kanonkongen 34395 Skrevet 22. September, 2019 (edited) tvr skrev, for 7 minutter siden: Tak, KK. Jeg er helt vild med den også. Denne udgave har jeg ikke hørt/set. Hold da op hvor er den smuk. Jeg sidder og får tårer i øjnene. Tak for at dele. Hej @tvr Så lidt. Ja, har oplevet Mirusia live. Og det gav bestemt også tårer i mine øjne. Og ja. Hun kan få den svedigste murearbejdspersons armsved. Til at blive til Chanel number 5. God søndag til dig. KK Redigeret 22. September, 2019 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. September, 2019 kanonkongen skrev, for 19 minutter siden: Hej @tvr Så lidt. Ja, har oplevet Mirusia live. Og det gav bestemt også tårer i mine øjne. Og ja. Hun kan få den svedigste murearbejdspersons armsved. Til at blive til Chanel number 5. God søndag til dig. KK Også god søndag til dig. Og du har ret, hun synger jo som en engel (hehe pun intended). Men violinen er også guddommelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 22. September, 2019 Richard Strauss.: Musik af højeste karat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 22. September, 2019 Richard Wagner Valkyrie ridtet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. September, 2019 Onslow skrev, for 25 minutter siden: Richard Wagner Valkyrie ridtet For ikke at tale om Siegfried Idyll. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 24. September, 2019 Vil lige tilføje Bachs violinkoncerter til listen. Som andre har sagt: Bach er noget særligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 24. September, 2019 (edited) Nu er klassisk nok lidt forskelligt opfattet fra person til person, men Nina Simone feeling good Barberen Seville Fantom of the opera Elvis Presley med in the ghetto (kan godt få en til at tænke lidt) Metallica med Enter the Sandman (hvis man vil have blodet til at løbe lidt hurtigere) havde en veninde der spillede trommer og hun kunne bare fyre den max af. Acdc med TNT lidt i samme stil Andrea bocelli og Sarah Brightman med Time to say goodbye Osv osv Redigeret 24. September, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg