Hop til indhold

Recommended Posts

LesterBurnham skrev, for 1 time siden:

... Det skal måske bemærkes at mange af os med bannerblocker slet ikke ser reklamerne ;)

.... og mange af os færdes hverken på twitter eller instergram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 2 timer siden:

Er I sikre på at annoncen på EG er så vigtig? 
Jeg har aldrig brug besøgt en pige/trans på baggrund af en annonce på EG. 

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor I piger ikke bruger de sociale medier til at promovere jer selv. I min optik ville både twitter og instagram være oplagte (og gratis) reklamemuligheder. 
Links til instagram og/eller twitter kunne let inkluderes i jeres signatur på forum. 

Det skal måske bemærkes at mange af os med bannerblocker slet ikke ser reklamerne ;)

Hverken instagram eller twitter henvender sig til deres klienter (influencer wannabee piger og journalister/politikere), så der er næppe noget at hente. Og så er det risikabelt mht anonymitet.

Til gengæld undrer det mig at de ikke bruger same tricks som dealsites med affiliates. Men det er nemmere at brokke sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu hverken politiker, journalist, wannabe-influencer, men er alligevel aktiv på twitter og IG. 

I London er det næsten umuligt at opdrive en GP, der ikke er aktiv på Instagram og/eller twitter.

forstår ikke at det skulle være mere vanskeligt at forblive anonym. Du kan oprette dig som Anders and på både twitter og IG, hvis du har de lyster ;)

Der er ikke én person i min omgangskreds, der ikke er på IG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 9 timer siden:

Jeg er nu hverken politiker, journalist, wannabe-influencer, men er alligevel aktiv på twitter og IG. 

I London er det næsten umuligt at opdrive en GP, der ikke er aktiv på Instagram og/eller twitter.

forstår ikke at det skulle være mere vanskeligt at forblive anonym. Du kan oprette dig som Anders and på både twitter og IG, hvis du har de lyster ;)

Der er ikke én person i min omgangskreds, der ikke er på IG. 

"Folket" bruger ikke twitter og har aldrig gjort det.  I DK er generelt  politikere og journalister pg andre "medløbere" der tror alle bruger det. Undersøg det - der er ikke mange brugere i DK. 

Instagram er endnu værre - jeg som er i 40'erne bruger det ikke og mine børn omkring de 20 (drenge) bruger det heller ikke. Til gengæld bruger de og deres fodbold-, gymnasie-venner og andre  bekendskaber alle snapchat. Ikke engang facebook gider de bruge. Men der er nok noget gruppe-dynamik hen over.

Det er vanskeligt/umuligt at forblive anonym overfor platformen og ind imellem er der sikkerhedsbrister og brugerfejl der åbner op for det hele. Gmail havde f.eks. et  hul i 2018 der gjorde at folk der udbød google tjenester blev deanonymiseret.

Måske er det mest interessante sociale medie at bruge eroguide.dk.

Redigeret af Alfred12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alfred12 skrev, for 3 minutter siden:

Instagram er endnu værre - jeg som er i 40'erne bruger det ikke og mine børn omkring de 20 (drenge) bruger det heller ikke. Til gengæld bruger de og deres fodbold-, gymnasie-venner og andre  bekendskaber alle snapchat. Ikke engang facebook gider de bruge. Men der er nok noget gruppe-dynamik hen over.

Det passer ikke med det billede jeg ser. Folk flytter fra FB, som er et lettere kaotisk medie, til Instagram som er et helt totalt hylende super rodet og stenalder simpelt koncept, der er meget dårlig egnet til forretnings indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 43 minutter siden:

Det passer ikke med det billede jeg ser. Folk flytter fra FB, som er et lettere kaotisk medie, til Instagram som er et helt totalt hylende super rodet og stenalder simpelt koncept, der er meget dårlig egnet til forretnings indlæg. 

Facebook er ikke cool af mange årsager - primært fordi forældre og bedsteforældre er der, så de unge bruger det ikke. Mine børn og deres venner gør ikke. Som nævnt tidligere - snapchat er dyret pt.

Instagram har du vist misforstået https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tjener-styrtende-paa-instagram-fodbold-stjerner-i-top/7836183 . Det er klart den mest kommercielle medie overhovede. Det er også her man kan købe sig til følgere. (youtube skal ikke glemmes heller) fordi man så kan blive "influenzer"

 

Redigeret af Alfred12
url

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...