Hop til indhold
LarsB

Kinky Jasmine tog min prostata mødom

Recommended Posts

Linket først

https://annoncelight.dk/showad/274346

Har efterhånden fået besøgt var der er at besøge af Thaipiger/damer i Østjylland og har noget tid haft lyst til afprøve prostata massage. 

Valget faldt på Jasmine i Aarhus, en "ældre" thai kvinde, der burde kunne introducerer mig til dette på en professionel og rutineret måde. 

Blev modtaget af Jasmine i det frækkeste lingeri og høje hæle, ikke nogen ungmø længere, men dejlig modtagelse med stort smil.

Fortalte hende om mit ønske og ærinde, hvilket hun var sikker på nok skulle blive en succes og med den hurtigt gode kemi, følte jeg mig straks overbevist. 

Hurtigt i bad, hvor jeg fik vasket bagindgangen som aldrig før, Jasmine havde fundet lidt legetøj frem til opgave og kunne vel se, at min skepsis var vendt tilbage :shock:

Hun startede med en god massage og følte hurtigt selv trang til at smide det sexede og nu unødvendige lingeri, når hun nu skulle bruge hendes store bløde babser til b2b, som gik over i pilleri i mellemkødet, nosser og bagindgangen inden der var gået ret længe, var den store tube olie kommet frem og fik en forsmag på prostata massage, samtidig med kalorius var kommet i spil og nu uden mulighed for at blive på ryggen, blev vendt rundt og et fantastisk økoblowjob med hendes undersøgende fingre i anus, fik mig hurtigt til punkt, hvor jeg fik behov for en lille pause, hun havde på ingen måde travlt, men en kvinde der mestre sit erhverv, fik mig ophidset som sjældent. 

Fik hende hævet op i øjenhøjde og kunne mærket hun selv var blevet ophidset, hun førte mine hænder til hendes våde glatbabererede fisse, som blev undersøgt på alle kunstens måder og hun fik den store slikke tur, som endte med hun fik en dejlig orgasme. Så var banen kridte op til 2. halvleg, mig på ryggen, olietuben kom i spil igen og en dejlig omgang Spansk, prostata massage og blowjob førte mig det sidste stykke ind denne helt fantastiske seance, hvor jeg blev tømt til sidste dråbe.. 

Jeg blev forført af en rutineret dame, ingen skønhed, men en super sensuel og sexet kvinde, der vidste hvordan den kamel skulle barberes. 

Med et smil fik hun fortalt, at der nok skulle nogle flere omgange til, inden vi fik behov eller for den sags skyld mulighed for, at bruge værktøj til prostata :)

Gentagelses faktor 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er skøn hun ved hvad hun laver. Hun har brugt min numse til lidt af hvert efter hånden. Gælder mig hver gang jeg skal besøge hende og se hvad hun nu kan finde på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven 6 skrev, for 3 timer siden:

Ja hun er skøn hun ved hvad hun laver. Hun har brugt min numse til lidt af hvert efter hånden. Gælder mig hver gang jeg skal besøge hende og se hvad hun nu kan finde på 

Heller ikke i tvivl, hun skal nok finde næste skridt i vores eventyr :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal da ellers nok mene at det lyder spændende. Og en meget fin beskrivelse, jeg tror da at det sagtens kunne være noget for mig, og så bor jeg i nærheden :-) Bliver der lukket op med det samme når man har bestilt tid ? Jeg skulle jo nødig ses af nogen jeg kender. :-)  :-)  Jeg er på slankekur og har lovet mig selv at når jeg har tabt mig 5 - 6 kg. skal det være.  Lars B. Du og evt. andre der har været der må meget gerne sende mig en PB. Hold kæft hvor er jeg blevet nysgerrig, og bliver lidt tændt bare ved tanken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Gammelnok Østj skrev, for 16 minutter siden:

Jeg skal da ellers nok mene at det lyder spændende. Og en meget fin beskrivelse, jeg tror da at det sagtens kunne være noget for mig, og så bor jeg i nærheden :-) Bliver der lukket op med det samme når man har bestilt tid ? Jeg skulle jo nødig ses af nogen jeg kender. :-)  :-)  Jeg er på slankekur og har lovet mig selv at når jeg har tabt mig 5 - 6 kg. skal det være.  Lars B. Du og evt. andre der har været der må meget gerne sende mig en PB. Hold kæft hvor er jeg blevet nysgerrig, og bliver lidt tændt bare ved tanken.

