Hop til indhold

Point Wellness i Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt stedet i begyndelsen af januar.

Fik et par timers olie kropsmassage af AMI, hende på billedet.

http://pointwellness.dk/velkommen

Jeg aftalte 2 timer massage, og at hun skulle være nøgen. Gider ikke kun ½ eller 1 time, da jeg nyder afstressningen og god tid til nydelse. Hun startede lidt forsigtigt, men da jeg bad hende sætte mere tryk på, blev der virkelig gået til den. Endda så meget, at jeg småklynkede, da hun ramte noge ømme punkter. Hun var heller ikke smålig med at strejse "bollerne", mens jeg lå på ryggen.

Hun har nogle dejlige tunge bryster og er glatbarberet. Meget pirrende, når hun rørte mig med brysterne eller gned skridtet imod min bagdel. da jeg lå på ryggen, blev babserne sænket ned i hovedet på mig, og jeg fik lov til at sutte. Det afsluttende HJ blev udført med følelse og meget langsomt.

Et minus, var lokalet. Ikke fordi der var snavset. Håndklæderne var rene og massagebænken tilpas hård. Og AMI, som pigen hedder, duftede dejligt (også missen). Men der var hundekold, fordi gasovnen først blev tændt, da jeg trådte ind. Og med minus 2-3 grader, tog det en rum tid, før der var varmt nok til at ligge uden tøj.

Næste gang, vil jeg bestille tid, og bede om, at lokalet er opvarmet.

Indgangen på Egegårdsvej ligger ret ugenert i baggården. Og vejen er ikke så befærdet. Desuden er der gode parkeringsforhold.

En bedømmelse fra 1-6 stjerner10:

Lokale: [*][*][*][*]

Massage: [*][*][*][*][*]

Massøren: [*][*][*][*][*] (Jeg kan godt lide lidt ældre, erfarne modeller)

Gentagelse: [*][*][*][*][*]

Samlet vurdering: [*][*][*][*][*]

Kommer igen

Skrevet

Hej Mons,

Det er en legendarisk lille gigant du har mødt i Rødovre: Arun fra Lyngby Thai.

Det undrer mig dog lidt hvorfor de lange og mange timerne endte så anstændigt? Med Arun plejer det at blive hele pakken, og faktiskt lidt oven i det. :P

I øvrigt er jeg enig; det er sjældent de unge små nipsen der giver de største oplevelserne. I hvert fald i thaiverden.

B

Skrevet

Det undrer mig dog lidt hvorfor de lange og mange timerne endte så anstændigt? Med Arun plejer det at blive hele pakken, og faktiskt lidt oven i det. :P

Det kan jo være Mons ikke var den eneste, som fandt rummet "hundekoldt" den dag... 8-) ;)

Skrevet

Er hun den eneste der er tilbage derude?

Skrevet

Nej, der er to dejlige kvinder til. Det er faktiskt et af mine favoritsteder, og havde jeg ikke været så optaget med at "min egen" massøse vil træffe mig hele tiden, så havde jeg nok været derude en gang om ugen.

Voksne, kompetente kvinder der - hvis kemin er der - kan erbyde fortræffelige behandlinger. Og hvis ikke kemin er der, så er stadig massagen god.

Hvis du ikke forstår hvad "kemi" er, så findes der en tråd under "Generel Debat" der afhandler denne svære disciplin ;)

Alt du behøver vide om kemi

Bananas

• 3 weeks later...
Skrevet

I øvrigt er jeg enig; det er sjældent de unge små nipsen der giver de største oplevelserne. I hvert fald i thaiverden.

