Hop til indhold

Recommended Posts

Sidder lige nu og overvejer et besøg hos Polly, på hendes fotos ser hun ud til at ha' de skønneste bryster. de ser meget berøringsvenlige ud. Jeg se på hendes annonce at hun giver FP, så mon ikke man kan få et blow og måske slikke hendes fisse. 

Har læst alle indlægene og kan se der er både negative og positive, de negative handler meget om service og penge, men vi skal huske på at det er hende der lægger krop til så er der da ikke noget forkert i at vi behandler hende med respekt. Betal det koster  vi får jo det vi kom efter.

Har aldrig besøgt hende men ser frem til det

https://annoncelight.dk/showad/253015

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bestemt anbefale hende, hun giver en ganske upåklagelig omgang massage og er ikke bange for at tage fat. 

 

Mht ekstra ydelser, så er det jo blot at tage kontakt til hende, og hvis du behandler hende med respekt som du selv skriver, så får du også en rigtig fantastisk service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen, der vil fofrtælle ca. hvor i Aalborg det er?

Ikke så langt fra Aalborg Hallen. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ellers lige på vej ned til Polly, men mødte Emmie fra Relaxmassage ude i byen så det blev en tur med Emmie, så de havde fået en ny pige, ved ikke hvor gammel hun er men er meget køn og nogle fine sutte læber

Del dette indlæg


Link til indlæg
lion48 skrev, den 9.10.2019 at 11:45:

Var ellers lige på vej ned til Polly, men mødte Emmie fra Relaxmassage ude i byen så det blev en tur med Emmie, så de havde fået en ny pige, ved ikke hvor gammel hun er men er meget køn og nogle fine sutte læber

Hejsa

er Emmie, til FP

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, 1 time siden:

men mon ikke hun kan lokkes til anal

Du er så den 3. der spørger. :-) og der er indtil videre een, der har sagt. "at hun nok ikke er til det".

Konklusion. Ingen ved om anal er en mulighed, en enkelt synes at hun er sød, en anden at massagen er ok og damen er svær at få fat på. 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 19 timer siden:

og damen er svær at få fat på. 

Og det er netop årsagen til at jeg ikke gider forsøge mere.. 

Vinden kan man trods alt stole lidt på, den blæser - med hende ved man aldrig om hun har åbent eller ej, og om en aftale bliver overholdt. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev sms til Polly i dag og 10 min efter svarede hun. 

Jeg spurgte om hun lavede B2B og 69 og hun svarede ja og det kostede 1000. 

Jeg mødte hende og hun startede med B2B og hun var total nøgen og stønnede og gav kys på halsen. 

Da jeg vendte mig om på ryggen, startede vi med tunge kys og videre til 69. Da vi var færdig med 69, suttede hun til jeg sagde at jeg var ved at komme og så skyndte hun sig at ride mig til jeg sprøjtede i hende og hun blev med at ride mig til hun selv kom. 

Så alt i alt, en skøn oplevelse og kan helt klart anbefale hende. 

Jeg husker ikke hvor lang tid det tog, fordi vi aftalte ikke tid, men omkring 45 min tror jeg. 

Redigeret af Rockhound
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige at det eneste man er sikker på med Polly, det er at man ikke er sikker på noget som helst, tit er det umuligt at få kontakt med hende, og flere gange har jeg haft en aftale med hende og efter forberedelser med bad osv møder man op til ingenting, hvorefter hvis man er heldig igen får fat i hende og spørger hende om grunden til hun ikke var der, lyder undskyldningerne på hun var træt eller sulten og var smuttet hjem, er man klar og okay på det så er det bare at tage chancen... 

Rockhound jeg vil sige jeg er lidt imponeret over at efter at du har fyret kanonen af kan holde den stiv så hun kan ride videre til hun kommer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil også sige at det eneste man er sikker på med Polly, det er at man ikke er sikker på noget som helst, tit er det umuligt at få kontakt med hende, og flere gange har jeg haft en aftale med hende og efter forberedelser med bad osv møder man op til ingenting, hvorefter hvis man er heldig igen får fat i hende og spørger hende om grunden til hun ikke var der, lyder undskyldningerne på hun var træt eller sulten og var smuttet hjem, er man klar og okay på det så er det bare at tage chancen... 

Rockhound jeg vil sige jeg er lidt imponeret over at efter at du har fyret kanonen af kan holde den stiv så hun kan ride videre til hun kommer ;-) 

Haha ja jeg var også selv overrasket at den holdt sig stiv, men den har nok været fordi at hun har gjort det godt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, 1 time siden:

Hvordan Er hendes kropsbygning? Jeg har lidt svært ved på hendes billeder at se om hun er lidt godt polstret?

Hun har måske 10 kg for meget men ikke noget som betød noget, det var ikke sådan at flæsket hang ud alle steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...