Hop til indhold
BigDick

Uhøfligt.....

Recommended Posts

Ville besøge en pige hos vojensdreams.

For ikke at køre forgæves, ringede jeg til pigens telefon der ikke svarede, måske fordi hun havde en gæst eller hvad ved jeg, så det er helt fint med mig.

Derefter kontakt til nummeret på siden hvor der står tidsbestilling, ja, fy føj en behandling jeg fik. Opkaldet blev besvaret, men da jeg præsenterede mig blev forbindelsen afbrudt, derefter opkald igen og det samme skete.

Ja ja, efter 20 min. venten prøver vi igen, atter det samme. Når vi kører flere ½ timer for at besøge en pige og bruge flere tusind kroner, så det mindste vi kan forlange er en smule imødekommenhed, men det er jo ikke første gang det er sket, det er åbenbart en mangelvare på hos NOGLE piger.

For at komme overflødige kommentarer, som der kommer mange af på et sådan indlæg, i forkøbet skal det lige oplyses at nummeret på den telefon jeg bruger er synligt når jeg ringer.

Kontaktede derefter en profil som efterfølgende nød godt af mit besøg og hvor jeg fik en meget fin behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Fast inventar

Inden du røger for meget i det røde felt, så kan fejlen skyldes telelinien, og ikke pigen. Oplever en sjælden gang det selv, hvor min tlf ikke virker, måske kan jeg høre kunden, men de kan ikke høre mig.... eller andre ting :)

Ellers giver det jo ingen mening, de ligger 40-45 km fra Flensborg, hvor priserne ligger på ca 1/3 del eller det halve.... så service skal de da satse på ;)

Men okay, der er mange ting, jeg ikke forstår ved denne branche!! Oftest er der ikke et fornuftig mønster i markedsmekanismerne m.m. i branchen

Synes du skal prøve en anden dag igen, hvor godten er på arbejde... Det ville da være synd for hende, hvis hendes drømmeelsker ikke kiggede forbi pga en dårlig telefonlinie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at komme overflødige kommentarer, som der kommer mange af på et sådan indlæg, i forkøbet skal det lige oplyses at nummeret på den telefon jeg bruger er synligt når jeg ringer

Hej BD.

Jeg ved ikke, om mit er overflødigt, men jeg kunne da godt lide at vide, om det er et sted, du har været før, så der f.eks sidst kunne have været en dårlig kemi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BD.

Jeg ved ikke, om mit er overflødigt, men jeg kunne da godt lide at vide, om det er et sted, du har været før, så der f.eks sidst kunne have været en dårlig kemi, så nummergenkendelsen eventuelt kunne have slået ud?

Hej X, nej det er ikke overflødigt men yderst relevant :D , og nej jeg har ikke været der før, og tror heller ikke jeg har lyst til det efter den behandling, da jeg sætter venlighed i højsædet ang. den første kontakt.

Normalt ringer jeg altid til profilens telefon hvis det er muligt, her var det kun fordi der ikke blev svaret at jeg kontaktede det andet nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fast inventar

Inden du røger for meget i det røde felt, så kan fejlen skyldes telelinien, og ikke pigen. Oplever en sjælden gang det selv, hvor min tlf ikke virker, måske kan jeg høre kunden, men de kan ikke høre mig.... eller andre ting :)

Ellers giver det jo ingen mening, de ligger 40-45 km fra Flensborg, hvor priserne ligger på ca 1/3 del eller det halve.... så service skal de da satse på ;)

Men okay, der er mange ting, jeg ikke forstår ved denne branche!! Oftest er der ikke et fornuftig mønster i markedsmekanismerne m.m. i branchen

Synes du skal prøve en anden dag igen, hvor godten er på arbejde... Det ville da være synd for hende, hvis hendes drømmeelsker ikke kiggede forbi pga en dårlig telefonlinie ;)

Drømmeelsker???? :D min bare :lol: ham har de jo derhjemme, vi andre er jo bare malkekvæg :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Big

Inden du giver pigerne skylden for ikke at være imødekommende, så må jeg hellere forklare hvordan tingene hænger sammen hos Vojensdream.

Vi piger tager ikke selv telefonen, det gør vagtpigen. Stedet har 4 faste vagtpiger som skiftes til at være på job. Der er INGEN piger der får lov at sidde alene og selv besvarer telefon. Så du kan altså ikke gøre sexarbejderen ansvarlig for hvad der er sagt eller gjort i telefonen. Det er jo ikke engang sikkert at sexarbejderen har været til stede da du ringede, så jeg syntes det er lidt forkert at det er hende du giver skylden.

Jeg har haft 7 vagter dernede indtil videre og jeg har endnu ikke oplevet at der skulle have været problemer med telefonen. Min vagtpige har jeg kun oplevet som flink og imødekommende når telefonen ringer. Det er uanset om det er seriøse mænd der ringer eller det er dem der ofte brænder aftaler af, eller dem der sidder og hiver i lille Leif mens de ringer op. Jeg håber da de andre vagtpiger er på samme måde.

Men det kan være at vagtpigen denne dag har fået det forkerte ben ud af sengen. Det berettiger dog ikke den opførsel du blev udsat for. Derfor vil jeg gerne bore lidt i hvad der har været i vejen. Det kunne jo være rart at vide om der er andre der bliver behandlet på samme måde.

Hvis du sender mig en PM med dato på hvornår du ringede og fra hvilket nummer, så skal jeg gerne diskret gå videre med det og finde ud af hvem der har haft vagt den pågældende dag.

Knus Sanne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan set underordnet for mig hvem der tager telefonen, på stedet. Hvad der er sket og ikke sket, er egentlig heller ikke relevant for mit vedkommende. Jeg har haft en ikke særlig heldig oplevelse, som jeg må leve med og det kan der ikke ændres på, uanset hvad. De faktuelle fakta kan benægtes, og det vil derved være påstand mod påstand, så ang. det er vi lige vidt (sidder selv med klager til daglig). Hvis andre har haft samme oplevelse må de jo så lave indlæg i tråden, eller kontakte stedet, men det er sådan set også irrelevant for mig.

Jeg må bare konstatere at for eftertiden, skal jeg nok hellere sende en mail eller en sms med forespørgsel til den pige, som jeg ønsker at besøge hvis det er muligt og så håbe på respons.

Den diskussion har jo ligeledes været oppe før, i en tidligere tråd, med et ikke særligt heldigt udfald, med div. søforklaringer. Men jeg håber og tror på at der er seriøse piger tilbage endnu, selv om de nok er i fåtal.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men jeg håber og tror på at der er seriøse piger tilbage endnu, selv om de nok er i fåtal
Jeg forstår godt din frustration BD, men du må ærlig talt have mig undskyldt: Der er selvfølgelig "seriøse piger tilbage", men det er min klare opfattelse (og erfaring!), at de altså udgør det store flertal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du virkeligt til daglig sidder med klagebehandling - må man jo sige - at jeg nødigt vil være den der klager til dig. Sanne prøver faktisk at imødekomme din klage - og tilbyder dig at undersøge den - formentlig (det kan jeg kun gætte på) for at undskylde og beklage din opførsel. I det mindste tager hun sagen op....

Så - uhøfligt - som er din overskrift - passer meget godt. Men jeg tror nu mest pilen peger på dig, din tilgang til pigerne gennem stort set alle dine indlæg viser en noget selvhævdende, evigt brokkende og brovtende personlighed - muligvis derfor du oplever manglende imødekommenhed. Det er noget med at råbe i skoven...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du virkeligt til daglig sidder med klagebehandling - må man jo sige - at jeg nødigt vil være den der klager til dig. Sanne prøver faktisk at imødekomme din klage - og tilbyder dig at undersøge den - formentlig (det kan jeg kun gætte på) for at undskylde og beklage din opførsel. I det mindste tager hun sagen op....

Så - uhøfligt - som er din overskrift - passer meget godt. Men jeg tror nu mest pilen peger på dig, din tilgang til pigerne gennem stort set alle dine indlæg viser en noget selvhævdende, evigt brokkende og brovtende personlighed - muligvis derfor du oplever manglende imødekommenhed. Det er noget med at råbe i skoven...

