Hop til indhold
bourg58

Kvinde søges 60+

Recommended Posts

Blækspruttemanden skrev, den 26.8.2019 at 07:58:

Kender en GILF som er til det meste. Hun kan mødes privat men har ingen annoncer. Hun bor i birkerød. Er det interessant?

Har du nummeret på hende, kunne jeg godt tænke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Blækspruttemanden skrev, den 26.8.2019 at 07:58:

Kender en GILF som er til det meste. Hun kan mødes privat men har ingen annoncer. Hun bor i birkerød. Er det interessant?

Den er jeg også med på. Hvis det er ok med damen må du gerne sende pb med kontaktoplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk som en tråd i "Jylland" kan dreje sig til næsten udelukkende at omhandle en kvinde i Birkerød.

Måske burde I alle i stedet kontakte Blækspruttemanden i pm, eller oprette en tilsvarende tråd i "Sjælland" for større chance for at få det eftertragtede tlf.nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej .

Karin kan kun anbefale ,har på besøg et par gange hun er en rigtig sød ældre dame der ikke kikker på klokken , men giver en fantastisk oplevelse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg har modtaget hendes tlf.nr., men det er tilsyneladende udgået, så ingen kontakt.

Hvem er den Karin, som Dino omtaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 4 timer siden:

Jeg har modtaget hendes tlf.nr., men det er tilsyneladende udgået, så ingen kontakt.

Hvem er den Karin, som Dino omtaler?

Jeg ved naturligvis ikke præcis hvem Dino skriver om , men der er en Karin - mener hun er ca 70 - hun er ca hver anden uge ved Skanderborg og de andre uger i Nordjylland. 

Og tænker det er hende. 

Hun kan meget varmt anbefales, hvis man er til naturlige modne damer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 4 timer siden:

Jeg har modtaget hendes tlf.nr., men det er tilsyneladende udgået, så ingen kontakt.

Hvem er den Karin, som Dino omtaler?

Hej igen

jeg har ikke link men søg på :

annoncelight.dk og søg på Karin

så finder du hendes annonce og tlf numre 

alder: hun skriver 72

Nærheden af Skanderborg / nord for Ålborg  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

for nogel år siden mødte jeg en meget voksen dame -på en af de kendte adresser på Silkeborgevej i Århus - Hin var nydelig og velholdt -  og foreslog lidt erotisk bondage hvor jeg skulle være bundet til det kors der stod i rummet - det virkede nu ikke helt efter hensigten på mig :) jeg følte mig noget ude af sync ...

MEN -hun gav mig det absolut bedste rimjob efterfølgende jeg nogensidne har fået -alene af den skyld kunne jkeg såmænd godt være fristet til at møde hende igen !  Ved nogen af stedets rutinerede libertinere hvem hun var

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 6 timer siden:

for nogel år siden mødte jeg en meget voksen dame -på en af de kendte adresser på Silkeborgevej i Århus - Hin var nydelig og velholdt -  og foreslog lidt erotisk bondage hvor jeg skulle være bundet til det kors der stod i rummet - det virkede nu ikke helt efter hensigten på mig :) jeg følte mig noget ude af sync ...

MEN -hun gav mig det absolut bedste rimjob efterfølgende jeg nogensidne har fået -alene af den skyld kunne jkeg såmænd godt være fristet til at møde hende igen !  Ved nogen af stedets rutinerede libertinere hvem hun var

Hvis det er hende, jeg tænker på, så kaldte hun sig Rikke, en meget feminin kvinde, og den bedste på det sted, men det er lukket for flere år siden, og Rikke var der ikke de sidste par år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, den 3.4.2020 at 19:34:

Hvis det er hende, jeg tænker på, så kaldte hun sig Rikke, en meget feminin kvinde, og den bedste på det sted, men det er lukket for flere år siden, og Rikke var der ikke de sidste par år.

jeg tror du har ret... navnet ringer en klokke (omend fjern')... det bedste rimjob ever....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...