Hop til indhold
Sømanden34

Nordlige Jylland, Danske Ida. Et besøg værd

Recommended Posts

Hej Ida, kan du huske den unge fyr fra Aalborg på 30?

jeg har aldrig nogensinde fået så god sex! Jeg blev mødt af en super flot og lækker iklædt kvinde, hun tog pænt imod mig og hun førte mig ind til sengen hvor hun langsomt pakkede mig ud, jeg blev så liderlig med det samme, hun kunne virkelig godt lide en stiv ung veril pik, hun tog den i munden først blidt og efterfølgende satte hun tempoet op men hun blev ved med at forsikre mig om hun ville ikke gå for hurtigt for den her unge pik skulle forkæle hendes fisse jeg blev redet jeg fik lov at tage hende bagfra og jeg fik slikket hende godt og grundigt, er du gal det var lækker sex jeg har nu fået 2 blow jobs og et knald og jeg køre gerne fra Aalborg igen inden længe for at trænge op i hende igen hilsen den unge fyr fra Aalborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungfyr30aalborg skrev, for 55 minutter siden:

Hej Ida, kan du huske den unge fyr fra Aalborg på 30?

jeg har aldrig nogensinde fået så god sex! Jeg blev mødt af en super flot og lækker iklædt kvinde, hun tog pænt imod mig og hun førte mig ind til sengen hvor hun langsomt pakkede mig ud, jeg blev så liderlig med det samme, hun kunne virkelig godt lide en stiv ung veril pik, hun tog den i munden først blidt og efterfølgende satte hun tempoet op men hun blev ved med at forsikre mig om hun ville ikke gå for hurtigt for den her unge pik skulle forkæle hendes fisse jeg blev redet jeg fik lov at tage hende bagfra og jeg fik slikket hende godt og grundigt, er du gal det var lækker sex jeg har nu fået 2 blow jobs og et knald og jeg køre gerne fra Aalborg igen inden længe for at trænge op i hende igen hilsen den unge fyr fra Aalborg :)

Du er så hjertelig velkommen i smørhullet igen frække :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at Ida er mega fristende - og har endnu et besøg hos hende til gode. Har haft en aftale med hende, hvor jeg desværre røg ind i et trafikuheld og måtte aflyse, hvilket hun ikke tog ilde op. Hun er fin at tale med, rolig og autentisk. Til diskussionen af om hin 'gider' at tage telefononen; jeg ringede indledningsvist én gang hver dag i tre dage, indenfor hendes annoncerede åbningstid, før hun kunne tage den. Det er okay, jvf. hendes varsling i annoncen.

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig i at Ida er mega fristende - og har endnu et besøg hos hende til gode. Har haft en aftale med hende, hvor jeg desværre røg ind i et trafikuheld og måtte aflyse, hvilket hun ikke tog ilde op. Hun er fin at tale med, rolig og autentisk. Til diskussionen af om hin 'gider' at tage telefononen; jeg ringede indledningsvist én gang hver dag i tre dage, indenfor hendes annoncerede åbningstid, før hun kunne tage den. Det er okay, jvf. hendes varsling i annoncen.

Ja engang imellem kunne det være fint med en teletrunte da det ikke er skide populært at tage telefonen imens man er ved at knalde:DDet kan være svært at fange mig beklager.

Men du er velkommen en anden gang du er i området :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...