Hop til indhold

Recommended Posts

Rockhound skrev, den 4.7.2020 at 01:52:

Hun har måske 10 kg for meget men ikke noget som betød noget, det var ikke sådan at flæsket hang ud alle steder 

Hvad nummer fangede du hende på? Det på hendes annonce, det på hendes Facebook eller det der står på skiltet i butikken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 5 timer siden:

Hvad nummer fangede du hende på? Det på hendes annonce, det på hendes Facebook eller det der står på skiltet i butikken?

Det telefonnummer som står i denne annonce. Men jeg blev nysgerrig af alle de kommentarer da hun ikke svarer mange, så jeg skrev en SMS til hende i dag og den har hun ikke svaret på endnu, så måske var jeg bare heldig da jeg fik fat i hende i sidste uge. 

https://annoncelight.dk/showad/253015

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, 1 time siden:

Det telefonnummer som står i denne annonce. Men jeg blev nysgerrig af alle de kommentarer da hun ikke svarer mange, så jeg skrev en SMS til hende i dag og den har hun ikke svaret på endnu, så måske var jeg bare heldig da jeg fik fat i hende i sidste uge. 

https://annoncelight.dk/showad/253015

Har også prøvet på det nummer idag, men ingen respons.

Det er lykkedes mig at få en aftale en enkelt gang og da jeg kom havde hun taget en anden ind, hun troede dog personen var mig, da han sagde det var ham der havde bestilt tid sagde hun. Alle andre gange har der ikke været respons, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 6 timer siden:

Har også prøvet på det nummer idag, men ingen respons.

Det er lykkedes mig at få en aftale en enkelt gang og da jeg kom havde hun taget en anden ind, hun troede dog personen var mig, da han sagde det var ham der havde bestilt tid sagde hun. Alle andre gange har der ikke været respons, desværre.

Prøv med et andet nummer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Devildriver skrev, for 25 minutter siden:

Hun er lukket og gået under radaren. 

Skattefar var efter hende har hun fortalt

Øv, men hun er velkommen under min dyne , der finder skattefar hende aldrig.

 

Engang jeg besøgte hende, bad hun mig om og tage hendes veninde, hun var så øm i fssen, efter en af jer havde været der, veninden kunne ikke levere samme høje ydelse som polv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...