skrivemabbi 103 Skrevet 25. August, 2019 Jeg skal til Randers i de kommende dage. Har tit været i Vester Kirkestræde 2 og 10 en del gange. hvad kan anbefales, hvis jeg skal prøve noget andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2019 skrivemabbi skrev, for 12 timer siden: Jeg skal til Randers i de kommende dage. Har tit været i Vester Kirkestræde 2 og 10 en del gange. hvad kan anbefales, hvis jeg skal prøve noget andet? Jeg kan varmt anbefale hende i fredensgade 13 Dejlig kvinde der kan sit kram både på massage og sex delen, hun nyder i fulde drag at sidde ovenpå Hun er nem at snakke med og en af de bedre til dansk Der er desværre ingen link ell hjemmeside Mvh En husven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skrivemabbi 103 Skrevet 26. August, 2019 Tak, mener du den her? Hvis ja, hvordan er priserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. August, 2019 Nej det er siam massage, en helt traditionel thai massage der har lagt i houmeden før har desværre ikke flere oplysninger Men tror ikke dette du henviser til ligger på adressen mere og det er fredensgade 13 kælderen, hun har som regel thai flaget ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hulk79 5 Skrevet 26. August, 2019 Hvad koster det ved hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 27. August, 2019 Drop Randers og tag en tur til Aarhus, det tager ca. 25 minutter i bil og udvalget er større og meget bedre. Randers har tidligere været byen man tog til, hvis man var til Thai massage med FP eller anden afslutning, men sådan er det IKKE mere. Pigerne har forlængst haft deres top performance og det er mit indtryk, at der til trods for de mange klinikker i byen, i de senere år er sket et markant fald i forhold til kvalitet og kundeservice, samtidig med at priserne generelt er steget og pigerne er blevet ældre og mindre attraktive i udseende og figur. Jeg har været en flittig bruger af klinikkerne i Randers, men er nu stoppet helt grundet ovenstående. Det er hændt et par gange på det sidste, at jeg følte mig snydt og bedraget i forhold til en indgået aftale, ligesom tiden er blev reduceret. Det undrer mig også, at billederne på deres annoncer ofte er slørede eller med emoji for ansigtet, så du kan næsten være helt sikker på, at det ikke er pigen du møder i klinikken. Mine værste mareridt har været på Vestergade og Platanvej. Jeg ser mig selv som en veluddannet, pæn og velsoigneret mand på 50 år, og kemien til pigerne har aldrig været et problem. Jeg er naturligvis subjektiv i min betragtning og andre kan have haft gode oplevelser, men jeg har talt med mange andre brugere, som har de samme oplevelser som jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 53 Skrevet 27. August, 2019 Randers500 skrev, for 11 timer siden: Drop Randers og tag en tur til Aarhus, det tager ca. 25 minutter i bil og udvalget er større og meget bedre. Randers har tidligere været byen man tog til, hvis man var til Thai massage med FP eller anden afslutning, men sådan er det IKKE mere. Pigerne har forlængst haft deres top performance og det er mit indtryk, at der til trods for de mange klinikker i byen, i de senere år er sket et markant fald i forhold til kvalitet og kundeservice, samtidig med at priserne generelt er steget og pigerne er blevet ældre og mindre attraktive i udseende og figur. Jeg har været en flittig bruger af klinikkerne i Randers, men er nu stoppet helt grundet ovenstående. Det er hændt et par gange på det sidste, at jeg følte mig snydt og bedraget i forhold til en indgået aftale, ligesom tiden er blev reduceret. Det undrer mig også, at billederne på deres annoncer ofte er slørede eller med emoji for ansigtet, så du kan næsten være helt sikker på, at det ikke er pigen du møder i klinikken. Mine værste mareridt har været på Vestergade og Platanvej. Jeg ser mig selv som en veluddannet, pæn og velsoigneret mand på 50 år, og kemien til pigerne har aldrig været et problem. Jeg er naturligvis subjektiv i min betragtning og andre kan have haft gode oplevelser, men jeg har talt med mange andre brugere, som har de samme oplevelser som jeg. Jeg har nu prøvet via annoncelight, at bruge søgeordene "Thai Århus" og det der dukkede op, var slet ikke som du beskriver det. Det kan godt være at pigerne generelt skriver at de er yngre end i Randers, men mange har slet ikke fotos på eller for den sags skyld nogle priser. Og de som har pris og fotos er priserne dyrere end i Randers og de fleste fotos er også sløret på den ene eller anden måde. Kan du ikke komme med nogle flere facts på dine påstande? Jeg skal lige understrege at jeg ingen "aktier" har nogle steder, men blev nysgerrig efter dit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. August, 2019 Huntersen skrev, for 8 timer siden: Jeg har nu prøvet via annoncelight, at bruge søgeordene "Thai Århus" og det der dukkede op, var slet ikke som du beskriver det. Det kan godt være at pigerne generelt skriver at de er yngre end i Randers, men mange har slet ikke fotos på eller for den sags skyld nogle priser. Og de som har pris og fotos er priserne dyrere end i Randers og de fleste fotos er også sløret på den ene eller anden måde. Kan du ikke komme med nogle flere facts på dine påstande? Jeg skal lige understrege at jeg ingen "aktier" har nogle steder, men blev nysgerrig efter dit indlæg. Du bliver nødt til at læse anmeldelserne her på siden af thai piger i Århus. Det er kun ca 10% af pigerne i byen, der er på AL, og det er, som du skriver, med elendige annoncer, dårlige og lånte fotos osv. Virkeligheden ude i de små vandhuller er en ganske anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2019 hulk79 skrev, den 26.8.2019 at 17:09: Hvad koster det ved hende En af de lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hulk79 5 Skrevet 28. August, 2019 Nogen der har nummer til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 53 Skrevet 29. August, 2019 hulk79 skrev, for 15 timer siden: Nogen der har nummer til hende Ved indgangen til Fredensgade 13 er der et skilt, hvor der står Siam massage og et tlf.nr 91986558. Er det den samme som der skrives om I nr 23? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. August, 2019 Huntersen skrev, for 1 time siden: Ved indgangen til Fredensgade 13 er der et skilt, hvor der står Siam massage og et tlf.nr 91986558. Er det den samme som der skrives om I nr 23? Nej det er det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 53 Skrevet 29. August, 2019 Fidisko skrev, for 44 minutter siden: Nej det er det ikke Vil det så sige at der er 2 på samme adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. August, 2019 Huntersen skrev, for 5 minutter siden: Vil det så sige at der er 2 på samme adresse? Nr 13 og nr 23 er jo ikke samme adresse ? og nej der er kun siam i nr 13 kælderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 53 Skrevet 29. August, 2019 Fidisko skrev, den 26.8.2019 at 12:22: Nej det er siam massage, en helt traditionel thai massage der har lagt i houmeden før har desværre ikke flere oplysninger Men tror ikke dette du henviser til ligger på adressen mere og det er fredensgade 13 kælderen, hun har som regel thai flaget ude @Fidisko, jeg er måske lidt tungnem og lidt forvirret, for her skriver du, at denne annonce, som henviser til Fredensgade nr 23, er Siam og længere i tråden, siger du det, som også er korrekt, nemlig at Siam hører til i nr 13. Når jeg kører gennem Fredensgade er der ingen skilt ved nr 23, men ved nr 13 står der Siam. Hvad er op og ned i alt dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2019 Huntersen skrev, for 10 timer siden: @Fidisko, jeg er måske lidt tungnem og lidt forvirret, for her skriver du, at denne annonce, som henviser til Fredensgade nr 23, er Siam og længere i tråden, siger du det, som også er korrekt, nemlig at Siam hører til i nr 13. Når jeg kører gennem Fredensgade er der ingen skilt ved nr 23, men ved nr 13 står der Siam. Hvad er op og ned i alt dette? Jeg har aldrig nævnt at siam skulle ligge i nr 23 eller har noget med den annonce at gøre Men jeg har nævnt at siam ligger i nr 13 Så jeg forstår ikke helt hvor du vil hen Så gå nu i fredensgade 13 og gå ind og få en af de bedste massager i byen ved siam massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 30. August, 2019 Aarhuselsker skrev, den 28.8.2019 at 07:58: Det er kun ca 10% af pigerne i byen, der er på AL, og det er, som du skriver, med elendige annoncer, dårlige og lånte fotos osv. Virkeligheden ude i de små vandhuller er en ganske anden Ja det er lidt en skam for os som kommer lidt længere væk fra ( noget mere nordover ) da det er lidt svært bare at køre til Aarhus og begynde at kigge rundt Personligt fortrækker jeg man kan få lavet noget aftale så ingen skal føle sig snydt i den sammenhæng Men ja syntes ofte de announcer man finder på AL bare ikke kan svare på de mest basale ting når man skriver til dem, så det med lige at finde en af de gode er lidt en opgave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. August, 2019 GenerationX skrev, for 13 minutter siden: are ikke kan svare på de mest basale ting når man skriver til dem, Næ de vil jo ikke skriftligt bekræfte at de yder andet en ren massage. Det er kun de færreste der toner helt rent flag. Men anmeldelserne på EG er en god rettesnor. I øvrigt sært at der ikke er andre fora med anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 2. September, 2019 Huntersen skrev, den 29.8.2019 at 21:31: @Fidisko, jeg er måske lidt tungnem og lidt forvirret, for her skriver du, at denne annonce, som henviser til Fredensgade nr 23, er Siam og længere i tråden, siger du det, som også er korrekt, nemlig at Siam hører til i nr 13. Når jeg kører gennem Fredensgade er der ingen skilt ved nr 23, men ved nr 13 står der Siam. Hvad er op og ned i alt dette? Gæst skrev, den 30.8.2019 at 07:51: Jeg har aldrig nævnt at siam skulle ligge i nr 23 eller har noget med den annonce at gøre Men jeg har nævnt at siam ligger i nr 13 Så jeg forstår ikke helt hvor du vil hen Så gå nu i fredensgade 13 og gå ind og få en af de bedste massager i byen ved siam massage Gør det dog lidt kort!! SIAM JA NR 13 TLF 91966558 Har været kunde hos hende længe og hun er min favorit når jeg er i mit hjemland . Hun ved hvad massage er . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 153 Skrevet 28. November, 2019 Der nævnes to numre, hvilket er det rigtige, 91986558 eller 91966558? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 28. November, 2019 fila skrev, for 7 timer siden: Der nævnes to numre, hvilket er det rigtige, 91986558 eller 91966558? +4591966558 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 153 Skrevet 28. November, 2019 Prøver Siam i næste uge. Hvordan er priserne hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 22 Skrevet 28. November, 2019 Vil også godt rose Siam. Bedste massage ever. Men giver hun virkelig bj og fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 29. December, 2019 Har været der igen, ved Siam , og korrekt ,hvis det er Thai massage som hoved menu , ja så kan man sagtens finde god massage i Randers , men hvis det er Unge piger , store bryster , og sex ,så billigt som muligt , , tja så er det vel som overalt i dag !! Nogen gange vinder man i Lotto men ikke hver dag ! Godt nytår til alle jer i DK, og skal selv fejre det her . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 30. December, 2019 (edited) Men som andre skriver. Gives der hj eller fp? Redigeret 30. December, 2019 af Samson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg