Hop til indhold
latinerkvarteret

Sonia Aarhus C

Recommended Posts

latinerkvarteret skrev, for 4 timer siden:

Var lige ude at gå en nat tur  med hunden og kom forbi hvor de holder til så jeg fik en lækker quicky af sonia, slap af hvor er hun lækker og sød. Det med udenlandske piger tager jeg i mig igen 

https://annoncelight.dk/showad/266077

Lyder godt og tak for at dele med os andre.....Hvad gjorde du af hunden så længe ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden:

Lyder godt og tak for at dele med os andre.....Hvad gjorde du af hunden så længe ??

He he. Det er ikke sjovt at komme hjem til konen, og finde ud af, at man har glemt hunden på bordellet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du havde en god oplevelse.

 

Det var dog langt fra min oplevelse for måneder tilbage med hende. Sjældent oplevet en så fjern personlighed. 

Jo hun er flot,, men med hendes niveau af deltagelse/indlevelse følte jeg mig tæt på nekrofil.

Gentagelseschance på baggrund af min oplevelse er under 0%

Del dette indlæg


Link til indlæg
stenentrille skrev, for 3 timer siden:

Dejligt du havde en god oplevelse.

 

Det var dog langt fra min oplevelse for måneder tilbage med hende. Sjældent oplevet en så fjern personlighed. 

Jo hun er flot,, men med hendes niveau af deltagelse/indlevelse følte jeg mig tæt på nekrofil.

Gentagelseschance på baggrund af min oplevelse er under 0%

Medbring hund næste gang, kan opbløde selv de koldeste kvindehjerter :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøg Sonia. En trist oplevelse.

Hun kiggede ikke på mig øjenene på intet tidspunkt. Ikke engang da jeg trådte ind ad døren. Spurgte hende også hvorfor hun ikke kiggee på mig, hvilket hun svarede at det kunne hun ikke lide. Hendes job som luder virker mere som tvang end lyst.
Det føltes lidt som at gå til lægen og få tjekket kuglerne. Altså der var ingen form form seksuel spænding. 
Det lykkedes hende dog at få suttet den op for slap trods ingen kemi også kunne jeg få lov til at kneppe hendes døde krop. Det havde været mere spændende at købe en pakke oksekød og varme den op til 37 grader og kneppe den. 
Hun forstår intet af hendes erhverv som glædespige. Utroligt hun kan fortsætte på den måde så længe, når der ingen interesse er i at give en god service og gøre sine kunder glade.
Hun skældte mig også ud, da jeg gav hende et lille kærligt klap bagi under doggy. 

Så drenge.. Spar pengene og find en anden pige.. Hun er dog meget køn men jeg foretrækker nu en glad pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...