Hop til indhold
Tip toe

Helt ufatteligt smukke kvinder - fra udlandet.

Recommended Posts

Der er blevet skrevet meget kritisk om de udenlandske kvinder der rejser til Danmark, indlogeret sig via Airbnb, betaler ikke skat og med gebrokken engelsk halter sig igennem serviceniveauet. Priserne er lave og det er et minefelt af måske skuffende oplevelser.

Men den faktor der sjældent tales om er, hvor ufatteligt smukke de ofte er. Og de er ofte ligeglade med at vise ansigt i annonceringen. Måske fordi kun de flotteste kommer til Danmark?

Det er som at gå i seng med den smukkeste pige på hele gymnasiet (noget som dengang var umuligt) eller ligge afklædt med en model fra forsiden af Costume Magazine. Det er et boost af dopamin der går direkte i mandens ego, når man kigger på kvinden man lige har haft sex med. Man kan ikke lukke øjnene for det (bogstaveligt talt), og spejle i værelser er kun en forstærker.

De presser markedet på prisen, men udseendet som de udenlandske kvinder præsterer med ER da også en konkurrence-faktor, som gør, at kunderne søger mod de udenlandske gæster - er det ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu mest på, at prisen er udslagsgivende. Det er i hvert fald altid den, der er i focus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har jeg været heldig, men jeg har kun oplevet kønne og søde piger, der har givet en god oplevelse - og så til rimelige priser :-)

Billederne er ofte ikke af dem, men hvis de ligner bliver jeg, ellers er det good-by-ruth.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen vi vil da lyve hvis vi sagde udsenet ikke betyder noget ( og er helt enig med dig at der er godt nok nogle vanvittig smukke ) men holder mig også til at prisen nok oftere er grunden for mange. Jeg er stor modstander af at diskutere/prutte om prisen da det jo er noget vi som klientel skal gøre op med os om vi har råd til en hyggetur.

Og ja der er jo selfølgeligt de folk i meget højstående jobs som nærmest kan tørre sig i pengene :P men der er også en pæn del af folk som ikke har meget de kan ligge til side hver måned og når de så gerne vil have sig en god tid så vil de jo gerne spare hvis de kan. Så i mange tilfælde sidder man måske og tænker ok den her pige er 1200 for 30 min men hende her er 600 for 30 min. Så kunne det vel godt være man havde lyst til at tage chancen 2 gange frem for 1 :D

Hvad angår om det bare er fordi det kun er de smukkeste der får "lov" at komme ind det tror jeg som ikke. Tror mere det kommer til hvad udbudet er når de rejser gennem europa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

måske også noget med variation... ikke en GP der konstant markedsfører sig på de forskellige danske bordeller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever at de er søde, smukke, serviceminded, tilgængelige, kontaktbare, eksotiske.

Prisen er ikke længere så forskellig fra de danske når man holder sig til det højere segment.

Det største negative for mig er at de fleste tilbyder Mega fransk. Det er et turn off for mig der gerne vil kysse. Efterhånden er det vigtigste årsag til fravalg. Svært at finde nogen der kun tilbyder sikker sex (alt med gummi).

Til gengæld er det positivt at  man sjældent ser,  som med de danske, at de tilbyder gb den ene dag og gfe oplevelser den næste(det rykker lidt ved illusionen)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er nu ikke noget jeg kigger på, men ja som du selv skriver, det er vanvittig smukke og unge piger der kommer til landet, og samtidig er service niveauet også helt i top. Frekventerer oftest pigerne omkring Århus, og der har der i lang tid været et helt utrolig højt niveau blandt nogle af de piger der gæster byen, hvilket anmeldelserne også bærer præg af.

Om det er dansk eller udenlandsk er ét fedt for mig, jeg kommer der ikke for at snakke alligevel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 2 timer siden:

Der er blevet skrevet meget kritisk om de udenlandske kvinder der rejser til Danmark, indlogeret sig via Airbnb, betaler ikke skat og med gebrokken engelsk halter sig igennem serviceniveauet. Priserne er lave og det er et minefelt af måske skuffende oplevelser.

Men den faktor der sjældent tales om er, hvor ufatteligt smukke de ofte er. Og de er ofte ligeglade med at vise ansigt i annonceringen. Måske fordi kun de flotteste kommer til Danmark?

Det er som at gå i seng med den smukkeste pige på hele gymnasiet (noget som dengang var umuligt) eller ligge afklædt med en model fra forsiden af Costume Magazine. Det er et boost af dopamin der går direkte i mandens ego, når man kigger på kvinden man lige har haft sex med. Man kan ikke lukke øjnene for det (bogstaveligt talt), og spejle i værelser er kun en forstærker.

