Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var egentlig bare liderlig og tænkte at en tur hos en dejlig thai pige ville 1: gøre kål på liderligheden og 2: løsne op for de overbelastede muskler.
Jeg kom ind til aftalt tid og blev modtaget af smukke unge Lisa, som tog smilende imod mig. Og dirigerede mig ind i et meget lille værelse.
Herr klædte jeg af og lagde mig til rette og hun kom ind og vi aftalte fuld pakke.
Hun gav en god massage, kom i dybden i min ryg, men jeg havde ikke tålmodighed og lod vide at jeg ville noget andet, hvorefter hun begyndte at kæle for min numse og inderlår, hun smed kjolen og gav en lækker body to body.
Jeg fik vendt situationen om ved at ligge hende på ryggen og give hende en lækker slikketur, hvor hun endte med at komme i en dejlig våd orgasme.
Nu ville jeg have hende.
Hun startede med at give mig et grundigt og dybt blowjob uden, og da jeg ville have mere gav hun mig gummi på.
Hun vendte sig om for at gøre klar og jeg hoppede af briksen og ville tage hende bagfra. Hun grinede YEES og fandt. En tube glidecreme og smurte sig selv ind.
Jeg gjorde klar men hun rakte tilbage og trak min pik op til drt bageste hul.
Det er ikke mange piger der er til det, og endnu færre der kan klare min. Men hende her tog den i et langt hug, uden andet end et lilsuk, hvor hun bad om mere.
For hulen hvor var det lækkert! Selvsagt holdt jeg ikke længe, men nød det i fulde drag.
Hende kan jeg anbefale.

https://annoncelight.dk/showad/269546

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra
momo skrev, den 16/9/2019 at 22:22:

Det kostede 1000 kr 

Som en fp plejer

FP er de fleste steder steget til 1.2 inden for de sidste 1-1.5 år så dejligt du slap med 1.0 .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det møde jeg var til, i Vejle, i går, varede væsentligt kortere tid end forventet,  så jeg havde pludselig et par timer hvor der ikke var noget jeg skulle.  

Takmnken om Lisa havde ilke lige sluppet mig, så jeg sendte lige en besked,  om hun havde tid. Der gik lige 10 minutter,  så kom der et svar at hun kunne ca tre kvarter efter, for hun var lige optaget.

Det passede mig fint,  jeg kunne få en kop kaffe og brugt lidt tid i byen.

Da jeg mødte op blev jeg modtaget af Lisa i døren, som smilte stort da hun genkendte mig og straks trak mig ind på det lille værelse. Bad mig hoppe af tøjet og gik ud og snakkede med sin veninde lidt.

Da jeg var klar kom hun ind, dejlig og lækker som hun er. Vi aftalte hurtigt en fuld pakke,  og jeg trak kjolen af hende og løftede hende op på briksen så hun sad på aæle fire, hemdes lækre røv blev åbnet op og jeg kunne bore min tunge dybt ind i hende, hun nød min behandling og bad om mere, pressede sig imod mit ansigt. Hold OP hun er fræk og lækker.

Jeg fik hende vendt om og slikkede hende til en våd og hård orgasme inden jeg fik hende til at tage min tykke pik i sin mund. Det er frækt at se hende kæmpe med at få mere og mere ind i sin mund.

Og så var det tid til at tage hende. På med frakken og og noget smørrelse, heg vidste fra sidst at hun sagtens kan tage mig bagi, så jeg pressede igennem i et hårdt dybt stød, hvor hun bare stønnede yesssss, og bad om mere og hårdere, jeg fik hende lagt på ryggen og samtidig med at jeg tog hende i det bageste hul,  kørte jeg en tommelfingerregel ind i hendes fisse, det tændte hende vildt og hun kom igen 

Da jeg var ved at være der, trak jeg hende ned på knæ på gulvet, og sprøjtede ud over hendes bryster, hvilket hun så ud til at nyde.

Hun kyssede mig og vi takkede hinanden meget for endnu en hyggelig time.

Jeg tror jeg skal derind igen snart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
momo skrev, den 16.9.2019 at 19:27:

Jeg var egentlig bare liderlig og tænkte at en tur hos en dejlig thai pige ville 1: gøre kål på liderligheden og 2: løsne op for de overbelastede muskler.
Jeg kom ind til aftalt tid og blev modtaget af smukke unge Lisa, som tog smilende imod mig. Og dirigerede mig ind i et meget lille værelse.
Herr klædte jeg af og lagde mig til rette og hun kom ind og vi aftalte fuld pakke.
Hun gav en god massage, kom i dybden i min ryg, men jeg havde ikke tålmodighed og lod vide at jeg ville noget andet, hvorefter hun begyndte at kæle for min numse og inderlår, hun smed kjolen og gav en lækker body to body.
Jeg fik vendt situationen om ved at ligge hende på ryggen og give hende en lækker slikketur, hvor hun endte med at komme i en dejlig våd orgasme.
Nu ville jeg have hende.
Hun startede med at give mig et grundigt og dybt blowjob uden, og da jeg ville have mere gav hun mig gummi på.
Hun vendte sig om for at gøre klar og jeg hoppede af briksen og ville tage hende bagfra. Hun grinede YEES og fandt. En tube glidecreme og smurte sig selv ind.
Jeg gjorde klar men hun rakte tilbage og trak min pik op til drt bageste hul.
Det er ikke mange piger der er til det, og endnu færre der kan klare min. Men hende her tog den i et langt hug, uden andet end et lilsuk, hvor hun bad om mere.
For hulen hvor var det lækkert! Selvsagt holdt jeg ikke længe, men nød det i fulde drag.
Hende kan jeg anbefale.

https://annoncelight.dk/showad/269546

Kan du beskrive hendes udseende nu hun ikke har billeder på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første gang startede hun med en god hård  massagmassage, som jeg selv afbrød, så det virkede til at det var en god tur jeg ville have fået, men jeg ville jo noget andet, så jeg kan ikke give en retfærdig og ærlig anmeldelse af det, da jeg ikke har prøvet den del godt nok, endnu @Hejmeddigher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu har jeg været der de to gange, jeg har budgeteret med, om måneden. Glæder mig til næste måned 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg min debut med thai massager. Havde lavet en aftale med Lisa. Det var nu ikke hende der var på billederne der tog i mod mig. Hun var nok 35 år lidt buttet med rimelig pæne silikonebryster. 

Jeg fik en overraskende god massage ( jeg har som tidligere elite cykelrytter stor erfaring med massage). Efter at være kommet rundt på ryggen gav hun mig er rigtig godt blowjob. Men efter det var sex'en meget rutine præget. Og det var tydeligt at hun gerne ville være færdig

Ikke noget øjenkontakt før, under eller efter sex. 

Det bedste var massagen og blowjobbet. 

 

Tror det går lidt tid inden jeg skal til en thai igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Lisa mange gange, hun er super dejlig og aldrig oplevet hende som du skriver. Hun er ikke over 30 i mine øjne tror du skal prøve igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihvertfald hvis det ER Lisa du var med @Hejmeddigher ved jeg ikke hvad din definition af buttet er. 

Men træls at du ikke havde en optimal oplevelse. 

Vi kan jo alle have en dårlig dag, og kemien imellem nogle mennesker passer jo bare ikke.  

Jeg har ihvertfald mødt en pige der, som levede op til alle mine forventninger og mere til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejmeddigher skrev, den 5.10.2019 at 14:33:

Så fik jeg min debut med thai massager. Havde lavet en aftale med Lisa. Det var nu ikke hende der var på billederne der tog i mod mig. Hun var nok 35 år lidt buttet med rimelig pæne silikonebryster. 

Jeg fik en overraskende god massage ( jeg har som tidligere elite cykelrytter stor erfaring med massage). Efter at være kommet rundt på ryggen gav hun mig er rigtig godt blowjob. Men efter det var sex'en meget rutine præget. Og det var tydeligt at hun gerne ville være færdig

Ikke noget øjenkontakt før, under eller efter sex. 

Det bedste var massagen og blowjobbet. 

 

Tror det går lidt tid inden jeg skal til en thai igen. 

Jeg kunne godt tvivle på at du har "mødt" den "rigtige Lisa" i min optik kan hun ikke massere men alt anden er hun verdens mester i + hun vil godt hygge snakke nede i stuen, de foto Mr. Bean henviser til er de rigtige. Kan overhovedet ikke genkende de foto momo henviser til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jenslillemandhansenv2 for god ordens skyld, vil jeg lige sige at jeg kun har henvist til klinikannoncen, for der er billeder af rummene, ikke til nogen med billeder af hende. Jeg lagdd dog ikke mærke til om de billeder passer, da jeg var optaget af at kigge på hende i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, for længe siden, hendes tidligere sted i byen . Kedelig sex med afbrud af diverse tlf. Totalt uengageret indsats . Hun må ha haft en utrolig dårlig dag. 

Har mødt hende flere gange når jeg har besøgt andre piger i huset. Så er hun vældig sød og smilende. Måske jeg skulle prøve igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...