Hop til indhold
Sømanden34

Nordlige Jylland, Danske Ida. Et besøg værd

Recommended Posts

Sømanden34 skrev, for 2 timer siden:

Søger du en oplevelse der rækker ud over normal forventing, så kan jeg som mange andre anbefale Danske Ida, link herunder. 

https://annoncelight.dk/profile/Liderlig+fyldigmås

Over første klasse behandling, med et frækt smil på læben, og som der står i annoncen absolut vane dannende :) Thumps up herfra. 

 

 

 

Nu ved jeg jo ikke hvem du er men har da en ide.

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været sammen med Ida. Og den kvinde kan slikke malingen af en flagstang.  

Og hun gør det gerne på den måde du bedst kan lide.  Hvis du siger det til hende. 

Må snart forbi hende igen. Når hun kommer til hadsten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

Nu ved jeg jo ikke hvem du er men har da en ide.

knus

Tak for en super oplevelse, sømand og anker på armen og ikke sidste gang jeg kommer forbi :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:rolleyes: Reklame eller ej.

Jeg har nydt Ida` orale kunnen et par gange (måske mere), ja det kommer forhåbentlig til at ske igen.

Så er hun ret skøn at slikke, en dejlig kvinde med en go` røv og et godt snakketøj. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 17 timer siden:

Ja ik. Eller er det ironisk ment?

Bestemt ikke ironisk ment, et yderst fristende menukort og billeder du har, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Benjamin deltager ikke mere i tråden.

Vi vil ikke have i køre jeres personopgør i anmeldelser! 

@Frodige Ida hvis du mener et indlæg er et problem, så nøjes med at anmeld til os. Ingen grund til selv at kommentere når du har anmeldt til os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fristes til at tro Rooster får “betaling” af Frodig Ida for at filtrerer indslag - lidt skræmmende på dette forum - der skulle bruges til anmeldelse af  gp - så skal frodig Ida bare henvende sig og få slettet indlæg 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Fristes til at tro Rooster får “betaling” af Frodig Ida for at filtrerer indslag - lidt skræmmende på dette forum - der skulle bruges til anmeldelse af  gp - så skal frodig Ida bare henvende sig og få slettet indlæg 

 

Hvis du har et problem med min håndtering af denne tråd, så henvender du dig bare til admin.

Du skal IKKE afspore tråden med dine gisninger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været så heldig at besøge Ida.

Mødtes med hende i naturen og fik et fantastisk blowjob. Hun er rigtig flink, og til at snakke med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sømanden34 skrev, den 4.10.2019 at 13:25:

Søger du en oplevelse der rækker ud over normal forventing, så kan jeg som mange andre anbefale Danske Ida, link herunder. 

https://annoncelight.dk/profile/Liderlig+fyldigmås

Over første klasse behandling, med et frækt smil på læben, og som der står i annoncen absolut vane dannende :) Thumps up herfra. 

 

 

 


ville skam gerne teste om anmeldelserne passer...  Men hun tager aldrig telefonen når jeg ringer.  Eller vender tilbage hvis jeg sender en sms. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoeven skrev, for 2 timer siden:


ville skam gerne teste om anmeldelserne passer...  Men hun tager aldrig telefonen når jeg ringer.  Eller vender tilbage hvis jeg sender en sms. :(

Har du ringet på dagen inden for det tidsrum hun skriver i sin annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoeven skrev, for 3 timer siden:


ville skam gerne teste om anmeldelserne passer...  Men hun tager aldrig telefonen når jeg ringer.  Eller vender tilbage hvis jeg sender en sms. :(

Pt har jeg ingen aktiv annonce hvilken betyder at jeg holder ferie på ubestemt tid pga sygdom. ( intet seksuelt )

 Men lige pludselig er jeg tilbage igen og når annoncen er aktiv er man velkommen til at ringe på dagen. Sms’er er kun forbeholdt de faste gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Pt har jeg ingen aktiv annonce hvilken betyder at jeg holder ferie på ubestemt tid pga sygdom. ( intet seksuelt )

 Men lige pludselig er jeg tilbage igen og når annoncen er aktiv er man velkommen til at ringe på dagen. Sms’er er kun forbeholdt de faste gæster.

