Hop til indhold

Recommended Posts

Fedt skriv. Super at der er nogen derude der forstår at nyde hinandens selskab. Jeg er selv vild med morgensex, men har desværre lidt begrænsede muligheder for at komme afsted på besøg, og så er det jo godt at høre at der er andre der forstår at gøre fantasierne til virkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 58 minutter siden:

Fedt skriv. Super at der er nogen derude der forstår at nyde hinandens selskab. Jeg er selv vild med morgensex, men har desværre lidt begrænsede muligheder for at komme afsted på besøg, og så er det jo godt at høre at der er andre der forstår at gøre fantasierne til virkelighed.

Morgensex kan jo være lige til kl 9. Derefter hedder det formiddagssex.. ;)

Så det er bare at komme a sted når lejligheden byder sig. 

Og tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.. Jeg skriver lige videre på denne tråd da det er samme person der tales om.. 

Aller først vil jeg lige så at hvis man regner med at anden gang bliver lige så go som første........... Så skal man lade være med at ta anden gang.. For den bliver MEGET BEDRE..... ;)

Jeg var så fræk at booke en tid hos @Anna - fræk og sexetog sagde til den, IGEN, MEGET SØDE telefondame at hun ikke måtte fortælle hende hvem der kom. Og det havde hun heller ikke gjort fortalte hun mig i døren. Men ind kom Anna og fik ændret sit business look til et MEGA SMIL og nærmest sprang mig om halsen i gensyns glæde.. Og kysser mig sq nærmest i knæ allerede med det samme.. Det resultere så i at min højre hånd sender en flad hånd lige på den ene balle hvor så at Anna giver et lille hvin fra sig og får et lystig blik.. Pirre hende imens jeg kysser hende ved at selv samme hånd finder i hendes trusser.. Hun både stønner og bliver irriteret. For jeg starter som sagt altid ud med et bad. Så hun bliver irriteret både over at hun vil ha mere plus at siger jeg skal gå i bad.. :lol:

Nå men får badet overstået og kommer tilbage til værelset. Anna åbner så badekåben jeg har på og siger frækt, "Dejligt du er nøgen." Men hva fanden sku man ellers være når man lige har været i bad???????? 

Ber hende om at tage sit tøj a imens jeg kigger på. Men jeg kan sq ikke holde fingrene for mig selv.. Så jeg er hurtig ovre bag hende ved sengen da hun er ved at lægge håndklædet ud.. 

Hvad der ellers skete kan KUN diffineres som GFE... Og hold nu op en gang GFE.. :wub: Og jeg kan KUN sige at hendes orgasmer er ægte, hun dufter godt, smager godt............ja hun er bare helt igennem perfekt OG vanedannende.. :wub:

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Hej igen.. Jeg skriver lige videre på denne tråd da det er samme person der tales om.. 

Aller først vil jeg lige så at hvis man regner med at anden gang bliver lige så go som første........... Så skal man lade være med at ta anden gang.. For den bliver MEGET BEDRE..... ;)

Jeg var så fræk at booke en tid hos @Anna - fræk og sexetog sagde til den, IGEN, MEGET SØDE telefondame at hun ikke måtte fortælle hende hvem der kom. Og det havde hun heller ikke gjort fortalte hun mig i døren. Men ind kom Anna og fik ændret sit business look til et MEGA SMIL og nærmest sprang mig om halsen i gensyns glæde.. Og kysser mig sq nærmest i knæ allerede med det samme.. Det resultere så i at min højre hånd sender en flad hånd lige på den ene balle hvor så at Anna giver et lille hvin fra sig og får et lystig blik.. Pirre hende imens jeg kysser hende ved at selv samme hånd finder i hendes trusser.. Hun både stønner og bliver irriteret. For jeg starter som sagt altid ud med et bad. Så hun bliver irriteret både over at hun vil ha mere plus at siger jeg skal gå i bad.. :lol:

Nå men får badet overstået og kommer tilbage til værelset. Anna åbner så badekåben jeg har på og siger frækt, "Dejligt du er nøgen." Men hva fanden sku man ellers være når man lige har været i bad???????? 

Ber hende om at tage sit tøj a imens jeg kigger på. Men jeg kan sq ikke holde fingrene for mig selv.. Så jeg er hurtig ovre bag hende ved sengen da hun er ved at lægge håndklædet ud.. 

Hvad der ellers skete kan KUN diffineres som GFE... Og hold nu op en gang GFE.. :wub: Og jeg kan KUN sige at hendes orgasmer er ægte, hun dufter godt, smager godt............ja hun er bare helt igennem perfekt OG vanedannende.. :wub:

Uhmmm det var SKØNT. Men næste gang så må du bade hurtigere. Det går jo ikke, at du varmer mig vildt op, og så bare smutter i bad. :lol: jeg var meget irriteret, ja. Ville jo bare have dig NU:wub:men DET fik jeg så også:ph34r::rolleyes::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 12 minutter siden:

Uhmmm det var SKØNT. Men næste gang så må du bade hurtigere. Det går jo ikke, at du varmer mig vildt op, og så bare smutter i bad. :lol: jeg var meget irriteret, ja. Ville jo bare have dig NU:wub:men DET fik jeg så også:ph34r::rolleyes::wub:

Hmm.. Det ku sq næsten ikke gøres hurtigere.. Du har set hvor høj en krop der jo skal vaskes.. :lol: :lol:

Vil sige det sådan at vi BEGGE fik hvad vi ville ha.. :wub: :wub:

Men det var mega fedt at selv telefondamen var med på at holde det skjult at jeg kom forbi.. ;) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 4 minutter siden:

Hmm.. Det ku sq næsten ikke gøres hurtigere.. Du har set hvor høj en krop der jo skal vaskes.. :lol: :lol:

Vil sige det sådan at vi BEGGE fik hvad vi ville ha.. :wub: :wub:

Men det var mega fedt at selv telefondamen var med på at holde det skjult at jeg kom forbi.. ;) :wub:

Jeg må tage en snak med min teledame :shock::P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg må tage en snak med min teledame :shock::P 

Nej du skal sq ej.. Den søde kvinde skal du IKKE være på nakken af.. :P Hende og jeg må GERNE ha hemmeligheder.. :P :wub: For det er sådan noget der gør det lækkert at komme igen. At se dit business look ændre sig til et fantastisk glædes udtryk.. Det er sq da skønt.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 9 minutter siden:

Nej du skal sq ej.. Den søde kvinde skal du IKKE være på nakken af.. :P Hende og jeg må GERNE ha hemmeligheder.. :P :wub: For det er sådan noget der gør det lækkert at komme igen. At se dit business look ændre sig til et fantastisk glædes udtryk.. Det er sq da skønt.. :wub:

Jeg har da ikke et business look:D:wub:

Du overraskede mig bare, fik jo helt røde kinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har da ikke et business look:D:wub:

Du overraskede mig bare, fik jo helt røde kinder. 

Du sagde selv ordret at du havde taget dit business look på indtil du så mig.. :P :lol:

Hehe.. Ja du rødmede en del.. Og mange gange.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en (flere) fede oplevelser, og hun ser jo fantastisk dejlig ud.

Kan se at hun tager tillæg for cim/cof. Er økologisk blow en del af repetoiret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Det var mit tøj, jeg mente. :wub:

Ja det var skam også rødt.. :wub: Med undtagelse af hofteholder og strømper.. De var pæne sorte.. :wub: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 49 minutter siden:

Lyder som en (flere) fede oplevelser, og hun ser jo fantastisk dejlig ud.

Kan se at hun tager tillæg for cim/cof. Er økologisk blow en del af repetoiret?

HELT KLART flere.. :)

De har ikke øko blow på menuen på Cass. Så det er a med regnfrakken når det skal leveres.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

HELT KLART flere.. :)

De har ikke øko blow på menuen på Cass. Så det er a med regnfrakken når det skal leveres.. :lol:

Mon ikke det bliver til endnu flere :)

Ok, tak for svar. Undrer mig blot lidt når hun ifølge sin profil herinde tilbyder at tage klatten i munden mod tillæg, men der er nok så meget jeg ikke forstår :D, men damn, hun ser lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 2 minutter siden:

Mon ikke det bliver til endnu flere :)

Ok, tak for svar. Undrer mig blot lidt når hun ifølge sin profil herinde tilbyder at tage klatten i munden mod tillæg, men der er nok så meget jeg ikke forstår :D, men damn, hun ser lækker ud.

Hmm.. Du kan jo godt levere den i munden på hende UDEN at hun nødvendigvis laver et blow.. :) Er gjort før, ikke på @Anna - fræk og sexet, men på en a:)nden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 2 timer siden:

Lyder som en (flere) fede oplevelser, og hun ser jo fantastisk dejlig ud.

Kan se at hun tager tillæg for cim/cof. Er økologisk blow en del af repetoiret?

Nej ikke øko, men sprøjt ud over mund kan aftales. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med morgensex, dyne og hele pakken lyder som et ret fedt setup. Det er årevis siden jeg har fået morgensex. Måske man skulle aflægge Anna et visit? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tingel skrev, for 12 minutter siden:

Det med morgensex, dyne og hele pakken lyder som et ret fedt setup. Det er årevis siden jeg har fået morgensex. Måske man skulle aflægge Anna et visit? 

Det synes jeg da helt sikkert du skal så. For lige det setup var sindsyg pirrende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexergodt

Morgensex er noget af det bedste. Måske jeg skulle besøge Anna i den kommende tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexergodt skrev, for 3 minutter siden:

Morgensex er noget af det bedste. Måske jeg skulle besøge Anna i den kommende tid

Citere lige mig selv.. :)

Varmemester skrev, for 9 timer siden:

Det synes jeg da helt sikkert du skal så. For lige det setup var sindsyg pirrende. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srg Shemale skrev, for 16 timer siden:

Super lækker tråd 

Mon @Anna - fræk og sexet stadig er til morgen sex 

Ville være frækt når jeg en sjælden gang er i kbh og arbejde 

Hvad tid er den tidligste morgentid?

 

Jeg er stadig til morgensex <3

tirsdag har jeg fra kl 8:00 men andet kan aftales i forvejen. Hvis det f.eks.passer bedre med kl 7:00

knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...