Hop til indhold
Supermayn

Pattaya - September 2019

Recommended Posts

Ja, et godt spørgsmål, men på landet kender de også priserne i PTT og BKK og finder man den lokale karoake bar med piger, så kan de sætte prisen, da der er 50 Km. til næste bar :D så både og .....men klart nok, der kan også være tørlagt af kunder ude på landet, især midt i rain season :)

Men under 1000 bathski, naaahh :P Men fair nok,  servicen kan være til UG, nogle gange især som stamkunde osv. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 8 timer siden:

Hvor skal man så tage hen for at finde priser til 150 kr?

Isaan eller Banchang måske - men det kan jo hurtigt løbe op i durchfall og rejseomkostninger - og så er det måske mere fordelagtigt at hyre en pige i flere dage/uger i Pattaya, hvor udvalget er større og få rabat - normalt betaler du ca. 2000 THB/døgnet incl. 2 - 3 gange sex - men du kan nemt risikere at få rabat, hvis du ellers behandler pigen pænt, er sød og empatisk, inviter på mad og drikke, lidt tøj og sko mv. - så du kommer ned på kun 1500,- THB/ kr. 330,-/døgnet eller 110,-/knald.

Nogle får også kontakt med pigerne via Thaifriendly eller Thaicupid - kræver dog mere tid og skriveri og man ved ikke altid hvad pigernes agenda går ud på. Personligt har jeg hyret en virkelig sød og fræk pige jeg kender fra Banchang til at komme til Pattaya nogle dage - dels fordi der ikke foregår så meget i Banchang (kun en forlystelsesgade) dels fordi jeg gerne vil vise hende Pattaya, hvor der altså sker lidt mere end i  Banchang eller Rayon, så det er mere interessant for os begge, dels fordi at jeg på den måde også undgår hele tiden at betale barfine og dyre ladydrinks - og ved at booke condo i en hel måned har jeg fået en meget favourabel rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Supersonic priser på 150 kr. = 672 Baht er efter hvad jeg ved ikke realistisk mere. For 4-5 år siden var der stadig piger på Beach Road der var ok med 500 baht for en ST (Short time).

Du kan sagtens få et øko blæs for 500 baht i en BJ bar eller i Ban Chang, men sex koster 1000 baht som minimum. Selv ude i Isaan ved de godt at en Falang (hvid mand) skal betale 1000 baht.

På det seneste har Baht'en været meget dyr så derfor er Thailand mindre Value for money end for år tilbage. Da jeg rejste der første gang fik man 6 baht for 1 krone. så der var 1000 baht kun 167 kr. I dag får man kun 4,48 baht for 1 kr. Det svarer til at et knald til 1000 baht koster 223 kr altså 56 kr. mere.  Jeg syntes personligt at 223 kr. er ret billigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 14.9.2019 at 12:48:

Når jeg snart igen kommer til Pattaya, har  jeg også en aftale med en pige fra Banchang om at hun skal komme at besøge mig en lille uges tid i Pattaya - hun vil have sex 3 gange om dagen - og det er lidt meget for en gammel mand som mig - ihvertfald med den samme pige  ;-)

Nu har jeg så hentet hende til Pattaya og hvad får man så for 2000 bath/dagen?

En syngende vaskemaskine, der vil have sex 4 gange om dagen - og som det ikke er til at gå træt, når vi er ude at gå ture sammen ;-)

Hun har også truet med at lave mad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...