B

Jeg må trække denne frem igen. Var på Tamsabai, der er vældigt hyped for tiden. Blev modtaget af et gudesmukt nips, der ville gøre Thai Airways ære, med en let vranten attitude; man havde først tid om en time. Godt så. Der er jo ikke langt til Rødovre. Arun havde tid. Meget. Til det hele og lidt (eller faktisk meget) oven i. Hun giver den mest sensuelle og meeeget langtrukne massage man kan forestille sig, så langtrukket at man er ved at eksplodere før man selv må overgive sig og turne around uden at være bedt om det. Men hun er ikke god til til kraftige myoser. Hun har de største, flotteste ægte bryster, jeg har set på en thai-pige, og forstår at bruge dem. Hun er ikke ung, hun er ikke små, og hun er ikke nips, men som sandt er skrevet giver hun en af de største oplevelser man kan få. Hver gang.

Skrevet

Fortæl lidt om priserne I måtte bøde ;)

Den er lidt personlig i thai-verdenen. Lad os sige som ca. en standardtime på en del standardklinikker, men for noget længere tid end en standardtime som de er flest...

Skrevet

Den er lidt personlig i thai-verdenen. Lad os sige som ca. en standardtime på en del standardklinikker, men for noget længere tid end en standardtime som de er flest...

Hej Arneo

Aaaarhh kom nu.

Det er korrekt, at forskellige kunder får tilbudt forskellige priser.

Men derfor kan du jo godt fortælle hvad DU fik det til.

Hvis vi alle var åbne om det, kunne det være, at vi måske alle havde et bedre udgangspunkt når forhandlingerne starter.

Og det er vel blandt andet dette, at fora som disse er til for.

Man skal som thaimasagekunde være klar over, at man ikke automatisk har ret/kan få den pris, som en broder i synden har fået.

Og vi forventer jo heller ikke 100% samme oplevelse, som en anden har fået.

Men det er ret fedt at vide, at hos X er den nedre grænse for fuld pakke 700, men hos Y er den 900.

Så kom glad med pris :)

Skrevet

Ja det synes jeg da også er noget fis :D

Forstået på den måde, at jeg tror de fleste af os her udmærket er klar over det er meget individuelt og at vi hver især "forhandler" lidt hver gang vi besøger en thai pige eller klinik ;)

Skrevet

Nu er det jo også sådan at hvad en pige giver dig for pris, ikke altid er noget som hun vil at de andre pigerne skal vide og især ikke Mama San. At være fuldstændigt åben med de "specialpriser" man eventuelt får, på et forum som dette, kan blive direkt kontraproduktivt. De læser nemlig med...

Den omtalte Joy på Banna, er et godt eksempel. Det kan jeg jo nævne nu når hun har holdt op (eller hvad hun nu har gjort). De priser jeg - og sikkert flere andre - fik af Joy, havde dublerets hvis Mama havde haft kendskab om dem.

Tricket er ofte at de andre på klinikken ikke får at vide hvad som sker mellem dig og pigen. Det som egentlig er fuld og vidunderlig pakke i halvanden time, bliver siden kun oliemassage når det hele skal regnes af med Mama. Har du så betalet 1000 kr, og oliemassage skulle koste 400 så har pigen fortjenet 600 kr ekstra som hun ikke behøver dele. Og du har ligevel fået ydelsen måske 800 kr billigere end hvad halvanden time paradis skulle koste. Men forudsætningen er at pigen kan lide dig og faktiskt vil have sex med dig.

Jeg har været med til det på flere steder og med forskellige piger, og jeg skulle aldrig afslørre det herinde imens det er igang.

Det er alligevel ikke noget du som kunde kan foreslå eller forhandle om. I hvert fald skulle jeg aldrig gøre det. Det kommer fra pigen. Hvis hun kan lide dig.

Jeg siger ikke at det er sådan det foregår på Point Wellness. Det tror jeg nemlig ikke. Men man ved aldrig med Arun. De priser jeg fik af hende i Lyngby, var særdeles gunstige. Og timerne var meget lange.

