Hop til indhold
doggingkbh

Kiki eller Nadie

Recommended Posts

Kære brødre,

Nogen der er i stand til at give en sammenligning af Nadie og Kiki - altså har prøvet begge og kan fremhæve den enes fordele fremfor den andens?

Kiki: https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=12374&lan=da

Nadie: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3102&lan=da

Har selv prøvet Nadie et par gange - og det er jo et sikkert kort..... men måske det er tid at prøve noget nyt?

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været hos dem Begge.

havde en fantastisk oplevelse med Nadie, en af dem der sad i kroppen resten af dagen. Desværre var det ikke helt tilfældet med Kiki. 

Kiki var totalt kælen i både tale (tonefaldet) og kropssprog - lige indtil pengene var overdraget. Endte med at blive min dårligste oplevelse til dato. 

Der var ingen kemi, og hun havde tydeligvis lyst til at være alle andre steder end sammen med mig. Spild af både hendes og min tid og ikke mindst 1000 gode kroner.

når det er sagt, er hun omtalt meget positivt i flere indlæg her - og på shemalewiki. Så er du til en flot mørk pige med en stor og tyk pik, så er hun måske et besøg værd.

I hvert fald kan du næsten ikke fange hende på et tidspunkt, hvor hun er mindre veloplagt, end jeg gjorde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrion skrev, for 9 timer siden:

Har besøgt nadie flere gange og har kun gode minder. Kiki lader dog til at have modtaget blandet anmeldelser

Har kun besøgt Kiki en gang i Helsingør. Jeg var nysgerrig på hende selv og ikke mindst hendes store pik. Hun var som nævnt ovenfor super sød indtil pengene var overrakt. Så var det kun hende der var i fokus eller rettere hendes store pik. Jeg synes faktisk det var ok, jeg blev også kneppet af hende, men jeg blev slet ikke rørt og måtte selv spille den af. Kys som lovet blev til et lille bitte tantekys... Er i tvivl om hun skal prøves endnu en gang - måske er jeg mere heldig - men Jeres anmeldelser trækker i den retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 12 timer siden:

Har kun besøgt Kiki en gang i Helsingør. Jeg var nysgerrig på hende selv og ikke mindst hendes store pik. Hun var som nævnt ovenfor super sød indtil pengene var overrakt. Så var det kun hende der var i fokus eller rettere hendes store pik. Jeg synes faktisk det var ok, jeg blev også kneppet af hende, men jeg blev slet ikke rørt og måtte selv spille den af. Kys som lovet blev til et lille bitte tantekys... Er i tvivl om hun skal prøves endnu en gang - måske er jeg mere heldig - men Jeres anmeldelser trækker i den retning.

Jeg ved ikke om jeg har læst dit indlæg rigtig, men du overvejer at give Kiki en chance til? Jeg har som skrevet ovenfor, ikke været der, men baseret på din oplevelse har jeg heller ikke tænkt mig at tage chancen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrion skrev, for 15 minutter siden:

Jeg ved ikke om jeg har læst dit indlæg rigtig, men du overvejer at give Kiki en chance til? Jeg har som skrevet ovenfor, ikke været der, men baseret på din oplevelse har jeg heller ikke tænkt mig at tage chancen. 

Forstår godt dit spørgsmål - skulle har stået:  men Jeres anmeldelser trækker IKKE i den retning". Men hendes store pik driller mine tanker "on and off"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...