Der er en del ældre tråde om Jasmine herinde og specielt om netop dette emne, og indgang er i en lukket baggård, så du møder næppe nogen du kender, medmindre vedkommende har samme hensigt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok Østj skrev, for 17 timer siden:

Jeg skal da ellers nok mene at det lyder spændende. Og en meget fin beskrivelse, jeg tror da at det sagtens kunne være noget for mig, og så bor jeg i nærheden :-) Bliver der lukket op med det samme når man har bestilt tid ? Jeg skulle jo nødig ses af nogen jeg kender. :-)  :-)  Jeg er på slankekur og har lovet mig selv at når jeg har tabt mig 5 - 6 kg. skal det være.  Lars B. Du og evt. andre der har været der må meget gerne sende mig en PB. Hold kæft hvor er jeg blevet nysgerrig, og bliver lidt tændt bare ved tanken.

Ingen grund til af udsætte noget, der allerede kan ske i dag og det første skridt på en god slankekur, kan Jasmine godt hælpe med, når hun tømmer dig dig til sidste dråbe ;-)

Jeg havde aftalt tid kl. 10.00 og der blev lukket op med det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 24/8/2019 at 14:55:

Linket først

https://annoncelight.dk/showad/274346

Har efterhånden fået besøgt var der er at besøge af Thaipiger/damer i Østjylland og har noget tid haft lyst til afprøve prostata massage. 

Valget faldt på Jasmine i Aarhus, en "ældre" thai kvinde, der burde kunne introducerer mig til dette på en professionel og rutineret måde. 

Blev modtaget af Jasmine i det frækkeste lingeri og høje hæle, ikke nogen ungmø længere, men dejlig modtagelse med stort smil.

Fortalte hende om mit ønske og ærinde, hvilket hun var sikker på nok skulle blive en succes og med den hurtigt gode kemi, følte jeg mig straks overbevist. 

Hurtigt i bad, hvor jeg fik vasket bagindgangen som aldrig før, Jasmine havde fundet lidt legetøj frem til opgave og kunne vel se, at min skepsis var vendt tilbage :shock:

Hun startede med en god massage og følte hurtigt selv trang til at smide det sexede og nu unødvendige lingeri, når hun nu skulle bruge hendes store bløde babser til b2b, som gik over i pilleri i mellemkødet, nosser og bagindgangen inden der var gået ret længe, var den store tube olie kommet frem og fik en forsmag på prostata massage, samtidig med kalorius var kommet i spil og nu uden mulighed for at blive på ryggen, blev vendt rundt og et fantastisk økoblowjob med hendes undersøgende fingre i anus, fik mig hurtigt til punkt, hvor jeg fik behov for en lille pause, hun havde på ingen måde travlt, men en kvinde der mestre sit erhverv, fik mig ophidset som sjældent. 

Fik hende hævet op i øjenhøjde og kunne mærket hun selv var blevet ophidset, hun førte mine hænder til hendes våde glatbabererede fisse, som blev undersøgt på alle kunstens måder og hun fik den store slikke tur, som endte med hun fik en dejlig orgasme. Så var banen kridte op til 2. halvleg, mig på ryggen, olietuben kom i spil igen og en dejlig omgang Spansk, prostata massage og blowjob førte mig det sidste stykke ind denne helt fantastiske seance, hvor jeg blev tømt til sidste dråbe.. 

Jeg blev forført af en rutineret dame, ingen skønhed, men en super sensuel og sexet kvinde, der vidste hvordan den kamel skulle barberes. 

Med et smil fik hun fortalt, at der nok skulle nogle flere omgange til, inden vi fik behov eller for den sags skyld mulighed for, at bruge værktøj til prostata :)

Gentagelses faktor 10

Hejså

Jeg er rigtig glad for at du havde haft en fantastisk fornøjelse med hende der Jasmin eller retter sagt Suki.

Jeg ved godt at andre vil skrive noget stærkt imod det jeg siger nu men, og at jeg synes at hun er en "hustler" agtig dame :)

:) 

Min sidste oplevelse med hende var at jeg sku have en DT til kr.1200

Alt det jeg fik var en BJ fra hendes Spansk medhjælper og en undskyldning at den lille mand var alt for stor for hende til at sluge.

Gik derfra 1500kr fattigere, Tja!!! 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi går alle ind af døren med visse forventninger og når vi går derfra, har vi sikkert også haft forskellige oplevelser. Min gode oplevelse er gengivet bedst muligt og havde jeg læst din inden basba, ville jeg måske have valgt anderledes, men det gjorde jeg heldigvis ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En hustler er hun ihvertfald IKKE  jeg har altid fået en perfekt service af hende og hendes spanske medhjælper 

kinky ja det er hun .. jeg vil ihvertfald blive ved med at besøge dem og der sker altid noget nyt der skal prøves 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven 6 skrev, for 4 timer siden:

En hustler er hun ihvertfald IKKE  jeg har altid fået en perfekt service af hende og hendes spanske medhjælper 

kinky ja det er hun .. jeg vil ihvertfald blive ved med at besøge dem og der sker altid noget nyt der skal prøves 

Man skal jo få det man havde betalt for det der blev aftalt, IKKE???

Jeg er rigtig glad for at nogle få det bedst hos hende

og på nyt, må jeg minde jer at ikke alle får de samme oplevelser, det er lige meget om det var hos Suki eller Nuki  eller Isabella

LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld  hvis det opfattes som afsporing, har aldrig opfattet Jasmin som hustler, tvært om. 

Nogen gange tror man forventning er afstemte alligevel bliver man skuffet.

En person kommer ind i min restaurant og bestiller en peber bøf, jeg laver efter min mening den perfekte peber bøf, gæsten bryder sig overhovedet om bøffen, jeg tænker vi begge har ret.

Håber det giver mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.Jeg har kommet hos Sukee (Jasmine) i flere år nu.Og hun er ikke en hustler.Når jeg kommer bliver jeg altid modtaget godt.

Hun er altid klædt flot og sexy når man kommer.Hun har mange naughty kunder,det er ment på en god måde.Når jeg er sammen med hende bliver jeg altid horny (liderlig) fordi man føler sig godt tilpas i hendes selskab.Fordi hun er sød og rar at være hos,og hun giver altid god professsional service og giver sig god tid til det.Jeg har altid fået det service jeg har betalt for.Når man behandler Sukee ( jasmine ) godt,behandler hun også sine kunder godt.Pas godt på hende,i må have en god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mango5 skrev, for 2 timer siden:

Hej.Jeg har kommet hos Sukee (Jasmine) i flere år nu.

Det sagde du selv, og der er ingen her der har sagt at hun hustler fra sine "trofaste" kunder

SLUT med det her emne. FF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse, men hold da op en indledning. Det er lige før man har tabt tråden inden man er kommet igang.

Har efterhånden fået besøgt var der er at besøge af Thaipiger” ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok Østj skrev, den 25/8/2019 at 12:55:

Jeg skal da ellers nok mene at det lyder spændende. Og en meget fin beskrivelse, jeg tror da at det sagtens kunne være noget for mig, og så bor jeg i nærheden :-) Bliver der lukket op med det samme når man har bestilt tid ? Jeg skulle jo nødig ses af nogen jeg kender. :-)  :-)  Jeg er på slankekur og har lovet mig selv at når jeg har tabt mig 5 - 6 kg. skal det være.  Lars B. Du og evt. andre der har været der må meget gerne sende mig en PB. Hold kæft hvor er jeg blevet nysgerrig, og bliver lidt tændt bare ved tanken.

Everything about a visit to Jasmine is fantastic. She is the only woman I will visit in Aarhus.

she is sensual and really knows what to do with your body. Often I have made incredible discoveries with her that have improved my sex life afterwards.

you should absolutely go and see her if you get the chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven 6 skrev, den 24/8/2019 at 17:52:

Ja hun er skøn hun ved hvad hun laver. Hun har brugt min numse til lidt af hvert efter hånden. Gælder mig hver gang jeg skal besøge hende og se hvad hun nu kan finde på 

kan se hun har en strap-on, lige sådan en kvinde jeg søger, har hun brugt den på dg og er hun også god til den del

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...