Hop til indhold
Guest Nemtøs

EG's udvikling

Recommended Posts

Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Har du overhovedet læst den tråd og bemærket hvem der oprettede den? Ingen tog den bruger seriøst. Man kunne ikke afspore den tråd, for den var oprettet af enten en troller eller en ung fyr der så ikke burde være her, og var for dum til at se at en anden af hans tråde dækkede emnet allerede.

Det er så subjektivt omkring trådens seriøsitet og det er også underordnet. Som jeg sagde tidligere, så ændre det ikke ved princippet, at der ved princippet stadig er snakke om at afspore tråde. At nogle andre brugere så allerede havde afsporet tråden gør det jo ikke bedre at man vælgere at afspore tråden yderligere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Carl72 skrev, for 7 minutter siden:

Ja, men jeg har jo ligesom ikke nævnt noget med at jeg ikke kunne finde på at afspore tråde. Det er jo dig og ikke mig der har oprettet en hel tråd hvor du protestere over brugere der afspore tråde samtidlige med at du selv afspore tråde ;)

Mit  indlæg  handler i højere  grad  om  den  hårde  og  negative  tone  jeg  oplever  på  EG.

Jeg  har  aldrig  påstået  at  jeg  er  fejlfri,  men  jeg  forsøger  at  have  et  ordenligt  sprog  selvom  jeg  kan  gemme  mig  bag  en  skærm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Din plade er gået i hak, og den spiller en falsk melodi.

Du får altså ikke et gratis blowjob ved at lege advokat eller fedte for GP'erne herinde på EG :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Carl72 skrev, for 9 minutter siden:

Du får altså ikke et gratis blowjob ved at lege advokat eller fedte for GP'erne herinde på EG :lol:

Hvis @Bebop vil  have  et  gratis  blowjob af mig - så giver  jeg  ham  gerne  et  bare  for  at  lukke  munden  på  dig.  Du  er  velkommen  til  at  kigge  på  :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Hvis @Bebop vil  have  et  gratis  blowjob af mig - så giver  jeg  ham  gerne  et  bare  for  at  lukke  munden  på  dig.  Du  er  velkommen  til  at  kigge  på  :-) :-)

Smart. Det vil jo så lukke munden på jer begge. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carl72 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er ikke advokat, jeg kan bare ikke holde ud at se dig forlænge tråden med vrøvl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carl72 skrev, for 15 minutter siden:

Det er så subjektivt omkring trådens seriøsitet og det er også underordnet

Nej til begge dele. Men du er meget subjektiv og trættende. Du bliver ved med at kalde det for en afsporing, men det var det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Du bliver ved med at kalde det for en afsporing, men det var det ikke.

Så siger vi bare det hvis det kan gøre dig glad :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Tror at det er @Bebopog @Carl72der skal fat et værelse og give hinanden et blowjob. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, den 20.9.2019 at 19:27:

Jeg  har  været  herinde  i  et  par  år  nu.. synes  at  EG bevæger  sig  i en  forkert  og  negativ  retning. 

Der  er  flere  og  flere  indlæg  hvor  tonen  er  grim  og  der  rakkes  ned  på  bestemte  personer. 

Tråde  bliver  afsporet med hårde  og  ligegyldige  kommentar.

Jeg  bliver  "ked  af" at læse  hvordan  bestemte  brugere  opfører  sig  overfor  andre.

Jeg  får  lyst  til  at  give  en  verbal  overhaling  men  ved  at  jeg  ville  få  endnu  en  advarsel... så  jeg  lader  være. 

For  pokker  da  - find  lige  den  pæne  tone  frem.  

Man  kan  sagtens  være  uenig  uden  at  opføre sig som et  dumt  svin.

Kom  nu ind  i  kampen  og  opfør  jer  som  dannede  voksne  mennesker!

Pigen har rent faktisk ret, og som hun pænt citerer, man kan sagtens være uenig, uden at opføre sig som et dumt svin, 

Længere er den ikk, tænk, tast, tal, som vi gør i håndholdt radio, Gud bedre Danmark og go Weekend

Ja håber talen bliver bedre :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber nu ikke på at tonen bliver "bedre" nok snarere tværtimod

Hygger mig gevaldigt, når de voksne skændes :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger nogle gange sprogbruget her i forummet til noget konstruktivt..  

De dage jeg føler mig mindre værd eller utilstrækkelig, så sidder jeg mig og læser EG's forum med en pose popcorn og et glas cola.  Og når jeg er færdig, føler jeg mig som en meget bedre og intelligent mand..:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.9.2019 at 19:27:

Jeg  har  været  herinde  i  et  par  år  nu.. synes  at  EG bevæger  sig  i en  forkert  og  negativ  retning. 

Der  er  flere  og  flere  indlæg  hvor  tonen  er  grim  og  der  rakkes  ned  på  bestemte  personer. 

Tråde  bliver  afsporet med hårde  og  ligegyldige  kommentar.

Jeg  bliver  "ked  af" at læse  hvordan  bestemte  brugere  opfører  sig  overfor  andre.

Jeg  får  lyst  til  at  give  en  verbal  overhaling  men  ved  at  jeg  ville  få  endnu  en  advarsel... så  jeg  lader  være. 

For  pokker  da  - find  lige  den  pæne  tone  frem.  

Man  kan  sagtens  være  uenig  uden  at  opføre sig som et  dumt  svin.

Kom  nu ind  i  kampen  og  opfør  jer  som  dannede  voksne  mennesker!

Jeg faldt lige over tråden igen.

Jeg synes faktisk, at tonen herinde aldrig har været bedre, end den er nu. Du har kun været herinde et par år, siger du. Jeg har et noget længere perspektiv, og jeg synes, at især årene 2013-15 var langt, langt værre end det, vi ser nu. Af og til tøvede jeg dengang med at læse, når jeg så, at bestemte brugere havde reageret på et af mine indlæg, for så vidste jeg, at der ventede en spand skoldhed lort.

Bevares, i dag kan folk da også ryge i totterne på hinanden, især i debatstrengene, men det er det rene mundhuggeri i sammenligning med dengang. Denne i mine øjne positive udvikling skyldes, at moderationen i dag i langt højere grad griber ind og på et langt tidligere tidspunkt.

Det har været klogt, for en del af os husker jo, hvordan det gik på det hedengangne Gimel og senere på talk2us: Ballade, krige og evig strid fik simpelthen disse sider til at gå ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes faktisk, at tonen herinde aldrig har været bedre, end den er nu. Du har kun været herinde et par år, siger du. Jeg har et noget længere perspektiv, og jeg synes, at især årene 2013-15 var langt, langt værre end det, vi ser nu. Af og til tøvede jeg dengang med at læse, når jeg så, at bestemte brugere havde reageret på et af mine indlæg, for så vidste jeg, at der ventede en spand skoldhed lort.

Bevares, i dag kan folk da også ryge i totterne på hinanden, især i debatstrengene, men det er det rene mundhuggeri i sammenligning med dengang. Denne i mine øjne positive udvikling skyldes, at moderationen i dag i langt højere grad griber ind og på et langt tidligere tidspunkt.

Det har været klogt, for en del af os husker jo, hvordan det gik på det hedengangne Gimel og senere på talk2us: Ballade, krige og evig strid fik simpelthen disse sider til at gå ned.

Af  gode  grunde  ved  jeg  ikke hvordan  EG  var  tidligere, men  kun  positivt  at  høre at  der  er  blevet  en  bedre  tone herinde. 

Jeg  anfægter  ikke  at  der  er  debat,  men  de  gange  hvor  der  er  personen  der  " jagtes " fremfor  bolden. 

Samtidig  er  det  min  oplevelse  at  sproget  kan  være  hårdt,  og  ja  jeg  er  klar  over  det  gælder  alle  typer  af  sociale  medier,  fordi  det  er  nemmere  at  skrive  ubehøvlet  bag  ved  en  skærm. 

Lad  os  få  nogen  gode debatter og  jeres  anmeldelser  af  de  gp'er  som  I besøger. 

God  søndag  derude 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturligvis vil tonen af nogen og nogle gange af mange, blive omfattet som værende hård. Kommer jo i den grad også meget an på “hvormange aktier” man selv har i det konkrete indlæg. 

Generelt syntes jeg faktisk at tonen er fin herinde, både med plads til humor, lidt spydigheder i ny og næ. Vi skal også tænke på, at vi alle har forskellige forudsætninger udi skriveriernes kunst. Nogle har også personlige relationer i klemme osv. 

