the latin lover 172 Skrevet 11. Oktober, 2019 Hej kaere " loge medlemmer " ... 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? 2. Hvor tit besöger du prostitueree ? 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ? 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? Önsker dig en god debat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 11. Oktober, 2019 Svarer selv på mine spörgsmål senere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 11. Oktober, 2019 Det er jo den gode gamle skolemester-agtige quiz - Klar-Parat-Svar! -om igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 11. Oktober, 2019 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? Jeg har det lidt ambivalent må jeg indrömme, da jeg ofte er blevet skuffet efter et besög.... 2. Hvor tit besöger du prostituerede? Det er "lidt op og ned " , alt efter behov..... men måske höjst 4 gange om året... 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? Måske en 50 stykker på 30 år i Danmark og udlandet 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning..?. ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge Desvaerre 80 % af tiden kommer jeg derfra med " en tom fornemmelse ... " og fölt jeg har spildt mine penge og " kunne havde klaret det selv ... " Meget få gange har jeg fölt at pigen har nydt akten, har levet sig inde i situationen, ydet en god service og vi har haft det rart sammen... I de fleste tilfaelde föler jeg mig snydt og har den fölelse at pigen önsker bare akten overstået så hurtigt som muligt og ikke yder en god service for hvad man har betalt... 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? ca 20 % gode oplevelser og 80 % daarlige oplevelser.... 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? Typisk 15 eller 2o min, nogle gange 30 min hvis ikke for dyrt. I udlandet kan du ofte vaere sammen med en pige for 200 kr i op til 2 timer og havde gode oplevelser... 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? Höjst 1.500 kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1146 Skrevet 11. Oktober, 2019 @the latin lover Du bør nok lige omformulere spm. 7 - Da det er lidt svært at regne ud om de 1500.- er om året eller måneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 11. Oktober, 2019 the latin lover skrev, for 2 timer siden: 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? Jeg har det lidt ambivalent må jeg indrömme, da jeg ofte er blevet skuffet efter et besög.... 2. Hvor tit besöger du prostituerede? Det er "lidt op og ned " , alt efter behov..... men måske höjst 4 gange om året... 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? Måske en 50 stykker på 30 år i Danmark og udlandet 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning..?. ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge Desvaerre 80 % af tiden kommer jeg derfra med " en tom fornemmelse ... " og fölt jeg har spildt mine penge og " kunne havde klaret det selv ... " Meget få gange har jeg fölt at pigen har nydt akten, har levet sig inde i situationen, ydet en god service og vi har haft det rart sammen... I de fleste tilfaelde föler jeg mig snydt og har den fölelse at pigen önsker bare akten overstået så hurtigt som muligt og ikke yder en god service for hvad man har betalt... 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? ca 20 % gode oplevelser og 80 % daarlige oplevelser.... 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? Typisk 15 eller 2o min, nogle gange 30 min hvis ikke for dyrt. I udlandet kan du ofte vaere sammen med en pige for 200 kr i op til 2 timer og havde gode oplevelser... 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? Höjst 1.500 kr Hvilke udlandske steder har du besøgt hvor du fx kan købe 2 timer for 200? Ja Mickey har ret, er det om måneden eller året du bruger 1500kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KeBoRas 97 Skrevet 11. Oktober, 2019 (edited) 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? Jeg har ingen problemer med det, jeg besøger dog mest "kvinder i en moden alder" som ved hvorfor man kommer, og er afklaret med hvad mine ønsker er. 2. Hvor tit besöger du prostitueree ? 1-2 gange om måneden, alt efter hvad der ellers sker i mit liv. 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? Uha... Jeg kommer meget gerne tilbage til samme kvinde mere end 1 gang, så antallet er ikke så stort, max. 10 vil jeg skyde på. 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ? Der findes da enkelte kvinder, som jeg ikke besøger igen og igen, og igen. Spild af penge har jeg dog kun haft en enkelt erfaring med, og det var en dag hvor lille hovedet overtog magten, og besøgt en trunte fra øst europa. 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? Klart 80-20 synes jeg. 