De presser markedet på prisen, men udseendet som de udenlandske kvinder præsterer med ER da også en konkurrence-faktor, som gør, at kunderne søger mod de udenlandske gæster - er det ikke?

Jeg synes ikke længere det er helt fair at generaliser på de udenlandske piger.  Som jeg ser dette segment, har det en bund, hvor

  • Prisen er helt i bund
  • Der tilbydes alle de ydelser den enkelt gæst kunne tænke sig
  • Der arbejdes 24/7
  • Flere piger bor og arbejder i samme lejlighed
  • Lokaliteten er sparsom
  • Det hele styres typisk af en eller flere alfonser

Imellem ovenstående og nedenstående findes der forskellige koncepter

  • Prisen ligger tilnærmelsesvis tæt på de danske piger
  • Konceptet er typisk privat/diskret
  • Lokaliteten er smagfuldt indrettet
  • Der er sjældent flere kvinder tilknyttet samme sted. Hvis der er, er de der ikke samtidigt
  • De ydelser der tilbydes er typisk lige dem de danske piger tilbyder
  • Deres billeder er ægte,.
  • Der holdes ikke åben 24/7
  • Pigen er typisk selvstændig eller også benytter hun folk til at udføre hjælpe funktioner
  •  

Jeg er sådant set enig i, at pigerne i sidst nævnte koncept er meget smukke smukke.  og service m.v. er i top.  Dette segment er i udvikling, men det er stadig ikke det mest udbredte.  Og nej, jeg mener ikke der er belæg for at hævde at kvinderne i det først nævnte segment er pænere end de danske piger.  Service m.v. i bunden af det udenlandske segment er bestemt ej heller noget at skrive om. (ja, der findes undtagelser)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var absolut og med overlæg mega generaliserende, men ikke desto mindre med en gran af genkendelig sandhed - så vidt jeg kan høre.

Udseende er jo kun en del af drømmen, for på min top3 over livets bedste GP-oplevelser, er to af dem danske. Men alligevel er øjnene nogle gange ved at trille ud af hovedet når døren åbnes, ved synet af den udenlandske kvinde der smiler i døråbningen. Min personlige favorit burde og kunne tage meget højere priser end de lokale gudinder, men det gør hun åbenbart ikke. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øst europæiske piger er bare smukkere end danske. Det har meget med deres fremtoning og opførsel at gøre. Kvinde frigørelaen i Danmark har haft den konsekvens at danske piger ikke går op i at være feminin og sårbar i samme grad som øst piger. Mænd er tiltrukket af det, derfor finder vi dem mere smukke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonso skrev, for 29 minutter siden:

Øst europæiske piger er bare smukkere end danske. Det har meget med deres fremtoning og opførsel at gøre. Kvinde frigørelsen i Danmark har haft den konsekvens at danske piger ikke går op i at være feminin og sårbar i samme grad som øst piger. Mænd er tiltrukket af det, derfor finder vi dem mere smukke. 

Måske har lysten til at fremstå meget feminin også noget med modparten af gøre.  :)  Tingene hænger vel lidt sammen ?  Når jeg sådan lige ser mig omkring, så er det nu ikke mit indtryk, at mænd generelt gør specielt meget ud at fremstå, således at der er en balance imellem det smukke og feminine det føler sig tiltrukket af, og så dem selv.

Jeg synes det er for nemt købt at give kvinde frigørelsen skylden for alverdens ting og sager imellem de to køn.  Kvinde frigørelse og ligeberettigelse handlede og handler stadig om ligeværd samme muligheder osv.  Det handler ikke om mode,  seksuel udstråling eller nedtoning  -  Eller om at man ikke må dyrke de feminine og maskuline roller i sit parforhold, i sin seksualitet m.v. 

Hvis en kvinde ikke føler sig bedst tilpas i et par slidte jeans, og en stor striktrøje der skjuler hendes feminine former, så er det jo hendes smag og valg.  Valget er næppe affødt af hendes mormors rødstrømpekampe, eller der moderne feminisme.  Der er i dag faktisk mange feminister der med stolthed viser hvor de befinder sig i det feminine univers. Det sådant set ej heller bange for at klæde sig med seksuelle undertoner.  

Der er ingen disharmoni imellem at optræde som pænt klædt gentlemen og omgås meget feminine kvinder, det er bestemt ikke et udtryk for, at man ikke går ind for ligeværd af den grund. Omvendt er det så ej heller mit indtryk at vi i norden behandler kvinder markant specielt bedre end i de lande hvor kvinder og mænd klæder sig som de "ligner en million".  Ja, vi vil selvfølgelig gerne tro det :)  Men om det holder vand er nok en anden sag.

