Hop til indhold
Rejsenetværk

Party time hos SMS Planet

Recommended Posts

Så er SMS Planet igen klar med branchens velsagtens dyreste sexparty?

Det må man jo formode har sine grunde, som de der kan betale, gerne betaler for.

Så har du en velspækket tegnebog, kunne det måske tænkes at en af de fordele du/I får, er at I er færre om at nyde de skønne piger, end når vi andre betaler 2200 - 2600 kr for en tilsvarende oplevelse hos anden klinik på niveau med SMS Planet, hvor vi deltager op til 20 mænd i 4 timer?

Inden SMS Planet satte prisen drastisk op var vi nogle der nåede at deltage i sexparty eller gangbang hos planeten, og det kom der nogle begejstrede anmeldelser ud af.

Så vil du betale prisen, er det bare at sætte x i kalenderen den 1 februar :)

SEX PARTY

http://www.sms-planet.dk/default.aspx?pageid=553

Så er det ved være party time igen

Fredag den 1. Februar kl 11:00-15:00

Vi tilbyder Fra 1 til 4. timers fræk sex adlibitum,

Mad/drikke og Surprises.

Pris:

1. time Sexparty 2000kr

2. timer Sexparty 2500kr

3. timer Sexparty 3000kr

4. timer Sexparty 3500kr

Vi kan garantere for at der er nok af sex/mad/drikke og underholdning for alle deltager, og at det bliver en aften med masser af hygge og fuld knald på!

Party pigerne ;)

SMS Planet

- Scandinavian models & sex

http://www.sms-planet.dk/

Madelaine

http://sms-planet.dk/default.aspx?pageid=533

Sandra

http://sms-planet.dk/default.aspx?pageid=540

Signe

http://sms-planet.dk/default.aspx?pageid=572

Sofie

http://sms-planet.dk/default.aspx?pageid=544

Jeg har endnu ikke læst en anmeldelse i forum på nettet af party hos SMS Planet efter de satte prisen drastisk op, men det vil være velkommen, hvis en af brugerne her på Eroguide.dk, vil skrive en anmeldelse af oplevelsen, skulle han vælge at forkæle sig selv ved at lade sig forkæle af Madelaine, Sandra, Signe og Sofie til deres party den 1 februar :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu rækker mine lyster ikke til et sex-party.... :)

Skulle nysgerrigheden bliver for stor en dag, vil jeg da heller end gerne betale det krævende beløb hos SMS-planet.

Anmeldelserne på stedets egen hjemmeside, er jo ret fristende og kvaliteten af de udbudte glædespiger fejler efter min mening intet... ;)

Noget tyder på, at de sidste sex-party's har været en stor succes... Ellers ville man jo ikke gentage med forhøjede priser.

Udbud og efterspørgsel hænger som regel sammen.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kritiserer hverken sted, arrangement eller piger - tværtimod :!:

Jeg har selv deltaget i et prisattraktivt gangbang med Sandra og Madelaine, skrevet en meget positiv anmeldelse heraf på Hedomax.com

Montezi deltog i et sexparty som også han skrev en positiv anmeldelse af, og der ligger flere i arkivet på Hedomax.com

Forskellen på SMS Planet og øvrige aktører i branchen var at de lagde deres parties og gangbangs på dage og indenfor et tidsrum, hvor langt færre mænd kunne forventes at deltage, end eksempelvis Seduction Girls og Pussy Galore.

Der kom såvæsentligt færre mænd end hos SG og PG, men prisen var ikke højere hos SMS Planet.

Som forventeligt afspejlede det lavere antal mænd sig i den begejstring, der efterfølgende kom til udtryk i deres anmeldelser i forum af deres deltagelse i sexparty/gangbang hos SMS Planet.

Så har omsætningen været beskednere, fik de ihvertfald fuld valuta på markedsføringskontoen, både som fokus på klinikken og de deltagende piger i party og gangbang.

Ræsonnementet er måske nu, at kommer der alligevel kun halvt så mange mænd som hos SG mfl, er det måske tilfældet at de kan tiltrække mænd der gerne kan og vil betale ud fra en forventning om at der kun deltager ca halvt så mange mænd som hos de andre?

Holder det ræsonnement, ja så giver prisen god mening i tilfældet SMS Planet.

Blot har jeg bemærket at de siden de satte prisen op har opfordret deltagerne til at sende anmeldelser til eget website, de her opretter anmeldelser af egne arrangementer.