Men lad nu være med at fundere for meget over priserne. Point Wellness er for tiden et af de absolut bedste stederne i byen. Og det er det fordi der findes tre voksne og på hver sin måde absolut dejlige kvinder. Den skarpe, sjove og smukke Pat, som jeg kun har fået massage af. Arun, med de absolut største naturlige bryster på en Thai i København. Hun er kurvet på alle steder, med en stabil og harmonisk krop, og giver altså en afsindigt sensuel massage som gerne ender i noget andet. Og så dejlige, smukke Be, som også er helt naturlig alle steder og som i rette hænder kan blive meget liderlig. Oven i købet er Be faktiskt meget god til myoser. Disse tre kvinder kan desuden lide hinanden, hvilket lægger grund til en god og sjov stemning derude.

Jeg har aldrig gået skuffet derfra, og har aldrig følt at jeg har betalet for meget.

B

Skrevet

Mere præcist end Bananas kan det vist ikke siges. Især den sidste sætning: "Jeg har aldrig gået skuffet derfra, og har aldrig følt at jeg har betalet for meget." Det er vel kort og godt det, som det handler om. Og jeg er helt enig.

Skrevet

Jeg synes det er så vidunderligt at vi har så forskellig smag omkring pigerne.

Jeg har prøvet Aron engang i Lyngby, det var da et udmærket blæs, men

hun er bestemt ikke en type jeg tænder på.

-OD

Skrevet

Jeg synes det er så vidunderligt at vi har så forskellig smag omkring pigerne.

Jeg har prøvet Aron engang i Lyngby, det var da et udmærket blæs, men hun er bestemt ikke en type jeg tænder på. -OD

Jeg har altid haft svært ved at tænde på Thaipiger - synes ikke de generelt har så "smukke" ansigtstræk som danske piger, og som oftest har de små bryster fra a- til b-skål, hvis brysterne da ikke er kunstige, eller der er tale om en Ladyboy... 8-):mrgreen:

Desuden synes jeg også, man helst skal kunne forstå hinanden sådan nogenlunde på enten dansk eller engelsk, og det kan knibe med thaipiger.

Men nogen gange har jeg bedt om thai- eller oliemassage alligevel uden planer om andet, og så er det altså alligevel lykkedes pigen ved små "taktiske", lejlighedsvise, diskrete strejf af de ædlere dele at skabe en stemning, hvor lysten blev så overvældende, at man bare kunne gispe "ja", når der blev spurgt om "Ekstra?" 8-):lol:

Med et kendt russisk ordsprog kan man sige: "Appetitten kommer, mens man spiser" :mrgreen:

Et eksempel er Turins ejerinde, Adon, som vel er en dame o. de 50-55 år i dag. Hun er ikke voldsomt ophidsende af udseende sammenlignet med mange yngre kvinder - men hun er dog en væver lille kvinde, som kan det der "opvarmnings-halløj" og giver fuldstændig fantastisk HJ/svensk til afslutning.

Klart bedre end de ca. 5-10 andre Thaipiger jeg har prøvet gennem årene, hvor nogle har været decideret elendige.

At hun så desuden tilbyder 1 times thaimassage i højeste kvalitet for 300-350 kr. og det afsluttende HJ til kun 200 kroner gør ikke oplevelsen ringere :D

Storbarmede Arun(Ami?) kunne jeg sagtens forestille mig at besøge - navnlig pga. de store ægte bryster - men det gode ved Thai-stederne er jo også, at man kan takke nej til "ekstra" og nøjes med kropsmassagen, hvis kvinden IRL ikke forekommer tilstrækkeligt tiltrækkende!

Skrevet
Desuden synes jeg også, man helst skal kunne forstå hinanden sådan nogenlunde på enten dansk eller engelsk, og det kan knibe med thaipiger.
Som anført andre steder er GFE og samtale/hygge meget vigtige elementer i mine diskrete besøg, og det er danske piger nu bedst til. Navnlig hvis der er mere end grød imellem ørerne på samtalepartneren ;)
Skrevet

Thorshammer, du skriver,

Citat: Et eksempel er Turins ejerinde, Adon, som vel er en dame o. de 50-55 år i dag.

Hvem og hvor er det beliggende ? Har du link eller andet ?