God  bedring til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 51 minutter siden:

Pt har jeg ingen aktiv annonce hvilken betyder at jeg holder ferie på ubestemt tid pga sygdom. ( intet seksuelt )

 Men lige pludselig er jeg tilbage igen og når annoncen er aktiv er man velkommen til at ringe på dagen. Sms’er er kun forbeholdt de faste gæster.

Jeg har skam også ringet "på dagen" flere gange...  Altså når du har din annonce oppe. :)

Men telefonen bliver aldrig taget. Det kan selvfølgelig være du har været optaget, hver gang jeg har ringet...  Så har jeg et par gange sendt en sms, hvor der står noget i retningen af "Jeg har forsøgt at ringe men telefonen blev ikke taget. Vil du evt. ringe tilbage når du har tid"...  Og så hører man aldrig noget...   Lidt øv. :/ 

Jeg har også en enkelt gang sendt en besked herinde, med et lille kort spørgsmål til hvilket område du befinder dig i (Så jeg kan finde ud af, om det er muligt for mig at komme frem til stedet uden bil)... Heller ikke der fik jeg svar..  Kan dog se at beskeden blev læst.   Men jeg må jo prøve fange dig igen en anden god gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Pt har jeg ingen aktiv annonce hvilken betyder at jeg holder ferie på ubestemt tid pga sygdom. ( intet seksuelt )

 Men lige pludselig er jeg tilbage igen og når annoncen er aktiv er man velkommen til at ringe på dagen. Sms’er er kun forbeholdt de faste gæster.

Rigtig god bedring:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Bonderoeven skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har skam også ringet "på dagen" flere gange...  Altså når du har din annonce oppe. :)

Men telefonen bliver aldrig taget. Det kan selvfølgelig være du har været optaget, hver gang jeg har ringet...  Så har jeg et par gange sendt en sms, hvor der står noget i retningen af "Jeg har forsøgt at ringe men telefonen blev ikke taget. Vil du evt. ringe tilbage når du har tid"...  Og så hører man aldrig noget...   Lidt øv. :/ 

Jeg har også en enkelt gang sendt en besked herinde, med et lille kort spørgsmål til hvilket område du befinder dig i (Så jeg kan finde ud af, om det er muligt for mig at komme frem til stedet uden bil)... Heller ikke der fik jeg svar..  Kan dog se at beskeden blev læst.   Men jeg må jo prøve fange dig igen en anden god gang. :)

Find da en anden GP, som er seriøs og lad være med, at bruge mere tid på Ida. 

Redigeret af Niceboner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoeven skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har skam også ringet "på dagen" flere gange...  Altså når du har din annonce oppe. :)

Men telefonen bliver aldrig taget. Det kan selvfølgelig være du har været optaget, hver gang jeg har ringet...  Så har jeg et par gange sendt en sms, hvor der står noget i retningen af "Jeg har forsøgt at ringe men telefonen blev ikke taget. Vil du evt. ringe tilbage når du har tid"...  Og så hører man aldrig noget...   Lidt øv. :/ 

Jeg har også en enkelt gang sendt en besked herinde, med et lille kort spørgsmål til hvilket område du befinder dig i (Så jeg kan finde ud af, om det er muligt for mig at komme frem til stedet uden bil)... Heller ikke der fik jeg svar..  Kan dog se at beskeden blev læst.   Men jeg må jo prøve fange dig igen en anden god gang. :)

Mon ikke det lykkes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Mon ikke det lykkes ;)

Det kommer jo an på, om du gider svare ham, når han kontakter dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niceboner skrev, for 4 minutter siden:

Find da en anden GP og lad være med, at bruge mere tid på Ida. Hun er åbenbart ikke interesseret i dig.

Øhh mon ikke manden selv kan bedømme det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...