Sikke da en gang vås!

Når vi betaler for samværet, så er det da yderst rimeligt, at røret ikke bliver smækket på???

Jeg synes da netop det er foregået meget sobert fra dicks side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sanne skriver

Det er uanset om det er seriøse mænd der ringer eller det er dem der ofte brænder aftaler af, eller dem der sidder og hiver i lille Leif mens de ringer op. Jeg håber da de andre vagtpiger er på samme måde.

nå i tilbyder også tlf sex :lol::lol:

ahhh BD, ville da være på sin plads at videregive de få oplysninger, så de evt kan få ryddet op i det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Sailor

Sikke da en gang vås!

Når vi betaler for samværet, så er det da yderst rimeligt, at røret ikke bliver smækket på???

Hm, din indgangs vinkel på problemet er lidt mærkelig. Som Heine skriver havde BD ikke betalt noget, men udelukkende ringet op for at booke tid.

Hvis BD´s indgangsreplik falder i tråd med det syn på branchens piger han, i sine inlæg her på boardet, giver udtryk for at have, så forstår jeg godt telepigen. Kun meget få sælgere er så ivrige for at sælge, at de finder sig i alt.

Jeg synes BD skal give Sanne de få oplysninger hun beder om, ellers står hans indlæg og svæver lidt ensomt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sailor, såvidt jeg kan se har Big Dick ikke betalt for noget vel ?

Du har ret, han har ikke betalt for noget, men prøvede jo at komme igenne,m, for at undgå at køre forgæves, det er da dårlig stil bare at smække røret på - vel

Vel er ikke en smutter!

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte lige et link kunne være dejligt: http://vojensdream.dk/page1.html

 

Det jeg lige tænker er at BD´s stemme eller navn minder om en kunde stedet/telefonpigen ikke bryder sig om, men lad da Sanne hjælpe med at opklare sagen  :idea:

 

Var det Idapigen du gerne ville have besøgt? https://annoncelight.dk/annonce/109626/vojens-mandag-d-3-3-10-21-30

 

Så kan jeg bedre forstå din ærgelse:

 

http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board2-anmeldelser-af-piger-i-jylland-og-p%C3%A5-fyn/28892-ida-pigen-i-ikast/

 

Jeg har også selv haft fornøjelsen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor tage en sag op der er over 1 år gammel kan det ikke være ligemeget nu. ja jeg spørger bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor tage en sag op der er over 1 år gammel kan det ikke være ligemeget nu. ja jeg spørger bare

Ha-ha-ha :D  :D  :D

Ja, det så jeg da også først nu :D  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-).

Det er lidt synd for den nye ejer at denne her tråd bliver hevet frem.

Hun kan jo hverken gøre fra eller til....

Desuden så er de fleste Tidsbestillings telefoner mobiler.

Og der kan altså gå meget galt..... Det ved alle !

Jeg oplever det ihvertfald ofte at både jeg eller en gæst ikke kan høre hinanden.

Og så lægger man jo på og som den diskrete høflige telefon passer ( 99%) af dem er venter de på at folk ringer op igen :-).

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hej BD.

Jeg ved ikke, om mit er overflødigt, men jeg kunne da godt lide at vide, om det er et sted, du har været før, så der f.eks sidst kunne have været en dårlig kemi?

 

Hun/De har sgu da fået nok af den lange svaber han render rundt med! Det værker nok stadigvæk i hendes underliv og det glemmer hun nok ikke lige med det samme! *fnis*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun/De har sgu da fået nok af den lange svaber han render rundt med! Det værker nok stadigvæk i hendes underliv og det glemmer hun nok ikke lige med det samme! *fnis*

 

Nu er der jo forskel på "sein" og "schein". Jeg er da heller ikke så køn i virkeligheden som på mit avartar.

Retfærdigvis skal det dog siges, at jeg aldrig har mødt BD, så jeg ved ikke, hvilken størrelse i trillebør, han eventuelt benytter :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...