;)

Skrevet

Thorshammer, du skriver, Citat: Et eksempel er Turins ejerinde, Adon, som vel er en dame o. de 50-55 år i dag. Hvem og hvor er det beliggende ? Har du link eller andet ? ;)

Ja jeg har, Frisk Fyr, det kommer her:

http://www.surin.dk/

Og godt du lige spurgte, for så fik jeg lejlighed til at korrigere en af mine sjældne stavefejl 8-)

Stedet hedder nemlig "Surin" og IKKE "Turin", som jeg først havde skrevet ;)

Stedet ligger, som det fremgår af hjemmesiden, på Smallegade 52 på Frederiksberg og lad dig ikke afskrække af, at hjemmesiden ser lettere "simpel" ud, hvis du ellers er tilfreds med en rigtig kompetent thai-massage, hvor hænder, knæ og albuer bliver brugt til at "udflade" myoser, og hvor der så er et rigtig godt HJ til afslutning for et par hundrede ekstra.. :P

Skrevet

Nu er det jo også sådan at hvad en pige giver dig for pris, ikke altid er noget som hun vil at de andre pigerne skal vide og især ikke Mama San. At være fuldstændigt åben med de "specialpriser" man eventuelt får, på et forum som dette, kan blive direkt kontraproduktivt. De læser nemlig med...

Den omtalte Joy på Banna, er et godt eksempel. Det kan jeg jo nævne nu når hun har holdt op (eller hvad hun nu har gjort). De priser jeg - og sikkert flere andre - fik af Joy, havde dublerets hvis Mama havde haft kendskab om dem.

Tricket er ofte at de andre på klinikken ikke får at vide hvad som sker mellem dig og pigen. Det som egentlig er fuld og vidunderlig pakke i halvanden time, bliver siden kun oliemassage når det hele skal regnes af med Mama. Har du så betalet 1000 kr, og oliemassage skulle koste 400 så har pigen fortjenet 600 kr ekstra som hun ikke behøver dele. Og du har ligevel fået ydelsen måske 800 kr billigere end hvad halvanden time paradis skulle koste. Men forudsætningen er at pigen kan lide dig og faktiskt vil have sex med dig.

Jeg har været med til det på flere steder og med forskellige piger, og jeg skulle aldrig afslørre det herinde imens det er igang.

Det er alligevel ikke noget du som kunde kan foreslå eller forhandle om. I hvert fald skulle jeg aldrig gøre det. Det kommer fra pigen. Hvis hun kan lide dig.

B

Hej Bananas

God (og lang) argumentation med gode pointer :)

Jeg køber den bare ikke rigtig.

Vi må ikke sige noget her, fordi Mama læser med. Altså.... hvis Mama læser med, ved hun udemærket hvad der foregår bag gardinerne - og hun sørger for at få sin bid af kagen.

Dummere er Mama sku ikke.

Og den med, at priserne så ville fordobles hvis alt var åbent.... den holder altså heller ikke.

Singhamassage er et godt eksempel på, at der sagtens kan drives fornuftig thaimassageforretning med åbne priser.

Samtidig har jeg og rigtig mange andre på div fora igennem mange år skrevet pris. Og det har ikke resulteret i kæmpe prisstigninger.

Jeg er bange for, at du (og andre) falder for det gamle sælgertrick - "special price for you".

Den bruges ofte, åbentlyst og i stor stil i Thailand, og også her på klinikkerne i DK.

Og den bruges også flittigt af danske sælgere, omend lidt mere diskret.

Det handler om eksklusivitet.

Formålet er at få DIG til at føle dig udvalgt, speciel, den eneste der får lige netop denne pris - men husk at holde mund med det.

Så kommer du igen, og igen og igen.....

Tro mig - Mama knows! Især fordi hun jo læser med. ;)

Den manglende åbenhed om priserne er derfor KUN i klinikkernes favør.

Fint at prisen er til forhandling, fint at pigen selv (nogle gange) kan vælge, hvem hun vil sælge hvad til.

Men kom nu ud og fortæl hvad DU fik det til. På dette forum varetages forbrugernes interesser - ikke udbyders.

Og priserne stiger ikke som sagt ikke af, at I oplyser om priserne.

Jeg har indtil videre ikke postet på dette forum (da det jo kræver login), men du/I kan finde nogle af mine anmeldelser på andre tilsvarende fora (samme navn).

Og der -og på mine fremtidige herinde- skriver jeg altid udspecificeret pris.

Indtil videre har det ikke resulteret i prisstigninger...... så jeg tør godt!

Gør du? ;)

Skrevet

Kære Spillemand,

Jeg har mest lyst at kun svare dig med en cool smilende smiley.

Men jeg skal prøve at forklare mig en gang til. Siden bliver det kun en cool smilende smiley.

smiley-big.jpg

Selvfølgelig findes der salgstrick, og selvfølgelig har jeg også nogle gange følt mig "udvalgt", og troet at det var sagtens hvad jeg var yndig. :oops:

Men nogle gange (obs ikke mange, men nogle) har prisen været så lav at det bliver direkte latterligt hvis pigen skal dele med Mama San. Joy på Banna var et eksempel. Det kan jo naturligtvis også kaldes for salgstrick, fordi jeg kom jo tilbage gang efter gang. Og jeg betalte 800 kr hver gang for 90-120 minutter med det hele. Altså virkelig det hele. Hver gang om aftenen, og nogle weekends når Mama ikke var der. Tror du Mama havde sanktioneret det? På en klinik hvor 1 time oliemassage koster 500 kr? Og har du mødt Joy så ved du også at jeg snakker om en pige der virkelig var top notch.

Jeg indrømmer at det nok var lidt dumt at tage dette op i tråden, eftersom det jeg fortæller nok ikke er særligt typisk og sandsynligvis ikke er aktuelt på Poin Wellness. Men omtrent detsamme har ligevel sket mig med to andre piger på to andre steder. Og ufatteligt mange andre gange har jeg været ude for det du beskriver: special price for you. Men det er noget andet.

Jeg har altså ikke været i Thailand, men jeg har været rundt det hele her hjemme i nogle år nu, og er desuden for tiden siden et år kæreste (eller hvad det nu skal kaldes) med en thaikvinde der arbejder på klinik. Jeg har altså lært en del, og jeg må indrømme at det kan blive lidt kedsommeligt at herinde gang efter gang få at vide at jeg bliver narret, snydt, falder for salgstrick etc etc. Måske bliver jeg det, men så vælger jeg at leve lykkelig som narret gammelt fjols. ;)

De aller fleste gange jeg har anmeldt her og andet steds, har jeg i øvrigt skrevet priser, nogle gange ikke. Og sådan forbliver det. Hvis jeg nu skal fortsætte at købe ydelser. :?:

Men det er jo en helt anden historie.

Og for at ikke hijacke tråden om en god oplevelse på et godt sted, gentager jeg: Point Wellness er et godt sted med dejlige kvinder. Ikke kun Arun. Min egen fortrukne massøse på stedet er Be.

B

Skrevet

Og den med, at priserne så ville fordobles hvis alt var åbent.... den holder altså heller ikke.

Singhamassage er et godt eksempel på, at der sagtens kan drives fornuftig thaimassageforretning med åbne priser.

Dette viser også hvor forskellige vi er. Singha er for mig et eksempel på kedelig forretning som faktiskt savner det meste som jeg kan lide med thaiuniverset. Absolut - priserne er fornuftige. Men ydelserne, og oplevelserne er desværre riktigt langt fra de bedste oplevelser jeg har haft i thaiverden.

Og nu bidrager jeg igen til at hijacke tråden. Undskyld. Back to Point Wellness, som altså er et godt sted hvor jeg har haft nogle af mine top ten-oplevelser i byen.

B

Skrevet

Kære Spillemand,

Jeg har mest lyst at kun svare dig med en cool smilende smiley.

Men jeg skal prøve at forklare mig en gang til. Siden bliver det kun en cool smilende smiley.

smiley-big.jpg

Selvfølgelig findes der salgstrick, og selvfølgelig har jeg også nogle gange følt mig "udvalgt", og troet at det var sagtens hvad jeg var yndig. :oops:

Men nogle gange (obs ikke mange, men nogle) har prisen været så lav at det bliver direkte latterligt hvis pigen skal dele med Mama San. Joy på Banna var et eksempel. Det kan jo naturligtvis også kaldes for salgstrick, fordi jeg kom jo tilbage gang efter gang. Og jeg betalte 800 kr hver gang for 90-120 minutter med det hele. Altså virkelig det hele. Hver gang om aftenen, og nogle weekends når Mama ikke var der. Tror du Mama havde sanktioneret det? På en klinik hvor 1 time oliemassage koster 500 kr? Og har du mødt Joy så ved du også at jeg snakker om en pige der virkelig var top notch.

Jeg indrømmer at det nok var lidt dumt at tage dette op i tråden, eftersom det jeg fortæller nok ikke er særligt typisk og sandsynligvis ikke er aktuelt på Poin Wellness. Men omtrent detsamme har ligevel sket mig med to andre piger på to andre steder. Og ufatteligt mange andre gange har jeg været ude for det du beskriver: special price for you. Men det er noget andet.

Jeg har altså ikke været i Thailand, men jeg har været rundt det hele her hjemme i nogle år nu, og er desuden for tiden siden et år kæreste (eller hvad det nu skal kaldes) med en thaikvinde der arbejder på klinik. Jeg har altså lært en del, og jeg må indrømme at det kan blive lidt kedsommeligt at herinde gang efter gang få at vide at jeg bliver narret, snydt, falder for salgstrick etc etc. Måske bliver jeg det, men så vælger jeg at leve lykkelig som narret gammelt fjols. ;)

De aller fleste gange jeg har anmeldt her og andet steds, har jeg i øvrigt skrevet priser, nogle gange ikke. Og sådan forbliver det. Hvis jeg nu skal fortsætte at købe ydelser. :?:

Men det er jo en helt anden historie.

Og for at ikke hijacke tråden om en god oplevelse på et godt sted, gentager jeg: Point Wellness er et godt sted med dejlige kvinder. Ikke kun Arun. Min egen fortrukne massøse på stedet er Be.

B

Hej igen B

Skaden er sket - tråden er hijacked :lol::lol::lol:

Jeg anfægter ikke, at du har fået "urimeligt" lave priser.

Jeg anfægter ikke, at der i den grad har været "special price for you" og jeg anfægter heller ikke, at der måske i nogle tilfælde ikke er blevet delt med Mama.

Pigerne opfatter dig helt sikkert som helt speciel :lol: Sorry ;) Ku' ik' la' vær'.

Jeg anfægter dog postulatet om, at hvis vi oplyser priser herinde, så vil priserne stige.

Det er IKKE korrekt.

At DU oplyser DIN "special price" herinde gør ikke at priserne stiger!!!

Faktum! Eller var det sket allerede.

Thaimassageverdenen er helt sikkert meget anderledes en den øvrige massageverden herhjemme.

Om Singha er god kvalitet eller ej, er for det første en smagssag og i øvrigt vores diskusion irellevant.

Fakta er, at de med åbne priser stadig holder middel-lidt over middel priser.

Jeg har ikke selv været der, men de anmeldelser jeg har læst/hørt er på niveau med andre thaisteder.

Og danske steder med åbne priser, kan man i øvrig få ganske fede oplevelser.

Så åbne priser er IKKE a det onde - thaistederne lever bare godt af, at nogle tror det.

Faktisk tror jeg mere, at der er tale om en kulturforskel. Vi danskere har det bedst med faste gennemskuelige priser, der er ens for alle. Så kan vi som gode socialkammerater være sikrer på, at der ikke gøres forskel.

De fleste andre steder i verdenen er det anderledes. Din pris er nemlig ...DIN pris. Uanset om en tidligere køber har fået det billigere eller dyrere.

Dette handle-gen har vi danskere generelt ikke længere, og vi bliver lettere forvirrede, når der ikke er et fast prisskilt. Og så bliver vi bange for at blive taget i røven!

Bl.a. derfor tjekker vi hjemmefra, hvad prisniveuet er i det land vi rejser til, og vi tjekker drikkepengesysten og hvordan man "hackler" det pågældende sted. Så har vi en ide om hvad tingene koster. Så har vi en referenceramme.

Nu er dette special price for you "system" så dukket op i DK på thaiklinikkerne, og det er altså rart at vide, hvilket system, hvilken reference man går ind til det pågældende sted.

Skrevet

Jeg synes nu at priserne er forbavsende ens på de mange thaisteder som jeg har været på.

1 time Massage 300 - 400 Kr.

Håndjob 200 eller 300 Kr.

Tøj af 200 eller 300 Kr.

Blow 400 eller 500 Kr.

Fuldpakke 1000 -1100 Kr.

Joy som var hos Banna, 200 for hånd + 100 for tøj af, der endte i meget mere for samme pris.

Vælger normalt de steder hvor jeg skal give 200 Kr. for hånd, hvilket jeg ikke forsøger at gøre billigere.

-OD

Skrevet

Jeg anfægter dog postulatet om, at hvis vi oplyser priser herinde, så vil priserne stige.

Det er IKKE korrekt.

At DU oplyser DIN "special price" herinde gør ikke at priserne stiger!!!

Faktum! Eller var det sket allerede.

Så har jeg udtrykt mig dårligt. Husk at jeg er svensker som prøver at udtrykke mig på dansk.

Jeg har aldrig ment at åbenhed om priser generelt, giver højere priser. Hvad jeg siger er at jeg ikke skulle slette min egen private deal med f.eks en pige som Joy, i skraldespanden gennem at oplyse alle herinde om den. Så skulle 50 liderlige og gerrige gamle mænd straks ta til Hellerup og forlange detsamme. Og så kunne jeg glemme det hele.

Sådan er det jo med fund. I samme øjeblik som alle andre tager til den stille og rolige paradisstranden, ophører den at være en stille og rolig paradisstrand.

I øvrigt er jeg i det civile liv en meget god forhandler der meget sjældent accepterer det du kalder faste prisskilte (mange skulle blive forbavsede over hvor mange af de faste skilte der er alt andet end faste).

Men på klinik forhandler jeg aldrig. Hvis jeg synes noget er for dyrt, takker jeg simpelthen nej. Iblandt begynder pigen at forhandle sig selv nedad, men det er helt op til hende.

Nu er dette special price for you "system" så dukket op i DK på thaiklinikkerne, og det er altså rart at vide, hvilket system, hvilken reference man går ind til det pågældende sted.

Og så får i ikke referencen at vide. Ærgerligt.

smiley-big.jpg

I øvrigt er Point Wellness et godt sted.

B

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg anfægter ikke, at du har fået "urimeligt" lave priser.

Jeg anfægter ikke, at der i den grad har været "special price for you"

Her misforstår du Bananas, Spillemand. Der er "lave priser", som betyder "priser for en oplevelse, som ligger under markedet i øvrigt" og så er der "special price", som er "jeg tricker dig til at tro, at du får noget til en lavere pris end andre kunder i samme butik".

Om Singha er god kvalitet eller ej, er for det første en smagssag og i øvrigt vores diskusion irellevant.

Singha er helt irrelevant: Det er et bordel og derfor anderledes end klassiske thai-massagebutikker.

Fakta er, at de med åbne priser stadig holder middel-lidt over middel priser.

Uenig: Singha har lave priser for et bordel

Faktisk tror jeg mere, at der er tale om en kulturforskel. Vi danskere har det bedst med faste gennemskuelige priser, der er ens for alle. Så kan vi som gode socialkammerater være sikrer på, at der ikke gøres forskel.

Jeg vil ikke afvise at det er vigtigt for nogen. Men det er noget helt andet er der for mig er udfordringen her:

På en del thai-massagesteder er der en glidende overgang fra aftale om massage til en bestemt pris, som måske endda er skrevet ned på papir eller på en hjemmeside, og så til "ekstra". Min sidste oplevelse var at jeg kom ind i en butik og blev modtaget af en ældre kvinde, som ikke var så meget "min type" og jeg tænkte: nå, ja - så bliver det bare massage. Men så kom en meget køn, yngre kvinde og aftalte massagen med mig og mine forventninger steg. Undervejs i massagen fik hun trukket op i kjolen, så hun bedre kunne kravle rundt og mase sine bare ben op mellem mine. Hendes hænder bevægede sig nærmere mine følsomme områder. Pludselig begyndte hun at nappe mig i øreflippen og derfra udviklede det sig meget erotisk uden at blive til sex. Jeg følte mig forført undervejs. Men på intet tidspunkt kom det op, hvad det her "ekstra" skulle koste. Da jeg så skulle afregne måtte jeg vælge: vil jeg spørge om en pris, vil jeg betale et eller andet jeg synes passer eller skal jeg gå efter hvad standardtaksten for "afslutning" er? Det endte med at jeg gav hende et beløb og så gav hende lidt ekstra oveni. 8-)

Havde det været Singha kunne jeg aldrig få den oplevelse, men jeg ville kende prisen for den oplevelse jeg fik. Her ved jeg ikke om andre kan opnå en lignende oplevelse og heller ikke til hvilken pris. Men den pris jeg gav var jeg selv tilfreds med.

Skrevet

På en del thai-massagesteder er der en glidende overgang fra aftale om massage til en bestemt pris, som måske endda er skrevet ned på papir eller på en hjemmeside, og så til "ekstra". Min sidste oplevelse var at jeg kom ind i en butik og blev modtaget af en ældre kvinde, som ikke var så meget "min type" og jeg tænkte: nå, ja - så bliver det bare massage. Men så kom en meget køn, yngre kvinde og aftalte massagen med mig og mine forventninger steg. Undervejs i massagen fik hun trukket op i kjolen, så hun bedre kunne kravle rundt og mase sine bare ben op mellem mine. Hendes hænder bevægede sig nærmere mine følsomme områder. Pludselig begyndte hun at nappe mig i øreflippen og derfra udviklede det sig meget erotisk uden at blive til sex. Jeg følte mig forført undervejs. Men på intet tidspunkt kom det op, hvad det her "ekstra" skulle koste. Da jeg så skulle afregne måtte jeg vælge: vil jeg spørge om en pris, vil jeg betale et eller andet jeg synes passer eller skal jeg gå efter hvad standardtaksten for "afslutning" er? Det endte med at jeg gav hende et beløb og så gav hende lidt ekstra oveni. 8-)

Havde det været Singha kunne jeg aldrig få den oplevelse, men jeg ville kende prisen for den oplevelse jeg fik. Her ved jeg ikke om andre kan opnå en lignende oplevelse og heller ikke til hvilken pris. Men den pris jeg gav var jeg selv tilfreds med.

En meget fin beskrivelse, Bebop. Det at føle sig forført uden at have aftalet detaljerne, er noget af det som er så spændende med mange af thai-oplevelserne.

Og det at betale en pris man selv er tilfreds med, er vel netop det bedste man kan opnå? Uanset hvad andre har betalt? Jeg mener at man let fokuserer lidt for meget på at ikke blive snydt, hvad andre får, hvad dagsprisen er etc, og på den måden risikerer man at snyde sig selv. I stedet for at være nærværende og nyde, er man koncentreret om at få en konkurrencedygtig pris.

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.