Hop til indhold
Under Uret

Rebelforlife, 22 årig skønhed i Brøndbyvester

Recommended Posts

Av av av drenge sorry at i føler jeg har snydt jer.! Jeg fik kæreste på midt i det hele og det var ham som insisterede på jeg stoppede med at svare eller logge ind... Nu har jeg smidt ham ud og jeg starter igen... Men i skal vide jeg ikke er ude på at snyde nogen... Alle dem som var vip før jeg loggede af får sig en ny måned gratis her om en lille uges tid... Og hvis nogen af jer hellere vil ha pengene retur så skriv i snap, så kan til overføre dem tilbage løbende. Beklager virkelig og vil glæde mig til at lege med jer som bliver, eller kommer til
Kontakt mig derover hvis du føler dig snydt for det er IKKE min hensigt. Håber i vil huske på mine gode anmeldelser.. Ting væltede lidt i min hverdag og det kan ske

Har lært at jeg ikke stopper for nogen længere

Frække kys micki

Del dette indlæg


Link til indlæg

“Here's all you have to know about men and women: women are crazy, men are stupid. And the main reason women are crazy is that men are stupid.”


 George Carlin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sq denne tråd bør lukkes...
@Micki leverer en god gang sovs og kartofler af en undskyldning, og reklamerer tydeligt for en tjeneste der er blevet kaldt som scam af flere omgange.... upåagtet hvad der skulle ligge for grund at hun har snydt folk, så har hun stadig snydt....

At folk der hopper på den burde have en dumflad, er så en anden sag....:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte Micki på Pussygalores virkede hun sød i starten, men pludselig ville hun stoppe midt i det hele for vi havde ikke kemi med hinanden og hun tog tøjet på, jeg spurgte om jeg så kunne få halvdelen af mine penge tilbage når hun vil afslutte det midt i det hele, det kunne jeg ikke når vi nu havde knaldet. Hun spurgte mig om jeg mener at jeg bare kan gøre med hende hvad der passer mig fordi jeg har betalt for det(selvom jeg respekterede alle hendes grænser), det sagde jeg at jeg ikke mener at jeg kan. Men alligevel blev hun sur og gik, lidt efter kom hun ind igen med telefondamen og beskyldte mig igen for at sige at jeg bare kunne gøre med hende hvad der passer mig, jeg sagde igen at det var løgn men det ville hun ikke diskutere, hun ville bare holde på sin løgn. Telefondamen tilbød mig at jeg kunne få halvdelen af pengene tilbage, det accepterede jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hvis du kan snyde dig til pengene gør du det vel. Gratis er vel bedre end ikke-gratis? Synes det er lidt synd for hun er lækker nok, men hendes attitude er ofte skrald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 14 timer siden:

Synes sq denne tråd bør lukkes...
@Micki leverer en god gang sovs og kartofler af en undskyldning, og reklamerer tydeligt for en tjeneste der er blevet kaldt som scam af flere omgange.... upåagtet hvad der skulle ligge for grund at hun har snydt folk, så har hun stadig snydt....

At folk der hopper på den burde have en dumflad, er så en anden sag....:roll:

Synes mere denne tråd er en advarsel end en reklame 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan slet ikke genkende denne snak.

Micki levere altid verdens klasse service, og personligt synes jeg hendes koncept fungere rigtig godt.

jeg har intet dårligt at sige om Micki, så synd for dem der ikke får en oplevelse med branchen bedste pige og service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg kender hende ikke, jeg er ikke VIP, men følger hendes Snap, og fangede godt joke med Commen Law, den fniste jeg sgu selv af.

Som jeg kan læse: Hun bliver ved med at bruge undskyldningen med sin ex, som pressede hende til ting. Den undskyldning kommer både i november 2020, og igen i anden tråd start 2021.

Jeg har aldrig været VIP, på nogen Snapchat og kommer aldrig til at være det.

Hvis Micki vil sælge en reel ydelse, som de fleste på sited her er interesseret i, så er det bare at komme ind i kampen, løbet med VIP har hun vist smadret for sig selv.

Argumentet med en lille kundekreds forstår jeg slet ikke, det kan hun få ligemeget hvad, det er bare at blokere idioter på tlf.

Desværre virker det som om hun helst vil have kunder som bare betaler, uden hun leverer ydelser, andet end gamle videoer fra hendes tlf, som gentages i det uendelige. (jeg konkludere blot på hvad mange skriver i begge tråde)

Micky, Nobody puts a gun to your head, vil du ‘lege’ eller scamme?!? Pick one

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...