Hop til indhold
Guest fede

Hvordan er Harmony pt?

Recommended Posts

Guest fede

Står og skal til Tyskland i nærmeste fremtid..

var sidst på Harmony i foråret. Synes priserne var steget meget. Man kunne nærmest ikke få et rum til 60 euro længere. Læste i en tråd, at rumænske piger var meget anmassende og en fortalte om ringe antal piger. Synes ikke det lyder af klubben lever op til tidligere tiders højde

Kan se der kun er 13 piger idag. Synes generelt der har været ringe antal piger et stykke tid. 

Så nu det store spørgsmål :) Er klubben et besøg værd i øjeblikket? Eller giver det mere mening at besøge en anden klub i området?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Den er stadig et besøg værd, antallet af piger stemmer normalt med antallet af mandlige gæster... :shock:

Og snyd dig ikke for en tur med Diana og Elisa, de to piger er verdensklasse...:wub:

Priserne er noget blandede. Der er stadig piger der tager 60€ for en halv time og 20€ for superfransk og 30€ yderligere for megafransk, andre tager 100€ for en halv time (Elisa f.eks.) og der er så kys, superfransk og gensidig fransk (69) inkluderet...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så ikke FKK, men alligevel kan man sidde og hænge ud som på FKK, i en mini udgave.

Geizclub er pris gunstigt, men kan ikke huske om det er 20 minutter, og ikke 30 minutter du får for 39 euro.

Men jeg har læst flere gange, at der er blevet skrevet positivt om:

Geizclub

https://www.geiz-club.de/

Der er så også 2 FKK klubber i Hamborg, men de har ikke så gode reference længere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Ratata skrev, for 5 minutter siden:

 

Den er stadig et besøg værd, antallet af piger stemmer normalt med antallet af mandlige gæster... :shock:

Og snyd dig ikke for en tur med Diana og Elisa, de to piger er verdensklasse...:wub:

Priserne er noget blandede. Der er stadig piger der tager 60€ for en halv time og 20€ for superfransk og 30€ yderligere for megafransk, andre tager 100€ for en halv time (Elisa f.eks.) og der er så kys, superfransk og gensidig fransk (69) inkluderet...:rolleyes:

Ok, så min oplevelse med, at priserne lægger meget tæt på Danske nu er rigtig nok. Erindrer FKK som mere venlige priser med 50 euro for 30 min. 

Overvejer om man skal søge videre så. Eller følge @Rejsenetværk råd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, er FKK Harmony ikke en FKK-klub? Hvad er det der gør, at FKK Harmony ikke er en FKK-klub?

Og vil du anbefale Geiz-Klub frem for FKK Harmony? Hvis ja, hvor længe siden er det, du har været de to steder?

Venligst

French

PS: Herunder finder du de seneste beretninger fra FKK Harmony. De er fra lige før sommerferien. Af dem fremgår det, at priserne for en halv time rundt regnet er 60 euro med gummiblow, 80 med økoblow og 100 for noget mere kæresteagtigt.

Dertil kommer, at prisen - efter der ikke er listepriser længere - også kommer an på, om du og pigen swinger sammen:

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 48 minutter siden:

Rejse, er FKK Harmony ikke en FKK-klub? Hvad er det der gør, at FKK Harmony ikke er en FKK-klub?

Tror du misforstår Rejses knudrede sprog ;-)

På GeizClub får du 20 min for € 39,-, men du kan godt købe 30 min eller mere fra starten - men jeg erindrer at du derved ikke fik nogen væsentlig rabat - snarere tværtimod.

Men GeizClub er mere regulær mht. priser og optrækkeri, end de fleste andre steder "im Kiez" - musikken er bare for høj til min smag og man må alligevel ikke sidde i sofaen og hyggesnakke med pigerne, som på andre lignende bordellos eller som på FKK. Men man kan sidde i baren og kigge pigerne ud + få "eine Vorstellung" før man beslutter sig uden at blive belemret med lumre strip-shows eller nødet til at spendere piccolos - øllene koster også rigeligt - € 5,- - og det er ca. 2 x prisen andre steder på Reeperbahn, hvor der mange steder  nogle ugedage er levende musik - desværre også alt for højt til min smag - jeg forstår det ikke helt - de spiller så højt musik at gæsterne flygter - og så skruver de bare endnu mere op i forsøget på at tiltrække nye gæster ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet om dette før, men gør det så igen. Standard prisen i Kiel på Laufhaus er kun 30€. Der er også mange fine kvinder, har en enkelt gang betalt 50€ fra start, ellers har jeg haft mine faste piger, som ofte har fået mere, ligesom de også har givet mig ekstra service. Og det er da fedt at kunne bolle en ung frækkert bagfra, mens vendinden ligger ovenpå med røven og kussen i munden på en for kun 60€ i alt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I må altså have mig undskyldt, men pigerne på Harmony er en helt anden standard end pigerne på Geizclub og Laufhaus - så klart nok det er en anden pris, men fint nok for dem der ikke sætter barren så højt...:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Ratata skrev, for 3 timer siden:

 

I må altså have mig undskyldt, men pigerne på Harmony er en helt anden standard end pigerne på Geizclub og Laufhaus - så klart nok det er en anden pris, men fint nok for dem der ikke sætter barren så højt...:mrgreen:

Men Pigerne på Harmony er da ikke højere standard end andre FKK` er efter min opfattelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 24 minutter siden:

Men Pigerne på Harmony er da ikke højere standard end andre FKK` er efter min opfattelse. 

Nej det er de ikke, men noget højere standard end de to steder der bliver sammenlignet med her i tråden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, den 5. september 2019 at 17:40:

 

I må altså have mig undskyldt, men pigerne på Harmony er en helt anden standard end pigerne på Geizclub og Laufhaus - så klart nok det er en anden pris, men fint nok for dem der ikke sætter barren så højt...:mrgreen:

Nu er jeg ikke selv til tynde/slanke piger, selv om nævnte eksempel var med et par unge slanke piger - den ene har bare en kusse, som smager fantastisk, deraf ... og de ser begge ret godt ud!

Når det er sagt, så har du sikkert ret, men der er altså også nogle smukke piger på Laufhaus i Kiel.

Nu gik tråden jo også lidt på pris, heraf dette eksempel.

Personligt kommer jeg ikke på FKK, fordi pigerne ikke er min smag. Jeg vil gerne have en stor røv, latina eller afro. Smag og behag, ved der findes en klub længere nede med latinaer, men er ikke kommet forbi endnu.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Yep, priserne har fået et tryk opefter på fkk i Hamborg området. Det samme gælder Atmos i Harburg. Noget kunne tyde på at det har de ikke helt kunne stå mål til og antallet af piger er gået ned, eller er det bare sommerferien der ikke helt er ovre endnu. Det er nu dyrere at tage egen bil et smut til Hamborg for et enkel knald end at frekventere en dame i ens omegn. Det er nødvendigt at se med andre briller på en tur end bare at få lettet trykket. 

En tur skal nu kombineres med grænsehandel, intensiv brug fkk faciliteterne og nydelse af det store flotte udvalg af pigerne før det kan betale sig.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, den 5.9.2019 at 17:40:

 

I må altså have mig undskyldt, men pigerne på Harmony er en helt anden standard end pigerne på Geizclub og Laufhaus - så klart nok det er en anden pris, men fint nok for dem der ikke sætter barren så højt...:mrgreen:

Der findes nu virkelig fine piger på både Geizhaus og Luafhaus, der kan måle sig med pigerne på FKK - men konceptet er et andet - kun på FKK får man bad og badekåbe, gratis drinks, lov at snakke med pigerne først + ikke mindst pigerne at se oben und unten ohne  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mitficker
sexlife skrev, den 5.9.2019 at 00:09:

Jeg har skrevet om dette før, men gør det så igen. Standard prisen i Kiel på Laufhaus er kun 30€. Der er også mange fine kvinder, har en enkelt gang betalt 50€ fra start, ellers har jeg haft mine faste piger, som ofte har fået mere, ligesom de også har givet mig ekstra service. Og det er da fedt at kunne bolle en ung frækkert bagfra, mens vendinden ligger ovenpå med røven og kussen i munden på en for kun 60€ i alt ;-)

Frækt. Gad jeg goxt. Tager de 2 fyre også? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Var forbi forleden.

Det virker til ekstra priserne efterhånden er standard.20 ekstra for superfransk og 20 ekstra for fisseslik. Så kan der være noget kombi rabat. Eller det virkede til at være standard, hvis man ikke er stamkunde eller på anden måde har en piges gunst/ god til at forhandle.

Fik 2 udmærkede, ikke prangende ture i rummet, hver kostede 80 euro/600 kr. Eastgirls i DK koster 600-800 kr, men ofte for en mere omfattende service. Så prisHarmonySeringen er fundet sted, hvor der ikke er forskel på DK og Hamborg. Oveni kommer benzin og 450 kr entre. Det gode er man får set mange bryster :)

Der var ret mange piger og få mænd. Pigerne klagede over, at der ofte var kedeligt og den dag var bestemt ingen undtagelse. Tja den markante prisændring, skal jo holde Mændende væk :rolleyes: Tysk lønniveau er jo ikke på højde med det Danske, langtfra. 

 

Redigeret af fede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...