Danske eller skandinaver er bare et mere nedtonet folkefærd når det kommer til lysten at vise sig frem.  Det samme gør sig gældende når vi taler flirt eller vise temperament og følelser.

Nå men tilbage til GP verdenen.  Er man eksempelvis til den uge lyshårede kvinde med blå øjne,  så findes der en del klinikker i København, hvor man ville gøre sig selv til skamme, hvis man hævde at øst europæiske piger bare er smukkere end de danske.  Hvad får så folk til at sige det ? Tja, måske fordi sammenligner de unge udenlandske kvinder med de mere modne danske kvinder i branchen.  Mange af disse modne kvinder tilbyder måske også nogle oplevelser og nogle specialer der kræver en mere moden og afklaret personlighed.  

Jamen skulle man så ikke mene, at der burde komme flere ældre kvinder eller erotisk buttede, kinky kvinder osv til Danmark. ? tja. det er så nok her at sproget, evnen til at forstå et nuanceret kropssprog med  mere for alvor viser hvor vigtig og stor betydning det  har.   Der til kommer nok, at disse GP´ers forestilling om hvad man kan sælge af seksuelle ydelser, lege m.v. er præget af den erfaring de har for deres hjemland. 

Så jo, de er bestemt flotte, hvis de altså ikke lige tilhører kategorien "Jeg smider sgu lige nogle billede på min annonce, at en kvinde jeg ikke tilnærmelsesvis kan matche mig med". Er relevant spørgsmål kunne måske være ? Hvis man kun tilbyder meget traditionel sex, stiller det så større krav til  udseende og kropsbygning" ?  Noget kunne tyde på det.

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Alonso skrev, for 1 time siden:

Øst europæiske piger er bare smukkere end danske. Det har meget med deres fremtoning og opførsel at gøre. Kvinde frigørelaen i Danmark har haft den konsekvens at danske piger ikke går op i at være feminin og sårbar i samme grad som øst piger. Mænd er tiltrukket af det, derfor finder vi dem mere smukke. 

Hende jeg senest har købt de knap så "ægte" GFE oplevelser ved kan i mine øjne måle sig med alle andre. Hun er piv lækker, smuk, feminin og altid smagfulgt og meget elegant klædt, og hun er altså ret så dansk. Heldigvis er der lidt for alle derude. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonso skrev, for 1 time siden:

Øst europæiske piger er bare smukkere end danske. Det har meget med deres fremtoning og opførsel at gøre. Kvinde frigørelaen i Danmark har haft den konsekvens at danske piger ikke går op i at være feminin og sårbar i samme grad som øst piger. Mænd er tiltrukket af det, derfor finder vi dem mere smukke. 

Sikken en omgang vrøvl.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ny får jeg nok ørene i maskinen - men jeg får ordnet negle hos en Østpige. Og hende og hendes veninder er seriøst indbegrebet at tacky dårlig tøjsmag og voldsom Make up.

Deres ansigtstræk er ofte pæne, men de er absolut ikke mere feminine end danske kvinder. 

Smag kan ikke diskuteres - det som er smukt for den ene, er hæsligt for den anden. Og jeg har mødt vanvittigt smukke piger i denne her branche, med grimme personligheder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 17.9.2019 at 15:33:

Jeg tror nu mest på, at prisen er udslagsgivende. Det er i hvert fald altid den, der er i focus.

Der er virkelig sært du skriver sådan, når du lige i en anden tråd har forholdt sig til, at andre ting kan være udslagsgivende for flere af os.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonso skrev, for 4 timer siden:

Øst europæiske piger er bare smukkere end danske. Det har meget med deres fremtoning og opførsel at gøre.

Interessant at du betragter opførsel som en del af udseende. Jeg kan måske godt følge dig, men det er lidt specielt.

Jeg var for nylig i Polen, som faktisk har lidt ry for smukke kvinder. En jeg talte med spurgte mig om det, men jeg måtte svare, at jeg faktisk også synes danske kvinder hører til verdens smukkeste, men problemet med nogle polske er, at de sminker sig for meget, så man kun kan se en maske. Det findes også herhjemme i visse segmenter (fx på Københavns Vestegn) og for mig er det et kæmpe turnoff. Men vi har jo hver vores smag.

