nybegynder11 135 Skrevet 27. August, 2019 Hej brødre, Jeg er faldet over denne Sonja. Jeg syntes at billeder virker som Sonja der har været her før. Jeg kan dog ikke rigtig finde nogle anmeldelser. Nogen der kan hjælpe med erfaringer og om hun er værd at sætte på bucket listen. Umiddelbart virker hun sprød og til meget rimelige priser. Hilsen nybegynderen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 276 Skrevet 27. August, 2019 Hun har været her on/off igennem en del år. Sød pige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 27. August, 2019 Jeg var sammen med hende sidste år engang super oplevelse og min første gp håber lidt jeg får tid inden hun smutter hjem igen denne gang 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Amager Skrevet 29. August, 2019 Har været med hende et par gange tidligere på nørrerbro og amager. Hun er hot og imo billig ift hvor lækker hun er. Hun taler med sådan en (måske) påtaget lillepige stemme og er sådan rimeligt underdanig. Ikke decideret let dominans men man kan godt tage styring mere en gennemsnitligt. håber det giver mening. Det 100% hende på billederne eller 200% som de fleste skriver på eg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 323 Skrevet 30. August, 2019 Hvor høj vil i skyde hende til at være? Hun ser nemlig ret petit ud på sind billeder . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg