgerligt men sådan er det, også jeg nød diverse selfies...

Tak  lige  mine  ord. 

Sjælden  jeg  er  enig  med  dig,  men  denne  her  gang  takker  jeg  dig for  din  kommentar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 12 minutter siden:

Kære @Line c

Du er altid velkommen til at sende selfies i PM til mig. 
Samme tilladelse gives til @Nemtøs, @Iscenesat Virkelighed og alle jer andre lækre GP’er :wub:<3

Kærlig hilsen @Listige Svend

Hehe tak nu har vi ikke mødt hinanden jeg genkender ihvertfald ikke navnet her inde ;)

Og som udgangs punkt sender jeg ikke billeder ud til en jeg ikke har mødt og som jeg ikke ved om jeg ser igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...