Hop til indhold

Vil du med ud og rejse?

Featured Replies

Skrevet

Jeg  genoptager  lige  tråden;

"Hej 

Du er  vildt  fræk  og  lækker,  vi  har  mødtes  før.  Jeg  vil  gerne  mødes  med dig igen uden det  koster  noget."

Skrevet
Nemtøs skrev, 1 time siden:

"Hej 

Du er  vildt  fræk  og  lækker,  vi  har  mødtes  før.  Jeg  vil  gerne  mødes  med dig igen uden det  koster  noget."

Det kunne jo være at du var vildt liderlig og han derfor var heldig - tror jeg han har tænkt. 

You can't blame a guy for trying! 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

"Hej 

Ej det mener du ikke, der er ikke en der har været så selvfed at han skriver sådan? 

Jeg syntes helt ærligt at det er for langt ude hvis i kvinder skal modtage sådanne beskeder. 

Men total respekt for at du ikke offentliggøre hvem det er.

for fair nok at manden er faldet for dig, har man mødt dig ved man hvilken dejlig kvinde og personlighed du har. Men han kunne sku da godt ha været lidt mere romantisk så, den der besked bliver man da ikke smigret over at få.

god aften dejlige @Nemtøs

Skrevet
AalborgLook skrev, for 19 minutter siden:

Det kunne jo være at du var vildt liderlig og han derfor var heldig - tror jeg han har tænkt. 

You can't blame a guy for trying! 

Han  er  lagt  på  frost hylden. 

Skrevet
Hapsen skrev, for 10 minutter siden:

Ej det mener du ikke, der er ikke en der har været så selvfed at han skriver sådan? 

Jeg syntes helt ærligt at det er for langt ude hvis i kvinder skal modtage sådanne beskeder. 

Men total respekt for at du ikke offentliggøre hvem det er.

for fair nok at manden er faldet for dig, har man mødt dig ved man hvilken dejlig kvinde og personlighed du har. Men han kunne sku da godt ha været lidt mere romantisk så, den der besked bliver man da ikke smigret over at få.

god aften dejlige @Nemtøs

Tak for  dine  dejlige  ord  - denne  henvendelse   var  faktisk  ikke  slem.  Der  er  henvendelser  som  bringer  mit  ellers  rolige  væsen  i kog ala  "Du  er  ikke  min  type  men  de  store  patter  skal  prøves  - hvad  koster  det?"

"Sperm i  kussen  nu  3000"

Også  god  aften  til  dig  <3

Skrevet
Nemtøs skrev, for 32 minutter siden:

Tak for  dine  dejlige  ord  - denne  henvendelse   var  faktisk  ikke  slem.  Der  er  henvendelser  som  bringer  mit  ellers  rolige  væsen  i kog ala  "Du  er  ikke  min  type  men  de  store  patter  skal  prøves  - hvad  koster  det?"

"Sperm i  kussen  nu  3000"

Også  god  aften  til  dig  <3

Det var så lidt, de er ment helt nede fra maven af. :) 

helt ærligt, det ligner sk daikke noget at skrive sådan, det er da total respektløs overfor andre. 

Enten er de single fordi de har snakket sådan eller også bliver de det hvis de snakker sådan til deres partnere. 

Prøv da lige og ha lidt gensidig respekt.!

Skrevet

Ved  ikke  om  jeg  skal  grine  eller græde..

Jeg  har  afvist  en  mand  pænt  igen  igen,  han  har  tidligere  forsøgt  at  få  en  oplevelse  i mit  selskab  til  billige  penge. 

Nu  skriver  han  at  han  booker  mig  i et  andet  navn  så  luderkussen  kan  få  hans  fede  pik. 

Det  er  sku  sørgeligt  med  den  tilgang,  hvem  har  lyst  til  at  betale  for  sex  med  en  som  man  ved  har  afvist  en.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Nu  skriver  han  at  han  booker  mig  i et  andet  navn  så  luderkussen  kan  få  hans  fede  pik.

Mon ikke det bare er en sørgelig eksistens der sidder ensom bag skærmen. Han prøver sikkert at fremprovokere en form for reaktion fra dig. Udfra hvad du skriver tror jeg ikke han tør møde dig ude i virkeligheden.

Skrevet
Lauersen skrev, for 22 minutter siden:

Mon ikke det bare er en sørgelig eksistens der sidder ensom bag skærmen. Han prøver sikkert at fremprovokere en form for reaktion fra dig. Udfra hvad du skriver tror jeg ikke han tør møde dig ude i virkeligheden.

Tror  du  har  meget  ret,  for  han  bliver  rimelig  passiv  når  jeg  så  skriver  at  jeg  er  klar  til  at  modtage  hans  fede  pik.  

Skrevet
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Ved  ikke  om  jeg  skal  grine  eller græde..

Jeg  har  afvist  en  mand  pænt  igen  igen,  han  har  tidligere  forsøgt  at  få  en  oplevelse  i mit  selskab  til  billige  penge. 

Det  er  sku  sørgeligt  med  den  tilgang,  hvem  har  lyst  til  at  betale  for  sex  med  en  som  man  ved  har  afvist  en.

Endnu en stakkel der tror han kan gøre som det passer ham og behandle en fantastisk kvinde sådan.

Men @Nemtøs skulle han nu mod forventing få det til at lykkes så er jeg sikker på du når at spotte ham inden en aftale, eller når du står overfor ham. 

Og hvis han læser me her. 

Hold dig nu væk, et nej er et nej.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg  gentager lige  tråden,  er  sku  begyndt  at  få  grå  hår  af  alle  de  håbløse henvendelser. 

"Jeg  har  et  stort  ugenert  sted  du  kan  være, og  jeg  har  fundet  din  første  kunde. 

Det  er  min  far,  jeg  vil  gerne  kigge  på imens "

"Jeg  vil  gerne  booke  en  aftale  med  dig,  måske får  du  betaling"

Hej

Må  jeg  spytte  dig  i ansigtet? Hvis  ikke  har  jeg  fundet  en  anden  tøs hvor  jeg  må. 

WTF sker  der???

Skrevet
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  gentager lige  tråden,  er  sku  begyndt  at  få  grå  hår  af  alle  de  håbløse henvendelser. 

"Jeg  har  et  stort  ugenert  sted  du  kan  være, og  jeg  har  fundet  din  første  kunde. 

Det  er  min  far,  jeg  vil  gerne  kigge  på imens "

"Jeg  vil  gerne  booke  en  aftale  med  dig,  måske får  du  betaling"

Hej

Må  jeg  spytte  dig  i ansigtet? Hvis  ikke  har  jeg  fundet  en  anden  tøs hvor  jeg  må. 

WTF sker  der???

Ahahahahaha jeg ville elske at få sådan nogle beskeder, men nu keder jeg også ret ofte :huh:

Måske jeg skulle oprette sådan en fake GP profil :rolleyes:

Redigeret af Toddy

Skrevet
Toddy skrev, for 2 minutter siden:

Ahahahahaha jeg ville elske at få sådan nogle beskeder, men nu keder jeg også ret ofte :huh:

Måske jeg skulle oprette sådan en fake GP profil :rolleyes:

Hvis  det  kan  more  dig  er  det  da  bare  med  at  komme  i gang. 

Jeg  får flere og  flere  grå  hår,   og  mit  ellers  så  venlige  smil  ligner  mere  og  mere  en  hønserøv. 

Tror  jeg  skal  til  at  svare  de  useriøse  henvendelser  med: SÅ LA DA VÆR!!!!

Skrevet

Hvad med sådan en henvendelse:

Hej

Kan godt lide din annonce. Tænkte på om det var muligt at opfylde en lidt speciel fetisch?

Hvis du kan komme til mig i et lejet sommerhus, kunne du så være med på at du tisser på gulvtæppet eller nogle af de fine stof møbler, og lade mig se på, og at jeg så bare rører ved mig selv imens? :-) Ved godt det er lidt specielt. Er selvstændig, og vil gerne betale en god pris hvis vi kan finde ud af det :-)

Ved godt at det måske er en lidt kontroversiel ting, da de ting der bliver tisset på jo nok bliver lidt ødelagt af det. Men tænker at du måske bare har nogenlunde samme indstilling som mig til tingene når det er et lejet sted? :-D

mvh

XXX

Skrevet
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

Hvad med sådan en henvendelse:

Hej

Kan godt lide din annonce. Tænkte på om det var muligt at opfylde en lidt speciel fetisch?

Hvis du kan komme til mig i et lejet sommerhus, kunne du så være med på at du tisser på gulvtæppet eller nogle af de fine stof møbler, og lade mig se på, og at jeg så bare rører ved mig selv imens? :-) Ved godt det er lidt specielt. Er selvstændig, og vil gerne betale en god pris hvis vi kan finde ud af det :-)

Ved godt at det måske er en lidt kontroversiel ting, da de ting der bliver tisset på jo nok bliver lidt ødelagt af det. Men tænker at du måske bare har nogenlunde samme indstilling som mig til tingene når det er et lejet sted? :-D

mvh

XXX

Respekt  for  andres  ting  -  kunne  ikke  finde  på  at  ødelægge  andres  inventar. 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Respekt  for  andres  ting  -  kunne  ikke  finde  på  at  ødelægge  andres  inventar. 

Ja, man kan undre sig over hvad folk kan finde på/tænde på  

Skrevet
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Ja, man kan undre sig over hvad folk kan finde på/tænde på  

Der  er  stor  forskel  på  at  lege  kinky  lege  kontra at  "ødelægge"  et  lejet  sted.  Stedet skal  altid  afleveres  i  samme  stand, det  handler  om  ordentlighed.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.