Hop til indhold
Guest Nemtøs

Skræmmende annoncer

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  er  blevet gjort  opmærksom på  denne  annonce  på  AnnonceLight  hvor  der  tydeligt  bliver  opfordret  til  misbrug af  rusmidler 

https://annoncelight.dk/showad/283735

Hvorfor  bliver  disse  amnoncer  ikke  slettet  og  vil  der  være  en  efterspørgsel  efter  sådan  en  kvinde?

Personligt  tager  jeg  stærk  afstand  for  rusmidler. Og  ønsker  bestemt  heller  ikke  at  være  i selskab  med  folk  som  er  påvirket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Michael J skrev, for 5 minutter siden:

Den er allerede væk.

Annoncen  har  været  aktiv  i  små  2 timer,  jeg  forstår  ikke  dem  der  administrere  AL ikke  får  fjernet  sådanne  annoncer  med  det  samme,  så  siden  bliver  mere  troværdig 

20191003_181227.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 26 minutter siden:

Annoncen  har  været  aktiv  i  små  2 timer,  jeg  forstår  ikke  dem  der  administrere  AL ikke  får  fjernet  sådanne  annoncer  med  det  samme,  så  siden  bliver  mere  troværdig 

Vi har ikke ressourcer til at skulle sidde og læse alle annoncer igennem på Annoncelight. Men du har som bruger mulighed for at rapportere annoncen og dermed gøre os opmærksom på den pågældende annonce.

I det her tilfælde, har en bruger rapporteret annoncen kl. 17.53 og kl. 18.04 blev annoncen fjernet og brugeren lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Administrator skrev, Lige nu:

Vi har ikke ressourcer til at skulle sidde og læse alle annoncer igennem på Annoncelight. Men du har som bruger mulighed for at rapportere annoncen og dermed gøre os opmærksom på den pågældende annonce.

I det her tilfælde, har en bruger rapporteret annoncen kl. 17.53 og kl. 18.04 blev annoncen fjernet og brugeren lukket.

Er  det  teknisk  muligt  at  blokere  for  annoncer  som indeholder bestemte  ord?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man ser tit annoncer på diverse sites hvor der udbydes "white party", og jeg synes da også at have set et hjerte af hvidt pulver blive brugt som profilbillede. Det har vist været oppe her på sitet før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Man ser tit annoncer på diverse sites hvor der udbydes "white party", og jeg synes da også at have set et hjerte af hvidt pulver blive brugt som profilbillede. Det har vist været oppe her på sitet før.

Tak  for  din  respons. 

Besøger  I mænd  gerne  gp som  er  påvirket?

Jeg  undre mig  over,  at  der  ikke  kommer  mere  respons  på  mit  opslag.  Er  det  fordi  mænd  gerne  betaler  for  sex  med  en  slatten/ikke  tilstedeværende person?

Eller  ønsker  mænd  ikke  at  forholde  sig  til  den  barske  virkelighed  som  er  en realitet  for  nogen  gp'er?

Eller  ønsker  man  som  bruger  herinde  kun  sjov  og  ballade  og reagere  kun  på  "ligegyldige" opslag  som "jeg  er  i tvivl  om  jeg  skal  have  hvide  trusser  på  i dag  eller  slet  ingen?"" Hvad  synes  I???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne aldrig drømme om at besøge en påvirket pige.

Skulle jeg mod forventning få en aftale med en påvirket pige, så vil jeg omgående afbryde og sige pænt farvel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Tak  for  din  respons. 

Besøger  I mænd  gerne  gp som  er  påvirket?

Jeg  undre mig  over,  at  der  ikke  kommer  mere  respons  på  mit  opslag.  Er  det  fordi  mænd  gerne  betaler  for  sex  med  en  slatten/ikke  tilstedeværende person?

Eller  ønsker  mænd  ikke  at  forholde  sig  til  den  barske  virkelighed  som  er  en realitet  for  nogen  gp'er?

Eller  ønsker  man  som  bruger  herinde  kun  sjov  og  ballade  og reagere  kun  på  "ligegyldige" opslag  som "jeg  er  i tvivl  om  jeg  skal  have  hvide  trusser  på  i dag  eller  slet  ingen?"" Hvad  synes  I???

 

Du spørger om ting som ingen kan svare på. Enhver kan jo kun svare for sig selv, og ikke for hele den mandlige del af arten.

