Hop til indhold

Recommended Posts

Guest numsekenderen
Baggårdskøter skrev, for 47 minutter siden:

Meget muligt, men når jeg så læser dem igennem, og tjekker op på hvornår de hver er lavet. Så under det mig lidt at en del brugernavne gårr igen, som hvis den samme person har lavet en del af anmeldelserne, alle med 5 stjerner, og indenfor en kortere periode. Så virker det bare lidt bum bum når man så os finder ud af at nogle af billederne er falske. Og så stemmer de nogle af 60 5stjernet anmeldelser heller ikke helt overens med de man kan læse her på eroguide. Så jeg takker pænt nej tak, og tænker jeg hellere bestiller en tid hos ellen. Hende står der trods alt en del godt om her inde på eroguide, og så har jeg skrevet lidt frem og tilbage med hende. Hun virker sød, troværdig og virker til hun ved hvad hun laver. Melder tilbage når besøget er lagt. 

du er nok en "all talk" type..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen skrev, den 13.6.2020 at 04:33:

Ja det går fint i alle tænkelige stillinger - frækt når hendes tunge pik dasker en på maven :-)

Tak :))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion skrev, den 12.9.2019 at 13:07:

Har besøgt nadie flere gange og har kun gode minder. Kiki lader dog til at have modtaget blandet anmeldelser

Ja det svært at gøre alle tilfredse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, for 4 timer siden:

Jeg har haft præcis samme oplevelse med Kikki. Sød, sexet og kælen som en mis - lige indtil pengene er overdraget.
 

klart min dårligste oplevelse i dette univers. 

That being said, jamen så virker hun sgu til at være en sød pige.

Må desværre nok bare erkende, at jeg ikke er hendes type. Havde kemien været der, så var det nok endt med flere besøg.

Det er sgu svært at finde en så flot - og også veludrustet transpige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiki er forbandet lækker - PUNKTUM. Jeg har besøgt hende og hun er overdrevet sexet. 

Er man meget bekymret for at blive snydt, er den altid skeptiske type, der stiller indviklede krav, så kan det muligvis gå skævt... 

Men hvis man ellers forbereder sig som om man skal på date med en man virkelig gerne vil score, er gavnmild og respektfuld - og ellers lægger sig flat ned, hvad end der sker - og takker sin skaber for, at få lov til at rode rundt med så lækker en tøs - ja, så skal det nok gå alt sammen :-)

PS: Jeg har også besøgt Nadie, og hun er også lækker og sød - og måske nemmere... men Kiki er bare mere the Jazz...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...