Hop til indhold

Recommended Posts

Ja som overskriften siger så var der lagt op til morgensex og a den frække slags. Jeg havde skrevet sammen med hende og kommenteret på hendes selfie tråd herinde. Så der var blevet lagt godt op til noget frækt. :wub: What not to like??? :wub:

Nå men trods trafik og andre arbejdsting, så kom jeg sq for sent, men måtte heldigvis ikke aflyse. Fik a vide a den flinke telefondame at jeg sku køre pænt og ikke køre galt. Så omkring 20min forsinket kom jeg derind og ringede på og gik de 5 trin ned efter at hoveddøren var blevet åbnet. Blev modtaget af en sød telefondame som viste mig ind på det værelse hvor det hele sku foregå. Der lå en dyne på sengen for det var aftalen. 

Ja hele setuppet var at det sku være morgensex, for jeg havde bestilt tid til kl 8. Så jeg ville være den første hun fik besøg af idag. Så jeg sku afregne med telefondamen og få et håndklæde og en badekåbe og så sku jeg ta mit obligatoriske bad. Når jeg så kom ind fra badet sku hun ligge under dynen og lade som om hun sov. Jeg sku så vække hende. 

Så pengene skiftede hænder, jeg gik i bad, kom ind på værelset igen og kravlede op i sengen og kyssede hende blidt.. Hun slog øjnene op og havde et liderligt blik. Og kyssede mig retur, det gik lige i dillerdaleren.. FUCK hun kysser godt.. :wub: Jeg fik badekåben a og kravlede under dynen til hende.. Fik pakket hendes lækre bryster ud og gik til angreb på dem.. Åååååhhh det kan hun sq li.. Hun er trimmet forneden, lige hvad jeg kan li, så det var jeg NØD til at se, røre, lade min tunge køre op over.. Så jeg lagde mig mellem hendes ben og gjorde det bedste jeg har lært med min tunge.. Hehe.. Endnu en ting hun kan li.. Da jeg så fandt hendes g-punkt, UUUHHAAAAAA... Hvor bliver hun bare våd når hun kommer, og FUCK hun smager godt.. 

Vi skiftede så det var hendes tur til at bruge munden... Åååååhhh jeg var i himmeriget.. Så jeg husker kun det sidste i glimt.. Så jeg kan ikke konkret fortælle hvad der skete hvordan og hvornår.. :D

Det eneste jeg husker tydeligt er at jeg fik hende til at komme to gange mere end jeg gik ud af døren.. :wub: Mit visitkort.. :D

Nå men jeg må vel hellere fortælle at det var @Anna - fræk og sexetsexet. Fra Cassiopeiastars. :wub: Fantastisk fræk og sexet, som hun også kalder sig, er hun fanme.. Har nogle VILDT KØNNE øjne. Specielt når hun bliver mega liderlig.. 

Så JA FOR FANDEN hun skal besøges igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad i alverden skulle du bruge dyne til? Du er vel for pokker varmemester :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Hvad i alverden skulle du bruge dyne til? Du er vel for pokker varmemester :D

Den røg/sparket hurtigt udover sengekanten.. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 24 minutter siden:

Ja som overskriften siger så var der lagt op til morgensex og a den frække slags. Jeg havde skrevet sammen med hende og kommenteret på hendes selfie tråd herinde. Så der var blevet lagt godt op til noget frækt. :wub: What not to like??? :wub:

Nå men trods trafik og andre arbejdsting, så kom jeg sq for sent, men måtte heldigvis ikke aflyse. Fik a vide a den flinke telefondame at jeg sku køre pænt og ikke køre galt. Så omkring 20min forsinket kom jeg derind og ringede på og gik de 5 trin ned efter at hoveddøren var blevet åbnet. Blev modtaget af en sød telefondame som viste mig ind på det værelse hvor det hele sku foregå. Der lå en dyne på sengen for det var aftalen. 

Ja hele setuppet var at det sku være morgensex, for jeg havde bestilt tid til kl 8. Så jeg ville være den første hun fik besøg af idag. Så jeg sku afregne med telefondamen og få et håndklæde og en badekåbe og så sku jeg ta mit obligatoriske bad. Når jeg så kom ind fra badet sku hun ligge under dynen og lade som om hun sov. Jeg sku så vække hende. 

Så pengene skiftede hænder, jeg gik i bad, kom ind på værelset igen og kravlede op i sengen og kyssede hende blidt.. Hun slog øjnene op og havde et liderligt blik. Og kyssede mig retur, det gik lige i dillerdaleren.. FUCK hun kysser godt.. :wub: Jeg fik badekåben a og kravlede under dynen til hende.. Fik pakket hendes lækre bryster ud og gik til angreb på dem.. Åååååhhh det kan hun sq li.. Hun er trimmet forneden, lige hvad jeg kan li, så det var jeg NØD til at se, røre, lade min tunge køre op over.. Så jeg lagde mig mellem hendes ben og gjorde det bedste jeg har lært med min tunge.. Hehe.. Endnu en ting hun kan li.. Da jeg så fandt hendes g-punkt, UUUHHAAAAAA... Hvor bliver hun bare våd når hun kommer, og FUCK hun smager godt.. 

Vi skiftede så det var hendes tur til at bruge munden... Åååååhhh jeg var i himmeriget.. Så jeg husker kun det sidste i glimt.. Så jeg kan ikke konkret fortælle hvad der skete hvordan og hvornår.. :D

Det eneste jeg husker tydeligt er at jeg fik hende til at komme to gange mere end jeg gik ud af døren.. :wub: Mit visitkort.. :D

Nå men jeg må vel hellere fortælle at det var @Anna - fræk og sexetsexet. Fra Cassiopeiastars. :wub: Fantastisk fræk og sexet, som hun også kalder sig, er hun fanme.. Har nogle VILDT KØNNE øjne. Specielt når hun bliver mega liderlig.. 

Så JA FOR FANDEN hun skal besøges igen.. 

Glæder mig allerede til dit næste besøg. Det var så frækt og “varmt”:wub: SKØNT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan garantere, at jeg fik varmen. :rolleyes:og det var ikke det eneste jeg fik:wub:ham varmemesteren kan godt nok fyre godt op under en kvinde<3

Så.. Ikke sælg mig.. Jeg kommer jo til ikke at kunne være i fred.. :D :D

 

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Glæder mig allerede til dit næste besøg. Det var så frækt og “varmt”:wub: SKØNT

Kan KUN sige i lige måde smukke. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 minutter siden:

Mmmmmmm det er nok rigtigt:rolleyes:

Hmm.. Men nu må vi jo se.. Glæder mig ihvertfald til at krølle lagner med dig igen smukke. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

wau, hun ser lækker ud af det man ka se og så iført sorte nylonstrømper, gør det bestemt ikke ringere, mon man må slikke hendes nylon fødder også ....:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 8 minutter siden:

wau, hun ser lækker ud af det man ka se og så iført sorte nylonstrømper, gør det bestemt ikke ringere, mon man må slikke hendes nylon fødder også ....:rolleyes:

Spørg hende. :) Men mon ikke? Det er kun fantasien der sætter grænser i den her verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 25 minutter siden:

wau, hun ser lækker ud af det man ka se og så iført sorte nylonstrømper, gør det bestemt ikke ringere, mon man må slikke hendes nylon fødder også ....:rolleyes:

Selvfølgelig må du slikke mine nylon fødder:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Ja som overskriften siger så var der lagt op til morgensex og a den frække slags. Jeg havde skrevet sammen med hende og kommenteret på hendes selfie tråd herinde. Så der var blevet lagt godt op til noget frækt. :wub: What not to like??? :wub:

Nå men trods trafik og andre arbejdsting, så kom jeg sq for sent, men måtte heldigvis ikke aflyse. Fik a vide a den flinke telefondame at jeg sku køre pænt og ikke køre galt. Så omkring 20min forsinket kom jeg derind og ringede på og gik de 5 trin ned efter at hoveddøren var blevet åbnet. Blev modtaget af en sød telefondame som viste mig ind på det værelse hvor det hele sku foregå. Der lå en dyne på sengen for det var aftalen. 

Ja hele setuppet var at det sku være morgensex, for jeg havde bestilt tid til kl 8. Så jeg ville være den første hun fik besøg af idag. Så jeg sku afregne med telefondamen og få et håndklæde og en badekåbe og så sku jeg ta mit obligatoriske bad. Når jeg så kom ind fra badet sku hun ligge under dynen og lade som om hun sov. Jeg sku så vække hende. 

Så pengene skiftede hænder, jeg gik i bad, kom ind på værelset igen og kravlede op i sengen og kyssede hende blidt.. Hun slog øjnene op og havde et liderligt blik. Og kyssede mig retur, det gik lige i dillerdaleren.. FUCK hun kysser godt.. :wub: Jeg fik badekåben a og kravlede under dynen til hende.. Fik pakket hendes lækre bryster ud og gik til angreb på dem.. Åååååhhh det kan hun sq li.. Hun er trimmet forneden, lige hvad jeg kan li, så det var jeg NØD til at se, røre, lade min tunge køre op over.. Så jeg lagde mig mellem hendes ben og gjorde det bedste jeg har lært med min tunge.. Hehe.. Endnu en ting hun kan li.. Da jeg så fandt hendes g-punkt, UUUHHAAAAAA... Hvor bliver hun bare våd når hun kommer, og FUCK hun smager godt.. 

Vi skiftede så det var hendes tur til at bruge munden... Åååååhhh jeg var i himmeriget.. Så jeg husker kun det sidste i glimt.. Så jeg kan ikke konkret fortælle hvad der skete hvordan og hvornår.. :D

Det eneste jeg husker tydeligt er at jeg fik hende til at komme to gange mere end jeg gik ud af døren.. :wub: Mit visitkort.. :D

Nå men jeg må vel hellere fortælle at det var @Anna - fræk og sexetsexet. Fra Cassiopeiastars. :wub: Fantastisk fræk og sexet, som hun også kalder sig, er hun fanme.. Har nogle VILDT KØNNE øjne. Specielt når hun bliver mega liderlig.. 

Så JA FOR FANDEN hun skal besøges igen.. 

Hr. Varmemester. Du sørger for varmen til folk i dit arbejde og ja, også når du besøger GP'er :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 29 minutter siden:

Hr. Varmemester. Du sørger for varmen til folk i dit arbejde og ja, også når du besøger GP'er :D 

Lige præcis.. Jeg var sq også glad da jeg fik mig flyttet over foran en blæser der stod på gulvet.. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Anna - fræk og sexet skrev, for 13 timer siden:

Selvfølgelig må du slikke mine nylon fødder:wub:

Tak ;-) 

Hvordan får jeg en aftale i stand med dig frække ?

ka du sende et pb med dit nr evt ?

 

kys ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 12 minutter siden:

Tak ;-) 

Hvordan får jeg en aftale i stand med dig frække ?

ka du sende et pb med dit nr evt ?

 

kys ...

Du skriver mig en mail herinde eller via 

[email protected]

så finder vi ud af noget frækt:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Anna - fræk og sexet skrev, for 6 minutter siden:

Du skriver mig en mail herinde eller via 

[email protected]

så finder vi ud af noget frækt:rolleyes:

Du hører fra mig frække ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...