Hop til indhold

Vil du med ud og rejse?

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Giver  du  et  blowjob  nu?

Hej 

Jeg  søger  ikke  noget i øjeblikket. 

Vil  du  med  til  Californien  i  3 uger i september - det  kunne  være  hyggeligt?

Nej  tak. 

Jeg  ved  sku  ikke  om  jeg  skal  grine  eller  græde???

Dette  er  starten  på  en  tråd  med  anderledes  henvendelser. 

Og  nej  jeg  forsøger  ikke  at  hænge  jer  kære  mænd  ud  - ikke  ret  meget  :-)

Skrevet

Hvorfor er det dumt at spørge efter et blowjob? Det skriver du jo om i din annonce!

Skrevet
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Hej!

Giver  du  et  blowjob  nu?

Hej 

Jeg  søger  ikke  noget i øjeblikket. 

Vil  du  med  til  Californien  i  3 uger i september - det  kunne  være  hyggeligt?

Nej  tak. 

Jeg  ved  sku  ikke  om  jeg  skal  grine  eller  græde???

Dette  er  starten  på  en  tråd  med  anderledes  henvendelser. 

Og  nej  jeg  forsøger  ikke  at  hænge  jer  kære  mænd  ud  - ikke  ret  meget  :-)

Kunne være sjovt hvis du sagde ja tak til Californien i tre uger og sagde timepris for mit selskab på en sådan tur er kr 1000 i timen, der er 504 timer på 21 døgn, så hvis du laver en forudbetaling på kr. 504.000 så har vi en aftale

Skrevet
Aros skrev, for 7 minutter siden:

Kunne være sjovt hvis du sagde ja tak til Californien i tre uger og sagde timepris for mit selskab på en sådan tur er kr 1000 i timen, der er 504 timer på 21 døgn, så hvis du laver en forudbetaling på kr. 504.000 så har vi en aftale

Det  eneste  jeg  tænkte  på,  var  at  jeg  ikke  ville  brænde  resten  af  mln  ferie  af  allerede  i  september  måned... :-)

Skrevet
Richard Kimble skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor er det dumt at spørge efter et blowjob? Det skriver du jo om i din annonce!

Hvor  nævner  jeg  at  det  er  dumt  at  spørge  efter  et  blowjob? 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Hvor  nævner  jeg  at  det  er  dumt  at  spørge  efter  et  blowjob? 

Ok. Så bruger jeg dit egen formulering om “anderledes henvendelser”. Hvordan kan et spørgsmål om et blowjob falde ind under kategorien “ anderledes henvendelser”? 

Skrevet

Nikita Darling lavede en lignende tråd for nogle år tilbage. 

Skrevet
Richard Kimble skrev, for 8 minutter siden:

Ok. Så bruger jeg dit egen formulering om “anderledes henvendelser”. Hvordan kan et spørgsmål om et blowjob falde ind under kategorien “ anderledes henvendelser”? 

Hvis  du  retter  henvendelse  til  en  gp  og  spørger  efter  en  oplevelse  og  du  får  oplyst  at  hun  ikke  er  søgende,  vil  det  så  være  ganske  normalt  for  dig  dernæst  at  spørge  om  hun  vil  på  en  3 ugers  ferie  til  Californien??

Det  er  første  gang  du  kommunikere  med  kvinden  og  kender  intet  til  hende. 

Måske  er  jeg  blot meget  bonde-agtig, men  det  er  en  anderledes  henvendelse for  mig. 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Hvis  du  retter  henvendelse  til  en  gp  og  spørger  efter  en  oplevelse  og  du  får  oplyst  at  hun  ikke  er  søgende,  vil  det  så  være  ganske  normalt  for  dig  dernæst  at  spørge  om  hun  vil  på  en  3 ugers  ferie  til  Californien??

Det  er  første  gang  du  kommunikere  med  kvinden  og  kender  intet  til  hende. 

Måske  er  jeg  blot meget  bonde-agtig, men  det  er  en  anderledes  henvendelse for  mig. 

Jeg troede, at det var to forskellige henvendelser fra to forskellige mænd. Derfor gav spørgsmålet om blowjob ret god mening når man ser din annonce ;)

Skrevet
KoldingKnægten skrev, for 8 minutter siden:

Rejse?

Næ, jeg vil helle ha' en softice.
:P

Hvis  du  rejser  til  Østjylland er  der  et  par steder  med  fantastiske  softice 

Skrevet

Det kunne være dejligt hvis nemtøs rejste til Californien - så er vi andre fri for at læse hendes indslag - der overhovedet ikke giver mening

Skrevet
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Det kunne være dejligt hvis nemtøs rejste til Californien - så er vi andre fri for at læse hendes indslag - der overhovedet ikke giver mening

Du er  velkommen  til  at  starte en  indsamling  - alternativt kunne  du  vælge  at  blokere  mig  så  slipper  du  for  at  skulle  bruge  øverste  hoved. 

Synes  din  kommentar  er  led!! 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Hvis  du  rejser  til  Østjylland er  der  et  par steder  med  fantastiske  softice 

Hvor? :shock:

Skrevet
Fætteren skrev, 1 time siden:

Hvor? :shock:

Der er lavet afstemninger omkring dette. 

De går dog på ishuse generelt, men måske en god gammeldaws vaffelis kunne friste nu man stod i butikken?

https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-ishuse/

Vinderen og de efterfølgende pladser ligger sjovt nok ikke i Østjylland ;)

Men en tur til nr. 3 lyder ellers spændende B)

E0F78DBF-5CBD-4FB3-8B7F-B55EFCFD0E4D.jpeg

Skrevet
VDI skrev, for 25 minutter siden:

Der er lavet afstemninger omkring dette. 

De går dog på ishuse generelt, men måske en god gammeldaws vaffelis kunne friste nu man stod i butikken?

https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-ishuse/

Vinderen og de efterfølgende pladser ligger sjovt nok ikke i Østjylland ;)

Men en tur til nr. 3 lyder ellers spændende B)

E0F78DBF-5CBD-4FB3-8B7F-B55EFCFD0E4D.jpeg

Grønvang  grill i Randers  samt  vaffelhuset  i Fjellerup  er  hits  hos  mig 

Skrevet

grønvang i randers og vaffelhuset i fjellerup er altid velbesøgt når solen titter frem ;)

Skrevet

Troede sgu lige du søgte en rejsemakker, da jeg læste overskriften:D

Tror vi to kunne få en RIGTIG spændende "ferie" sammen;)

Om alt er...fandt desværre hurtigt ud af sammenhængen..... Og ja- henvendelser kan være seriøst spøjse nogle gange.

Knus Line.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

ja tak...en mulighed som mange vil misunde, men ok så må vedkommende vente til efter nytår :)

Liderlige Lars til Luna:er det dig på billederne i annoncen ...jaaaaa det er min søster, men jeg ligner hende.

Skrevet
SlemmeLine skrev, for 3 timer siden:

Troede sgu lige du søgte en rejsemakker, da jeg læste overskriften:D

Tror vi to kunne få en RIGTIG spændende "ferie" sammen;)

Om alt er...fandt desværre hurtigt ud af sammenhængen..... Og ja- henvendelser kan være seriøst spøjse nogle gange.

Knus Line.

Jeg  er  sikker  på  at  en  rejse  i  dit  selskab  vil  være  eminent.  

Sidder  allerede med  et  stort  smil  

Knus  retur til dig  <3

Skrevet
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Jeg troede det var Guf & Kugler, hvis du forstår sådan en lummer en. :P:lol:

Skrevet
Loser skrev, for 17 minutter siden:

Jeg troede det var Guf & Kugler, hvis du forstår sådan en lummer en. :P:lol:

Jeg  beder  altid  om  ekstra  guf 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Eller havnegrillen i Bønnerup. Så kan man også nyde Norddjurslands bedste badestrand:P

Skrevet
Le grand cirque skrev, for 28 minutter siden:

Eller havnegrillen i Bønnerup. Så kan man også nyde Norddjurslands bedste badestrand:P

Det  er  også  et  dejligt  sted 

Skrevet

Haha apropos afsporing af tråden, som jeg så en anden bruger skrive om :-) 

Men så længe alle hygger sig, så er del vel også fint nok :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.