Hop til indhold
LarsB

Kinky Jasmine tog min prostata mødom

Recommended Posts

LarsB skrev, den 24.8.2019 at 14:55:

Linket først

https://annoncelight.dk/showad/274346

Har efterhånden fået besøgt var der er at besøge af Thaipiger/damer i Østjylland og har noget tid haft lyst til afprøve prostata massage. 

Valget faldt på Jasmine i Aarhus, en "ældre" thai kvinde, der burde kunne introducerer mig til dette på en professionel og rutineret måde. 

Blev modtaget af Jasmine i det frækkeste lingeri og høje hæle, ikke nogen ungmø længere, men dejlig modtagelse med stort smil.

Fortalte hende om mit ønske og ærinde, hvilket hun var sikker på nok skulle blive en succes og med den hurtigt gode kemi, følte jeg mig straks overbevist. 

Hurtigt i bad, hvor jeg fik vasket bagindgangen som aldrig før, Jasmine havde fundet lidt legetøj frem til opgave og kunne vel se, at min skepsis var vendt tilbage :shock:

Hun startede med en god massage og følte hurtigt selv trang til at smide det sexede og nu unødvendige lingeri, når hun nu skulle bruge hendes store bløde babser til b2b, som gik over i pilleri i mellemkødet, nosser og bagindgangen inden der var gået ret længe, var den store tube olie kommet frem og fik en forsmag på prostata massage, samtidig med kalorius var kommet i spil og nu uden mulighed for at blive på ryggen, blev vendt rundt og et fantastisk økoblowjob med hendes undersøgende fingre i anus, fik mig hurtigt til punkt, hvor jeg fik behov for en lille pause, hun havde på ingen måde travlt, men en kvinde der mestre sit erhverv, fik mig ophidset som sjældent. 

Fik hende hævet op i øjenhøjde og kunne mærket hun selv var blevet ophidset, hun førte mine hænder til hendes våde glatbabererede fisse, som blev undersøgt på alle kunstens måder og hun fik den store slikke tur, som endte med hun fik en dejlig orgasme. Så var banen kridte op til 2. halvleg, mig på ryggen, olietuben kom i spil igen og en dejlig omgang Spansk, prostata massage og blowjob førte mig det sidste stykke ind denne helt fantastiske seance, hvor jeg blev tømt til sidste dråbe.. 

Jeg blev forført af en rutineret dame, ingen skønhed, men en super sensuel og sexet kvinde, der vidste hvordan den kamel skulle barberes. 

Med et smil fik hun fortalt, at der nok skulle nogle flere omgange til, inden vi fik behov eller for den sags skyld mulighed for, at bruge værktøj til prostata :)

Gentagelses faktor 10

Tusind tak for din beskrivelse af den lækre oplevelse er hun der endnu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 57 minutter siden:

Tusind tak for din beskrivelse af den lækre oplevelse er hun der endnu ?

Ja, hun er ikke sådan at slide op ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, som har kendskab til, om Jasmine er vendt tilbage til aktiv tjeneste efter corona-lukningen?

Jeg synes ikke, jeg kan finde en annonce.

Tak,

Del dette indlæg


Link til indlæg
o-helios skrev, for 35 minutter siden:

Er der nogen, som har kendskab til, om Jasmine er vendt tilbage til aktiv tjeneste efter corona-lukningen?

Jeg synes ikke, jeg kan finde en annonce.

Tak,

Hun er klar på hendes gamle nummer, skriv PM for oplysninger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 26 minutter siden:

Checkede ikke, gik ud fra o-helios havde undersøgt :rolleyes:

Men selvfølgelig har min hulfætter @Aarhuselskerstyr på det.

Men fik da lige snakket med Jasmine, som jo stadig er spændende at besøge, hun har da det meste legetøj, hvis man trænger :shock:

Ku være man skulle genopfriske oplevelsen hos hende. Jeg var nu ikke i analfræser afdelingen, men det lyder spændende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Ku være man skulle genopfriske oplevelsen hos hende. Jeg var nu ikke i analfræser afdelingen, men det lyder spændende. 

Du vil jo stadig synes hun er ung :D også kan hun altså et og andet.

Behøver jo ikke være den store sorte de første par gange, med lidt pirring af den slappe prostata skader ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Ku være man skulle genopfriske oplevelsen hos hende. Jeg var nu ikke i analfræser afdelingen, men det lyder spændende. 

Jeg gir hvis du tager den store sorte i et hug. Filmen er kun til eget brug . :D

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg gir hvis du tager den store sorte i et hug. Filmen er kun til eget brug . :D

8000

Du er den der propper op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 17 minutter siden:

Sjovt at hun har maske på på et af billederne men skriver at hun stadig giver blowjob:)

Tror du skal se billedet med masken som en spøg ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn, jeg vil også omkring Jasmine igen.

Lækker?
JA!

Fræk?
I DEN GRAD

Pervers?
SÅ ABSOLUT

Hun får altid de slemme ting frem i mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 14 minutter siden:

Hun får altid de slemme ting frem i mig <3

Det mestre hun :mrgreen:

Hun tager kun 3 kunder om dagen for tiden, så masser af tid til at hjælpe med rengøring af "værktøjet" bagefter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...