Jeg har aldrig tænkt at jeg har lyst til at besøge en som jeg ved er påvirket.

Jeg ser ikke dit oprindelige indlæg som et oplæg til debat om “den barske virkelighed”, men mere som en undren over en specifik annonce.

Og, ja et eller andet sted, så er jeg ikke på dette forum for at debattere samfundsproblemer, men for forbrugerstoffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaiuser skrev, for 5 minutter siden:

Du spørger om ting som ingen kan svare på. Enhver kan jo kun svare for sig selv, og ikke for hele den mandlige del af arten.

Jeg har aldrig tænkt at jeg har lyst til at besøge en som jeg ved er påvirket.

Jeg ser ikke dit oprindelige indlæg som et oplæg til debat om “den barske virkelighed”, men mere som en undren over en specifik annonce.

Og, ja et eller andet sted, så er jeg ikke på dette forum for at debattere samfundsproblemer, men for forbrugerstoffet.

Så  du  vil  hellere  kommentere  på  hvilke  farve trusser  en  gp  skal  have  på? Eller  om  bh  må  være  med  synlige  stropper  end  at  forholde  dig  til  at  der  er  gper  som  åbenlyst  tilbyder stoffer/er  påvirket  når  de  tilbyder  købe sex?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Så  du  vil  hellere  kommentere  på  hvilke  farve trusser  en  gp  skal  have  på? Eller  om  bh  må  være  med  synlige  stropper  end  at  forholde  dig  til  at  der  er  gper  som  åbenlyst  tilbyder stoffer/er  påvirket  når  de  tilbyder  købe sex?

 

Næh, lige de ting du nævner der interesserer mig ikke.

Stofmisbrug er selvfølgelig et problem, men ikke et problem jeg finder Eroguide et passende sted at debattere, hvis jeg skulle have lyst til at debattere dette.

Prostitution synes jeg er mere oplagt at debattere herinde. Men prostitution og stofmisbrug ser jeg altså som to forskellige emner at debattere.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaiuser skrev, for 6 minutter siden:

Næh, lige de ting du nævner der interesserer mig ikke.

Stofmisbrug er selvfølgelig et problem, men ikke et problem jeg finder Eroguide et passende sted at debattere, hvis jeg skulle have lyst til at debattere dette.

Prostitution synes jeg er mere oplagt at debattere herinde. Men prostitution og stofmisbrug ser jeg altså som to forskellige emner at debattere.

Så  når  en  gp  opretter  en  annonce hvor  det tydeligt fremgår at  hun  er  til  stoffer  - ser  du ingen  sammenhæng  mellem  købesex  og  stoffer  - at  det  findes  i  branchen? 

Men tak  for  dit  svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har to gange mødt piger som var tydelig påvirket. En gang var det stoffer, som lå fremme på bordet. Anden gang var hun meget fuld og lugtede tydeligt af alkohol. 

Jeg vendte om og gik igen begge gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er glædeligt at der er nogen der indrapportere annoncer der indeholder ulovligheder.  Jeg synes også det er glædeligt, at det hjælper.

Når det så er sagt, er det nok ingen hemmeligt at nogle GP´er benytter forskellige former for rus-midler i branchen, når de er på vagt.  Der er næppe mange der ønsker, at dyrke sex med en kvinde der er så påvirket, at hun er helt åndsfraværende.  Til gengæld tror jeg ikke, at hvis en kvinde er lidt påvirket, at det nødvendigvis opdages eller tillægges andet værdi end:  Ok, hun er dejlig glad, udadvendt og fræk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Så  når  en  gp  opretter  en  annonce hvor  det tydeligt fremgår at  hun  er  til  stoffer  - ser  du ingen  sammenhæng  mellem  købesex  og  stoffer  - at  det  findes  i  branchen? 

Men tak  for  dit  svar.

Jo, der er da nok en sammenhæng, og hvad så? Skulle jeg blive forarget? Stoffer er allerede forbudt, så det nytter vel ikke så meget at forlange det forbudt.

Og bliver man stofmisbruger af at være prostitueret? Nej vel?

Bliver man prostitueret af at være stofmisbruger? .. det er nok lidt mere sandsynligt at det hænger sådan sammen, ikk?

Så skulle jeg problematisere prostitution på baggrund af denne annonce, nej vel.

