Hop til indhold
Guest Vest sjællenderen

Muslimsk Glædespige, findes det i DK.

Recommended Posts

Guest Vest sjællenderen

Jeg har altid drømt om at prøve en ægte muslimsk kvinde, tror med nuværende indstilling i samfundet, så bliver det ikke i min levetid, der er "frit valg" så tænker, hvis nu man kunne købe sig til oplevelsen et sted, så vil jeg sgu gerne have den oplevelse med i livet :-) Nogen som kender ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har altid drømt om at prøve en ægte muslimsk kvinde, tror med nuværende indstilling i samfundet, så bliver det ikke i min levetid, der er "frit valg" så tænker, hvis nu man kunne købe sig til oplevelsen et sted, så vil jeg sgu gerne have den oplevelse med i livet :-) Nogen som kender ???

Nej, jeg kender ikke nogen inden for "branchen". Men jeg kan garantere dig for, at muslimske kvinder i lige så høj grad som os andre bliver naturligt liderlige.

De er desværre ofte nødt til at undertrykke denne "onde drift" af kulturelle hensyn. Og hvis de oven i købet er blevet tvangsgiftet med en analfabetisk fætter hjemme fra gården i Pakistan, har de ikke megen fornøjelse at hente.

Men fortvivl ikke:

Jeg kan anbefale dig et besøg hos Dalya i Bagsværd. Hun er iraner (find hende herinde på EG) og er som sådan pr. definition muslim, men aldrig har jeg truffet en så liderlig kvinde – det er ikke for ingenting, at jeg kalder hende for "orgasmeorkanen" :D.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget sjældent.

Muslimske piger får ikke så meget pik, da muslimske mænd nok mere går efter unge etniske danske piger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
ppd skrev, 1 time siden:

Meget sjældent.

Muslimske piger får ikke så meget pik, da muslimske mænd nok mere går efter unge etniske danske piger..

de får ikke så meget Dansk pik, mere fra far, bror, onkel, fætter....når de løber tør for danske piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Nej, jeg kender ikke nogen inden for "branchen". Men jeg kan garantere dig for, at muslimske kvinder i lige så høj grad som os andre bliver naturligt liderlige.

De er desværre ofte nødt til at undertrykke denne "onde drift" af kulturelle hensyn. Og hvis de oven i købet er blevet tvangsgiftet med en analfabetisk fætter hjemme fra gården i Pakistan, har de ikke megen fornøjelse at hente.

Men fortvivl ikke:

Jeg kan anbefale dig et besøg hos Dalya i Bagsværd. Hun er iraner (find hende herinde på EG) og er som sådan pr. definition muslim, men aldrig har jeg truffet en så liderlig kvinde – det er ikke for ingenting, at jeg kalder hende for "orgasmeorkanen" :D.  

Perfekt, en Iraner er absolut i min verden indenfor det jeg søger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, Lige nu:

Perfekt, en Iraner er absolut i min verden indenfor det jeg søger :-) 

Så bare afsted :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Hov, det var ikke et oplæg til at "svine" muslimer på nogen måde...men må da indrømme, jeg selv tænker lidt, de vil gerne de danske kvinder, men ikke dele deres egne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 2 minutter siden:

Perfekt, en Iraner er absolut i min verden indenfor det jeg søger :-) 

I Farum er der en irakisk pige på 35 år, som ind imellem annoncerer på annoncelight.dk.

Hun er en nydelig dame, og absolut et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 36 minutter siden:

Ikke alle iranere er muslimer. Der er en stor del kristne iranere.

De taler farsi.

Så vidt jeg ved, er farsi ikke begrænset til de kristne i Iran. Det er det mest almindelige sprog i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 13/9/2019 at 15:48:

de får ikke så meget Dansk pik, mere fra far, bror, onkel, fætter....når de løber tør for danske piger...

 

Mange muslimske piger kan lide analsex. Fordi de fra unge er opdraget til at hymen skal være intakt til brylluppet, lader de sig bolle i toeren.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, den 13.9.2019 at 15:56:

men ikke dele deres egne

Okay, du har det kvindesyn, at de muslimske mænd ejer de muslimske kvinder? (Det er en joke, fordi tråden selvfølgelig er stukket af)

Hvad er det egentlig du søger? En mellemøstlig kvinde? Du finder næppe en prostitueret muslim herhjemme uden en lup. Som andre gør obs på kan man jo sagtens finde en gammeldansk kvinde, som er muslim, men det er næppe det? Eller er det? Det gætter jeg ikke på, når du bliver glad for at høre om en iransk immigrant, som jo nok netop næppe er muslim.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

For mange Herrens år siden gik der en fransk TV føljeton på dansk TV. Vistnok tilbage i 1965. Den hed Belphegor, og handlede om et spøgelse på Louvre.

