Hop til indhold
Fekser

Herreklub?

Recommended Posts

Ville gerne ud i verden et par gange om året for at knalde nogle kvinder og feste lidt. Gider bare ikke tage ud alene og det kunne da være fedt at tage afsted med ligesindede. Ingen i min vennekreds er til den slags... Interesse? 

Håber det er ok, at skrive her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fekser skrev, for 19 minutter siden:

Ville gerne ud i verden et par gange om året for at knalde nogle kvinder og feste lidt. Gider bare ikke tage ud alene og det kunne da være fedt at tage afsted med ligesindede. Ingen i min vennekreds er til den slags... Interesse? 

Håber det er ok, at skrive her?

Tror det bliver svært at skabe den større opbakning til - men der er nogen herindefra, der af og til samler en lille kreds til en tur til Tyskland og jeg har også af og til været med på nogen fællesture eller mødtes med ligesindede dernede. Du må bare prøve at enten hægte dig på nogen, der efterspørger rejsekammerater - eller selv arrangere nogen ture - men det er svært: så passer datoen ikke, så er der nogen der ikke vil bo på 3-sengs stue, men have eget værelse på luksushotel - eller foretrækker det ene bordel, frem for det andet - og nogen kan være farlige at køre sammen med osv. osv.

Snart tager jeg selv igen til Thailand - og møder da også danskere, skandinaver, tyskere, englændere og australiere mv. dernede - og kan aftale møder med andre - men det er som regel af kortere varighed, da alle har deres egen agenda - så jeg har bare et par aftaler med et par søde piger, jeg tidligere har mødt dernede om at mødes igen og tilbringe nogle dage eller uger sammen - og så må det komme mere tilfældigt med at mødes med ligesindede ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 2 timer siden:

Du skulle prøve at få fat i en bruger, der hedder Rejsenetværk. Han rejser ofte til Berlin og besøger FKK-klubber.

Det er desværre fortid, men måske jeg gør et lille come back en gang i fremtiden, men jeg er ikke brugbar for nuværende.

Held og lykke med at finde rejsefæller, det kan anbefales :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yara skrev, for 9 timer siden:

Hvor i landet søger du @Fekser ? :) 

Tænker ikke geografien er vigtig, når det handler om at mødes et par gange om året, men måske er det bare mig? Jeg bor selv på Sydsjælland :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fekser skrev, for 19 timer siden:

Tænker ikke geografien er vigtig, når det handler om at mødes et par gange om året, men måske er det bare mig? Jeg bor selv på Sydsjælland :smile:

Nej så længe man har mulighed for at komme rundt, så vil det ikke være et problem ;) 

Fester og sexer med forskellige grupper som selv mødes et par gange om året for netop dette. Sender dig besked hvis ønskes :) ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, den 6.9.2019 at 00:03:

Du skulle prøve at få fat i en bruger, der hedder Rejsenetværk. Han rejser ofte til Berlin og besøger FKK-klubber.

Har var tidligere et fremtrædende medlem af "De germanske Riddere", og han har et par gange luftet tanken om en "herreklub", så dit forslag rammer plet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Yara skrev, den 10/9/2019 at 15:01:

Nej så længe man har mulighed for at komme rundt, så vil det ikke være et problem ;) 

Fester og sexer med forskellige grupper som selv mødes et par gange om året for netop dette. Sender dig besked hvis ønskes :) ? 

Det er selvfølgelig rigtigt, Yara :smile:

Skal vi snakke om det i en PB? Hører gerne mere om det :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yara 

jeg modtager også gerne en pm fra dig med flere oplysninger om dette 

på forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...