Hop til indhold
Guest Den flittige

Sofie Brandvarm

Recommended Posts

Guest Ivanhoe

Så er det jo godt du ikke er tvunget til at besøge hende, men kan udøve din handlefrihed, og besøge en anden. Men ellers må det jo være udbud og efterspørgsel pigerne sætter deres priser efter, og det håber jeg da du er enig i, og ikke kan se noget forkert i ?

God aften til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig lidt.... hvad er formålet med dit opslag?

At ytre din utilfredshed over du mener hendes priser er for dyre?

 

Nu kender jeg hende ikke, men som alle andre markeder så tænker jeg at princippet udbud og efterspørgsel også gælder for GP’er. Hun har været meget i medierne, ser ret lækker ud (i mine øjne), så mon ikke efterspørgslen er stor nok til at hun kan tage nogle priser der måske er over gennemsnittet.

Redigeret af Le Male
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 19 minutter siden:

Sofie Brandvarm, ja det er hendes priser også.

Hvad vil du med den udtalelse :?:

Kvinden har det som erhverv, og betaler skat og moms, tænk over det når du ligger og hugger i en østeuropæisk pige :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 48 minutter siden:

Ok

Hvis man absolut skal komme med en kommentar til sådan et indlæg som trådstarter, så gør @EksilKøbenhavnerdet udmærket.

Nogle indlæg fortjener ikke en kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, Lige nu:

Nogle kører Kia, andre kører Audi.

Det var bedst ind til videre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart tænker jeg det er upassende at starte en debat omkring en navngiven GP´ priser.   Skal man nu igen igen diskutere branchens priser, så jeg gerne et mere konstruktivt debatoplæg.  Synes der i den seneste tid, er oprettet tråde og skrevet indlæg, som trækker tonen og div. bemærkninger i den gale retning.  Jeg har tilladt mig at indrapporter nærværende tråd, således at nogen fra moderator kan forholde sig til det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er den der har grisen der bestemmer prisen - som vi siger her i Nørre Vorupør... :mrgreen: Ville nu godt give 2500kr for en time i selskab med hende :wub:

 

Sofie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et hurtigt kig på annoncer viser at prisen på en time med mange udenlandske piger ligger på 1200 - 1500 (dertil kommer ofte mange mærkelige tilægspriser).

Så må man jo vælge om man vil tage en time der, eller en halv time med Sofie i samme prisleje!

Redigeret af JohnCoffey

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Sofie Brandvarm, ja det er hendes priser også.

Og hvad så ?

Hun er da en yderst tiltalende pige - har lige tjekket hendes profil https://annoncelight.dk/showad/257609

Hvis du ikke har råd eller ikke vil betale er det dit valg, men der må jo være kunder til hende i det prisleje hun har, og så burde alle jo være glade. Kunderne er, hun er - hvad andre måtte mene, er vel temmelig ligegyldigt.

Hun skal vel ikke sætte hendes priser ned af hensyn til dig, vel ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
knallert skrev, for 5 minutter siden:

og jeg køre volvo

Jeg troede du kørte på en gammel Puch Maxi, knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville da med glæde besøge Sofie,også til 2500kr 

men jeg er desværre blevet for gammel., kan jeg læse, men Sofie ser dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 42 minutter siden:

Jeg troede du kørte på en gammel Puch Maxi, knallert

nix køre sco når det er

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er bedøvende lige glad med hvad hun sælger hendes ydelser/tid for. Jeg syntes (jeg bander ellers aldrig) "vi" burde ja jeg ved ikke hvad, gøre noget for at støtte hendes synspunkter.

Forestil jer: (måske er jeg naiv)

Ingen trafekking. (staves)

Ekspres hjælp til dem der måtte have taget en forkert beslutning, jeg vil prøve at være GP.

Skat og moms betales.

Ingen udenlandske piger der ikke har adgang til læge hjælp.

Ingen afpresning af måske knap så stærke GPér.

Ændring af samfundets indstilling til det at være GPér, så vil politiet også ændre mening til når en GPér anmelder en forbrydelse. (håber jeg)

Bedre muligheder for at GPér kan etablere en ordentlig klinik, her tænker jeg på at mange udlejere tager åger priser for div. værelser, hvorfor skal GPér arbejde og sove i de samme værelser (håber I forstår hvad jeg mener, vi kan hurtigt tage en diskussion vedr. rufferi loven, afskaf lordtet)

Langt nede af listen men, bedre samvittighed for os som gæster.

(ps jeg går ud fra at opmærksomheden er startet vedr. deltagelse i tv?)

kæmpe kram til alle der opfører sig anstændigt såvel gæster som værtinder og værter 

Jeg bliver så træt "I mænd er nogle svin der barer køber en sædcontainer" gu gør jeg ej, jeg betaler med største respekt for en service ydelse og prøver at flytte det gedulte/tvunge hen hvor alle har det godt.

(fuck nu får jeg nok en over næsen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 4 minutter siden:

(fuck nu får jeg nok en over næsen)

Ikke herfra! Tværtimod - jeg er meget på din side!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede du kørte på en gammel Puch Maxi, knallert

Med mælkekasse bagpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
knallert skrev, for 11 timer siden:

og jeg køre volvo

Viste ikke at Volvo lavede knallerter :roll::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne betale prisen 

Nogle GP vil jeg IKKE gratis hvis det er tilbud , og for nogle er kun himlen grænser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...