De af Jer, der er gamle nok til at huske den, vil vide at hovedpersonen spilledes af en ung og attråværdig Juliette Grecó,

der var indhyllet  i gevandter, som minder stærkt om den  muslimske klædedragt, hvor kvinden er tildækket fra top til tå.

Jeg fandt dette kvindelige formummede spøgelse stærkt erotisk tiltrækkende, og der er måske andre der dengang 

udviklede en fetich for formummede arabiske kvinder.  Fortryllelsen faldt brat for mit vedkommende, da jeg stiftede bekendtskab med

manglende hygiejne under niqabben.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 4 timer siden:

, da jeg stiftede bekendtskab med manglende hygiejne under niqabben.

Nu hvor tråden er stukket af: Hvad mener du egentlig? Der er jo et ekstremt (sammenlignet med gennemsnitsstandard i DK/kristen kultur) renlighedspåbud i islam. Fx fjerner ("rettroende") muslimske kvinder alt kropshår, fordi det betragtes som urent, og de vasker sig altid efter toiletbesøg (begge dele gælder også mænd).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har en del erfaring med at rejse i de arabiske lande, også i områder udenfor byer med knap så gode hoteller, også blandt arabere, der fortrinsvis har deres udkomme ved dadelplukning og kameludlejning. Steder, hvor man på bedste muslimske vis bruger venstre hånd i stedet for toiletpapir.

Een ting er hvad islam foreskriver, en anden er den virkelige verden.

Hvad har du af personlige erfaringer, eller føler du bare trang til at lufte din politiske korrekthed?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, 1 time siden:

Een ting er hvad islam foreskriver, en anden er den virkelige verden.

Hvad har du af personlige erfaringer, eller føler du bare trang til at lufte din politiske korrekthed?

Jo, det er klart, at man ikke generelt kan forvente regeloverholdelse blandt alle muslimer og reglerne kan bøjes efter forholdene. Renhedspåbuddet er delvist rituelt og man kan fx også "vaske sig" mere eller mindre symbolsk med sand. 

Ja min erfaring stammer fra litterær skildring og samtaler med folk i Danmark, hvor sidstnævnte ofte indeholder lidt afstandtagen fra vores relativt afslappede forhold til renlighed ifm toiletbesøg (noget en del sydeuropæere jo også kan finde på, altså at undre sig). Så det kom egentlig bag på mig, at du generaliserede sådan om kvinder i niqab - og jeg er ret sikker på det ikke holder. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Jo, det er klart, at man ikke generelt kan forvente regeloverholdelse blandt alle muslimer og reglerne kan bøjes efter forholdene. Renhedspåbuddet er delvist rituelt og man kan fx også "vaske sig" mere eller mindre symbolsk med sand. 

Ja min erfaring stammer fra litterær skildring og samtaler med folk i Danmark, hvor sidstnævnte ofte indeholder lidt afstandtagen fra vores relativt afslappede forhold til renlighed ifm toiletbesøg (noget en del sydeuropæere jo også kan finde på, altså at undre sig). Så det kom egentlig bag på mig, at du generaliserede sådan om kvinder i niqab - og jeg er ret sikker på det ikke holder. 

Lad mig gentage en paragraf i mit indlæg, som du har valgt at udelade:

"Jeg har en del erfaring med at rejse i de arabiske lande, også i områder udenfor byer med knap så gode hoteller, også blandt arabere, der fortrinsvis har deres udkomme ved dadelplukning og kameludlejning. Steder, hvor man på bedste muslimske vis bruger venstre hånd i stedet for toiletpapir."

Jeg konstaterer at du ikke har personlig erfaring, men blot får luftet din politiske korrekthed.

Case closed.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig at kommentere selvom jeg lige så godt kan være ligeglad.. 

Men come on!!! Lige fra at ; jeg søger en muslimsk glædespige, til ; Politiske, religiøse, kultur osv osv osv. Hold nu op jeg kan krumme tæer over nogle kommentarer og hvad folk har behov at diskutere når det SLET ikke har noget at gøre med spørgsmålet ..

Hjælp manden med sit spørgsmål istedet! 

Og nogle er baaaare virkelige bedrevidende.. :huh: HMMMM... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Yara... Desværre er der nogen der ikke kan se ordet muslim uden at afspore. 

Hold nu jeres politik og religion snak i det rigtige forum. 

Jeg kan desværre ikke hjælpe trådstarter. Jeg ved der tidligere har været nogen søde mellemøstlige piger på sexyclub, men tror ikke de er der længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, den 13.9.2019 at 15:56:

Hov, det var ikke et oplæg til at "svine" muslimer på nogen måde...men må da indrømme, jeg selv tænker lidt, de vil gerne de danske kvinder, men ikke dele deres egne :-)

Nu er det overhovedet ikke mænds ret at "dele" kvinder, kvinder bestemmer selv hvem de vil dyrke sex med, uanset hvilken religion de måtte tilhøre. At mene andet er faktisk ret kvindeundertrykkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...