Skulle jeg problematisere stofmisbrug? Ja, det kunne jeg måske, men så er vi tilbage til at det allerede er forbudt, og hvad skulle jeg egentligt gøre ved det. Hvis det er voksne mennesker, så er jeg dybest set egentligt også ligeglad, så længe det er dem selv deres misbrug går ud over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  er  blevet gjort  opmærksom på  denne  annonce  på  AnnonceLight  hvor  der  tydeligt  bliver  opfordret  til  misbrug af  rusmidler 

https://annoncelight.dk/showad/283735

Hvorfor  bliver  disse  amnoncer  ikke  slettet  og  vil  der  være  en  efterspørgsel  efter  sådan  en  kvinde?

Personligt  tager  jeg  stærk  afstand  for  rusmidler. Og  ønsker  bestemt  heller  ikke  at  være  i selskab  med  folk  som  er  påvirket. 

Det gjorde vi opmærksom på, allerede den 27. januar. Den ligger her under Generel debat og anmeldte det til admin på AL. Sikke en ballade vi fik ud af, at gøre opmærksom på det. Billederne blev slettet prompte, og vi fik et møgfald uden lige, fordi vi havde postet billederne fra Annoncelight her på EG :rolleyes:

Det er almen kendt og vellidt, at GP'erne laver direkte reklame med det. 

i den tråd modtager jeg spande af lort ned af ryggen, fordi folk mener det ikke er korrekt - hmm du kan selv læse den igennem (igen) - God underholdende læsning i øvrigt :P

 

Hilsener

GB med Os

popcorn.jpg

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hash er da efterhånden så mainstream, at det umulig kan ‘skræmme’ nogen. På Sjælland kan man ikke gå på gaden uden at lugte det 1 gang eller 2 i løbet af en dag. 

Jeg har mødt piger som har været ved at drikke sig halvt ihjel, pga GP jobbet, piger som har taget hårde stoffer for at kunne være i sig selv, og for at kunne arbejde. 

Vi er tættere på at det bliver lovligt, her i dk, end nogensinde. 

Der sker mere skræmmende ting i denne her branche, end at en pige tilbyder at ryge en joint.

Og inden folk tror at jeg vælter rundt i en ordenligt skævet, jeg kan ikke tåle skidtet, jeg bliver hamrende syg. Men det ærger mig, for jeg tror at må være en hyggelig ting, at kunne benytte sig af. Men Hash er ikke for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 29 minutter siden:

Hash er da efterhånden så mainstream, at det umulig kan ‘skræmme’ nogen. På Sjælland kan man ikke gå på gaden uden at lugte det 1 gang eller 2 i løbet af en dag. 

Jeg har mødt piger som har været ved at drikke sig halvt ihjel, pga GP jobbet, piger som har taget hårde stoffer for at kunne være i sig selv, og for at kunne arbejde. 

Vi er tættere på at det bliver lovligt, her i dk, end nogensinde. 

Der sker mere skræmmende ting i denne her branche, end at en pige tilbyder at ryge en joint.

Og inden folk tror at jeg vælter rundt i en ordenligt skævet, jeg kan ikke tåle skidtet, jeg bliver hamrende syg. Men det ærger mig, for jeg tror at må være en hyggelig ting, at kunne benytte sig af. Men Hash er ikke for mig.

Jeg er  glad  for  at  jeg  ikke  befinder  mig  på  Sjælland  og  jo  den ligegyldighed  og accept  af  rusmidler af  enhver  art  "skræmmer" mig. 

At  man  er  nødsaget  til  at  benytte  sig  af  rusmidler  for  at  kunne  holde  livet  ud  er  ikke  ok  i min verden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er  glad  for  at  jeg  ikke  befinder  mig  på  Sjælland  og  jo  den ligegyldighed  og accept  af  rusmidler af  enhver  art  "skræmmer" mig. 

At  man  er  nødsaget  til  at  benytte  sig  af  rusmidler  for  at  kunne  holde  livet  ud  er  ikke  ok  i min verden 

Man kan altså også lugte hash på gaden i en hvilken som helst jysk by, som ikke ligger 13 byer væk, fra den nærmeste større by.

Min pointe er at Hash efterhånden er brugt af rigtigt mange mennesker, som der ser sig selv som helt alm mennesker.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Man kan altså også lugte hash på gaden i en hvilken som helst jysk by, som ikke ligger 13 byer væk, fra den nærmeste større by.

Min pointe er at Hash efterhånden er brugt af rigtigt mange mennesker, som der ser sig selv som helt alm mennesker.....