Indtrykket er at der kommer deltagere der kunne vælge at oprette en anmeldelse i forum på nettet, og fra mig skal opfordringen lyde at I gør det i forum på Eroguide.dk, af jeres deltagelse i det kommende party hos SMS Planet.

Uanset pris har SMS Planet det bedste ry for deres parties, og har man råd til at deltage er der alt mulig grund til at deltage.

Måske en anmeldelse i forum her kunne være en hjælp både til SMS Planet og de pengestærke brugere, om at finde sammen om SMS Planet som branchens dyre tilbud, hvor de ikke risikerer at vi andre møder op i et antal, som hos eksempelvis Seduction Girls?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

RN skrev:

>Blot har jeg bemærket at de siden de satte prisen op har opfordret deltagerne til at sende anmeldelser til eget website, de her opretter anmeldelser af egne arrangementer.<

Så har de også en mulighed for at sorter evt. kritiske anmeldelser fra, som det naturligvis er deres ret til, selvfølgelig, så det smarteste er at smide anmeldelserne i forum samtidig, så kan brugerne selv vurder evt. divergerende/manglende anmeldelser på sitet.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Blot har jeg bemærket at de siden de satte prisen op har opfordret deltagerne til at sende anmeldelser til eget website, de her opretter anmeldelser af egne arrangementer.

De er sikkert af den overbevisning, at langt flere købere læser med på egen hjemmeside, end her på Eroguide.dk....Endnu.

Vi er jo stadigvæk et stort mindretal, ift. daglige unikke klik på de mest populære steders egen side.. :)

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dedikerede interesse for et niche tilbud som sexparty findes velsagtens primært hos brugere af et site som Eroguide.dk?

Her kan vi både poste anmeldelser og kommentere samme, hvilket får budskabet til at spredes som ringe i vandet.

Som forbrugere er det også i vores egen interesse at vi kan gå i dialog, kommentere i forum og på chatten, hvilket det også burde være for et sted med et navn som SMS Planet.

Men det står alle frit for, hvor de vil oprette en anmeldelse, hos SMS Planet eller her på Eroguide.dk

SMS Planet kan jo altid lægge et link her til, hvis nogen skriver en anmeldelse i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

RN skrev:

>Blot har jeg bemærket at de siden de satte prisen op har opfordret deltagerne til at sende anmeldelser til eget website, de her opretter anmeldelser af egne arrangementer.<

Så har de også en mulighed for at sorter evt. kritiske anmeldelser fra, som det naturligvis er deres ret til, selvfølgelig, så det smarteste er at smide anmeldelserne i forum samtidig, så kan brugerne selv vurder evt. divergerende/manglende anmeldelser på sitet.

Venligst

Jeg kan da se at de har lagt en redigeret version af min gamle anmeldelse fra Hedomax op på deres hjemmeside. De har luget godt ud i ALT, som ikke var entydig skamrosning... og jeg synes ellers jeg var ret positiv ;) så jeg tror såmænd du rammer hovedet på sømmet Dickie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Montezi

Ja det kan godt se ud til at anmeldelserne på Sms-planet.dk er redigerede eller uredigerede udgaver af de anmeldelser vi tidligere har skrevet om vores oplevelser?

Uden hverken link til Hedomax.com, eller kredit til nicket for anmeldelsen :?

Det kan se ud til at alle anmeldelserne med dato og årstal er de de anmeldelser vi skrev af vores oplevelser, efter at de nedsatte prisen, tilpassede arrangementet til at flere kunne få råd, siden er der lagt anmeldelser op efter prisstigningen igen, blot med dato uden årstal?

Fandt også egen anmeldelse af egen deltagelse i gangbang.

Jeg forstår simpelthen ikke den måde at gøre det på :(

Både klinik og piger har et så godt navn i forum på nettet, at det efter min mening er direkte skadeligt for eget brand at ville redigere virkeligheden på den måde.

Uanset, Madelaine og Sandra, og efter alt sandsynlighed også de 2 andre piger der deltager i det kommende party, vil sandsynligvis kunne opleves som en fantastisk oplevelse for dem der vælger at dykke så dybt i tegnebogen som det kræves for at kunne deltage i deres sexparty Fredag den 1. Februar kl 11:00-15:00

I kan lede efter tidligere anmeldelser af party hos SMS Planet her:

Beretninger

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_t ... eretninger

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...