Men når det er sagt, så syntes jeg også nogle er lidt tyndhudede - Især når det omhandler dem selv. Hvor de ellers godt kan være ret hårde i andre sammenhænge og nogle gange i mine øjne helt kyniske og hurtige i replikken, som jeg helt sikkert tror rammer nogen dybt. Her tænker jeg OGSÅ på dig TS (Nemtøs) du kan i nogle sammenhænge godt være hurtig på aftrækkeren og “skyde fra hoften”. Derfor sidder jeg lidt og undre mig over dit og dette indlæg. Hvis du er så nærtagende som du lidt giver udtryk for her i dette indlæg, så skulle du måske overveje om du ikke selv i andre tråde, netop er en af dem som kan virke lidt hård i filten og dermed komme til at såre andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Naturligvis vil tonen af nogen og nogle gange af mange, blive omfattet som værende hård. Kommer jo i den grad også meget an på “hvormange aktier” man selv har i det konkrete indlæg. 

Generelt syntes jeg faktisk at tonen er fin herinde, både med plads til humor, lidt spydigheder i ny og næ. Vi skal også tænke på, at vi alle har forskellige forudsætninger udi skriveriernes kunst. Nogle har også personlige relationer i klemme osv. 

Men når det er sagt, så syntes jeg også nogle er lidt tyndhudede - Især når det omhandler dem selv. Hvor de ellers godt kan være ret hårde i andre sammenhænge og nogle gange i mine øjne helt kyniske og hurtige i replikken, som jeg helt sikkert tror rammer nogen dybt. Her tænker jeg OGSÅ på dig TS (Nemtøs) du kan i nogle sammenhænge godt være hurtig på aftrækkeren og “skyde fra hoften”. Derfor sidder jeg lidt og undre mig over dit og dette indlæg. Hvis du er så nærtagende som du lidt giver udtryk for her i dette indlæg, så skulle du måske overveje om du ikke selv i andre tråde, netop er en af dem som kan virke lidt hård i filten og dermed komme til at såre andre. 

Jeg  bliver  nærtagende  når  man  går  til  "angreb" på  en  bestemt  person  - både  når  jeg  og  andre  bliver  "ramt". Men  stadig  handler  det  om  tonen  herinde.  Jeg  vil  ikke  betegne  mig selv  som  sart,  og  ønsker  at  blive  behandlet  som  jeg  behandler  andre. 

Giver  udtryk  for  min  meninger  men  dog  aldrig  med  det  formål  at  såre  andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 4 timer siden:

Her tænker jeg OGSÅ på dig TS (Nemtøs) du kan i nogle sammenhænge godt være hurtig på aftrækkeren og “skyde fra hoften”. Derfor sidder jeg lidt og undre mig over dit og dette indlæg. Hvis du er så nærtagende som du lidt giver udtryk for her....

Jeg har faktisk “skudt fra hoften” på @Nemtøs. Der var hun bestemt ikke nærtagende, men tog det faktisk med et stort smil, selvom det var et værre svineri i hendes ansigt... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har faktisk “skudt fra hoften” på @Nemtøs. Der var hun bestemt ikke nærtagende, men tog det faktisk med et stort smil, selvom det var et værre svineri i hendes ansigt... ;)

Mere  af  det  tak  - tak  for  et  dejligt  grin med  din  kvikke  bemærkning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Ja nogen skal jo rammes, når der kastes... :D 

Men jeg synes nu at det var anderledes fra '13-'16, mere hyggeligt og en anden form for sammenhold i trådene, selvom meningerne også dengang var meget forskellige.

Bevares jeg er også godt klar over, at der foregik alt muligt idiotisk bag kulisserne... også dengang forlod folk EG, og det var ikke fordi at de havde fået en kæreste... 

Men det er sjovt at læse de gamle indlæg fra '12-'13 :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Pointen handler vel mest om hva der sker nu, og ikk i 2013 - 2016?

Vi lever i nuet og som nemtøs siterer, ganske klart, så er tonen under lavmål :-o

Længere er den faktisk ikke?

Kan dog håbe, den bliver bedre om Gud vil

Dog vil nemtøs

Go aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  bliver  nærtagende  når  man  går  til  "angreb" på  en  bestemt  person  - både  når  jeg  og  andre  bliver  "ramt". Men  stadig  handler  det  om  tonen  herinde.  Jeg  vil  ikke  betegne  mig selv  som  sart,  og  ønsker  at  blive  behandlet  som  jeg  behandler  andre. 

Giver  udtryk  for  min  meninger  men  dog  aldrig  med  det  formål  at  såre  andre. 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, den 29/9/2019 at 08:26:

Talk2us eksisterer nu ikke længere.

Du er blevet en “fanklub” “fattigere” :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 29.9.2019 at 17:01:

Ahahahahaha det er ren hygge at læse :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 31 minutter siden:

Talk2us eksisterer nu ikke længere.

Du er blevet en “fanklub” “fattigere” :D  

:D:D Den fanklub kan jeg nu godt undvære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...