Hop til indhold
Guest Nemtøs

Skræmmende annoncer

Recommended Posts

Guest Trinetease

@Nemtøs Jeg er altså IKKE en sjællænder som går ind for hårde stoffer - Hvor læser du det? 

Det eneste jeg påpeger er at hash er blevet vældigt mainstream... i alle miljøer. 

De der Coke SMS får jeg også, og jeg bliver sq lige arrig hver gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Sikke et  fjols  der  har  skrevet  til dig  - jeg  er  glad  for  at høre  fra  en  sjællænder  som  tager  afstand  fra  stoffer/rusmidler  ligesom  jeg  selv  gør. 

God  weekend 

Man er altså ikke på stoffer, bare fordi man bor på Sjælland, Nemtøs. :lol:

Du må også have en god weekend. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Man er altså ikke på stoffer, bare fordi man bor på Sjælland, Nemtøs. :lol:

Du må også have en god weekend. :)

Jeg  er  bare  glad for  at  høre,  at  du  ikke  tager  rusmidler for  at  kunne  holde  ud  at  lave  gp  aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  er  bare  glad for  at  høre,  at  du  ikke  tager  rusmidler for  at  kunne  holde  ud  at  lave  gp  aftaler.

Det troede du forhåbentlig ikke jeg gjorde? :huh:  Jeg laver aftaler, fordi jeg elsker sex. Og det er hamrende frækt at mænd begærer mig så meget, at de vil betale mig for det. Jeg vil aldrig komme så langt ud, at jeg vil overveje at tage noget. Så er jeg stoppet langt før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Det troede du forhåbentlig ikke jeg gjorde? :huh:  Jeg laver aftaler, fordi jeg elsker sex. Og det er hamrende frækt at mænd begærer mig så meget, at de vil betale mig for det. Jeg vil aldrig komme så langt ud, at jeg vil overveje at tage noget. Så er jeg stoppet langt før. 

Nej det  har  bestemt  ikke  været  mit  indtryk  af  dig. 

Du  ligger  ikke  skjul  på  at  det  er  din  lyst  der  driver  dig,  og  du  virker  psykisk  robust  således  du  ikke  føler  dig  presset til  at  dulme  dine  oplevelser  i rusmidler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 32 minutter siden:

Nej det  har  bestemt  ikke  været  mit  indtryk  af  dig. 

Du  ligger  ikke  skjul  på  at  det  er  din  lyst  der  driver  dig,  og  du  virker  psykisk  robust  således  du  ikke  føler  dig  presset til  at  dulme  dine  oplevelser  i rusmidler 

Tak Nemtøs. Det er også det indtryk jeg har af dig (og af flere af pigerne herinde fra, bla @Trinetease:)). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemtøs, det lyder ikke til at du har den store erfaring med stoffer. Du får det til at lydes om om at man bliver et narko vrag bare fordi man engang gik forbi en hjemløs der havde røget en joint i sidste uge.

Jeg tager ikke selv stoffer nu og drikker kun alkohol yderst sjældent. Men har da før været glad for at gå til fest og det kunne nemt blive sjovere af at drikke sig fuld med gode venner eller ryge lidt hash med dem. Man bliver glad og kan have det sjovt på en lidt anden måde end hvis man bare er helt ædru. Den følelse af at være i godt humør og blive glad kan jeg nemt sætte i forbindelse med at besøge en gp og derfor kan jeg nemt forstå at både gp'er og gæster kan finde det sjovt at blive påvirket sammen og der efter have dejlig sex. Om det så er en flaske rødvin eller en joint, who cares.

Jeg kan der i mod godt se problemer i at piger som har et misbrug, som bliver nød til at sælge sig selv og gøre ting de egentlig ikke vil for at få penge til deres misbrug.
Det kan virkelig ødelægge et menneske og dette vil jeg aldrig nogen sinde være en del af. Møder jeg en pige som er tydelig beruset af øl eller stoffer går jeg med det samme igen.

Alt dette for at sige, husk nu nemtøs, det er altså ikke sort og hvidt. Lad folk gøre de ting de kan lide, så længe det ikke skader andre. Har de et misbrug, så tilbyd dem din hjælp i stedet for din forargelse,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Max5000 skrev, for 2 minutter siden:

Nemtøs, det lyder ikke til at du har den store erfaring med stoffer. Du får det til at lydes om om at man bliver et narko vrag bare fordi man engang gik forbi en hjemløs der havde røget en joint i sidste uge.

Jeg tager ikke selv stoffer nu og drikker kun alkohol yderst sjældent. Men har da før været glad for at gå til fest og det kunne nemt blive sjovere af at drikke sig fuld med gode venner eller ryge lidt hash med dem. Man bliver glad og kan have det sjovt på en lidt anden måde end hvis man bare er helt ædru. Den følelse af at være i godt humør og blive glad kan jeg nemt sætte i forbindelse med at besøge en gp og derfor kan jeg nemt forstå at både gp'er og gæster kan finde det sjovt at blive påvirket sammen og der efter have dejlig sex. Om det så er en flaske rødvin eller en joint, who cares.

Jeg kan der i mod godt se problemer i at piger som har et misbrug, som bliver nød til at sælge sig selv og gøre ting de egentlig ikke vil for at få penge til deres misbrug.
Det kan virkelig ødelægge et menneske og dette vil jeg aldrig nogen sinde være en del af. Møder jeg en pige som er tydelig beruset af øl eller stoffer går jeg med det samme igen.

Alt dette for at sige, husk nu nemtøs, det er altså ikke sort og hvidt. Lad folk gøre de ting de kan lide, så længe det ikke skader andre. Har de et misbrug, så tilbyd dem din hjælp i stedet for din forargelse,

Jeg  er  ikke forarget,  men  stadig  synes  jeg  det  er  problematisk  at  have  et  misbrug. 

Og  nej  jeg  vil  ikke  give  min  accept  af  at  bare  fordi  mange  anvender  hash,  bør  jeg  også  gøre  det.  Jeg  holder  fast  i  mine  egne  grænser.

Hvad  du  og  andre  gør  og  acceptere  er  jo  jeres  valg. 

Jeg  har  i mit  private  virke  set  hvor  store  skader  et  hash  misbrug  kan  have  og  derfor  er  det  alvorligt  i min  optik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Og  nej  jeg  vil  ikke  give  min  accept  af  at  bare  fordi  mange  anvender  hash,  bør  jeg  også  gøre  det.  Jeg  holder  fast  i  mine  egne  grænser.

Jeg vil aldrig opfordre nogen til at ryge hash, drikker sig pløre fuld eller bruge andre stoffer. - men gør de det, syntes jeg bestemt ikke der er noget galt i det.

Jeg er fuldt ud klar over hvilke problemer et misbrug kan føre med sig. Jeg har også set hvad hash kan have af negative effekter hos nogle af mine venner. Jeg har så også set familier blive ødelagt pga. alkohol misbrug og har selv mistet en vigtig person i mit liv til et alkohol misbrug.

Men har du eller andre lyst til at dele en flaske vin med en kunde og derefter have dejlig sex, syntes jeg virkelig bare i skal slå jer løs og have det sjovt med det. Så længe i er enige om aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Max5000 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg vil aldrig opfordre nogen til at ryge hash, drikker sig pløre fuld eller bruge andre stoffer. - men gør de det, syntes jeg bestemt ikke der er noget galt i det.

Jeg er fuldt ud klar over hvilke problemer et misbrug kan føre med sig. Jeg har også set hvad hash kan have af negative effekter hos nogle af mine venner. Jeg har så også set familier blive ødelagt pga. alkohol misbrug og har selv mistet en vigtig person i mit liv til et alkohol misbrug.

Men har du eller andre lyst til at dele en flaske vin med en kunde og derefter have dejlig sex, syntes jeg virkelig bare i skal slå jer løs og have det sjovt med det. Så længe i er enige om aftalen.

Jeg  har  vist  aldrig  nævnt  at  jeg  har  problemer  med  at  der  deles  en  flaske  vin for  hyggens  skyld. 

Men  er  det  nødvendigt for at drikke  sig  fuld  for  at  kunne gennemføre  et  seksuelt set-up  så  har  man  i min  optik  et  problem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  har  vist  aldrig  nævnt  at  jeg  har  problemer  med  at  der  deles  en  flaske  vin for  hyggens  skyld. 

Men  er  det  nødvendigt for at drikke  sig  fuld  for  at  kunne gennemføre  et  seksuelt set-up  så  har  man  i min  optik  et  problem 

1 glas vin eller 2 for at løsne stemningen, er ok . men fuldskab og sex er dårlig coaktail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Nemtøs skrev, for 22 timer siden:

Tak  for  din  respons. 