Hash, solgt lovligt og under kontrol, har jeg ingen problem med, (håber virkelig det bliver  lovligt på et tidspunkt.) ligesom jeg også synes at det er ok at sælge spiritus, der er først når vi taler misbrug at problemerne opstår.

Har selv prøvet hash/cannabis som smertelindring (læge kontrolleret) ifb. med min kræftsygdom, men kan som @Trinetease desværre heller ikke tåle skidet, bliver hunde syg. :cry:. Ligesom alkohol heller ikke rigtigt fungerer sammen med min medicin.

Redigeret af Misjo1
fejl i tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Hash er da efterhånden så mainstream, at det umulig kan ‘skræmme’ nogen. På Sjælland kan man ikke gå på gaden uden at lugte det 1 gang eller 2 i løbet af en dag. 

Jeg har mødt piger som har været ved at drikke sig halvt ihjel, pga GP jobbet, piger som har taget hårde stoffer for at kunne være i sig selv, og for at kunne arbejde. 

Vi er tættere på at det bliver lovligt, her i dk, end nogensinde. 

Der sker mere skræmmende ting i denne her branche, end at en pige tilbyder at ryge en joint.

Og inden folk tror at jeg vælter rundt i en ordenligt skævet, jeg kan ikke tåle skidtet, jeg bliver hamrende syg. Men det ærger mig, for jeg tror at må være en hyggelig ting, at kunne benytte sig af. Men Hash er ikke for mig.

Jeg var da lidt "hyggeryger" tilbage i 90'erne, men valgte at stoppe da jeg så flere af mine venner udvikle sig til "hashomaner". Dengang kunne man bare vade in på Christiania og købe hvad lungerne begærede, men i dag bliver mistænkte for hashkøb stoppet og visiteret af civilbetjente. Til gengæld ligger der (i hele landet) brugte lattergaspatroner overalt, og selvom Vesterbro er blevet gentrificeret helt i smadder ligger der stadig kanyler rundt omkring. Jeg oplever ikke at hash er blevet mere mainstream, men kan godt følge dig i at problemerne med de hårde stoffer måske er i vækst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Man kan altså også lugte hash på gaden i en hvilken som helst jysk by, som ikke ligger 13 byer væk, fra den nærmeste større by.

Min pointe er at Hash efterhånden er brugt af rigtigt mange mennesker, som der ser sig selv som helt alm mennesker.....

Det  ændre  stadig  ikke  på  den  faktor  at  hash  ikke  er  lovligt  i  Danmark og  at  hash  kan  give  alvorlige varige  skader. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Hash, solgt lovligt og under kontrol, har jeg ingen problem med, (håber virkelig det bliver  lovligt på et tidspunkt.) ligesom jeg også synes at det er ok at sælge spiritus, der er først når vi taler misbrug at problemerne opstår.

Har selv prøvet hash/cannabis som smertelindring (læge kontrolleret) ifb. med min kræftsygdom, men kan som @Trinetease desværre heller ikke tåle skidet, bliver hunde syg. :cry:. Ligesom alkohol heller ikke rigtigt fungerer sammen med min medicin.

Der  er  stor  forskel  på  den  forskning  der  er  ift  smertelindring  ved  brug  af  cannabis  og  dermed  en  lindring  af  smerter som  er  lægeligt anbefalet,  til  at have  et  misbrug  for  at  kunne  holde  sit  eget liv ud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg håber ikke min annonce får nogle til at tro at jeg tager stoffer. Det har jeg aldrig gjort, og jeg kommer heller aldrig til det. Men i dag har jeg modtaget denne uopfordrede sms. Det er skræmmende at nogle åbenbart tror man er på stoffer, bare fordi man elsker sex. 

IMG_20191004_141237.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Jeg håber ikke min annonce får nogle til at tro at jeg tager stoffer. Det har jeg aldrig gjort, og jeg kommer heller aldrig til det. Men i dag har jeg modtaget denne uopfordrede sms. Det er skræmmende at nogle åbenbart tror man er på stoffer, bare fordi man elsker sex. 

IMG_20191004_141237.jpg

Sikke et  fjols  der  har  skrevet  til dig  - jeg  er  glad  for  at høre  fra  en  sjællænder  som  tager  afstand  fra  stoffer/rusmidler  ligesom  jeg  selv  gør. 

God  weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...