Hop til indhold
BigDick

Anmeldelse af GB med DD d.25+26 januar i Billund.

Recommended Posts

Så blev min anmeldelse af ovennævnte færdig.

Link til arrangementet: viewtopic.php?f=39&t=3236

Da det jo faktisk indirekte var på min foranledning at DannaDarling (herefter kaldet D eller DD) kom på gæstevisit i Jylland tilbød jeg at være behjælpelig med logistikken ved besøget.

Efter en del PM og mail mellem mig og D, hvor der blev aftalt præmisserne i det praktiske ved arrangementet, var det tid til at gå i gang med logistikken.

Først skulle der findes lokaler med diskret adgang, derefter m.h.t. forplejning, transport, osv. osv. så det hele kunne være klappet og klart til den fastsatte dag/tid. Jeg vil ikke trætte jer med detaljer men blot konstatere, at det praktiske var på plads i uge 2, skide godt. :D

Pludselig slog det mig,(uden det gjorde ondt), at D jo ikke skulle være alene i den tid, hun var herovre så jeg kontaktede D og foreslog, at jeg da kunne tilbyde hende mit selskab. Dette blev modtaget med et, ja tak, det må du meget gerne. :P

Så blev det fredag d. 25.1, jeg hentede D i Vejle, derefter indcheck på hotellet. Efter at have nydt en rigtig lækker 3 retters middag, skulle der laves det lav praktiske, så alt var klappet og klart til arrangementet. Så DD var i gang ved tlf. og computer fra kl.21.00 for at lave aftaler m.h.t. solotimer. Jaahh, det skulle så vise sig, at der sådan set kun var DD og jeg til GB fredag, jeg forstod på D, at der var tilmeldte, som var seriøse og havde meldt fra. 8-)

Godt så, for satan hvor det er lækkert at have pigen for sig selv, det kunne jeg godt lide he..he.. men når kondomet er for lille og fissen for stram, se DET er altså ikke så sexet en oplevelse, skal jeg hilse og sige, :lol::lol::lol: det grinede vi så lidt af, det blev hurtigt korrigeret og så gik det over stok og sten så til sidst måtte lille BD overgive sig. :D:D:D

Ja så blev det jo lørdag, og efter at have nydt en meget lækker morgenbuffet, var DD

igen klar ved tlf.og computer. Efter at vi havde deltaget i vinsmagning på hotellet og nydt en lækker 3 retters menu blev det tid til arrangementet, og ja, det lignede så det om fredagen, ;) så jeg kan da prale af at have været både til GB og solotimer, at det så var samtidigt er en anden sag. Det var da godt at både D og jeg er lynende intelligente mennesker der ikke kedede sig i hinandens selskab. :lol::lol::lol::lol: Jeg kan bare sige at jeg blev behandlet som en konge af DD, :D og hun var med hele vejen til slutningen. Der var både hydraulikolie nok og pumpen virkede rigtig godt. Denne gang passede alt perfekt, :D så der gik noget tid før lille BD måtte overgive sig, men overgive sig måtte han sgu til sidst. Det er skønt når pigen viser at hun kan lide det, og er med hele vejen, og det må jeg sige at DD var, men jeg er nu også rigtig god (kan i se min glorie), Det var rigtig flot.

Jeg beder jer respekterer at jeg ikke går i detaljer, disse synes jeg er privat mellem mig og DD.

Søndag, efter morgenmaden var det så tid til at tage afsked med det dejlige hotel og hinandens selskab, :( da DD skulle med toget hjem, så sammen fik vi gjort status over weekenden.

På vejen hjem var det tid til eftertænksomhed. ;) Nu var jeg i selskab med D i 48 timer og der oplevede jeg både den ”professionelle” DD og den ”private” D og jeg må sige at jeg opfattede D som en meget sød, rar, venlig, imødekommende samt dejlig person at være i selskab med i begge funktioner. DD er en meget smuk kvinde, har en god humor, er lattermild og samtidig velskabt af naturen. En perle af dimensioner. Nu vil nogen nok påstå at min omtale af DD er farvet, men jeg er overbevist om debattørerne der kender mig, selv kan vurdere det. :lol::lol::lol:

Vi var jo begge spændt på om der var kemi mellem os eller ikke, jeg kan kun tale for mig selv, når jeg siger at for mit vedkommende, var det der øjeblikkeligt. Hvordan D så opfattede mig, kan jeg jo ikke svare på, det kan hun kun selv. Men jeg forstod det som gensidigt.

Hvis DD skulle finde på at komme til Jylland en anden gang så er jeg klar.

Denne oplevelse er på samme højde som den jeg havde med Alberte sidste på året.

Så nu har jeg da 2 mindeværdige oplevelser at tænke tilbage på. :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En noget anderledes beretning om et usædvanligt forløb, det var en fornøjelse at læse om alt den tid du havde sammen med DD, fint du kunne hjælpe med logistikken :)

Ja du er godt nok blevet eksklusivt forkælet, men det er da godt DD kunne afvikle soloaftaler, når nu alle andre end du blev væk fra GB.