Besøger  I mænd  gerne  gp som  er  påvirket?

Jeg  undre mig  over,  at  der  ikke  kommer  mere  respons  på  mit  opslag.  Er  det  fordi  mænd  gerne  betaler  for  sex  med  en  slatten/ikke  tilstedeværende person?

Eller  ønsker  mænd  ikke  at  forholde  sig  til  den  barske  virkelighed  som  er  en realitet  for  nogen  gp'er?

Eller  ønsker  man  som  bruger  herinde  kun  sjov  og  ballade  og reagere  kun  på  "ligegyldige" opslag  som "jeg  er  i tvivl  om  jeg  skal  have  hvide  trusser  på  i dag  eller  slet  ingen?"" Hvad  synes  I???

Der findes uden tvivl mænd, der gerne besøger en påvirket pige, eller som tager stoffer sammen med dem. Personligt tager jeg afstand fra det. Men hvis jeg konstant skal forarges over ting, som er i modstrid med mine egne idealer for denne verden, så ender jeg som en sur og depressiv prut. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 44 minutter siden:

Hash høre ikke under hårde stoffer 

https://netdoktor.dk/afhaengighed/misbrug/stofmisbrug.htm

Og  hvor  vil  du  hen  med  dit  indlæg? 

Du  synes  det  er  normalt  at  ryge  hash, og  ganske  ufarligt.  

Jeg  deler  ikke  den  opfattelse. 

 

Og  netdoktor  klassificere hash som  narkotika 

https://netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hash.htm

 

Nu  har jeg  lige  læst  tråden  igennem,  jeg  nævner  ingen  steder  at  hash  betegnes  som  hårde  stoffer.  

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Og  hvor  vil  du  hen  med  dit  indlæg? 

Du  synes  det  er  normalt  at  ryge  hash, og  ganske  ufarligt.  

Jeg  deler  ikke  den  opfattelse. 

 

Og  netdoktor  klassificere hash som  narkotika 

https://netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hash.htm

Ja men det høre altså ikke under hårde stoffer. Hverken hos politiet, eller ved domstolene. 

Hvor har jeg sagt at det er ufarligt ? 

Jeg har haft en ven som fik en decideret hash psykose - og han har senere udviklet skizofreni.

Men derfra og så lave et forarget opslag på EG er der altså langt. 

Jeg gentager en gang til for prins Knud - jeg har intet forbrug af hash. Jeg er ikke for hash. Jeg blander mig bare ikke i hvad andre gør mht hash.

Du burde berige dig selv med en tur ind forbi reden, for så vil du opdage at hash er GP misbrugeres mindste problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Ja men det høre altså ikke under hårde stoffer. Hverken hos politiet, eller ved domstolene. 

Hvor har jeg sagt at det er ufarligt ? 

Jeg har haft en ven som fik en decideret hash psykose - og han har senere udviklet skizofreni.

Men derfra og så lave et forarget opslag på EG er der altså langt. 

Jeg gentager en gang til for prins Knud - jeg har intet forbrug af hash. Jeg er ikke for hash. Jeg blander mig bare ikke i hvad andre gør mht hash.

Du burde berige dig selv med en tur ind forbi reden, for så vil du opdage at hash er GP misbrugeres mindste problem. 

Jeg  behøver  ikke  at  blive  beriget  med  et  besøg hos  reden.  Jeg  har  været frivillig  hjælper  på  et  herberg  i  små  10 år. 

Lukker  den  her  - kan blot  konstatere  vi ikke  er  af  samme  opfattelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 3/10/2019 at 17:58:

Vil der  være  en  efterspørgsel  efter  sådan  en  kvinde?

Det vil der helt sikkert. Der er mænd, der spørger om de må tage en stribe på maven eller måsen, om de kan betale med Coke eller om vi skal tage noget sammen. Alt det kan man bare sige nej tak til eller slette, ligesom de der pusher-beskeder om tilbud og levering ;) 

Folk må gøre med deres krop hva de vil, men det er sørgeligt og virkelig virkelig trist, at der er piger der ikke magter jobbet uden at skulle bedøve sig selv :( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det vil der helt sikkert. Der er mænd, der spørger om de må tage en stribe på maven eller måsen, om de kan betale med Coke eller om vi skal tage noget sammen. Alt det kan man bare sige nej tak til eller slette, ligesom de der pusher-beskeder om tilbud og levering ;) 