Det jeg bemærker er, at der kommer nogle enkelte meget smukke og meget unge kvinder, som har påfaldende ens koncepter, herunder annoncer med ansigtsbilleder. Derfor har de nok en bagmand(sgruppe) der organiserer det - måske er der aktuelt tre sådanne grupper i København. Deres priser er ikke for alvor lavere end danske GP'er, men de viser ansigt, de er yngre og de har fransk uden gummi med forskellige afslutninger på deres officielle menu, modsat hovedparten af danskerne.

Gennemsnittet af udlændinge finder jeg ikke er  smukkere end gennemsnittet af danskere. Der er godt nok en pæn del, der ikke stod forrest i køen - det opdager man ikke mindst, hvis man indimellem køber en lodseddel og besøger en med falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rejst i mange europæiske lande, især østeuropæiske. Også før Murens fald. Dengang var det et statussymbol at have kraftig makeup. Lidt hænger nok stadig ved i dag, som Trine skriver. Jeg har bla. haft lange øjne, når jeg har været i Ungarn og Kroatien, men jeg synes faktisk danske kvinder er fuldt ud ligeså smukke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv fra sydeuropæiske land, det er rigtig at Italienske, ungarske kroatiske osv. pigerne er smukt, men jeg foretrækker danske piger i hvert fald her i DK :D,  de giver som regel en god oplevelse og service, og oven i vil sige at de er smukt og feminin, det er er en grund til at de giver bedre service, det er fordi de er her også i "morgen og overmorgen", så hvis de er sød og GFE, vi kommer igen, men europæiske piger kommer til at lave hurtigt penge og tager videre, selvfølgelig er der undtagelse i dem, men mit synspunkt er heller DK pige, jeg vil hellere giver lidt mere penge og opleve noget kvalitet, det gælder også for restaurant, helst giver mere penge på godt restaurant og spise lækkert og bliver mættet ;), så jeg er mere til danske GP :wub:, selvfølgelig hvis de accepterer at jeg er ikke dansk herkomst, gudskelov de er mange som acceptere det når man på en høflig, pænt og ordentlig tilgang tager kontakt med dem 

Så fra mig helst DK GP

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke der er noget galt ved at gøre noget ud af sig selv.

Det er godt nok sjælendt at jeg ser en lækker dansk pige i stoget. Jo der er da tit en man godt bare kunne kneppe, men pointen er at De gør sjælendt noget ud af sig selv, makeup, hår, negle, tøj, og der en tendens til mange danske piger køber fredagsslik flere gange om ugen og fitness kortet samler for meget støv. I ungarn er det svært at finde nogen piger som ikke er lækre, eller nærmere har gjort noget ud af sig selv. 

Sjov detalje, mange er enige om at svenske piger er total lækre. Sandheden er at dem vi syntes er lækre er af polsk er Balkan afstamning. 

Et eller andet sted hænger det vel logisk sammen med at sex brancen er så Mega stor i Danmark. Hvorfor besøge en GP hvis kranen derhjemme var Mega lækker og gjorde noget ud af sig selv? 

Redigeret af Sukkersnask

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Sukkersnask skrev, for 5 timer siden:

Et eller andet sted hænger det vel logisk sammen med at sex brancen er så Mega stor i Danmark.

Er den da det? Jeg spørger fordi jeg ikke selv ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 2 timer siden:

Er den da det? Jeg spørger fordi jeg ikke selv ved det.

Nej, det er noget vrøvl. Salgssex er meget større (relativt) i andre lande, fx Tyskland og samtlige østlande. Det har intet at gøre med kulturen for, hvordan "kvinder gør noget ud af sig selv" (i øvrigt gør mange danske kvinder meget ud af sig selv, bare på andre måder). De væsentligste faktorer er lovgivning, seksualmoral, det sociale sikkerhedsnet og ligestillingen i samfundet. I DK er det derfor ikke specielt stort.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nu bliver jeg sq altså nysgerrig ;-) 

Hvor meget gør i mænd ud af jer selv ?

For når jeg sidder i S-toget er der altså også langt imellem de virkeligt smukke mænd ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Nu bliver jeg sq altså nysgerrig ;-) 

Hvor meget gør i mænd ud af jer selv ?

For når jeg sidder i S-toget er der altså også langt imellem de virkeligt smukke mænd ;-) 

 

Ej altså, smukke Trine, det kan du ikke være bekendt. Her sidder vi og forlanger smukke kvinder at se på, og så langer du et spejl over disken. :rolleyes::lol:

En forklaring kunne være at jeg aldrig tager S-toget. B):lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

For når jeg sidder i S-toget er der altså også langt imellem de virkeligt smukke mænd ;-) 

 

Vi cykler for at holde os i form.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...