Hop til indhold
Getlouder

Sugarbabes på tinder

Recommended Posts

Kære brødre, moderatorer og andre godtfolk.

Med fare for at mit indlæg ligger det forkerte sted, så vil jeg lige dele en oplevelse, som måske vil kunne give inspiration til nogle af jer andre.

Jeg bruger ind i mellem tinder til at lede efter hookups eller potentielle kærester. Det vrimler desværre tilsyneladende med fakeprofiler, som på de fleste andre onlinefora, hvor mænd er på jagt efter kvinder. Fakeprofilerne er kendetegnet ved at have photoshoppede billeder af modelsmukke unge piger i eksotiske omgivelser - og en meget sparsommelig profiltekst. Men forleden blev min skepsis gjort til skamme.

Der var pludselig match med en af disse skønheder. Jeg tænkte "Ja ja, det har jeg prøvet før. Lige om lidt prøver hun at få mig over på et andet site eller andre scam-lignende tricks". Men nej. Hun var interesseret i at mødes "with benefits". Jeg tænkte at det vel ikke kunne skade at prøve, så jeg spurgte om prisen. Den var alt for høj, så jeg takkede nej og forklarede hende at det slet ikke var det jeg var ude efter. En lang historie kort ... Det endte med at vi aftalte et meget lavere beløb - en tusse - og så skulle jeg også hente hende. ... Jeg var stadig skeptisk. Har før prøvet at blive brændt af når jeg skulle hente piger fra online fora. Jeg tror der er en del derude, der hygger sig med at tage pis på andre mænd (ja en del af disse "piger" er jo nok mænd). Men hva' faen, så får jeg jo en aftentur i bilen ud af det, tænkte jeg. Jeg var næsten sikker på, at jeg ville blive brændt af af denne supermodel. ...

Men det gjorde jeg ikke! Vi tog hjem til mig, hyggede os på alle mulige måder i flere timer, hun fik sine penge og jeg kørte hende hjem igen. Og nu har jeg hendes nummer ... WTF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er op til dig, om du tror på mig eller ej. Jeg ved ikke hvilken interesse jeg skulle have i at skrive dette indlæg, hvis det ikke var sandt. Men det har du sikkert nogle idéer om :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, Lige nu:

Det er op til dig, om du tror på mig eller ej. Jeg ved ikke hvilken interesse jeg skulle have i at skrive dette indlæg, hvis det ikke var sandt. Men det har du sikkert nogle idéer om :D

 

Havde du billeder af dig selv i din tinder-profil? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lidt i tvivl om hvad "anmeldelsen" her er en anmeldelse for?

Tinder?
En specifik pige derpå?

Eller bare lidt bravado-blær?

 

Hvad var tanken Getlouder? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Argent skrev, for 10 timer siden:

Er lidt i tvivl om hvad "anmeldelsen" her er en anmeldelse for?

Tinder?
En specifik pige derpå?

Eller bare lidt bravado-blær?

 

Hvad var tanken Getlouder? :)

 

Jeg har forsøgt at tilbyder piger på Tinder penge for sex i stil med hvad jeg plejer at gøre på sugardaters. Der gik ikke mange timer så var min profil lukket af Tinder! Så det skal gøres varsomt og selektivt. Senere har jeg forsøgt mig med en anden tinder profil hvor jeg var mere forsigtig. Men jeg fandt ingen sugarbabes og kom slet ikke i mach med unge piger (jeg er 55 år) kun kæreste hungrende midaldrende kvinder. Så jeg tror ikke på sugardating er ret udbredt på Tinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 22 timer siden:

Er lidt i tvivl om hvad "anmeldelsen" her er en anmeldelse for?

Tinder?
En specifik pige derpå?

Eller bare lidt bravado-blær?

 

Hvad var tanken Getlouder? :)

Som jeg skrev øverst i mit indlæg, var/er jeg i tvivl om, hvor jeg korrekt skulle lægge det. Jeg er klar over det ikke er nogen anmeldelse af en sugarbabe, men måske egentlig snarere for tinder. Beklager.

Det var ikke min mening at blære mig. Tanken var, at dele min erfaring med, at det åbenbart ikke altid er sådan at "if it looks too good to be true ... then it also is". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 3 timer siden:

Som jeg skrev øverst i mit indlæg, var/er jeg i tvivl om, hvor jeg korrekt skulle lægge det. Jeg er klar over det ikke er nogen anmeldelse af en sugarbabe, men måske egentlig snarere for tinder. Beklager.

Det var ikke min mening at blære mig. Tanken var, at dele min erfaring med, at det åbenbart ikke altid er sådan at "if it looks too good to be true ... then it also is". 

Du behøver skam ikke beklage - var bare for at forstå din hensigt; ville også selv være i tvivl om hvor den skulle placeres :)

Kan dog sagtens følge dig i at der kan være andre ruter til at finde en glædespige og få en fræk aftale stablet på benene, uden at det skal igennem nogle af de mere etablerede og benyttede medier. Kort sagt: Tak for påmindelsen, og glæder mig du fik en til opleveren ud af lidt Tinderi ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 28/9/2019 at 12:34:

 

Jeg har forsøgt at tilbyder piger på Tinder penge for sex i stil med hvad jeg plejer at gøre på sugardaters. Der gik ikke mange timer så var min profil lukket af Tinder! Så det skal gøres varsomt og selektivt. Senere har jeg forsøgt mig med en anden tinder profil hvor jeg var mere forsigtig. Men jeg fandt ingen sugarbabes og kom slet ikke i mach med unge piger (jeg er 55 år) kun kæreste hungrende midaldrende kvinder. Så jeg tror ikke på sugardating er ret udbredt på Tinder. 

Jeg var betalende medlem en uges tid på Tinder og kom i kontakt med bl.a. en lokal, lidt buttet sort kvinde. Via WhatsApp snakkede vi frem og tilbage om sex. Jeg tilbød at vi kunne mødes og knalde en gang imellem og så ville jeg støtte hende økonomisk. Bingo sagde hun.

Jeg tror Tinder ligesom sugardaters er en blanding af kvinder som søger kæreste - kvinder som er prostituerede og som søger kunder prostituerede - - og så dem som søger både det ene og det andet. Fx skrev jeg for et par dage siden til en kvinde i tyverne som jeg oprindelig fik nummeret på via sugardaters, men i øvrigt aldrig mødte. Vi snakker lidt sammen og hun kalder mig op på video (så vi lige kan se hinanden). Det er meget sobert. Hun fortæller, at hun har en kæreste, men at vi fint kan mødes hos hende og have sex mod kontanter. Slank, veltrænet...whats not to like (jeg måtte blot ikke komme inde i hende). Verden er sjældent sort eller hvid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
bighead skrev, 1 time siden:

Jeg var betalende medlem en uges tid på Tinder og kom i kontakt med bl.a. en lokal, lidt buttet sort kvinde. Via WhatsApp snakkede vi frem og tilbage om sex. Jeg tilbød at vi kunne mødes og knalde en gang imellem og så ville jeg støtte hende økonomisk. Bingo sagde hun.

Jeg tror Tinder ligesom sugardaters er en blanding af kvinder som søger kæreste - kvinder som er prostituerede og som søger kunder prostituerede - - og så dem som søger både det ene og det andet. Fx skrev jeg for et par dage siden til en kvinde i tyverne som jeg oprindelig fik nummeret på via sugardaters, men i øvrigt aldrig mødte. Vi snakker lidt sammen og hun kalder mig op på video (så vi lige kan se hinanden). Det er meget sobert. Hun fortæller, at hun har en kæreste, men at vi fint kan mødes hos hende og have sex mod kontanter. Slank, veltrænet...whats not to like (jeg måtte blot ikke komme inde i hende). Verden er sjældent sort eller hvid. 

Hvor gammel er du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 27.9.2019 at 18:38:

Ja, og det næste der sker er at du vågner op for din drøm...

Hvis ens drøm er at kneppe en prostitueret for en tusse, så har man ret lave ambitioner her i livet. Det er godt nok sørgeligt at du udlægger ovenstående fortælling som ren fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må lige give trådstarter ret, har oplevet at pigerne på tinder er ret friske hvis der kommer lidt forkælelse på bordet :D Skriver man det lidt diskret i sin tekst, at man søger en at forkæle så der faktisk en del der er interesseret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, 1 time siden:

Jeg må lige give trådstarter ret, har oplevet at pigerne på tinder er ret friske hvis der kommer lidt forkælelse på bordet :D Skriver man det lidt diskret i sin tekst, at man søger en at forkæle så der faktisk en del der er interesseret ;)

Hvordan skriver du det diskret i din tekst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Side99 skrev, for 2 timer siden:

Skriver jeg søger en kvinde at forkæle , og brugte dollartegn smileyen :p

Min profil blev spærret permanent af Tinder da jeg skrev noget lignende i profilen og i chats

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 10.10.2019 at 17:20:

Min profil blev spærret permanent af Tinder da jeg skrev noget lignende i profilen og i chats

Ja okay, det problem har jeg ikke haft endnu :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har også prøvet det hvor der er SB på Tinder og nogle vil sælge billeder men hvad er meningen med de billeder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, den 27.9.2019 at 18:34:

Og nu har jeg hendes nummer ... WTF

Jeg har matchet med to i DK der ville have penge for sex. Det blev aldrig til noget, for jeg er selv meget lidt anonym på Tinder, og omvendt ved man aldrig om den man er matchet med er en scammer, der screenshotter en dialog og bagefter vil afpresse en med afsløring. Derfor var jeg meget tilbageholdende og blev unmatchet (andre er sikkert lettere at forhandle med end mig).

I udlandet har jeg en gang mødtes med en, hvor vi brugte en halv dag sammen på at spise, sightseeing og god sex - det var meget sjovt/fedt og har også hendes nummer til en anden god gang.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...