Folk må gøre med deres krop hva de vil, men det er sørgeligt og virkelig virkelig trist, at der er piger der ikke magter jobbet uden at skulle bedøve sig selv :( 

 

Jeg  er  fuldstændig enig  med  dig  smukke  Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Folk må gøre med deres krop hva de vil, men det er sørgeligt og virkelig virkelig trist, at der er piger der ikke magter jobbet uden at skulle bedøve sig selv :( 

 

At en GP tager stoffer behøver altså ikke at være for at bedøve sig selv. Gør hun det for at bedøve sig selv så hun kan holde til at knalde den næste fyr, så er det virkelig synd og hun har brug for alt den hjælp hun kan få, for at komme ud af det liv og misbrug.

Men der er altså mange flere grunde til at tage stoffer.

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, for 1 time siden:

At en GP tager stoffer behøver altså ikke at være for at bedøve sig selv. Gør hun det for at bedøve sig selv så hun kan holde til at knalde den næste fyr, så er det virkelig synd og hun har brug for alt den hjælp hun kan få, for at komme ud af det liv og misbrug.

Men der er altså mange flere grunde til at tage stoffer.

De piger @Trinetease nævner tager jo netop stoffer / drikker for at udholde jobbet.

Jeg taler rusmidler generelt. Hvilket andre grunde end flugt kan du nævne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg er blevet spurgt om jeg vil have/tage kokain (og ryge hash) et par gange, er endda blevet tilbudt penge for at tage kokain en enkelt gang - svaret har altid været et tydeligt NEJ uden belæg for misforståelse eftersom jeg aldrig har taget stoffer og ihvertfald ikke tænker at jeg skal prøve det i sammenhæng med mit studiejob som GP. 

Har dog røget hash af og til, men det ligger også en små 2 år tilbage i tiden.

så der er altså NOGEN der er interesseret i den slags, men jeg har kun oplevet det med kunder der kommer efter en bytur og viser sig at være lidt mere festlige til mode end først antaget - og så er det nok for at “køre festen videre” eller for ikke at være alene i en aftagende rus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 58 minutter siden:

Jeg taler rusmidler generelt. Hvilket andre grunde end flugt kan du nævne?

Nu har mennesket brugt rusmidler i mange tusinde år, det er en del af vores kultur. Det har bla. været brugt til:

1. At fremkalde hallucinationer under cermonier, og dermed (måske) kunne få svar på noget i livet
2. At annektere landområder, ved at "dope" befolkningen
3. Smertelindring
4. At vinde Tour de France
5. At give sine soldater det ekstra "kick", som gjorde at de vandt.
6. At strække fysikken lidt ekstra (Kaffe?)
7. Osv...

Man kan kalde det en flugt, men så må man også erkende, at flugten er en del af mennesket, den er en del af dem vi er. Flugt er en naturlig del af menneskets liv - mennesket ønsker at flygte fra tid til anden, ja, det overlevede måske netop fordi: At det er i stand til at flygte, når det er påkrævet.

Mon ikke vi alle har et par flugtforsøg på samvittigheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 3 minutter siden:

Nu har mennesket brugt rusmidler i mange tusinde år, det er en del af vores kultur. Det har bla. været brugt til:

1. At fremkalde hallucinationer under cermonier, og dermed (måske) kunne få svar på noget i livet
2. At annektere landområder, ved at "dope" befolkningen
3. Smertelindring
4. At vinde Tour de France
5. At give sine soldater det ekstra "kick", som gjorde at de vandt.
6. At strække fysikken lidt ekstra (Kaffe?)
7. Osv...

Man kan kalde det en flugt, men så må man også erkende, at flugten er en del af mennesket, den er en del af dem vi er. Flugt er en naturlig del af menneskets liv - mennesket ønsker at flygte fra tid til anden, ja, det overlevede måske netop fordi: At det er i stand til at flygte, når det er påkrævet.

Mon ikke vi alle har et par flugtforsøg på samvittigheden?

Ok, jeg tænkte på andre grunde for en GP (ikke World wide) end flugt.

Det er muligt at vi alle har flygtet fra noget en gang, men vi kan godt være enige om, at det ikke er godt at være nødt til at tage stoffer / drikke for at kunne udholde at arbejde som prostitueret, ikke? Hvad andre gør er jeg helt kold overfor, men det skærer mig i hjertet at nogle piger har det sådan med jobbet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...