Hop til indhold
Capstano

Sted til gangbang

Recommended Posts

Rødvig Mand skrev, for 2 timer siden:

Jeg har en lille lejlighed på Stevns hvis I er interesseret

Det kunne sagtens blive aktuelt på et tidspunkt. Vi har dog et par arrangementer der skal “overstås” først... Men mange tak for din henvendelse - vender tilbage når/hvis vi skal til den del af landet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-60 skrev, den 30.10.2019 at 11:18:

Det er forsøgt i Vestjylland, men der kommer kun et par fyre. Det er bedre fra Århus til Kolding. Gb-politikeren har ødelagt meget her i Syddanmark, og er godt i gang med det samme i Nordjylland, læser man på nettet. 

Det du skriver der er jo lidt lige som at skære alle folk over en kam,og lidt ødelæggende for os der bor i denne del af landet synes jeg ( ved ikke om det er fordi du synes det vil være skønt at få det tættere på dig ;-) )

Det kommer jo an på hvilken tid af måneden, hvilke priser det er, hvilke tider det er, hvilke kvinde/kvinder det er, så du kan jo ikke bruge den med at det ikke lader sig gøre her i området til noget, andet end at du har prøvet det en gang hvor det var skidt. Jeg har selv været med til GB her i området hvor det var super, og med stor tilslutning (ved Esbjerg), og har ligeledes været med hvor det har været skidt. Mon ikke det sker over alt i landet er der er gode dage/dårlige dage, seriøse folk/useriøse folk. Det tror jeg på.

Et godt tip vil være evt at leje et sommerhus nu vi er uden for sæsonen hvor det er muligt at få mange egnede huse til billige penge. ( 3 dages lejemål evt )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...