Det er åbentbart en usikker affære med improviseret GB, håber på bedre fremmøde en anden gsng, skulle DD gentage forsøget.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen BD, lidt trist med fremmødet.

Men jeg er da glad for at du holdt fanen højt for os alle.

Jeg håber DD kommer tilbage og meget gerne på hverdage, da det vil betyde at jeg også kan få aflagt DD et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg havde tilmeldt mig fredag, men, blev desværre kaldt på arbejde

jeg kunne så bare være blevet væk, men gav pænt besked, jeg synes ikke

man kan være andet bekendt, jeg havde jo sagt på forhånd, at aften

Gb det funker ikke, og jeg ville ha været ked af at være tager afsted til et

Enmands gb det er der ikke meget ved.

Gb skal helst være om dagen feks 11 og frem, så kan sælgere og håndværkere

Også være med, prisen var ok, men tidspunktet ikke godt, svært for feks

Gifte folk at finde en undSkyldning for at smutte så sent fredag og lørdag.

Så jeg deltager gerne næste gang på en hverdag, hvis jeg har fri

Del dette indlæg


Link til indlæg

En noget anderledes beretning om et usædvanligt forløb, det var en fornøjelse at læse om alt den tid du havde sammen med DD, fint du kunne hjælpe med logistikken :)

Ja du er godt nok blevet eksklusivt forkælet, men det er da godt DD kunne afvikle soloaftaler, når nu alle andre end du blev væk fra GB.

Det er åbentbart en usikker affære med improviseret GB, håber på bedre fremmøde en anden gsng, skulle DD gentage forsøget.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Improviseret og improviseret.. ;)

Jeg anoncerede det ca 2 måneder før det skulle afvikles.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde tilmeldt mig fredag, men, blev desværre kaldt på arbejde

jeg kunne så bare være blevet væk, men gav pænt besked, jeg synes ikke

man kan være andet bekendt, jeg havde jo sagt på forhånd, at aften

Gb det funker ikke, og jeg ville ha været ked af at være tager afsted til et

Enmands gb det er der ikke meget ved.

Gb skal helst være om dagen feks 11 og frem, så kan sælgere og håndværkere

Også være med, prisen var ok, men tidspunktet ikke godt, svært for feks

Gifte folk at finde en undSkyldning for at smutte så sent fredag og lørdag.

Så jeg deltager gerne næste gang på en hverdag, hvis jeg har fri

Ja, det var ærgeligt du blev forhindret.. :) Og jeg giver dig helt ret i at man i det mindste kan give besked om at man ikke kommer.. :)

Det var der nu også nogle der gjorde.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ÆÆÆÆHHHHHHHH hvor må det da være irriterende med de udeblivelser!!!

Synes sgu tit jeg læser, 10 tilmeldt GB og der kommer kun 3 eller lignende

Folk lader bare være med at dukke op eller melder afbud i sidste øjeblik.

Har sexkøbere generelt set en meget dårlig moral??? må de jo have..... DD og andre piger, har altså det her som erhverv!!! Hun er kørt langt for det her, har udgifter til lokaler, bruger tid på at arrangere det og så kommer der kun en!

udeblivelse er fuldstændig uacceptabelt

afmeldelse, burde som minimum foregå dagen før, så hun evt har mulighed for at aflyse arrangementet ved for få gæster!

Sådan er det mange steder, ved mange kiropraktor og lignende, bliver man afregnet med fuld pris/halv pris ved udeblivelse eller afmeldelse som ikke mindst er sket dagen før (nogen accepterer hen til kl 9 på dagen)

Selvfølgelig skal det da være sådan!! Hvis du arbejder som lønslave, forventer du da, at få løn for at være på arbejde, uanset hvor meget der er at lave.

Ved godt, at de kære piger har hård konkurrence, så de kan ikke tillade sig, at opkræve pengene på forhånd... eller for den sags skyld, afkræve fuld/halv pris ved afmelding under 24 timer inden. Men derfor kan man da godt have en anstændig opførsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse du skriver :D

Men GB uden anal til pigen. Er som og spise kødboller uden suppe ;)

Hver sin smag. Y´Til dit arrengement ligger du bare røv til alle dem du gider... Det gør jeg nemlig!

Og den dag hvor jeg lade andre diktere mine preferæncer kommer aldrig! Hvorfor skriver du overhovedet på det her indlæg?? Det var da en virkelig irellevnat kommentar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver sin smag. Y´Til dit arrengement ligger du bare røv til alle dem du gider... Det gør jeg nemlig!

Og den dag hvor jeg lade andre diktere mine preferæncer kommer aldrig! Hvorfor skriver du overhovedet på det her indlæg?? Det var da en virkelig irellevnat kommentar!

Hej Danna. :D:D

Fin kommentar til asspassion.

Der er altid nogen som skal komme med platte og irellevante kommentarer fordi de synes åbenbart synes det er sjovt. Det er set før og bliver garanteret ikke sidste gang. :lol::lol::lol::lol:

Knus og tak for sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...