Hop til indhold
Capstano

Sted til gangbang

Recommended Posts

Endnu en gang mangler vi et sted til kommende gangbangs...

Har nogen interesse for at lægge hus, sommerhus eller lejlighed til, så deltager man gratis. Hvis det er tilfældet, så send en privat besked.

Har et par interesserede - både kendinge og “nye”, men info kommer senere grundet erfaringer med fake mm.

Målet med arrangementet er ikke at tjene penge, men at få en fræk oplevelse.

Derudover vil vi gerne på forhånd frabede os useriøse henvendelser, samt u-underbygget kritik fra folk der aldrig har deltaget.

Alle med seriøse henvendelser, kan forvente et ordentligt svar.

Mvh.

Teamsters 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Hvad med e. Spejder hytte? De ligger over det hele og ret langt ude i ingen ting. Så der kan "larmes" :P ligger problemet i leje eller depositum? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The human skrev, for 14 timer siden:

Hej. 

Hvad med e. Spejder hytte? De ligger over det hele og ret langt ude i ingen ting. Så der kan "larmes" :P ligger problemet i leje eller depositum? 

Udemærket forslag 

Egentlig ikke, men vi er da enige om at vi heller ikke skal have for mange penge ud ud og svømme. Indtil nu har vi kunnet bruge et sommerhus mm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pjevs skrev, for 21 minutter siden:

Hvor er vi henne i landet..???

Godt spørgsmål! Det er ikke fastlagt, men tænker ikke at det bliver på Bornholm. (Og ikke et ondt ord om solskinsøen, det bliver bare lidt besværligt) 

Skal nok komme med noget info når det bliver aktuelt og vi ved det med sikkerhed. Men vi er åbne over for alle gode forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har to gange lagt sommerhus til et GB, første gang en god oplevelse, aller var ansvars beviste og venlige.

Anden gang, knap så god, det var en hel anden type mennesker, der mente de kunne opføre dem som det bedst passe dem. Hvilket endte med et ødelagt SPA, huller i to døre og en opkørt græsplæne, da der var et par stykker der ikke gad gå de 150 meter fra en P-Plads.

Så det gider jeg ikke igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pite skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har to gange lagt sommerhus til et GB, første gang en god oplevelse, aller var ansvars beviste og venlige.

Anden gang, knap så god, det var en hel anden type mennesker, der mente de kunne opføre dem som det bedst passe dem. Hvilket endte med et ødelagt SPA, huller i to døre og en opkørt græsplæne, da der var et par stykker der ikke gad gå de 150 meter fra en P-Plads.

Så det gider jeg ikke igen.

 

 

Surt  at  folk  ikke  passer  på  andres  ting,  og  ærgeligt  for  de  reelle  og  ordentlige  mennesker  at  du  ikke  låner  dit  sommerhus  ud.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 14/10/2019 at 18:35:

Jeg har to gange lagt sommerhus til et GB, første gang en god oplevelse, aller var ansvars beviste og venlige.

Anden gang, knap så god, det var en hel anden type mennesker, der mente de kunne opføre dem som det bedst passe dem. Hvilket endte med et ødelagt SPA, huller i to døre og en opkørt græsplæne, da der var et par stykker der ikke gad gå de 150 meter fra en P-Plads.

Så det gider jeg ikke igen.

 

 

Det lyder sgu da også træls. Derfor holder vi det i en afgrænset gruppe - nogle vi er sikre på vil opføre sig okay, er det ikke tilfældet vil de blive bedt om at smutte. Men ja jeg har selv haft glæden af et GB, hvor én idiot var ved at ødelægge det for alle andre med sit egotrip. Han ville næsten bestemme over andre deltagere og fyldte meget verbalt. Han kommenterede på to andre deltageres vægt og en andens udseende, hvilket også var tilfældet med pigen. Hun blev selvfølgelig irriteret og forklarede at det sgu var turn off, hvis hun konstant skulle høre på hans lort. Heldigvis stod folk sammen med værten, der endte med at give idioten sine penge igen og bede ham om at forlade stedet. Efter at han var blevet både stemt og smidt ud, så lettede stemningen og vi kunne ikke lade være med at grine - og det endte faktisk med at blive et rigtig godt Gb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, for 14 minutter siden:

Det lyder sgu da også træls. Derfor holder vi det i en afgrænset gruppe - nogle vi er sikre på vil opføre sig okay, er det ikke tilfældet vil de blive bedt om at smutte. Men ja jeg har selv haft glæden af et GB, hvor én idiot var ved at ødelægge det for alle andre med sit egotrip. Han ville næsten bestemme over andre deltagere og fyldte meget verbalt. Han kommenterede på to andre deltageres vægt og en andens udseende, hvilket også var tilfældet med pigen. Hun blev selvfølgelig irriteret og forklarede at det sgu var turn off, hvis hun konstant skulle høre på hans lort. Heldigvis stod folk sammen med værten, der endte med at give idioten sine penge igen og bede ham om at forlade stedet. Efter at han var blevet både stemt og smidt ud, så lettede stemningen og vi kunne ikke lade være med at grine - og det endte faktisk med at blive et rigtig godt Gb.

Har oplevet noget ligende. Det er vigtig at man som deltager giver plads til andre og opfører sig ordentligt. Min erfaring er at holde lidt tilbage i starter og kigge lidt på, da manger er megt ivrige efter at komme til i startet.
Når de så går kolde og pigen er rigtig klar er der bedre plads.

Men mænd der ikke opfører sig korrekt til et GB og kører egotrip er grunden til at jeg ikke deltager i GB længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 13 minutter siden:

Har oplevet noget ligende. Det er vigtig at man som deltager giver plads til andre og opfører sig ordentligt. Min erfaring er at holde lidt tilbage i starter og kigge lidt på, da manger er megt ivrige efter at komme til i startet.
Når de så går kolde og pigen er rigtig klar er der bedre plads.

Men mænd der ikke opfører sig korrekt til et GB og kører egotrip er grunden til at jeg ikke deltager i GB længere.

Det er for åndssvagt ... Hvis man har brug for at hakke på andre i det forum, så er det måske fordi man selv er usikker ... Men det bør ikke ødelægge det for os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Har oplevet noget ligende. Det er vigtig at man som deltager giver plads til andre og opfører sig ordentligt. Min erfaring er at holde lidt tilbage i starter og kigge lidt på, da manger er megt ivrige efter at komme til i startet.
Når de så går kolde og pigen er rigtig klar er der bedre plads.

Også min strategi...for dælen nogle tændte piger jeg har fået kneppet på den måde:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pjevs skrev, den 13/10/2019 at 15:13:

Hvor er vi henne i landet..???

Det første vil med meget stor sandsynlighed foregå i Sydjylland eller på Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den er svær skrev, den 14/10/2019 at 06:54:

Jeg vil da gerne stille hus til rådighed.  Bor på landet lidt uden for Viborg. 

Det lyder som sagt super! Det første bliver dog nok i Sydjylland / Fyn, men tænker sagtens det kan være meget aktuelt til et fremtidigt arrangement (flere piger har allerede været interesserede).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, den ‎18‎-‎10‎-‎2019 at 14:28:

Det første vil med meget stor sandsynlighed foregå i Sydjylland eller på Fyn

Det er forsøgt i Vestjylland, men der kommer kun et par fyre. Det er bedre fra Århus til Kolding. Gb-politikeren har ødelagt meget her i Syddanmark, og er godt i gang med det samme i Nordjylland, læser man på nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Peter-60 skrev, for 10 timer siden:

Det er forsøgt i Vestjylland, men der kommer kun et par fyre. Det er bedre fra Århus til Kolding. Gb-politikeren har ødelagt meget her i Syddanmark, og er godt i gang med det samme i Nordjylland, læser man på nettet. 

Vi foretrækker også 5 der dukker op frem for 15 der bliver væk... Derudover er det - modsat tidl. omtalte ikke noget vi vil eller skal tjene penge på :)

Men jo helt enig - det kan være en bøvlet og lang proces. Mest fordi mange melder sig til, men aldrig dukker op. Derfor er det også vores mål, (igen) at samle en forholdsvis fast gruppe af folk man kan regne med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...