Hop til indhold

Recommended Posts

Månestjerne skrev, den ‎14‎-‎10‎-‎2019 at 12:08:

Ja, for længe siden, hendes tidligere sted i byen . Kedelig sex med afbrud af diverse tlf. Totalt uengageret indsats . Hun må ha haft en utrolig dårlig dag. 

Har mødt hende flere gange når jeg har besøgt andre piger i huset. Så er hun vældig sød og smilende. Måske jeg skulle prøve igen :) 

Hej Måne - du har tidligere givet udtryk for at du aldrig tager mere end 30 minutter, det gider de nok ikke starte op for :-)  - nej spøg til side, jeg besøgte hende også det gamle sted (hvor man passende kunne købe en blomst med hjem ved siden af) i en time, og det svarede nogenlunde til din beskrivelse. Men som du skriver, det kan være man skal prøve igen, hvis det er blevet så meget bedre :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu aldrig jeg har givet udtryk for jeg vælger 30 min. Men måske når der er tale om en ny pige. Ellers er det altid en time eller mere. :)

Men lige i dette tilfælde havde hun kun tid til 30 min - og de gik som jeg tidligere har beskrevet med diverse afbrydelser og ligegyldighed. Så har kun prøvet til den ene gang.

Det slår mig lige nu, at sidste gang jeg besøgte Rose var det også sådan, at hun kun have tid til 30 min. Det er også længe siden jeg besøgte hende - faktisk lige efter hun var blevet pumpet op :) Men kan der være bagtanke?? Mere mønt ved 30 min. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lisa her i formiddags og det skulle vise sig at være en god ide. Hun var i topform og ville ud over de 30 min fp lige smide nogle minutters massage oveni. Dejlig begyndelse med max pirring undervejs. Hun er og bliver en ener som gf. Hun er sjov, super lækker krop og medlevende hele tiden. Blow til roden, saftig og med små dejlige lyde imens. Var ikke til at stoppe men på med gummi og over stok og sten gik det. Glemte sku helt analt da hun sagde “ where you want to finish”.... Gæt hvor..........

lisa er helt sig selv efter et ophold inde i byen, men er hun tilbage hvor jeg mødte hende første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom endelig til Lisa igen, denne gang hos Dala i Vejle,  jeg har godt nok savnet den smukke og frække pige, og det virkede oprigtigt til at hun havde savnet mig også,  for hun hoppede op på mig og kyssede mig og trak mig med det samme op til det lille værelse og ville igang med det samme. Jeg holdt hende lidt tilbage og sagde at jeg virkelig havde brug for et bad og derefter rigtig massage. Hun var sød og viste mig badet og efter fik jeg en dejlig massage. Da jeg selv mente at jeg var æltet nok igennem, trak jeg hende op på briksen, og hun sagde "finally" og så hyggede vi os gevaldigt.  

Jeg er stadig imponeretover hvor let hun kan tage mig i sin røv. Og hvor er hun bare dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skylder også lige en anmeldelse af Lisa, da jeg synes at der er sket en udvikling. 

Har for et til to år siden besøgt Lisa på andre adresser, og haft lidt gennemsnitlige oplevelser. 

Var faldet over annonce med den nye pige Pim, som jeg ville besøge. Men håbløs korrespondance med hendes fik mig til at droppe det. Hun var desværre alt for vant til at folk ikke overholdt aftaler. Nå men det må hun om. Så jeg kiggede videre, og besluttede mig for at besøge Lisa igen. 

Det var en god beslutning.  Lisa har altid set stjernegodt ud. Men jeg synes, at hun var blevet langt friskere og åben. Glad og smilende med kvikke bemærkning. Fik en behagelig massage og lækker afslutning. 

Hun er nu kommet med i min faste top tre med Rose og  Cherry :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...