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? Første gangs besøg, max 30 min, efterfølgende er det som regel en hyggestund uden stress. (Glæden ved at komme hos samme kvinde flere gange) 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? Uha... det vil jeg faktisk helst ikke tænke på, men et hurtigt udkast... omkring 1500 kr i snit pr måned. Redigeret 11. Oktober, 2019 af KeBoRas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 11. Oktober, 2019 (edited) Klarpånyt skrev, for 32 minutter siden: Hvilke udlandske steder har du besøgt hvor du fx kan købe 2 timer for 200 kr Africa, India også nogle Latino America land, men det er meget ringe kvalitet/hygiejne , har aldrig selv prøvet på grund af mistanke om div. sygdommen, men blev tilbudt for example for 5$ af pigerne som ligner Naomi Campbell, Ellers tak Redigeret 11. Oktober, 2019 af Sebmus 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 11. Oktober, 2019 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? Godt - faktisk skide godt... 2. Hvor tit besöger du prostitueree ? En til to gange pr måned 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? + 300 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ? Som et nyt menneske 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? 80 - 20 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? 1 time 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? + 30.000,-kr pr år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5173 Skrevet 11. Oktober, 2019 the latin lover skrev, for 2 timer siden: 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? Jeg har det lidt ambivalent må jeg indrömme, da jeg ofte er blevet skuffet efter et besög.... 2. Hvor tit besöger du prostituerede? Det er "lidt op og ned " , alt efter behov..... men måske höjst 4 gange om året... 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? Måske en 50 stykker på 30 år i Danmark og udlandet 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning..?. ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge Desvaerre 80 % af tiden kommer jeg derfra med " en tom fornemmelse ... " og fölt jeg har spildt mine penge og " kunne havde klaret det selv ... " Meget få gange har jeg fölt at pigen har nydt akten, har levet sig inde i situationen, ydet en god service og vi har haft det rart sammen... I de fleste tilfaelde föler jeg mig snydt og har den fölelse at pigen önsker bare akten overstået så hurtigt som muligt og ikke yder en god service for hvad man har betalt... 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? ca 20 % gode oplevelser og 80 % daarlige oplevelser.... 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? Typisk 15 eller 2o min, nogle gange 30 min hvis ikke for dyrt. I udlandet kan du ofte vaere sammen med en pige for 200 kr i op til 2 timer og havde gode oplevelser... 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? Höjst 1.500 kr Lyder som om du er super dygtig til at finde de kedelig piger eller at du er svær at danse tango med . Men kan godt se at skal du smide en hel plovmand efter en gp her i landet fremfor 200 i en uhygiejniske jordhule så må dit humør sikket lide under det. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 11. Oktober, 2019 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? I udlandet kan du ofte vaere sammen med en pige for 200 kr i op til 2 timer og havde gode oplevelser... F.eks i Manila på filipinerne. Der findes en bar i kvarteret Malate der hedder" LA bar " . Dem er åben 24/7. Der kan du finde unge smukke söde piger fra 22 til 25 år der tager ca 200 -300 kr for long term der er ca 3 timer. short time kan fås for ca 100 kr og de fejler ikke noget. Er du heldigt kan du vaere sammen med en pige helt gratis ( eller små gaver ) anden gang.... https://www.youtube.com/watch?v=lVUJr1VkjDs + 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klarpånyt 10 Skrevet 11. Oktober, 2019 the latin lover skrev, for 26 minutter siden: 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? I udlandet kan du ofte vaere sammen med en pige for 200 kr i op til 2 timer og havde gode oplevelser... F.eks i Manila på filipinerne. Der findes en bar i kvarteret Malate der hedder" LA bar " . Dem er åben 24/7. Der kan du finde unge smukke söde piger fra 22 til 25 år der tager ca 200 -300 kr for long term der er ca 3 timer. short time kan fås for ca 100 kr og de fejler ikke noget. Er du heldigt kan du vaere sammen med en pige helt gratis ( eller små gaver ) anden gang.... https://www.youtube.com/watch?v=lVUJr1VkjDs + Lyder ganske fint 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 11. Oktober, 2019 Interessante svar indtil videre---- Håber på flere bud ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Oktober, 2019 Hvad er egentlig formålet med din tråd? Arbejder du for Gallup? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 12. Oktober, 2019 the latin lover skrev, for 18 timer siden: 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? I udlandet kan du ofte vaere sammen med en pige for 200 kr i op til 2 timer og havde gode oplevelser... F.eks i Manila på filipinerne. Der findes en bar i kvarteret Malate der hedder" LA bar " . Dem er åben 24/7. Der kan du finde unge smukke söde piger fra 22 til 25 år der tager ca 200 -300 kr for long term der er ca 3 timer. short time kan fås for ca 100 kr og de fejler ikke noget. Er du heldigt kan du vaere sammen med en pige helt gratis ( eller små gaver ) anden gang.... https://www.youtube.com/watch?v=lVUJr1VkjDs + Videp om LA cafe i Manilla med en masse free lance piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 12. Oktober, 2019 Borende X skrev, for 2 timer siden: Hvad er egentlig formålet med din tråd? Arbejder du for Gallup? Nej jeg arbejder ikke for Gallup, bare nysgaerrig person , der har ambivalant forhold til prostitution og derforkunne önske at vide hvordan andre har med at benytte prostituerede... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 12. Oktober, 2019 Jeg kender ikke dine udvælgelses kriterier mht. piger, men jeg ville få stress hvis jeg købte 15 minutters sex. Jeg tror ikke på at hverken jeg eller hun ville kunne nå at komme i lige der hen hvor det bliver lækkert og skønt. Jo bevars, hvis det var kæresten der lige skulle have en quickie, men hende kender man jo forhåbentligt også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 12. Oktober, 2019 KeBoRas skrev, for 20 timer siden: Der findes da enkelte kvinder, som jeg ikke besøger igen og igen, og igen..... Har det på samme måde: der findes enkelte kvinder som jeg ikke besøger igen og igen og igen. Mange enkelte kvinder faktiskt. Helt ærligt så besøger jeg ikke de fleste kvinder overhoved. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 12. Oktober, 2019 Loser skrev, for 53 minutter siden: Jo bevars, hvis det var kæresten der lige skulle have en quickie, men hende kender man jo forhåbentligt også. Hende kender jeg ikke. Link? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 172 Skrevet 12. Oktober, 2019 Loser skrev, for 1 time siden: Jeg kender ikke dine udvælgelses kriterier mht. piger, men jeg ville få stress hvis jeg købte 15 minutters sex. Jeg tror ikke på at hverken jeg eller hun ville kunne nå at komme i lige der hen hvor det bliver lækkert og skønt. Jo bevars, hvis det var kæresten der lige skulle have en quickie, men hende kender man jo forhåbentligt også. Mine udvaegelses kriterier er om jeg taender på kvinden, om det hun skriver lyder fornuftig, om hun virker varm og ikke som en maskine. Kan godt nöjes med 20 min selvom jeg godt kunne bruge mere tid, men er for naerig til at ofre meget mere end 500 kr per besög.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. Oktober, 2019 the latin lover skrev, den 11.10.2019 at 09:00: Hej kaere " loge medlemmer " ... 1. Hvordan har du det med at besöge prostituerede ? Fint jeg går hvis jeg får mistanke om mistrivsel i jobbet - her er øjnene rigtig gode at kigge dybt i. De er som bekendt sjælens spejl. 2. Hvor tit besöger du prostitueree ? Aftagene i min alder, og har et par sugarbabes der varetager mine behov, har jeg behov for god krops massage napper jeg er thaibesøg...med vekslende succes - 3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med i dit liv ca ? Utælleligt - startede som 17 årig - og er ikke stoppet, de "kicker" mig at smide en slat penge, i mine ægteskaber har jeg aldrig manglet, sex nærvær eller intimitet,men "forbuden frugt" 4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... ) eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ? Jeg får intet andet end min udløsning der dog også er den der med at betale der kicker, ved vellykkede besøg har jeg en god fornemmelse, og de dårlige glemmer jeg. 5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser? Hmm med erfaringen er jeg ret dygtig til at undgå de triste besøg - de erfaringer er dyrt købte har nu kun gode oplevelser! 6. Hvor mange minutter vaelger du, hvorfor ? Altid minimum een time og nogen gange plus een time, dog ikke ved Thai besøg, dog må jeg indrømme hos den legendariske Hanna på Strandboulevarden var det altid to timer og jeg fik også eksklusiv service. Hun startede i Østre Farimagsgade.. 7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? hmm, jeg er holdt op med at tælle mine penge og hvad jeg forbruger så ikke opgjort. Önsker dig en god debat. I lige måde - Og hvad er formålet med tråden/opslag er du ansat i et meningsmåling bureau og med din nysgerrighed in mente så undrer jeg mig over at du ikke spørger ind til om man besøger hovedsageligt danske vs ikke danske GP, og om der oplevet pris og kvalitets forskel i besøget, herunder om kunden oplever et tvangselement. DBH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Oktober, 2019 the latin lover skrev, for 3 timer siden: Mine udvaegelses kriterier er om jeg taender på kvinden, om det hun skriver lyder fornuftig, om hun virker varm og ikke som en maskine. Kan godt nöjes med 20 min selvom jeg godt kunne bruge mere tid, men er for naerig til at ofre meget mere end 500 kr per besög.... Hmmm, du burde måske satse på thaiklinikker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 12. Oktober, 2019 Bananas skrev, for 4 timer siden: Hende kender jeg ikke. Link? Det gør jeg heller ikke, men du kan da prøve dig frem her: https://www.danskdomina.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Oktober, 2019 Hvorfor besøger vi prostituerede,jeg kan komme med mit bud. Det som vi ikke kan få hjemme ved konen,køber vi ude i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 12. Oktober, 2019 Det har jeg det fint med. Det tænder mig simpelthen at "prøve" så mange kvinder som muligt - så jeg tager grådigt for mig af både dem, der vil have penge, og dem der ikke vil. Elsker fantasien om hvordan hun vil se ud uden tøj - synet af min pik der glider ind i hendes fisse, følelsen af at kysse hende og slikke hendes fisse. Pengene er derfor ret ligegyldige for mig - det er kvinden, og det vi finder på at gøre sammen, der motiverer mig. De bedste seksuelle oplevelser for mig er derfor også ALTID der, hvor jeg kan mærke den gensidige tiltrækning og liderlighed. Det findes hos prostituerede - men der er lidt langt mellem snapsene - der er flere gevinster på det "frie" marked. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg