Hop til indhold

Sonja new Amager - erfaring?

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre,

Jeg er faldet over denne Sonja.

Jeg syntes at billeder virker som Sonja der har været her før. Jeg kan dog ikke rigtig finde nogle anmeldelser. Nogen der kan hjælpe med erfaringer og om hun er værd at sætte på bucket listen.:rolleyes:

Umiddelbart virker hun sprød og til meget rimelige priser.

Hilsen nybegynderen...

Skrevet

Hun har været her on/off igennem en del år. Sød pige.

Skrevet

Jeg var sammen med hende sidste år engang super oplevelse og min første gp håber lidt jeg får tid inden hun smutter hjem igen denne gang

Skrevet

Har været med hende et par gange tidligere på nørrerbro og amager. Hun er hot og imo billig ift hvor lækker hun er. Hun taler med sådan en (måske) påtaget lillepige stemme og er sådan rimeligt underdanig. Ikke decideret let dominans men man kan godt tage styring mere en gennemsnitligt. håber det giver mening. Det 100% hende på billederne eller 200% som de fleste skriver på eg.

Skrevet

Hvor høj vil i skyde hende til at være? Hun ser nemlig ret petit ud på sind billeder . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.